18.11.2011 22:30 New force 200-u-scorpio
keras
Město: Jihlava
IP:78.156.143.xxx
Offline 1/14
Ahoj kluci, moc prosím o radu. Zkouším to i tady. Mám 4kolku (4takt) s karbecem CVK keihin a automatickým sytičem... Studené starty supr, teplé také, žádné díry ani střílení...
Jen mě hrozně vadí, že když nastartuju studenej motor tak hrozně dlouho trvá než se mohu rozjet. Tak 3-4 minuty. Jakmile přidám plyn motor se dusí až chcípne. Po zahřatí mírně spadnou otáčky a dá se normálně přidat plyn. Dá se s tím něco dělat? Bohatost mám cca 1,5 ot. a řekl bych, že je OK. Žádné díry v přidávání plynu nejsou, barva svíčky OK. Ještě je uplně dole na karbecu jeden šroub/jehla - to nevím na co je? Možná jen pro přepad na nastavení hladiny. Nevím.
Dá se prosím Vás "něco" udělat aby šlo přidat plyn i u studenějšího motoru, pokud je v činnosti autom. sytič? Je to problém pokud chci s kolkou jen cuknout-popojet tak musím dost dlouho čekat. Zahřívat fénem se mi nechce...
Omluvte moje znalosti a vyjadřování - odborník nejsem... Díky
18.11.2011 22:37 #1 Téma: automatický sytič
access_marty
Město: Rakovník II
IP:78.111.119.xxx
Offline 3/80
19.11.2011 10:05 #2 Téma: automatický sytič
keras
Město: Jihlava
IP:78.156.143.xxx
Offline 1/14
moc děkuju marty alespoň za komunikaci!
Hele jakmile při studeném motoru malinko (a zkoušel jsem i hodně) přidám plyn tak se dusí. Jakmile nechám sytičovej volnoběh tak to běží OK.
Nevím co je ten štelovací šroubek dole. Ten modrej předpokládám je na bohatost ale ten červenej nevím.
To co je na té přírubičce (zeleně) je snímač klapky nebo právě ten atomatickej sytič? Popř. sytič je kde? Ale snímač by měl předpokládám 3 dráty (jako potenciometr) a sytič bude míte jen 2 dráty tak to asi bude sytič asi. Nedá se nějakým způsobem mechanicky štelovat? Nebo elektricky použít nějakej odpor paralelně nebo sériově? Jestli ale ty dva dráty vedou k "topnému" tělísku co je v sytiči tak tam jde asi napětí které rychlejc ohřeje sytič a ten zavře přídavnou cestu pro benzín. Chápu to tak správně? To by se ale muselo přivést větší napětí aby se rychlejc ohřál a zavíral dříve což je asi na čtyřkuli nereálné. Víte jak to myslím...
Jsou nějaké nápady? Myslel jsem trochu jiné nastavení. Ale bohatost je ok tak nevím co zkusit...
Díky moc za nápady.
19.11.2011 11:49 #3 Téma: automatický sytič
Aligator.avs
Město: Zlín
IP:88.100.70.xxx
Offline 12/12416
Journeyman Gladiator X8, Journeyman Gladiator X8
19.11.2011 12:02 #4 Téma: automatický sytič
access_marty
Město: Rakovník II
IP:78.111.119.xxx
Offline 3/80
v tom červenym to je šroubek na vypuštění karburátoru...
jako ten sytič tam k něčemu je, moc bych do toho nehrabal....
U Delty 300 je to tak, že když přidáš plyn tak se začne dusit až by chcípla, když je teda studená.... klucí to řeší tak, že prostě zařadí kvalt a hrajou si s plynem - lochtaj ho... prostě zmáčkneš, pustíš, zmáčkneš, pustíš, zmáčkneš, pustíš..... atd.. a ona se dycky chytne a jede
19.11.2011 14:37 #5 Téma: automatický sytič
keras
Město: Jihlava
IP:78.156.143.xxx
Offline 1/14
Kluci děkuji za reakce. Jsem moc rád, že v klidu bez emocí poradíte
Ano ráno jsem to měl rozdělané a skutečně to zelené je sytič. Vedou k tomu dva dráty. Je tam uvnitř topné tělísko. Červenej šrub je oprvdu dotaženej na fest je to výpušťák...
Skoušel jsem nastartovat (díru po sytiči jsem ucpal palcem) a naskočilo to. Po pár desítek vteřinách se skutečně sytič začal zahřívat (po půl minutě odhaden v ruce tak na 35-40°C) a jehla začla vyjíždět ven.
Za studena čouhala od plastové příruby 19,3mm a při těch 40° povyjela na 22mm.
Takže asi vše je závislé právě na tomto sytiči. Za studena to má puštěný přídavný okruh pro benzín a dlouho trvá něž jehla vyjede úplně a sytič zavře...
Nevím jak to funguje po ohřátí motoru jestli do sytiče přestane téct proud a sytič jen ohřátý od teploty motoru a je vyjetý nebo jestli to do něj žene proud pořád. Ale to by asi nebylo dobré - asi se po ohřátí motoru přeruší dodávka proudu do sytiče...
Takže:
1. rychlejc ohřát tělo sytiče ale nenapadá mě jak. Větší proud do tělíska? Jak?
2. vyměnit za manuál (to se mi nechce, jezdí celá rodina a automat je proto lepší...)
3. nechat jak je a holt čekat
Možná by částečně pomohlo sytič "zateplit". Obalit ho pěkně do vaty či polystyrénu. Pokud je venku 0° nebo mráz tak by to pomoct trochu mohlo... Nezkoušel někdo???
Pokud se proud do sytiče po ohřátí vypíná, možná by šlo přidělat nějaké přídavné ohřívaní? Pár závitů odporového drátu vně sytiče? Nezkoušel někdo???
Díkes
19.11.2011 14:42 #6 Téma: automatický sytič
Aligator.avs
Město: Zlín
IP:88.100.70.xxx
Offline 12/12416
Journeyman Gladiator X8, Journeyman Gladiator X8
Obalování ti nic nepomůže jse oto jak jsi to popsal jde do něj proud tím se zahřeje a jehla se pohybuje.
Jinak počkat 5 minut není nic zvláštního já svého KQ také natočím a nechám klápat aby se zahřál mezi tím se obleču a pak šup pryč. Navíc je to pro motor to nejlepší co můžeš udělat je to hliník a ten je dobré rozehřát a ne tomu dát odrazu za studena maku.
19.11.2011 17:32 #7 Téma: automatický sytič
keras
Město: Jihlava
IP:78.156.143.xxx
Offline 1/14
ale no né to je jasné vždyť jsem to psal...
Nechci tomu nandat hned zezačátku, ale potřebuji s ní jen přejet pár metrů (jezdím na dřevo) a to čekání než se zahřeje aby šel přidat plyn (odstř. spojka) je protivné...
Další věc mě napadla jestli není to napájení sytiče nějak udělané přes čidlo teploty někde na motoru nebo spíše asi na chladiči ne? Na chladiči tedy čidlo mám. A tuším, že je spínací. Není to termistor, je to něco jako bimetal. Ale je to čidlo pro sytič? Není to čidlo např. pro motor na vodní pumpu??? Budu muse zkusit. Tak přes něj by to oblbnout určitě šlo. Buď ho jen spínat nebo rozpínat. Nebo pokud tam někde ještě bude nějaké další čidlo přímo pro sytič (např. typu termistor) tak poťákem sériově nebo paralelně zařazeným k čidlu by to šlo oblbnout... Zkusím
Spíš kdo tomu hoví jestli by mi prosím řekl jestli proud do automat. sytič ovládá nějaké čidlo a kde se většinou nachází??? Díky
19.11.2011 17:36 #8 Téma: automatický sytič
Fidži
Město: Bavorov
IP:81.90.175.xxx
Offline 3/2215
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4
19.11.2011 17:43 #9 Téma: automatický sytič
keras
Město: Jihlava
IP:78.156.143.xxx
Offline 1/14
jasně.......................
Jak se prosím ovládá proud do automat. sytiče? Jde tam furt nebo je to přes čidlo? Pokud přes čidlo kde ho najdu? Na chladiči nebo jinde? Je to typu bimetal nebo měnitelný odpor (termistor)??? Ví to někdo?
Díky za tuto odpověď.
19.11.2011 18:23 #10 Téma: automatický sytič
access_marty
Město: Rakovník II
IP:78.111.119.xxx
Offline 3/80
19.11.2011 19:30 #11 Téma: automatický sytič
keras
Město: Jihlava
IP:78.156.143.xxx
Offline 1/14
no právě tam koukám
Jediné co jsem našel je vpravo dole "AUTO B/S" - mohl by to být sytič??? Jde to na napájení z altíku přes spínací skříňku do "REZISTOR 5w 30w" a zpět do "AUTO B/S".
To nevím co tím myslí? Resistor je jen odpor - to má být jako čidlo??? Co jsem proměřoval to čidlo na chladiči tak to je něco jako bimetal a při určité teplotě spíná. Nebo spíš asi rozpíná, už si to nepamatuju.
To by mohl být ten resistor 5W 30W ne???????? Akorát nevím co je těch 5 a 30 watů? Spínací proud?
Kdo ví ať prosím pomůže... Nikde jinde autom. sytič nevidím
Ale tak si říkám, pokud je to vše tak jak si myslím tak ten sytič ovládat nepůjde. Já ho akorát dokážu buď spojit natrvalo (to by se sytič asi roztekl) nebo rozpojit úplně (to by šel motor na sytič daleko dýl-než se ohřeje karbec sám), ale zrychlit vyjetí jehly asi nedokážu, co?
hmmmm
19.11.2011 19:38 #12 Téma: automatický sytič
access_marty
Město: Rakovník II
IP:78.111.119.xxx
Offline 3/80
20.11.2011 09:12 #13 Téma: automatický sytič
Quadboy
Město: Valašské Meziříčí
IP:95.102.147.xxx
Offline 0/75
keras> vidim ze uz chvilku se trapis s tim jak ten automat sytic fakci- je to tak, ze je to proste zavedena a lety overena konstrukce kterou pouzivaji ruzni vyrobci karburatoru na skutrech i kolkach. jak pises- uvnitr toho sytice je vyhrevne telisko ktere ale nema za ucel "vyhrivat sytic" ale je to takovy rek bych bimetal, ktery vysunuje tu jehlu v telesu sytice a tim pomalu po zahrivani uzavira privod pridavneho benzinu a vzduchu (proto je malinko zvyseny volnobeh, pac bez vzduchu jen pridanim benalu volnobeh nestoupa). a jak funguje napajeni toho sytice elektrikou? jednoduse po nastartovani kdy je vse studene, zacnou podle otacek motoru proudit pres dratky do toho teliska impulzy a tim pomalu zahrivat ten bimetal a vysouvat uzavreni pridavneho vzduchu a paliva. teoreticky cim vyssi otacky, tim rychleji se to telisko ohriva-protoze ty elektricke impulzy jdou casteji za casovou jednotku.. sytic pri provozu je tedy porad pod prisunem tech impulzu teply a az po zhasnuti motoru zacne chladnout (ale to se deje pomalu, protoze uz samotny sytic je zality v te izolacni hmote a ma jeste to ochranne plastove pouzdro nasunute na sobe).
takze: tim ze bys zkusil rychleji deaktivovat funkci sytice, bys behu motoru nepomohl- ale naopak uskodil a nesel by ani za studena. jak uz nekdo psal- nerozladuj to nijak, je to vymyslene dobre. tvemu problemu s tim jak se to tvari ze ma chudou smes i pri sytici, pomuze jen pridat bohatost smesi sroubkem (to ti ovlivni smes asi tak do 1/3 az 1/2 plynu) a nebo zvednout zaveseni hlavni jehly /zvednout jehlu o 1 stupen at ma vic benalu/. jedine tady mas prostor na laborovani, az do momentu kdy zacne byt smes moc bohata a budes mit uz svicku vic cernou nez cihlovou..
tedy hodne zdaru preju.
20.11.2011 09:39 #14 Téma: automatický sytič
keras
Město: Jihlava
IP:78.156.143.xxx
Offline 1/14
Quadboy> jé moc díky kluku!!!
No já slyšel něco o vosku a topné spirálce, ale to je celkem jedno. Prostě zjednodušeně řečeno je učelem pomalé vysunování jehly tak aby zastudena byla směs bohatší (méně vzduchu, více benzínu) a motor nechcípal... Jasně to je funkce sytiče.
Jen mě zaráží to napájená těmi impulzy??? Kde bere impulzy? To dělá ŘJ? Zdá se mi že až tak chytré to nebude. Nemyslíš impulsy, že je sytič napájen střídavým proudem???
Takže sytič nejde přes čidlo které by po ohřátí motoru přerušil dodávku proudu do sytiče? Do sytiče furt teče proud který ho ohřívá ano? Tak potom tedy to "AUTO B/S" zřejmě sytič nebude.
Ale potěšil jsi mě s tím nastavením bohatosti a jehlou. Já zkoušel trochu hýbat s bohatostí při studeném motoru, ale nějak moc jsem tomu pozornost nevěnoval jestli jde motoru přidat plyn aniž by se tolik nedusil. Takže to zkusím ještě jednou.
A prosím Tě (Vás) jak se u tohoto karbecu dostanu k jehle? Ta je pod Tím kovovým zlatavým krytem uplně nahoře (na 4 šroubkách)?
Budu tedy laborovat se směsí, myslel jsem si že by to trochu mohlo pomoct.
Vím, že chudou směsí tomu mohu ublížit (teplota, propálení pístu atd.) Bohatou ne, ale stoupá spotřeba, černá svíčka, zanášení...
Budu sledovat barvu svíčky, díry po rychlém otočení plynu a co ještě?
Díky za rady kluci...
20.11.2011 10:43 #15 Téma: automatický sytič
Quadboy
Město: Valašské Meziříčí
IP:95.102.147.xxx
Offline 0/75
keras> jj presne jak pises- impulzy = stridave napeti, stara se o to vlastne napajeni vyvedene z vinuti alternatoru, ne tedy stejnosmerne napeti ale obycejne indukovane impulzy. co se jehly tyce, najdes ji tam jak pises, je vlozena v soupatku ktere je zavesene na gumove membrane. nejlip udelas kdyz si to, jak to vypada, vyhledas na youtube.
22.11.2011 19:52 #16 Téma: automatický sytič
keras
Město: Jihlava
IP:80.239.242.xxx
Offline 1/14
Ještě mě napadlo si ten manuální sytič nějak zkusit nabrousit z nějaké kulatinky podle toho automatického. A zkusit jestli za studena po zajetí sytičové jehly půjde motoru přidat plyn.
Do manuálu se mi tedy moc nechce jít (jezdí celá rodina), ale pokud by to pomohlo bylo by to asi jediné řešení...
Nebo pustit do automatického více proudu aby jehla rychlejc vyjela. Ale to je asi blbost - to topné tělísko je nějak dymenzované. A bylo by to určitě blbě štelovatelné (nešla by podle potřeby zase rychle vrátit a chcípalo by to)
Akorát nevím kde na můj membránovej rovnotlak CVK keihin popřípadě sehnat ruční sytič??? Nevíte?
díky
22.11.2011 20:17 #17 Téma: automatický sytič
Quadboy
Město: Valašské Meziříčí
IP:95.102.147.xxx
Offline 0/75
keras> jak je jednou karbec s automat syticem tak ho nepredelas. ma to jine nalitky a jine otvory jak pri manualu. kdys tak zamenit karbec za ten ve verzi s manualnim syticem.. ale nejak mi uz vlastne unika pointa co vlastne chces od toho a co to dela, protoze se mi zda ze misty pises protichudne pozadavky..
23.11.2011 09:56 #18 Téma: automatický sytič
keras
Město: Jihlava
IP:78.156.159.xxx
Offline 1/14
Chci aby motoru šel přidat plyn i na sytič. Chtěl jsem zanechat autom. sytič, ale jediné řešení asi vypadá použít sytič manuální. Toť vše.
Proč by prosímtě nešel předělat automat. sytič na manuál?????? Normálně takové sady přece prodávají
http://skutry-levne....sytic-phva-phvb.html
Akorát nevím jestli to půjde na ten můj karbec...
23.11.2011 10:40 #19 Téma: automatický sytič
Quadboy
Město: Valašské Meziříčí
IP:95.102.147.xxx
Offline 0/75
keras> a je to nejaky problem nechat chvili motor ohrat na jakouz takouz teplotu a netrapit ho na studeno? dyt to tak vsichni delame a je to normalni postup psany i v manualu, ze se motor MUSI nechat ohrat na zvysene otacky sytice. dalsi vec je otazka toho- jak budes ty nebo tvoje manzelka smatrat pod plastama na spustenem motoru po te pacce sytice. priznavam- nevedel sem o existenci tehle sady. ale asi to je tim ze sem o to ja a ani nikdo z meho okoli nikdy neuvazoval...
v odborneji psane literature je mozne se taky docist informaci ze jizda na sytic ma byt cim mene provozovana, protoze smes obsahuje vic benzinu jako za normalnich okolnosti a tim se snadneji a rychlejc narusuje a splachuje olejovy mazaci povlak- co prispiva k pridirani krouzku...
ale k tomu pridavani na sytic.. ono to jde bez problemu, rozjet se i na sytic, akorat se zda ze neco mas hur nastavene nez by melo byt.. tedy asi zbytecna prace a komplikace k predelavce sytice.. tot muj osobni nazor..
p.s. uz to mam nastudovane.. je i verze s ovladacim lankem- sory
23.11.2011 19:46 #20 Téma: automatický sytič
keras
Město: Jihlava
IP:78.156.143.xxx
Offline 1/14
Jo díky za názor...
Také jsem přemýšlel, že možná je to naopak!!!
Že sytičová jehla vyjíždí moc rychle a při ještě relativně studeném motoru je směs moc chudá.
Zkusím naopak sytič na chvíli vypnout (nebo zpozdit odporem, diodou) a uvidíme jestli to nepomůže.
Teď ve větších zimách je to právě ještě horší. Možná že jen sytič pracuje moc rychle
Ohřívá se z magneta a z teplotou motoru nemá nic společného...
Nevím no, uvidím.
23.11.2011 21:10 #21 Téma: automatický sytič
inkomink
Město: Mariánské Lázně
IP:90.176.221.xxx
Offline 2/1083
Linhai Tornado 300
23.11.2011 21:14 #22 Téma: automatický sytič
inkomink
Město: Mariánské Lázně
IP:90.176.221.xxx
Offline 2/1083
Linhai Tornado 300
24.11.2011 14:11 #24 Téma: automatický sytič
Zrzoun
Město: Praha
IP:86.49.84.xxx
Offline 1/954
Access Motor Max 250
keras> Á...áááhoj, tak jsem si to přečetl od začátku a musím reagovat.
-----------------------------
!!!ahoj, mě to nechcípá pokud nešáhnu na plyn. Na sytičový volnoběh to běží OK. Jakmile cvrnknu na plyn tak se to dusí a vůbec nejdou zvýšit otáčky. Jakmile plyn pustím opět motor běží OK.
Asi je to vlastnost, že za studena nejde přidat... !!!
!!!a o tom to je, jak sám píšeš!!!!
-------------------------------
Kamaráde, kluci Ti tu ze začátku radili nesahat, nechat ohřát a pak ject, přikláním se k tomuto názoru!!
Důvod:
měl jsem v minulosti doma pro dceru ATV 150 ASP MOTORS (stejný jako 180 jakákoli čína), s mechanickým sytičem!!!
No a výsledek = ano mohl jsem si ho zavřít nebo nastavit jak jsem chtěl a kdy jsem chtěl, ale nikdy jsem přesně nevychytal, jak ho to chce mít v danné situaci (teplotě) nastavený. Což tvůj automat ví naprosto přesně a nastaví se jak potřebuje.
Já to v zimě (pod 0°C) nemohl za boha natočit až na Xtý pokus a to na 1/2, nebo 1/3, nebo plnej sytič, no fakt opruz, když to pak chytlo, stejně jsem u toho stál jak ocas a neustále honil páčku sytiče, aby se to udrželo!!! a to cca 2-3 minuty. Ject se s tím stejně nedalo, páč to kuckalo a chrchlalo, nebo jsi se rozjel a musel jsi ubrat a v tom se to neudrželo atd..
Teď mám Maxe3(250) ještě s manuálem a studený start je lepší než u 150, ale stejně u toho musím po nastartování být do ohřevu, tak těch 2-3 minuty, abych pohlídal ten sytič, když už to pak běží bez něj, můžu se jít (po vzoru Aliho) obléct nebo zavírat/otvírat vrata(garáž).
Strašne moc byc si přál mít autosytič a neřešit, jak a kolik ho v dané situaci a teplotě nastavit. Jen zastartovat a nechat být, ať se to ohřeje jak chce.
K těm zakrytým šroubkům štelování bohatosti směsi na karbesu, jenom tolik:
to zakrytí je tam právě kvůli koumákům, aby to nerozštělovali a pokud Ty nepoznáš na karbesu ani to, že onen mosazný šroub dole na lovákové komoře karburátoru je výpustný, vůbec Ti nedoporučuji, porušovat plomby zajištění seřizovacích šroubů karburace směsi a něco štelovat!!!!
(neber to jako útok na Tebe, ber to jako dobrou radu, aby jsi se vyhnul následným problémům se zbytečně si způsobeným problémem rozštelovaného karburátoru, navíc teď před zimou )
Pokud Ti to bez větších problémů za studena chytá a po ohřátí to bez problémů plynule jede a plynule přechází z malých otáček do vysokých, nic s tím nedělej!! Až to začne nějak blbnout, teprve pak řeš opravu nebo štelování!
To, že se motor před použitím musí ohřát na provozní teplotu, je stará a nikým neměnná věc a každý výrobce si to nějak sichruje, buď takhle jak to máš Ty, nebo to aspoň napíše do manuálu.
Když potřebuješ se svou kolkou kousek za studena nutně a hned hnout, tak váží 150-160kg a to se dá přece lehce dotlačit nebo odsoukat.
24.11.2011 14:30 #25 Téma: automatický sytič
Zrzoun
Město: Praha
IP:86.49.84.xxx
Offline 1/954
Access Motor Max 250
Quadboy> čím víc mu budeš radit odborné záležitosti, tím víc hrozí to, že si to nakonec rozesere tak, že bude muset do servisu.
--------------------------
Vůbec nechápu, jak někdo může funkční, odskoušenou a ověřenou věc zkoumat a špekulovat nad jejím ojebáním.
Prostě se to musí před použitím ohřát!!
(barva ve spreji se musí taky nějakou dobu před použitím protřepat).
Motor a teplotní roztažnost materiálu, nejsou přece vidle!!
24.11.2011 16:11 #26 Téma: automatický sytič
keras
Město: Jihlava
IP:78.156.143.xxx
Offline 1/14
Zrzoune díky za rady ale nebuď zlej, ano?! Je vidět že povídat umíš hezky, ale tomuhle nerozumíš
A navíc já nechci nic ojebávat, špatně sis to vyložil.
Píšeš:
"No a výsledek = ano mohl jsem si ho zavřít nebo nastavit jak jsem chtěl a kdy jsem chtěl, ale nikdy jsem přesně nevychytal, jak ho to chce mít v danné situaci (teplotě) nastavený. Což tvůj automat ví naprosto přesně a nastaví se jak potřebuje."
Automat ví prd co přesně motor potřebuje. Automatický sytič není nic jiného než postupné zahřívanání tělíska el. energií a postupné vyjíždění jehly sytiče. Nemá to se stavem a teplotou motoru nic společného.
Automat neví vůbec nic, sytič se sám nenastaví jak potřebuje - jak to píšeš Právě že jde o to, že automatické sytiče na karbecích při hodně nízkých teplotách už nepracují tak jak mají a jsou s nimi dost velké problémy...
Neber to jako útok na Tebe, ber to jako fakt
24.11.2011 16:45 #27 Téma: automatický sytič
Zrzoun
Město: Praha
IP:86.49.84.xxx
Offline 1/954
Access Motor Max 250
keras> neberu nic jako útok, ani já na tebe neútočím, jenom jsem zastáncem toho, že když je něco funkční a pracuje to tak jak má a má to důvod tam být, tak pokud to není porouchané, to tam nechat. Je to můj názor a moje zkušenost.
Funkci Tvého bimetalovoelektrickoodporového časovače ovládání sytiče chápu .
Dokonce chápu i to, že pokud je okolí tohoto tělíska teplé, je toto tělísko funkční i bez připojení na el. proud (tzn. že v létě je toto tělísko už předepjaté a jehla není v koncové poloze). El. proud pouze urychluje zahřátí tohoto tělíska, aby se dříve dostalo do požadované polohy(jehla vyjela), jinak kdyby zůstalo závislé pouze na ohřevu ze svého okolí pracovní doba tohoto tělíska by se za chladna prodloužila (jehla by zůstala déle zasunutá).
24.11.2011 16:58 #28 Téma: automatický sytič
keras
Město: Jihlava
IP:78.156.143.xxx
Offline 1/14
no vidíš, že to jde i bez jízlivostí!!!!!!!!! Ano tak nějak to je...
No ono bez elektriky do sytiče by se doba ne prodloužila, ale spíše zastavila. Sytič je totiš spojenej s hlavou plastem (nebo gumou) a přenost tepla z motoru na karbec a na sytič (kterej je také z plastu) by byl za hrozně dlouhou dobu, jestli vůbec by se ohřál od okolí motoru...
Jde o to, že se mi to moc funkční právě nezdá. Ostatní čtyřkolkáři a skůtaři kteří mají automatickej sytič, právě že mohou brnknout zastudena do plynu a motor se chytá... Z toho usuzuji, že by s tím něco udělat šlo
Tak zatím čau
26.11.2011 17:31 #29 Téma: automatický sytič
keras
Město: Jihlava
IP:78.156.143.xxx
Offline 1/14
Tak jsem to dnes testnul. Odpojil jsem na studeném motoru sytič...
Musím říct, že doba za kterou jsem mohl přidat plyn se zkrátila víc než o polovinu!!!
Sice to nebylo bůchví co, škytalo to a tak, prostě studenej motor, ale opatrnou prací s plynem šel motor roztočit!
Takže je jasné, že v těhle nízkejch teplotách sytič rychle vyjíždí a směs je pak moc chudá na to aby šlo přidat.
Druhá věc je ta, že se mi už podruhé! stalo, že sytič se nějak sekne nebo co a motor pak má docela vysoké otáčky na volnoběh, že ani nejde zařadit rychlost. Když mi to udělalo poprvé, nějak jsem to přešel, nepřamýšlel jsem nad tím, že to je přímo sytičem. Ale teď je to jasné. Automatickej sytič není to pravé ořechové! Ten kdo by po něm toužil tak ať je rád, že má ruční
Slyšel jsem názory, že to blbne a je to opravdu tak. Jednak se občas seká (poťukání nepomáhá) a další věc je ta, že s různou venkovní teplotou se chová různě.
Bránil jsem se ručnímu sytiči, ale bude to určitě lepší
03.02.2012 10:25 #30 Téma: automatický sytič
keras
Město: Jihlava
IP:78.156.159.xxx
Offline 1/14
zdar kluci...
Sytič mám předělanej na manuál... je to lepší. Musím sytič ale dřív zavřít a pak se dá na chudší směs jakš takš roztočit motor. Tím, že ho nechám déle otevřený si nepomůžu.
Ale chci se zeptat jak to, že nemám na hlavní jehle žádné zářezy??? Sundal jsem ten kovovej kryt, vyndal membránu a ejlhe jehla nemá žádnej zářez. Je to tyčka a nahoře osazení za které jehla visí. Myslel jsem si, že ještě zkusím změnit polohu jehly ale poloha měnit nejde :( Je to natvrdo nastavený...
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2025 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.09s