25.03.2012 18:00 Access Motor Max 5 400
Michalius81
Město: Kunštát
IP:82.117.156.xxx
Offline 8/503
Access Motor Max 5 400
Jako nový vlastník MAXe 5 bych se chtěl zeptat na vaše zkušenosti na co si dát pozor co se sype a jak tomu předejít plus další postřehy kolem accessů. Případně zda dělá někdo nějakej srázek čistě accessů. jestli tu nějaký post kolem těchto věcí je tak se omlouvám za spam. Kolkám zdar myslivcům zmar:) Díky za všem za věcné reakce
25.03.2012 19:55 #1 Téma: vše kolem access
Gargamel
Město: Kocourov
IP:81.200.57.xxx
Offline 5/6203
masai K 50, Suzuki LT-A 75O King Quad 4x4
Tak o Accessu Max 5 vím že jezdí na benzín a že patří k těm spolehlivějším strojům ale taky vím že se to v terénu zvedá na zadní ale výkonem to není dokonce vím že ........ a určitě vím že............. a jsem si jistej že .............. a kámoš kámoše říkal že ................. a někde jsem četl že........... a tomu by si nevěřil že........... a taky někdo říkal že.......... a je toho mnohem víc ale nemám čas
25.03.2012 20:14 #2 Téma: vše kolem access
kelly
Město: Malé Hradisko
IP:193.86.178.xxx
Offline 0/240
Access Motor Max 5 400
25.03.2012 20:23 #3 Téma: vše kolem access
marvinone
Město: Drhovy
IP:90.179.5.xxx
Offline 0/5
Access Motor Max 5 400
25.03.2012 20:36 #4 Téma: vše kolem access
Novykam
Město: Ostrava - Hošťálkovice
IP:88.102.214.xxx
Offline 3/72
Ahoj, předevčírem jsem si koupil Access tomahawk 300 limited..
Už při koupi nešla nožní brzda jinak všechny brzdy šly ok, tak ji prodejce spravil a brzdila jak nožní brzda, tak levá brzda na řiditkách. Dneska jsem zjistil, že jde jen ta nožní a nejde levá brzda na řiditkách.
'Pro ty co neví, tak levá brzda na řiditkách a nožní brzda brzdí zadní kola. Pravá brzda na řiditkách brzdí přední kola...'
Pokud víte co s tím je, tak uvítám každou radu. Myslím, že je to zavzdušněné, ale je midivné, že po opravě prodejcem šly obě brzdy a nyní jde jen nožní a levá brzda na řiditkách, které byla před opravou nožní brzdy funkční nefunguje.
Doufám, že jsem to vysvětlil, tak aby to aspoň pár z Vás pochopilo!
Díky moc
25.03.2012 21:22 #5 Téma: vše kolem access
Michalius81
Město: Kunštát
IP:82.117.156.xxx
Offline 8/503
Access Motor Max 5 400
Gargamel>Tak o Accessu Max 5 vím že jezdí na benzín a že patří k těm spolehlivějším strojům ale taky vím že se to v terénu zvedá na zadní ale výkonem to není dokonce vím že ........ a určitě vím že............. a jsem si jistej že .............. a kámoš kámoše říkal že ................. a někde jsem četl že........... a tomu by si nevěřil že........... a taky někdo říkal že.......... a je toho mnohem víc ale nemám čas
25.03.2012 21:37 #6 Téma: vše kolem access
Gargamel
Město: Kocourov
IP:81.200.57.xxx
Offline 5/6203
masai K 50, Suzuki LT-A 75O King Quad 4x4
25.03.2012 21:52 #7 Téma: vše kolem access
jack
Město: Libočany
IP:213.192.3.xxx
Offline 0/368
Loncin Desertstorm
25.03.2012 21:55 #8 Téma: vše kolem access
Michalius81
Město: Kunštát
IP:82.117.156.xxx
Offline 8/503
Access Motor Max 5 400
25.03.2012 22:14 #9 Téma: vše kolem access
jack
Město: Libočany
IP:213.192.3.xxx
Offline 0/368
Loncin Desertstorm
25.03.2012 22:24 #10 Téma: vše kolem access
Michalius81
Město: Kunštát
IP:82.117.156.xxx
Offline 8/503
Access Motor Max 5 400
jack>Michalius81> Na začátek dobrá volba :
myslím že začátek bude i konec resp. kdybych nějak záhádně začal bohatnout tak bych asi časem šel do něčeho lepšího. Jak se ale říká nikdy neříkej nikdy Třeba se objeví nějaká tetička z pátýho kolena a odkaže mi zlatej důl s přilehlejma ropnejma polama01.04.2012 17:55 #11 Téma: vše kolem access
Michalius81
Město: Kunštát
IP:82.117.156.xxx
Offline 8/503
Access Motor Max 5 400
čau pánové,
mám najeto na MAX5 45km, ale stala si mi taková věc, že se zapla kontrolka ta první (předpokládám motor) po vypnutí a následném nastartovnání kontrolka zhasla. Po cca 2km zase se rozsvítila.Po vypnutí čtyřkolky se potom problém již neopakoval cca15km. Nevím zda se mám nějak obávat nebo zda si motor jen tzv sedá. Bohužel nevím jak ji pořádně zajet, jezdím zatím jen po silnici a otáčky max 5500 nevím zda to není málo nebo moc. Někde jsem slyšel, že je lepší z kopce jet pod plynem, že se neničí variátor. Nějaký rady jak zajíždět atd. díky.
01.04.2012 20:38 #12 Téma: vše kolem access
Lupíno
Město: Čestlice
IP:85.70.33.xxx
Offline 19/4881
CF Moto Gladiator X520
Michalius81> http://www.quadmania...-ctyrkolkach/access/
15.04.2012 15:33 #14 Téma: vše kolem access
GerardGreen
Město: Česká Lípa 1
IP:217.77.165.xxx
Offline 2/61
15.04.2012 15:48 #15 Téma: vše kolem access
xsob
Město: Hostěradice
IP:109.81.252.xxx
Offline 2/7928
15.04.2012 15:56 #16 Téma: vše kolem access
GerardGreen
Město: Česká Lípa 1
IP:217.77.165.xxx
Offline 2/61
15.04.2012 18:47 #18 Téma: vše kolem access
Michalius81
Město: Kunštát
IP:82.117.156.xxx
Offline 8/503
Access Motor Max 5 400
15.04.2012 19:22 #19 Téma: vše kolem access
Dědek-Pepino
Město: Baška
IP:90.176.43.xxx
Offline 1/127
Access Motor Max 5 400
Michalius81> mam maxe 2 roky a nožni brzda mi nebrzdi od novoty .ale vubec mi to nevadi použivam ji jen při řazeni jdouj lepe řadit rychlosti.s kolkou jde pohnout a rychlost lepe zaskoči ,když jezdiš a pak zastaviš motor tak zapni kliček at se ti odchladi motor . do 1000km se to zahřivalo pak už jenom po vevlkym zatahu .namontuj si navijak at se ti zatiži vice předek lepe to zatači a ve vyjezdech se to tak nestavi na zadni .
15.04.2012 19:28 #20 Téma: vše kolem access
Grom
Město: Stráž nad Nisou
IP:80.188.121.xxx
Offline 1/146
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4
Mám teda Maxe 4, ale mě brzdí nožní brzda na všechny kola, ale ne rovnoměrně. Tipuji to tak na 40:60 ve prospěch zadku. Jinými slovy je to při sjezdech na prd. Max 4 má na řidítkách brzdu pouze na předek a při použití nožní brzdy při sjezdu se zadní kola blokují a už jsem kuli tomu 2x kolku opřel o strom - naštěstí má celkem pružné plasty.
15.04.2012 19:33 #21 Téma: vše kolem access
Dědek-Pepino
Město: Baška
IP:90.176.43.xxx
Offline 1/127
Access Motor Max 5 400
15.04.2012 20:08 #22 Téma: vše kolem access
mirolinek
Město: Český Těšín
IP:88.102.25.xxx
Offline 5/433
SMC Jumbo 720 R 4x4, Kawasaki KVF 750 4x4, Access Motor Warrior 450
15.04.2012 20:12 #23 Téma: vše kolem access
Grom
Město: Stráž nad Nisou
IP:80.188.121.xxx
Offline 1/146
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4
15.04.2012 20:32 #24 Téma: vše kolem access
Michalius81
Město: Kunštát
IP:82.117.156.xxx
Offline 8/503
Access Motor Max 5 400
tak ta 700 4x4 je pěkná, ale kdoví jestli ji vůbec dovezou do ČR. Jinak díky za tipy Děděk-Pepino naviják tam mám trochu se mi blbě namotává lanko nerovnoměrně možná jsem to domotal stím aretovacím šroubem. Jinak nechávám chladit. Jen když končím úplně tak né, myslím že to postrádá smysl a šetří se baterka. Z velkých kopců když spojka rozepne rychlost mám chut to přepnout na neutrál prý je lepší aby tam byl ale co je na tom pravdy nevím.
15.04.2012 20:32 #25 Téma: vše kolem access
xsob
Město: Hostěradice
IP:109.81.252.xxx
Offline 2/7928
15.04.2012 20:35 #26 Téma: vše kolem access
xsob
Město: Hostěradice
IP:109.81.252.xxx
Offline 2/7928
22.04.2012 00:26 #27 Téma: vše kolem access
SPIT-X-FIRE
Město: Praha
IP:46.135.37.xxx
Offline 10/405
22.04.2012 00:37 #28 Téma: vše kolem access
Aligator.avs
Město: Zlín
IP:217.115.248.xxx
Offline 12/12416
Journeyman Gladiator X8, Journeyman Gladiator X8
22.04.2012 00:38 #29 Téma: vše kolem access
SPIT-X-FIRE
Město: Praha
IP:46.135.37.xxx
Offline 10/405
Aligator.avs> přerušovač nechces? : http://www.motoinzer...awk-300-limited.html
22.04.2012 09:26 #30 Téma: vše kolem access
Grom
Město: Stráž nad Nisou
IP:80.188.121.xxx
Offline 1/146
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4
Ve středu tento týden se mi stala taková nemilá věc. Jel jsem z práce přes bývalou zklátku a po projetí půlmětrové škarpy mi najednou všechno zhaslo a nešlo vůbez nic. Tak jsem vše kontroloval a po půl hodině jsem zjistil, že je pod spínačkou přeříznutý hnědý drát( asi dřel o plast ked kterým vede). Bylo to 5mm od konektoru takže jsem musel zjistit, které 2 dráty je nutné spojit aby to jelo. Celkem mi provizorní oprava trvala 40minut. Poté jsem dráty od spínačky prodloužil, dal nové konektory, celé to dal do iso trubice a snad to deď vydrží.
Teď řeším čepy řízení. Přemýšlím, jestli použít čepy z Mercedesu 123 nebo ze Škoda 120.Obojí bude znamenat asi úpravu tyče řízení.
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:1.39s