asp_leden_2013

QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


banner

Téma: Access AX 700

28.01.2013   19:41 Access Motor AX 700

Hovisek Hovisek Město: Teplice
IP:93.99.123.xxx
Offline 2/20

Tak zdravím tak jsem koupil kolku a musím zatím říct klobouk dolu mam najeto 90km a bomba

předchozínásledující 1 ... 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 ... 38

Odpovědi: Access AX 700

30.01.2016   18:43   #721 Téma: Access AX 700

pája27 pája27 Město: Strakonice
IP:90.178.177.xxx
Offline 1/336
Can-Am Outlander 650 Max XT/P, Access Motor Max 700

IntruderVS1400> A zadarmo! S autovrakoviště vnitřní kryty blatníků, kamaráde. Že je to hnusný to už je jiná kapitola. Já jsem to vyřešil takto:

Citace | Odpovědět

01.02.2016   08:04   #722 Téma: Access AX 700

IntruderVS1400 IntruderVS1400 Město: Frýdek-Místek
IP:77.104.232.xxx
Offline 6/209
Access Motor Max 700i Long 4x4

pája27> ...ale tohle vůůůbec není hnusnýý...to bych jezdil furt jak prase..

Citace | Odpovědět

03.04.2016   07:15   #723 Téma: Access AX 700

IntruderVS1400 IntruderVS1400 Město: Frýdek-Místek
IP:77.104.232.xxx
Offline 6/209
Access Motor Max 700i Long 4x4

Zdarec.Mám takový menší problém se startováním.Když je kolka v klidu víc než tři dny,tak naskočí bez problému a maká.Ale když jdu nastartovat na druhý den, nebo třeba když stojí a vychladne,tak musím i několikrát startovat.Chytne hned,ale zas chcípne.Tak musím startovat vícekrát,než si dá říct a běží tak jak má..Setkal se s tím někdo?čůs

Citace | Odpovědět

04.04.2016   14:31   #724 Téma: Access AX 700

svobodma svobodma Město: Praha
IP:165.225.72.xxx
Offline 1/134
Can-Am Renegade 800, Kayo 70

Access Max 650 = nesetkal, ale když ji nastartuju a nechávam ji zahřát, někdy i 2 chcipne. Občas se to ale stane i na KingQuad, tak si rikam ze je to snad normální....ale to co tu popisuješ neznám.

Citace | Odpovědět

19.04.2016   18:01   #725 Téma: Access AX 700

vladav vladav Město: Strašice
IP:85.71.115.xxx
Offline 0/25
Access Motor Max 700i Long 4x4

Ahoj tak už mě taky dostihly první mouchy tak prosím o radu.Čet jsem o opravách u Palečkáře,jedná se mi o vynechávání motoru je to jak na zpátečku,když držím ten žlutej knoflík jede ok.Tak jsem to oddekloval a jen se chci ujistit na fotce v kruhu je to čidlo co je musí ukostřit nebo se musí ustřihnout některý kabely a ty ukostřit prosím o postup pro blbce nejsem elektrikář a nerad bych to posral vřele děkuji za pochopení Vláďa.

Citace | Odpovědět

19.04.2016   20:59   #726 Téma: Access AX 700

Palečkář Palečkář Město: Semily
IP:31.41.202.xxx
Offline 0/2031
Journeyman Gladiator 510 RX-A

vladav> Ahoj to není ono to čidlo omezovače je niže vede do něj jeden černý drátek je to v plastu ,z teto strany je krásně vidět taková plastová fajfčička, tu vycvakni -prodluž a někde blízko jí ukostři pod nějakej šroub

Citace | Odpovědět

20.04.2016   19:02   #727 Téma: Access AX 700

vladav vladav Město: Strašice
IP:85.71.115.xxx
Offline 0/25
Access Motor Max 700i Long 4x4

Ahoj tak na druhý pokus už to snad vyšlo ukostřeno a při zařazení zpátečky to na displeji neukazuje R díky za pomoc


Citace | Odpovědět

20.04.2016   21:33   #728 Téma: Access AX 700

Palečkář Palečkář Město: Semily
IP:31.41.202.xxx
Offline 0/2031
Journeyman Gladiator 510 RX-A

vladav> Dej bacha na kotrmelce dozadu to jede na plnej

Citace | Odpovědět

21.04.2016   00:02   #729 Téma: Access AX 700

svobodma svobodma Město: Praha
IP:37.48.3.xxx
Offline 1/134
Can-Am Renegade 800, Kayo 70

.



Naposledy editováno 23.04.2016 11:28:55

Citace | Odpovědět

21.04.2016   00:02   #730 Téma: Access AX 700

svobodma svobodma Město: Praha
IP:37.48.3.xxx
Offline 1/134
Can-Am Renegade 800, Kayo 70

Díky za foto, snad nebude třeba a jestli tak už snad vím jak na to :)dík. :)



Naposledy editováno 21.04.2016 00:03:36

Citace | Odpovědět

02.05.2016   15:09   #731 Téma: Access AX 700

Lego Lego Město: Zázrivá
IP:91.127.105.xxx
Offline 0/10
Access Motor Max 750 LT

Nazdar všetkým Accessákom v tomto fóre a blízkom okolí. Priznám sa, že keby fungovalo všetko ako má, tak by som na tomto fóre asi nebol… Ale všetko zlé je na niečo dobré. Možno spoznám dobrých ľudí.
Na jar minulého roku (2015) som dospel do štádia, že som sa rozhodol kúpiť na chalupu pracovnú štvorkolku.
Keď som porovnal moje kritériá: pracovná, 4x4, redukcia, homologovaná, dvojmiestna, s dostatočným výkonom aby utiahla káru dreva, alebo v zime pásy (TJD X Gen) s dvomi osobami - a hlavne to najdôležitejšie - obsah mojej paňaženky - vyšlo mi, že TGB 550 bude slabá a voľba padla na access 750 LT.
S odstupom času sa zamýšľam, či som ešte nemal chvíľku šetriť a kúpiť niečo hm…. povedzme iné.
Skúsenosti po roku: (cca 700 km, ale motohodín mrte, lebo ju používam naozaj na prácu a najdlhšie "výlety" absolvuje asi do 10 km vzdialených stavebnín )

1. po strate niekoľkých skrutiek z rôznych častí kolky hneď pri prvých km, som vzal do ruky golu a všetko, čo som videl, tak som zaťahoval.
Uťahovací moment ktorým boli niektoré skruty utiahnuté ma naozaj prekvapil, najviac však ťažné zariadenie, ktoré som najprv asi o 2 otáčky zatiahol prstami…. - myslím, že to na fóre niekto trefne nazval piatkový fajrontový kus. Mám však pocit, že montáž dokončujú iba v piatok na fajront….

2. krásne slnečné letné ráno - a "kobylka" (tak sme ju so ženou familiárne pokrstili) pri pokuse naštartovať ani nevzdychne. Logika mi kázala začať od zdroja - tak som začal pátrať ako sa dostať ku baterke…. šmária to bola fuška!
Podarilo sa - keď som zbadal kontakty pochopil som - zanesené vrtvou oxidu tak, že elektróny boli v baterke chránené lepšie ako spermie v prezervatíve. Očistil, ošetril, jemne premazal a hop! pri otočení kľúča na mňa veselo zablikala všetkým čím mohla a naskočila po dvoch otáčkach motora….
Vtedy som si povedal - chvalabohu, že som na to prišiel v lete a nie keď bude -20. Potrebujem ju hlavne v zime, takže ma to priviedlo k tomu, že som si objednal morkársku zásuvku na dobíjanie baterky spolu so štartovacími káblami, aby som nemusel tú tortúru s prístupom k baterke absolvovať v zime.

3. Stal som sa šťasným majiteľom prívesného vozíka aj s špz, pzp, blinkrami, svetlami, proste so všetkým, čo má mať keď ide človek na cestu. Skúšam zapojiť vozík do zásuvky ale akosi to nejde… - rozobrať a prísť na to, že vnútro je oproti vodiacemu kolíku pootočené….
Keď už som to dal dohromady a všetko fugovalo (smerovky, obrysové aj brzdové) tak som sa tešil ako malý chlapec, až pokým mi manželka nepovedala, že to funguje asi až nejako moc, lebo ľavé obrysové svetlo svieti aj po vybratí kľúčika zo zapaľovania. Takže merák - a výsledok - na kolíku LZ svetla je permanentne 12V. "A teď Babo raď…" Bez schémy….

4. Z ničoho nič prestalo fungovať koncové svetlo aj brzdové svetlo. (mám model s jedným LED svetlom uprostred.)Takže zase merák, v spojke pod sedadlom krásne ukazuje 12V aj na koncovom svetle aj na brzde. ku kontaktom na plošáku vo svetle sa dostať nedá (zaliate), tak neviem či je vadné svetlo alebo niekde seknutá "zem" v kábli, lebo, keď pozerám ako umne sú niekde pripáskované káble o rám bez akejkoľvek ochrany pred predraním, tak neviem, neviem. - momentálne demontované svetlo v ASP v reklamácii.
Skúsenosť s predratým káblom už mám za sebou, kedy mi daemon heat dával do ruvätí také teplo, že sa to nedalo držať.

Takže elektrika takisto asi nebude silná stránka tohto stroja.

Trošku ste ma vydesili tým výfukom, po zime som si všimol, že celá švorkolka dostáva miestami až nezdravý líščí odtieň a hrdzavie ako starý sporák.
Chvalabohu zatiaľ neseká, ale aj keby začala, tak viem kde začať s ukostrovaním.
Na základe Vašich príspevkom mi ešte zostáva skontrolovať utiahnutie prírub na vúfuku a kontrola tesnosti v spojoch chladiaceho systému.
Buďte takí dobrí, a keď máte ešte nejaké skúsenosti s tým čo by bolo dobré po výrobcovi dokončiť, aby som sa mohol venovať tomu, prečo som si ju kúpil, tak to veľmi uvítam. Takisto uvítam, keby som sa tu od Vás dozvedel (približne) čo ma kedy čaká a neminie na základe Vašich skúseností.
Na záver k tým diferákom a sriekajúcemu oleju z odvzdušňovacej hadičky (mne sa to stalo vzadu po pvej garančke) a to som ju iba viezol na prívese a celý bol zafŕkaný olejom - dostal som informáciu, že mnohí servisáci si myslia, že plniť treba po nalievací otvor. Avšak plniť sa má presné množstvo podľa manuálu. (hladina oleja nedosahuje takú výšku aby vytekal). Ale manuály aj ja čítam až vtedy, keď sa niečo nepodarí tretí krát.
Prajem všetkým veľa krásnych kilometrov, vietor v tvári a ľahký palec na plyne.
Vlado

Citace | Odpovědět

03.05.2016   13:57   #732 Téma: Access AX 700

pája27 pája27 Město: Strakonice
IP:91.139.4.xxx
Offline 1/336
Can-Am Outlander 650 Max XT/P, Access Motor Max 700

Lego> Ještě pozor na svazek kabelů pod řídítkama nad filtrem bílou stahovačkou k rámu, tam se to také někdy prodře. Dále relátka nemají výdrž, někdy se rosí zadní světla zevnitř, kámošovi odešel/posunul/ simering ve variátoru po 500 km, na předváděčce se rozlomil diferenciál po skoku s plynem. U mne fungovalo overide i při jízdě vpřed. Doufám, že pár zim tě bude sloužit, já jsem to vydržel jednu mírnou zimu.

Citace | Odpovědět

04.05.2016   10:56   #733 Téma: Access AX 700

Lego Lego Město: Zázrivá
IP:78.99.108.xxx
Offline 0/10
Access Motor Max 750 LT

pája27> Vďaka za cenné informácie, cez víkend preverím tie káble.
P.S. to že si vydržal jednu miernu zimu s Accessom znamená, že si prešiel radšej na Outlander? Rozumiem správne?
Lego

Citace | Odpovědět

04.05.2016   12:39   #734 Téma: Access AX 700

pája27 pája27 Město: Strakonice
IP:91.139.4.xxx
Offline 1/336
Can-Am Outlander 650 Max XT/P, Access Motor Max 700

Lego> Ano, je to tak. Odradila mne spolehlivost, poruchy a shořet od výfuku by bylo nemilé. Když vidíš inzeráty na roční stroje s málo km, tak si taky uděláš úsudek, proč se toho lidé zbavují.
Olej z předního diferáku mi šel ven i při správném množství, ale jen při vyšších rychlostech. Ahoj.

Citace | Odpovědět

10.05.2016   15:02   #735 Téma: Access AX 700

svobodma svobodma Město: Praha
IP:37.48.0.xxx
Offline 1/134
Can-Am Renegade 800, Kayo 70

Ahoj, počítám ze ti co problémy nemají se tu asi ani nemají o čem rozepisovat a tak si říkám ze přidám aspoň zatim jednu pozitivní zprávu ( doufám ze to nezakřiknu :) ). Me zatím Access 650 jezdi bez problému, najeto 1050, po asfaltu to na rovině zenu klidne 80 (jel jsem max 110, ale to je fakt o život ) a nic z ni neteče. Jinak teda nejsem brodící se typ a vlastne ani netaham žádné stromy, nemam pasy jen kola, ze věřím ze to muže byt i tim , ze jsem spis průzkumník, vyletnik. Jezdím louky, sem tam brody, kopce, stráně atd.. Zadne hluboké vodnate bahno a pod.

Citace | Odpovědět

10.05.2016   21:04   #736 Téma: Access AX 700

Palečkář Palečkář Město: Semily
IP:31.41.202.xxx
Offline 0/2031
Journeyman Gladiator 510 RX-A

Já osm tisícovek ve středně těžkém terénu- rok výroby2012 běžná údržba-výměna ložisek v ramenech za silentbloky z gladoše,čepy řízení -výměna za jiné náhrada opel,a spodní čepy ramen, nové válečky ve vároši,dvakrát ložisko v zadních kolech,ukostření omezovače zpátečky ,někde jsem to tu napsal jak to odpojit motor zatím OK.olej nepapá -nataháno asi třicet kubíků dřeva-jednou utržený závěs ježděná ve všech ročních obdobích -brodění žádné jiné extra potíže s ní nejsou

Citace | Odpovědět

10.05.2016   21:04   #737 Téma: Access AX 700

jenndys115 jenndys115 Město: Hustopeče nad Bečvou
IP:147.229.222.xxx
Offline 0/97
Access Motor MAX 700, Bashan BS250-11B

To je aspoň pozitivní příspěvek. Ať tedy kolka slouží i nadále :)

Citace | Odpovědět

11.05.2016   21:16   #738 Téma: Access AX 700

Palečkář Palečkář Město: Semily
IP:31.41.202.xxx
Offline 0/2031
Journeyman Gladiator 510 RX-A

Palečkář>Já osm tisícovek ve středně těžkém terénu- rok výroby2012 běžná údržba-výměna ložisek v ramenech za silentbloky z gladoše,čepy řízení -výměna za jiné náhrada opel,a spodní čepy ramen, nové válečky ve vároši,dvakrát ložisko v zadních kolech,ukostření omezovače zpátečky ,někde jsem to tu napsal jak to odpojit motor zatím OK.olej nepapá -nataháno asi třicet kubíků dřeva-jednou utržený závěs ježděná ve všech ročních obdobích -brodění žádné jiné extra potíže s ní nejsou

do ramen výměna za ložiska

Citace | Odpovědět

18.06.2016   07:15   #739 Téma: Access AX 700

IntruderVS1400 IntruderVS1400 Město: Frýdek-Místek
IP:77.104.232.xxx
Offline 6/209
Access Motor Max 700i Long 4x4

Palečkář>vladav> Ahoj to není ono to čidlo omezovače je niže vede do něj jeden černý drátek je to v plastu ,z teto strany je krásně vidět taková plastová fajfčička, tu vycvakni -prodluž a někde blízko jí ukostři pod nějakej šroub



Zdar chlapi.Mám ten problém taky a dost jsem nepochopil tu opravu:To nové ukostření má za následek,že to bude fungovat tak jak má, nebo se úplně vyruší to "overige"..?Dík za radu, páč já su taky v elektrice jak se říká v prd...!

Citace | Odpovědět

19.06.2016   22:40   #740 Téma: Access AX 700

pája27 pája27 Město: Strakonice
IP:90.178.177.xxx
Offline 1/336
Can-Am Outlander 650 Max XT/P, Access Motor Max 700

IntruderVS1400> Vyruší se overide, přestane to vynechávat,na zpátečku máš 100% výkonu, tak bacha s plynem, ať tě neshodí ze sedadla čau držím tě

Citace | Odpovědět

20.06.2016   19:20   #741 Téma: Access AX 700

IntruderVS1400 IntruderVS1400 Město: Frýdek-Místek
IP:77.104.232.xxx
Offline 6/209
Access Motor Max 700i Long 4x4

pája27> Díky moooc...

Citace | Odpovědět

01.07.2016   07:08   #742 Téma: Access AX 700

IntruderVS1400 IntruderVS1400 Město: Frýdek-Místek
IP:77.104.232.xxx
Offline 6/209
Access Motor Max 700i Long 4x4

pája27> ještě jednou se k tomu vrátím.Co je vlastně příčinou,že to "overige" funguje i při jízdě dopředu?Ja si myslím, že to bude v elektronice.Ty jsi to nereklamoval jak jsi to měl v záruce?čůs

Citace | Odpovědět

01.07.2016   11:45   #743 Téma: Access AX 700

Sobol Sobol Město: Znojmo 5
IP:194.213.237.xxx
Offline 0/2839

IntruderVS1400> pravděpodobně čidlo v převodovce.

Citace | Odpovědět

02.07.2016   21:54   #744 Téma: Access AX 700

pája27 pája27 Město: Strakonice
IP:90.178.177.xxx
Offline 1/336
Can-Am Outlander 650 Max XT/P, Access Motor Max 700

IntruderVS1400> Ano reklamoval, overide odpojeno se souhlasem dovozce. Na kamnech overide funguje na 100%

Citace | Odpovědět

02.07.2016   22:36   #745 Téma: Access AX 700

Borde Borde Město: Hustopeče
IP:77.48.160.xxx
Offline 0/11

Tak jsem si v pátek 1.7.2016 koupil Access 650i Long .Dovezou v pondělí tak snad nebudu sklamanej.
Celé vlákno jsem četl má to určitě klady i zápory ale až jezdění na ní ukáže .

Citace | Odpovědět

03.07.2016   07:00   #746 Téma: Access AX 700

IntruderVS1400 IntruderVS1400 Město: Frýdek-Místek
IP:77.104.232.xxx
Offline 6/209
Access Motor Max 700i Long 4x4

pája27> čůůs.Jak odpojen se souhlasem dovozce?To nešlo opravit, nebo to byl Tvůj požadavek??

Citace | Odpovědět

03.07.2016   07:01   #747 Téma: Access AX 700

IntruderVS1400 IntruderVS1400 Město: Frýdek-Místek
IP:77.104.232.xxx
Offline 6/209
Access Motor Max 700i Long 4x4

Borde> Jak vše klape je to OK.Ať Ti slouží..

Citace | Odpovědět

03.07.2016   07:42   #748 Téma: Access AX 700

pája27 pája27 Město: Strakonice
IP:91.139.4.xxx
Offline 1/336
Can-Am Outlander 650 Max XT/P, Access Motor Max 700

IntruderVS1400> Můj požadavek byla oprava vynechávání motoru při jízdě vpřed, servis to vyřešil tímto způsobem po konzultaci s dovozcem, mechanik mi to takto zdělil, pak jsem to prodal, nechtěl jsem uhořet od výfuku a přijít o stroj za 179tis Kč.

Citace | Odpovědět

03.07.2016   08:13   #749 Téma: Access AX 700

IntruderVS1400 IntruderVS1400 Město: Frýdek-Místek
IP:77.104.232.xxx
Offline 6/209
Access Motor Max 700i Long 4x4

pája27> OK.Asi ta oprava nebude jednoduchá,tak to vyřešili šalomounsky. Díky a hezký den.

Citace | Odpovědět

03.07.2016   21:14   #750 Téma: Access AX 700

Petrma Petrma Město: Strážnice
IP:109.81.209.xxx
Offline 0/6

pája27> Měl jsem stejný problém a vyřešili to odpojením,na zimu jim to tam ale pošlu ať to dají do kupy,je to nový stroj tak se mě ta improvizace moc nezdá.Psal jsi,ze nechceš aby ti mašina shořela,proc by měla? Je tam nějaký problém s výfukem? Dík za info.

Citace | Odpovědět

Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.

Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.

předchozínásledující 1 ... 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 ... 38

Redakční testy





English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.13s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce