26.02.2013 18:36 Dinli S350 Masai
Frosty
Město: Mladá Boleslav I
IP:213.168.183.xxx
Offline 2/2200
Kawasaki KVF 750, Dinli S350 Masai
Čau kolkaři.
Chtěl bych poradit,mám model Dinli s350 masai a na poslední vyjížďce se mi začala dusit a potom chcípne...bez problémů potom nastartuje ale po chvilce cca 200-500metrech jízdy,opět to samé.
Když sem ji dneska natočil tak zase jela asi 5km v pohodě a pak zase to samé.
Nevíte někdo čím by to mohlo být?
svíčka je nová,mám nový stator (myslel sem jestli to nemůže být tím) ale zase je to origo co tam má být.
díky moc za rady.
26.02.2013 19:07 #1 Téma: dusí se a chcípá
oldgreen
Město: Olomouc
IP:94.199.40.xxx
Offline 5/6173
Journeyman Gladiator X8, Access Motor Tomahawk 300
26.02.2013 19:17 #2 Téma: dusí se a chcípá
desar
Město: Odranec
IP:88.101.164.xxx
Offline 0/449
Journeyman Gladiator X8, TGB Blade 550, SMC Jumbo 300
26.02.2013 20:09 #4 Téma: dusí se a chcípá
Frosty
Město: Mladá Boleslav I
IP:213.168.183.xxx
Offline 2/2200
Kawasaki KVF 750, Dinli S350 Masai
26.02.2013 20:41 #5 Téma: dusí se a chcípá
Bobr700R
Město: Kutná Hora
IP:212.80.86.xxx
Offline 17/1894
Can-Am Renegade 800
Frosty> Měl jsem stejného ďábla v bílé barvě. Měl jsem stejnej problém a nakonec to bylo špatnými kontakty na baterii. Normálně to začalo hnít, tak se dali jiné a bylo po problému.
Netvrdím, že je to i tvůj problém. Když jsem to onehdá řešil, tak mi ještě radili problém se sytičem.
26.02.2013 21:41 #6 Téma: dusí se a chcípá
Frosty
Město: Mladá Boleslav I
IP:213.168.183.xxx
Offline 2/2200
Kawasaki KVF 750, Dinli S350 Masai
Bobr700R>Frosty> Měl jsem stejného ďábla v bílé barvě. Měl jsem stejnej problém a nakonec to bylo špatnými kontakty na baterii. Normálně to začalo hnít, tak se dali jiné a bylo po problému.
Netvrdím, že je to i tvůj problém. Když jsem to onehdá řešil, tak mi ještě radili problém se sytičem.
26.02.2013 23:17 #7 Téma: dusí se a chcípá
ATOL
Město: Vojnův Městec
IP:85.160.49.xxx
Offline 7/583
Polaris RZR XP 1000, Polaris Sportsman XP 850/EPS
27.02.2013 16:42 #8 Téma: dusí se a chcípá
Frosty
Město: Mladá Boleslav I
IP:213.168.183.xxx
Offline 2/2200
Kawasaki KVF 750, Dinli S350 Masai
Všem> tak sem všechno zkontroloval a v pořádku,jen sem našel jednu nemilou věc,okolo hrdla nádrže je prasklina jako prase,normálně to vidět není protože je to pod plastama. Nejspíš to bude mít spojitost s mojim problémem že? dokáže mi někdo vysvětlit co by to mu mohlo být? dostává se do nádrže mnoho vzduchu?
Každopádně to budu muset dát do servisu jestli mi to zavaří nebo jestli budu muset vyměnit celou nádrž
vůbec mě to nepotěšilo.
díky moc za odpovědi.
27.02.2013 17:32 #9 Téma: dusí se a chcípá
Bobr700R
Město: Kutná Hora
IP:212.80.86.xxx
Offline 17/1894
Can-Am Renegade 800
Frosty> No obávám se, že tvůj problém to v tomhle ohledu nikterak neřeší. Vzduch je v nádrži potřeba, aby nevznikal podtlak a palivo se při odtékání do karburátoru mohlo vyměňovat za vzduch, který do nádrže proniká skrze odvzdušnění nádrže. Spíše bych se zaměřil na přicpané vedení, eventuelně vyčistit karburátor. Mohlo dojít k zanesení v důsledku vniku bordelu prasklinou.
27.02.2013 18:09 #10 Téma: dusí se a chcípá
Frosty
Město: Mladá Boleslav I
IP:213.168.183.xxx
Offline 2/2200
Kawasaki KVF 750, Dinli S350 Masai
27.02.2013 18:20 #11 Téma: dusí se a chcípá
Bobr700R
Město: Kutná Hora
IP:212.80.86.xxx
Offline 17/1894
Can-Am Renegade 800
27.02.2013 18:30 #12 Téma: dusí se a chcípá
Frosty
Město: Mladá Boleslav I
IP:213.168.183.xxx
Offline 2/2200
Kawasaki KVF 750, Dinli S350 Masai
11.04.2013 09:35 #13 Téma: dusí se a chcípá
Lume
Město: Valdice
IP:194.228.136.xxx
Offline 3/80
Dinli DL 270
11.04.2013 20:46 #14 Téma: dusí se a chcípá
xsob
Město: Hostěradice
IP:109.81.252.xxx
Offline 2/7928
24.05.2013 17:49 #15 Téma: dusí se a chcípá
Frosty
Město: Mladá Boleslav I
IP:213.168.183.xxx
Offline 2/2200
Kawasaki KVF 750, Dinli S350 Masai
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.10s