13.10.2013 19:13 Access Motor Tomahawk 4 300
F1312
Město: Český Krumlov
IP:81.90.168.xxx
Offline 1/56
Access Motor Max 4 300
Zdravím, jelikož jsem se rozhodl udělat komplet Go svého Maxe dám sem pár odkazů co by mohly pomoci
Jelikož jsem se dočetl že poláci mají levnější ND:
http://www.sklep.centrumatv.pl/ www.allegro.pl (polske aukro-lucky star)
A nějaké ČR krom Žebráka...
http://www.vyberctyrkolku.cz/
Poté pár foto... Celolak, výměna ložisek ramen za pouzdra, montáž navijáku, jeětě doplním o repas motoru...
Naposledy editováno 03.11.2013 21:41:12
14.01.2014 20:45 #61 Téma: Mohlo by někomu pomoci...
F1312
Město: Český Krumlov
IP:81.90.168.xxx
Offline 1/56
Access Motor Max 4 300
14.01.2014 20:51 #62 Téma: Mohlo by někomu pomoci...
Číro
Město: Dvůr Králové nad Labem
IP:94.124.105.xxx
Offline 1/12165
Journeyman Gladiator X550, Linhai Classic 260
F1312> S Capriho svolením ti sem zkopíruju co nedávno na tohle téma napsal.Je to sice pro Linhai,ale princip je stejnej pro všechny.
Stačí se podívat, jak ti chodí vario - oddekluješ, neutrál, nastartuješ, dáš kotel a ubereš. Musí chodit od max sevření do max otevření. V praxi záleží také na válečcích - moc lehké budou mít tendenci podřazovat a na max otevření varia se nemusíš dostat (za jízdy, v nezatíženém stavu viz zkouška ano) A opačně - příliš těžké válečky se zase nechtějí stahovat dolů, takže pak otáčky v zátěži klesají, ale vario moc nepodřazuje. To samozřejmě ovlivňuje také pružina - zjednodušeně platí, čím lehčí válečky a tvrdší pružina, tím dříve podřazuje a naopak. Je potřeba najít nějaký zlatý střed, což se ukazuje že by mohlo být spojení červené/žluté pružiny a 12/11 gram válečků. Příliš měkká pružina a lehké válečky už málo svírají řemen a může klouzat. Opačně se zase trochu více sjíždí řemen, ale u našich strojů to zase není tak zásadní problém. (zase řemen neklouže při první kapce vody). Suma sumárum - do terénu červená pružina a 11 11,5 max 12 gr válečky a pro ježdění po rovině origo nastavení, nebo žlutou a 14 či 15 gram. (těch 15 jsem zkoušel a je to opravdu na kochání mírně zvlněnou krajinou) Pokud je vše ve variu ok, jede to asi 75 - 80 (na digi tachu se dá vidět číslo okolo 90), s hodně lehkými válečky a tvrdou pružinou tak mínus cca 5 - 10 km/h.
Sám bych to líp nenapsal!!
09.03.2014 18:28 #63 Téma: Mohlo by někomu pomoci...
F1312
Město: Český Krumlov
IP:81.90.168.xxx
Offline 1/56
Access Motor Max 4 300
09.03.2014 20:04 #64 Téma: Mohlo by někomu pomoci...
Číro
Město: Dvůr Králové nad Labem
IP:94.124.105.xxx
Offline 1/12165
Journeyman Gladiator X550, Linhai Classic 260
09.03.2014 20:29 #65 Téma: Mohlo by někomu pomoci...
maxik73
Město: Větřní
IP:178.255.168.xxx
Offline 3/45
Access Max 4
09.06.2014 18:12 #66 Téma: Mohlo by někomu pomoci...
F1312
Město: Český Krumlov
IP:81.90.168.xxx
Offline 1/56
Access Motor Max 4 300
09.06.2014 18:14 #67 Téma: Mohlo by někomu pomoci...
F1312
Město: Český Krumlov
IP:81.90.168.xxx
Offline 1/56
Access Motor Max 4 300
11.06.2014 19:54 #68 Téma: Mohlo by někomu pomoci...
F1312
Město: Český Krumlov
IP:81.90.168.xxx
Offline 1/56
Access Motor Max 4 300
14.07.2014 20:48 #69 Téma: Mohlo by někomu pomoci...
Lucifer
Město: Český Dub
IP:77.48.50.xxx
Offline 4/527
Access Motor Tomahawk SP 250
Vcera prestaly svagrovy na tomahawku 250 blikat blinkry. Tak jsem se zacal pidit proc nejdou. Nasel jsem pod krytem relatko 61150-A03-000 ktere bylo mrtve. Z vyroby je zalite na jedne strane takovou mekou hmotou a vedou do nej dva draty. Odrezal jsem tuto hmotu abych se do nej dostal a povedlo se. Jedna pripajena desticka se pri otresech uklepala a uz to nefachalo. Stacila jen pajka a hned to opet slo. Zadni cast relatka jsme zatavily tavnou pistoli vratily relatko do gumoveho drzaku a hned jsme usetrily par stovek. V servisu by to urcite panove vymenily a pekne nauctovaly. Takhle ty prachy radeji projezdime v benzinu.
02.09.2014 21:51 #70 Téma: Mohlo by někomu pomoci...
Číro
Město: Dvůr Králové nad Labem
IP:94.124.105.xxx
Offline 1/12165
Journeyman Gladiator X550, Linhai Classic 260
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.25s