16.07.2016 13:53
TGB Blade 1000 EFI
SkylineR33GTR
Město: Dolní Kounice
IP:46.135.22.xxx
Offline 1/18
Zdar všichni quadeři. Mám v úmyslu pořídit litrovyho Blada. Jen furt tak nějak nevím, jestli s posilovačem, nebo bez. Je to rozdíl 20litrů, což není málo, ale furt mě nedá pokoj myšlenka, že za tu 20ku by mohl být oplechovanej spodek a třeba zadní kufr.. Pořád nevím jestli ten posilovač potrebuju a zároveň aby to nebyla další věc co se bude srat. Co zkušenosti?? Nebo kolik by koštovalo třeba časem dovybavení?? Tipl bych, že asi víc než 20ku,co?? Dík za názory.
17.07.2016 21:23 #31 Téma: S posilovačem, nebo bez??
SkylineR33GTR
Město: Dolní Kounice
IP:46.135.254.xxx
Offline 1/18
17.07.2016 21:44 #32 Téma: S posilovačem, nebo bez??
PetrP
Město: Chrastava
IP:85.70.226.xxx
Offline 1/1368
TGB Blade 425, Polaris Sportsman 800/EFI
S tou tuhostí podvozku je to zajímavý. Řada lidí tady uvádí, že je dost měkký. Já jsem na tom krátce seděl a zdálo se mi, že to má pérování dost měkký. Taky sedlo mi přišlo takový komfortnějši než u X8. Tak nevím jestli to nebylo nějak nastavený do tvrda. Taky mohly být nafouklý moc natvrdo gumy. Pamatuji si, že kdysi jsem jel na jedné předváděčce a ta měla gumy nafouklý snad na 2 atmosféry.
17.07.2016 22:05 #33 Téma: S posilovačem, nebo bez??
senrimer
Město: Havlíčkův Brod
IP:81.200.55.xxx
Offline 1/35
Journeyman Gladiator X550
PetrP> S těma pneu máš pravdu. Honza tady tvrdí, že je naopak měkký. Možná opravdu byla kola přefouklá a nebo byl fór v něčem jiném. Přece jen je to koráb spíše na cesty a pokud ta předváděčka jezdí hlavně silnice, může být klidne nafouklé na 1+. Ikdyž ale odeberu tu tvrdost, tak i tak mě ta kolka prostě neoslovila. Taková nijaká bez života, nic nenasvědčující o tom, že je máš pod sebou litrový motor. člověk si to ale opravdu musí vyzkoušet sám.
18.07.2016 17:47 #34 Téma: S posilovačem, nebo bez??
SkylineR33GTR
Město: Dolní Kounice
IP:46.135.12.xxx
Offline 1/18
Už toho litrovyho Blada někdo máte?? Zajímalo by mě, jak se to chová s tím zadním difecem... Asi bude dost namáhanej, když se v zatáčce nadzvedne jedno zadní kolo a pak při knedlu dosedne. To ten difec přece dlouho nemůže vydržet.. Osobně si myslím, že ani zavření difecu nepomůže na dlouho...
18.07.2016 17:51 #35 Téma: S posilovačem, nebo bez??
Mulisha
Město: Uherské Hradiště 1
IP:91.187.34.xxx
Offline 3/68
Kymco MXU 500 IRS
18.07.2016 17:53 #36 Téma: S posilovačem, nebo bez??
PetrP
Město: Chrastava
IP:85.70.226.xxx
Offline 1/1368
TGB Blade 425, Polaris Sportsman 800/EFI
SkylineR33GTR> litrový Blade má tady extra vlákno. K tomu zadnimu difu nebo rozvodovce jen asi toto, když je tam rozvodovka, tak jaké síly tam asi tak vznikají, když s rozvodovkou řízneš zatáčku a každé kolo má snahu se točit jinou rychlostí, ale nemůže, protože 4kolka nemá diferenciál, ale rozvodovku.
18.07.2016 21:05 #37 Téma: S posilovačem, nebo bez??
SkylineR33GTR
Město: Dolní Kounice
IP:46.135.214.xxx
Offline 1/18
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2025 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.10s