asp_leden_2013

QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


banner

Téma: S posilovačem, nebo bez??

16.07.2016   13:53 TGB Blade 1000 EFI

SkylineR33GTR SkylineR33GTR Město: Dolní Kounice
IP:46.135.22.xxx
Offline 1/18

Zdar všichni quadeři. Mám v úmyslu pořídit litrovyho Blada. Jen furt tak nějak nevím, jestli s posilovačem, nebo bez. Je to rozdíl 20litrů, což není málo, ale furt mě nedá pokoj myšlenka, že za tu 20ku by mohl být oplechovanej spodek a třeba zadní kufr.. Pořád nevím jestli ten posilovač potrebuju a zároveň aby to nebyla další věc co se bude srat. Co zkušenosti?? Nebo kolik by koštovalo třeba časem dovybavení?? Tipl bych, že asi víc než 20ku,co?? Dík za názory.

Odpovědi: S posilovačem, nebo bez??

17.07.2016   21:23   #31 Téma: S posilovačem, nebo bez??

SkylineR33GTR SkylineR33GTR Město: Dolní Kounice
IP:46.135.254.xxx
Offline 1/18

Paul44> Máš ještě nějakej zásadní poznatek?? Osmu píšeš, že máš doma a Blada jsi projel. Můžeš napsat víc poznatků k porovnání, kromě té tuhosti podvozku?? Předem díky

Citace | Odpovědět

17.07.2016   21:44   #32 Téma: S posilovačem, nebo bez??

PetrP PetrP Město: Chrastava
IP:85.70.226.xxx
Offline 1/1368
TGB Blade 425, Polaris Sportsman 800/EFI

S tou tuhostí podvozku je to zajímavý. Řada lidí tady uvádí, že je dost měkký. Já jsem na tom krátce seděl a zdálo se mi, že to má pérování dost měkký. Taky sedlo mi přišlo takový komfortnějši než u X8. Tak nevím jestli to nebylo nějak nastavený do tvrda. Taky mohly být nafouklý moc natvrdo gumy. Pamatuji si, že kdysi jsem jel na jedné předváděčce a ta měla gumy nafouklý snad na 2 atmosféry.

Citace | Odpovědět

17.07.2016   22:05   #33 Téma: S posilovačem, nebo bez??

senrimer senrimer Město: Havlíčkův Brod
IP:81.200.55.xxx
Offline 1/35
Journeyman Gladiator X550

PetrP> S těma pneu máš pravdu. Honza tady tvrdí, že je naopak měkký. Možná opravdu byla kola přefouklá a nebo byl fór v něčem jiném. Přece jen je to koráb spíše na cesty a pokud ta předváděčka jezdí hlavně silnice, může být klidne nafouklé na 1+. Ikdyž ale odeberu tu tvrdost, tak i tak mě ta kolka prostě neoslovila. Taková nijaká bez života, nic nenasvědčující o tom, že je máš pod sebou litrový motor. člověk si to ale opravdu musí vyzkoušet sám.

Citace | Odpovědět

18.07.2016   17:47   #34 Téma: S posilovačem, nebo bez??

SkylineR33GTR SkylineR33GTR Město: Dolní Kounice
IP:46.135.12.xxx
Offline 1/18

Už toho litrovyho Blada někdo máte?? Zajímalo by mě, jak se to chová s tím zadním difecem... Asi bude dost namáhanej, když se v zatáčce nadzvedne jedno zadní kolo a pak při knedlu dosedne. To ten difec přece dlouho nemůže vydržet.. Osobně si myslím, že ani zavření difecu nepomůže na dlouho...

Citace | Odpovědět

18.07.2016   17:51   #35 Téma: S posilovačem, nebo bez??

Mulisha Mulisha Město: Uherské Hradiště 1
IP:91.187.34.xxx
Offline 3/68
Kymco MXU 500 IRS

18.07.2016   17:53   #36 Téma: S posilovačem, nebo bez??

PetrP PetrP Město: Chrastava
IP:85.70.226.xxx
Offline 1/1368
TGB Blade 425, Polaris Sportsman 800/EFI

SkylineR33GTR> litrový Blade má tady extra vlákno. K tomu zadnimu difu nebo rozvodovce jen asi toto, když je tam rozvodovka, tak jaké síly tam asi tak vznikají, když s rozvodovkou řízneš zatáčku a každé kolo má snahu se točit jinou rychlostí, ale nemůže, protože 4kolka nemá diferenciál, ale rozvodovku.

Citace | Odpovědět

18.07.2016   21:05   #37 Téma: S posilovačem, nebo bez??

SkylineR33GTR SkylineR33GTR Město: Dolní Kounice
IP:46.135.214.xxx
Offline 1/18

PetrP> to jo, to máš recht, jen je ta síla s plynulejším průběhem a může prohrábnout kolo.. Kdežto když dosedne kolka na druhý kolo ze zatáčky, jsou to rázy jak prase...

Citace | Odpovědět

Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.

Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.



English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2025 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.10s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce