26.01.2018 19:49
Access Motor Max 250
Kozbic
Město: Šternberk
IP:90.181.86.xxx
Offline 1/3
Zdravím, mám problém a nikde jsem nenašel odpověď.
Koupil jsem si první čtyřkolku Access Max 250 s tím, že má obroušeny ozub. kol. na misce variátoru. Misku jsem vyměnil a po nastartování chcípala vždy když jsem vypl sytič.
Vyčistil jsem tedy karbec a na volnoběh teď drží v pohodě i bez sytiče, ale po vytočení hrozně střílí do výfuku..
A startuje na drc..
Nejhorší problém je, že po zařazení jakéhokoliv kvaltu (kromě N) vžddy po přídání plynu chcípne..
A aby toho nebylo málo, tak jsem zjistil, že mi nejde zařadit 1... R, N, D jdou v pohodě a když jsem měl rozdělany vario, tak šla i 1..
Co myslíte, moc směsy nebo něco v karburatoru a špatně seřízeny táhla, nebo bude problém u varia či spojky??
Díky moc za rady...
28.01.2018 07:34 #1 Téma: Access Max 250 při rozjezdu chcipne
mariodevil
Město: Jablonec nad Nisou
IP:107.167.104.xxx
Offline 2/4822
Can-Am Renegade 800
29.01.2018 17:38 #2 Téma: Access Max 250 při rozjezdu chcipne
Kozbic
Město: Šternberk
IP:90.181.86.xxx
Offline 1/3
No tak nakonec jsem zjistil, že jsem kvalty sice "zařadil", ale ve skutečnosti asi né uplně dokonale.. No vyměnil jsem olej v převodovce, trošku jsem poštelovat táhlo a řazení je v cajku.
No každopádně nezmizel problém s chcípáním, které teď pro změnu proběhlo vždy když jsem dal kvalt (aniž bych přidal plyn jako předtím).
Takže jsem znovu rozdělal vario a zjistil, že chladící talířek má opět trochu zuby, tak jsem si pořídně prohlídl hřídel a zjistil, že je ozubení ve 2/3 lehce "posunuty" a za ozubením vybroušeny nějakej milimetr.. Takže miska nebyla zcela pevně usazená a taky mi moc zabíral řemen a spojka.
No vyrobil jsem si 2 podložky kteryma jsem to vypodložil (jednu na vybroušenou část hřídele a druhou pro sychr do te korunky, abych vypodložil sroub a dotahl pořádně misku.
A ejhle problém prozatím vyřešen, už můžu řadit a popojíždět ..
Ale to by nebylo ono, kdyby nepřišel další problém.. :D
Raději jsem znovu pořádně vyčistil karburátor (bordelu u vypouštěcího ventilu a celkově v něm bylo neskutečně, na to, že ho prodejce prý čistil).
No a karburátor mi začal pouštět benzín ven.. Tak jsem kontroloval plováky a ty zavírají dobře, takže asi špatnej šroub.
A další věc je, že nedrží volnoběh a bez plynu chcipne.
Kontroloval jsem svíčku a ta je hodně hnědá, spíš černá.
Tak jsem škoušel poladit volnoběžnej šroub, ale dostanu otáčky zhruba mezi 4200 - 3200 občas to zahapruje na 2800.. Tak jsem chtěl poladit šroubem přísun z malé trysky, ale ten je ze spod a má hlavičku víte kde, tak musím sundat celej karbec, abych to mohl otočit o půl milimetru a každyho půl milimetru znamená, že už to bude poslední otočka..
Takže, nemátě někdo šrouby, nebo někoho, kdo by je mohl, sehnat, prodávat atd??
Protože s tímhle šroubem to nikdy neseřídím a kupovat novej karbec za desitku kvuli 2 šroubum se mi nechce..
Šroub na výpustný ventil ze spod karburátoru:
- délka: hlavička asi 2,5mm; závit asi 11,5mm a konečný kužel 7mm..
- šířka závitu: 6mm; kuželu od 4mm do 2,5mm
šroub propouští, tudíž pravděpodobně bude velikost minimalně kuželu lehce rozdílná.
A druhý šroub na řízení směsy se zapuštěnou hlavou:
- délka hlavičky cca 1,5mm; závit 5mm; zůžená tyčinky 10mm a konečný kužel 3,5mm
- šířka hlačky 4,5mm; závitu necelých 6mm; zůžená tyčinka 3mm a kužel 2-1mm s mini ploškou na konci.
Jinak nevim jestli je tam karbec co ma byt, je to Mikuni T/A asi.. Pokusim se poslat par fotek..
31.01.2018 21:05 #3 Téma: Access Max 250 při rozjezdu chcipne
Kozbic
Město: Šternberk
IP:90.181.86.xxx
Offline 1/3
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2025 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.08s