08.02.2010 19:13 Polaris RZR 800 EFI
leos2
Město: Moravské Budějovice
IP:80.79.24.xxx
Offline 44/2795
Can-Am Spyder RS, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250, Polaris Sportsman X2 500 EFI
Při řazení to někdy zarchotí přes zuby , co s tím ? něco někde naštelovat? prý stačí to nechat zahřát , ale já si myslím že by to dělat nemělo ani v mrazu.
08.02.2010 19:15 #1 Téma: Polaris RZR 800
Aligator.avs
Město: Zlín
IP:88.100.70.xxx
Offline 12/12416
Journeyman Gladiator X8, Journeyman Gladiator X8
08.02.2010 19:32 #2 Téma: Polaris RZR 800
leos2
Město: Moravské Budějovice
IP:80.79.24.xxx
Offline 44/2795
Can-Am Spyder RS, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250, Polaris Sportsman X2 500 EFI
08.02.2010 19:32 #3 Téma: Polaris RZR 800
babynek
Město: Orlová (Město)
IP:62.168.45.xxx
Offline 4/384
Suzuki LT-R 450
08.02.2010 20:17 #5 Téma: Polaris RZR 800
Aligator.avs
Město: Zlín
IP:88.100.70.xxx
Offline 12/12416
Journeyman Gladiator X8, Journeyman Gladiator X8
08.02.2010 20:28 #6 Téma: Polaris RZR 800
leos2
Město: Moravské Budějovice
IP:80.79.24.xxx
Offline 44/2795
Can-Am Spyder RS, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250, Polaris Sportsman X2 500 EFI
09.02.2010 07:56 #7 Téma: Polaris RZR 800
slezak.z
Město: Břeclav
IP:80.78.147.xxx
Offline 2/289
Jak to naštelovat nevím. Mě to studenej stroj dělá taky a to už od novýho, což je už 2 roky. Měl jsem to ve dvou servisech a nikde si s tím neporadili. V jednom zjistili, že je utrženej silentblok pod motorem, ale po jeho výměně se to nijak výrazně nezlepšilo. Mohlo by to být zaseknutým ložiskem v přední řemenici nasazené na klikovku, které zajišťuje fukci EBS. Ale mě se to ložisko protáčí jak má (na jednu stranu volně a na druhou ne). Na volnoběh se variátor rozevře jak má, ale stejně ten řemen, když je studenej, pořád unáší. Mám už druhej a dělají to oba. Tak když to startuju studený, tak to nechám chvilku bežet, aby se řemen zahřál a pak se řadí líp. Studený se to normálně na volnoběh rozjede když je tam rychlost L nebo R. Na H už to nemá sílu roztočit kola, tak pevně ten řemen asi sevřenej není.
09.02.2010 08:34 #8 Téma: Polaris RZR 800
QuincyMax
Město: Alexovice
IP:194.228.62.xxx
Offline 1/135
09.02.2010 12:38 #10 Téma: Polaris RZR 800
slezak.z
Město: Břeclav
IP:80.78.147.xxx
Offline 2/289
tom.tk>buď je přidřený ložisko primárního variátoru nebo jsou variátory nevystředěný a chce to seřídit
09.02.2010 12:44 #11 Téma: Polaris RZR 800
franco
Město: Púchov
IP:213.160.181.xxx
Offline 2/1088
Can-Am Spyder RT, Can-Am Renegade 800R, Can-Am Outlander 500 XT, Can-Am Outlander 400 Max XT
09.02.2010 12:51 #12 Téma: Polaris RZR 800
franco
Město: Púchov
IP:213.160.181.xxx
Offline 2/1088
Can-Am Spyder RT, Can-Am Renegade 800R, Can-Am Outlander 500 XT, Can-Am Outlander 400 Max XT
09.02.2010 12:56 #13 Téma: Polaris RZR 800
franco
Město: Púchov
IP:213.160.181.xxx
Offline 2/1088
Can-Am Spyder RT, Can-Am Renegade 800R, Can-Am Outlander 500 XT, Can-Am Outlander 400 Max XT
09.02.2010 14:16 #14 Téma: Polaris RZR 800
slezak.z
Město: Břeclav
IP:80.78.147.xxx
Offline 2/289
franco>Takto lahko sa radi ked je vsetko spravne
09.02.2010 15:15 #15 Téma: Polaris RZR 800
tom.tk
Město: Praha
IP:90.177.61.xxx
Offline 0/106
slezak.z>tom.tk>buď je přidřený ložisko primárního variátoru nebo jsou variátory nevystředěný a chce to seřídit
Jenže jak to seřídit? Není tam nikde žádnej štělovací šroub nebo něco takovýhho. Převodovka je natvrdo přišroubovaná k rámu a žádná vůle nikde není. Motor je k rámu chycenej přes siletbloky, ale taky se s ním nedá nějak moc mrvit. Takže jak, kde, čím seřídit?
k tomu je potřeba speciál přípravky, klíč na variátor, pokud vím tak ho mají v Praze v Polaris servisu Na Louži 5, zkus se s nimi domluvit , pokud vím tak mají i mobilní servis
Měl jsem to ve dvou servisech (brno, olomouc) a nikde si s tím neporadili. Na třetí pokus někde jinde už nemám sílu. Zase minimálně den v trapu, půjčit vozík a jet s tím někde 300 km ku praze s tím, že to dopadne beztak stejně jako u těch předchozích dvou?
Pokud tušíš jak na to, dej vědět.
09.02.2010 18:37 #16 Téma: Polaris RZR 800
leos2
Město: Moravské Budějovice
IP:80.79.24.xxx
Offline 44/2795
Can-Am Spyder RS, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250, Polaris Sportsman X2 500 EFI
Vzhledem k tomu že při zařezené rychlosti to má snahu pomaloučku popojíždět tak je jasné že řemen §ůplně nevypne přenos točivého moémentu na převodovku. Takže při řazení se točí zuby a to je chyba jde to naštelovat na variátoru vystředěním řemene přesně do středu on se teď mírně dotýká jedné strany unášecího talíře. Toto jde naštelovat . Odvezl jsem to k Pamusovi.
09.02.2010 19:21 #17 Téma: Polaris RZR 800
slezak.z
Město: Břeclav
IP:80.78.147.xxx
Offline 2/289
Jediný co mne napadá je to, že na té přední řemenici napojené na klikovku se to celé pohlo buď směrem dovnitř k motoru, nebo opačně celý ven od motoru. Takže ten řemen teď jde mezi předním soukolím u motoru a zadním u převodovky mírně zkřiva.
Jenže kde to seřídit? Rozhodit celý přední soukolí variátoru a najdu tam nějakej štelovací šroub? Nebo se to šteluje na zadním soukolí přiblížením nebo oddálením od převodovky - pohybem celýho soukolí dovniř / ven?
Jestli někdo víte, jak se to šteluje, dejte vědět. Přece to kur.. nepovezu někam 300km do pr... kvůli pootočení nějakýho zasr... štelovacího šroubu.
10.02.2010 09:01 #18 Téma: Polaris RZR 800
leos2
Město: Moravské Budějovice
IP:85.71.12.xxx
Offline 44/2795
Can-Am Spyder RS, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250, Polaris Sportsman X2 500 EFI
10.02.2010 09:28 #19 Téma: Polaris RZR 800
Petr_quad
Město: Praha 4-Háje
IP:89.235.0.xxx
Offline 3/1414
Je to z hliníku... Ale jestli si dobře pamatuji, tak na přední řemenici k seřízení nic není. Na zadní řemenici je pouze třístupňové nastavení síly pružiny. Potom ještě možná vzdálenost motoru od převodovky. Ale jsou to zkušenosti z klasické čtyřkolky Polaris, ale RZR bude mít asi stejný motor.
10.02.2010 10:19 #20 Téma: Polaris RZR 800
slezak.z
Město: Břeclav
IP:80.78.147.xxx
Offline 2/289
Já jsem nakonec našel postup. Našel jsem na webu servisní manuál k X2 a tam je to na straně 184 pěkně popsaný i s obrázkama. Žádný seřizovací šroub tam není. Seřizuje se jak souosost obou řemenic vůči sobě (aby byly osy rovnoběžné), tak vzájemná poloha vnitřních talířů na obou řemenicích (aby nešel řemen mezi řemenicemi zkřiva).
Souosost se seřizuje tak, že se povolí motor na silentblocích a s celým se pohne tak, aby byla osa přední řemenice napojené na klikovku rovnoběžná vůči ose zadní řemenice napojené na převodovku. Respektive má tam být malá odchylka v rozmezí 1.6 až 3.2 mm.
Vzájemná vzdálenost mezi přední a zadní osou řemenic má být 254 mm (+/- 2.5 mm).
Vzájemná poloha talířů se upravuje tak, že za vnitřní talíř zadní řemenice u převodovky se přidávají (nebo ubírají) podložky. Jak prosté...
V sobotu se na to vrhnu a dám vědět, jak jsem dopadl. Nejdřív musím zjistit rozměry těch podložek, ale kamoš má autoservis, takže podložky by naměly být problém.
10.02.2010 14:55 #21 Téma: Polaris RZR 800
leos2
Město: Moravské Budějovice
IP:85.71.12.xxx
Offline 44/2795
Can-Am Spyder RS, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250, Polaris Sportsman X2 500 EFI
10.02.2010 17:01 #22 Téma: Polaris RZR 800
slezak.z
Město: Břeclav
IP:80.78.147.xxx
Offline 2/289
Jo, dám. Nejdřív zkusím jen proměřit ty vzdálenosti hřídelí a naladit to povolením a pošupnutím motoru. To nebude třeba nic rozdělávat, jen shodit víko varecu kvůli měření a kontrole úspěšnosti .
Když to nepomůže, shodím zadní řemenici u převodovky. To by mělo jít i bez speciálních přípravků a zkouknu ty podložky. Už jsem zjistil, jaký tam jsou. Mají tloušťku 0.020" což je asi půl milimetru. Vnitřní průměr (díry) 1.35" a vnější průměr 1.75", což je asi 35mm a 45mm.
14.02.2010 11:54 #23 Téma: Polaris RZR 800
slezak.z
Město: Břeclav
IP:80.78.147.xxx
Offline 2/289
Tak to mám hotovééé. Nic na tom není, jen se toho nebát. Problém u mě byl vtom, že řemen šel zkřiva tak, že se opíral a vnejší talíř přední řemenice (u motoru). Shodil jsem zadní řemenici (u převodovky), na což stačí 13 klíč, zařadit L nebo R, zabrzdit ruční brzdu a prostě zabrat. Stáhnout zadní řemenici z tisícihranu jde krásně rukama - není potřrba žádný stahovák. Zvládne to snad každý jelito. No a pod řemenicí byly dva vystřeďovací kroužky - podložky viz předchozí zpráva. Jen mají jinej rozměr - vnitřní průměr 23 mm, vnější 35mm a tloušťka 1.7 mm. Tak jsem jednu podložky vyhodil, nasadil zpět řemenici, dotáhl tu 13ku, nasadil řemen a je to vyřešeno. Kolka na volnoběh nepopojíždí a řadí se jedna báseň. Celé mě to zabralo zhruba hodinu i se shozením a znovu nasazení plastů, nášlapů, krytu varia atd. Žádné speciální nářadí není třeba. Stačí 10,11 a 13 gola klíč plus šroubovák. Pár fotek:
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.10s