20.04.2010 00:37 Polaris Sportsman 800 EFI, Can-am Outlander 800 XT
Miky26
Město: České Budějovice 4
IP:90.178.88.xxx
Offline 14/1538
Yamaha Wolverine 450
nikdy bych si zatím ,alespon ne na mé současné kolce nedovolil to co dávaj kluci na Polárkách a Can-am.
Jen nějak nedokážu posoudit ,která z nich na má větší průchodnost a brodivost.Co jsem vypozoroval tak polárka lepší 4X4,Can - am lepší světlou výšku.
Co je tedy lepší do těžkého terénu?Žádné spešl úpravy max.27"gumy a šnorchly.
Naposledy editováno 20.04.2010 00:39:15
Brute force | 3 | |
Can - am | 38 | |
Polaris | 38 | |
Arctic cat | 2 | |
Grizzly | 6 | |
KQ | 12 | |
Rincon | 4 |
20.04.2010 21:26 #31 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris
Dawoš
Město: Damnov
IP:88.146.206.xxx
Offline 22/1896
20.04.2010 21:32 #32 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris
007profík
Město: Swansea
IP:94.142.234.xxx
Offline 2/1358
Polaris Sportsman 800/EFI
20.04.2010 22:22 #33 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris
leos2
Město: Moravské Budějovice
IP:85.71.12.xxx
Offline 44/2795
Can-Am Spyder RS, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250, Polaris Sportsman X2 500 EFI
Systém regulovaného sjíždění svahů - ADC a systém brzdění motorem - EBS oba dva systémy spolupracojí elektronicky , kolka jede ze svahu pořád stejnou rychlostí bez ohledu na to jestli se sklon svahu zvětšuje nebo naopak pořád jede konstantní rychlostí .
20.04.2010 22:37 #34 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris
007profík
Město: Swansea
IP:94.142.234.xxx
Offline 2/1358
Polaris Sportsman 800/EFI
20.04.2010 22:38 #35 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris
JK.Honzik
Město: Bílovec
IP:193.179.44.xxx
Offline 5/299
20.04.2010 22:39 #36 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris
JK.Honzik
Město: Bílovec
IP:193.179.44.xxx
Offline 5/299
20.04.2010 22:41 #37 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris
JK.Honzik
Město: Bílovec
IP:193.179.44.xxx
Offline 5/299
20.04.2010 22:47 #38 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris
danyquad
Město: Brno-Bystrc
IP:84.21.119.xxx
Offline 2/3684
Can-Am Outlander 800R X xc, Can-Am Outlander 650 XT
20.04.2010 22:53 #39 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris
JK.Honzik
Město: Bílovec
IP:193.179.44.xxx
Offline 5/299
20.04.2010 22:56 #40 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris
Miky26
Město: České Budějovice 4
IP:92.62.224.xxx
Offline 14/1538
Yamaha Wolverine 450
20.04.2010 23:01 #41 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris
JK.Honzik
Město: Bílovec
IP:193.179.44.xxx
Offline 5/299
21.04.2010 07:58 #42 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris
Xawerius
Město: Libočany
IP:194.228.40.xxx
Offline 3/900
tohle v případě nutnosti u grizzly částečně nahradit zařazením redukce a přiřazením předku, pak komprese motoru ubrzdí opravdu dost, ale při zatížené kolce třeba vlekem stejně člověk musí sáhnout po brzdách...
v praxi stejně využívám brzdy, protože to nemám na práci, kde se ADC využije nejvíc
21.04.2010 11:34 #43 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris
Roner
Město: Praha 6-Suchdol
IP:194.149.232.xxx
Offline 3/9
21.04.2010 20:56 #44 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris
PetterS
Město: Jeseník
IP:90.183.248.xxx
Offline 0/10
Suzuki LT-A 700 King Quad 4x4
Obecně asi nejde říct co je lepší do těžkého terénu. Otázka je taky co je pro tebe těžký terén,podle "27" a šnorchlu je to asi rochnění v blátě,pro druhého to je triálek na kamenech a další zase pokouší strmé výjezdy. V pořádným blátě s pořádným obutím mezi sebou nebudou konkurovat jen Can-am s Polarisem,ale rovnocenným parťákem bude Kawa BF,KQ i Grizzly a hodně tam záleží kdo ty kobyly pod zadkem kočíruje.Ale u těch strmých stoupáků už se ti jednoznačně projeví těch pár koníků navíc se kterými kraluje Can-am a Polárka.
Je těžké je srovnávat,je to jako mezi Grizzlynou a Kingquadem,stejně dobré mašiny,jedna z nich tě prostě musí oslovit
21.04.2010 21:08 #45 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris
TeSi5
Město: Žďár nad Sázavou 1 - Město
IP:90.177.232.xxx
Offline 6/605
Yamaha Grizzly 700
Pokud jde o klasické "bahnění", myslím, že v tom jsou vhodnější "lehké" kolky - KQ, Grizzly, Bruteforce... Tyto ATV jsou zajedno lehčí, ale hlavně kratší, pokud je srovnávám s prodlouženýma Amíkama, ale některé jsou dokonce kratší než neprodloužení Amíci. Tam budou mít na vrch určitě Japonci, řekl bych hlavně Grizzly, která je nejlehčí, nejkratší a má velkou světlou výšku. Ve strmých výjezdech jsou na tom však Amíci mnohem líp, kvůli prodlouženým verzím, ale to je snad logické. Opravdu záleží na tom, čemu říkáš terén, jak tady již někdo zmínil.
21.04.2010 21:19 #46 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris
007profík
Město: Swansea
IP:94.142.234.xxx
Offline 2/1358
Polaris Sportsman 800/EFI
21.04.2010 21:21 #47 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris
TeSi5
Město: Žďár nad Sázavou 1 - Město
IP:90.177.232.xxx
Offline 6/605
Yamaha Grizzly 700
21.04.2010 21:24 #48 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris
007profík
Město: Swansea
IP:94.142.234.xxx
Offline 2/1358
Polaris Sportsman 800/EFI
21.04.2010 22:13 #49 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris
JK.Honzik
Město: Bílovec
IP:193.179.44.xxx
Offline 5/299
21.04.2010 22:19 #50 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris
007profík
Město: Swansea
IP:94.142.234.xxx
Offline 2/1358
Polaris Sportsman 800/EFI
21.04.2010 22:21 #51 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris
007profík
Město: Swansea
IP:94.142.234.xxx
Offline 2/1358
Polaris Sportsman 800/EFI
21.04.2010 22:42 #52 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris
leos2
Město: Moravské Budějovice
IP:82.144.159.xxx
Offline 44/2795
Can-Am Spyder RS, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250, Polaris Sportsman X2 500 EFI
21.04.2010 22:42 #53 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris
JARDAQUAD
Město: Český Brod
IP:78.136.157.xxx
Offline 1/2376
21.04.2010 22:47 #54 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris
JK.Honzik
Město: Bílovec
IP:193.179.44.xxx
Offline 5/299
21.04.2010 22:52 #55 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris
danyquad
Město: Brno-Bystrc
IP:84.21.119.xxx
Offline 2/3684
Can-Am Outlander 800R X xc, Can-Am Outlander 650 XT
21.04.2010 23:11 #56 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris
JK.Honzik
Město: Bílovec
IP:193.179.44.xxx
Offline 5/299
mimochodem vsimnete si, ze kdyz ho to koplo, tak cumel kdesik pod kola, jak mu to hrabe a ne pred sebe. Nechtene si v ten moment stocil riditka a bylo dokonano. Kdyby je vsak nechal stocene a drzel to pod plynem, i kdyz ho to koplo, tak by to mozna stocil cumakem dolu a sjel to. Ale to je same kdyby, v takovem pripade rozhodujou setiny vteriny a zkusenosti jezdce.
Ja treba delam taky velkou chybu, kdyz jsem ve velkem bocnim naklonu, tak mam tendenci vystrcit nohu ze stupacky a takovym podvedomym grifem se snazim odrazit nohou o zem. Samozrejme je to blbost, 400kg quad nepostavim na vsechny ctyri jednim odrazem nohy! Jak uz psal Journeyman, je to vsechno o hlave jezdce o zkusenostech a treninku v podobnych krizovkach.
22.04.2010 04:01 #57 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris
FIGURA
Město: Dolní Slivno
IP:95.85.211.xxx
Offline 1/1439
Honda Rincon AT TRX 680 FA
Taky mám rád kopce
A taky mě to párkrát nakoplo tak, že ze zavření plymu aby se vrátila bylo zastavení v krpálu
Pak už jsou jen 3 možnosti:
1. zcouvat, pokud je to bezpečný ( tady to měl daleko)
2. někoho pověsit na přední nosič jako závaží
3. a to volím nejčastěji - vytáhnout lano z navijáku. Není to ostuda. Znovu se rozjet v krpálu kterej je "akorát" většinou stejně nejde
Jo a pak to taky jde udělat tak, jak je to na videiku Musel vidět že už je to naho.no. Mohl vystoupit, nějat to pořešit a kopec dát znovu.
Já vím, vono se to kecá. Taky dělám kraviny
Škoda kolky, ale hlavně že přežil
22.04.2010 18:36 #58 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris
Kavka80
Město: Okrouhlá Radouň
IP:88.146.207.xxx
Offline 0/40
22.04.2010 23:51 #59 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris
Fabulito
Město: Praha 5-Košíře
IP:86.49.113.xxx
Offline 0/19
Polaris Sportsman XP 850 EPS
Já sem tohle řešil nedávno a vybral sem si Polarise.. už jen kvůli tomu, že mi přijde víc brutální takovej fakt větší traktůrek.. jinak nechci ale tvrdit, že je lepší nebo horší obě sou super a je to hlavně o umění za řidítky a o srdci.. svý by fakt mohl povědět FIGURA kterýho sem o víkendu viděl sjet neskutečnou ďouru... jo a taky mrkněte na tohle video... taky docela extrémek
22.04.2010 23:53 #60 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris
Fabulito
Město: Praha 5-Košíře
IP:86.49.113.xxx
Offline 0/19
Polaris Sportsman XP 850 EPS
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.18s