asp_leden_2013

QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


banner

Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris

Miky26 Miky26 Město: České Budějovice 4
IP:90.178.88.xxx
Offline 14/1538
Yamaha Wolverine 450

nikdy bych si zatím ,alespon ne na mé současné kolce nedovolil to co dávaj kluci na Polárkách a Can-am.
Jen nějak nedokážu posoudit ,která z nich na má větší průchodnost a brodivost.Co jsem vypozoroval tak polárka lepší 4X4,Can - am lepší světlou výšku.
Co je tedy lepší do těžkého terénu?Žádné spešl úpravy max.27"gumy a šnorchly.

Naposledy editováno 20.04.2010 00:39:15

Anketa: Co je tedy lepší do těžkého terénu?Žádné spešl úpravy max.27"gumy

Brute force 
3%
3
Can - am 
37%
38
Polaris 
37%
38
Arctic cat 
2%
2
Grizzly 
6%
6
KQ 
12%
12
Rincon 
4%
4

Odpovědi: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris

20.04.2010   21:26   #31 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris

Dawoš Dawoš Město: Damnov
IP:88.146.206.xxx
Offline 22/1896

storm>007profík>testík a je jasno

CO mel znamenat ten posledni test?

podle me to je brzdeni motorem s kopce

Citace | Odpovědět

20.04.2010   21:32   #32 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris

007profík 007profík Město: Swansea
IP:94.142.234.xxx
Offline 2/1358
Polaris Sportsman 800/EFI

Dawos> ano je to bez použití brzd

Citace | Odpovědět

20.04.2010   22:22   #33 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris

leos2 leos2 Město: Moravské Budějovice
IP:85.71.12.xxx
Offline 44/2795
Can-Am Spyder RS, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250, Polaris Sportsman X2 500 EFI

Systém regulovaného sjíždění svahů - ADC a systém brzdění motorem - EBS oba dva systémy spolupracojí elektronicky , kolka jede ze svahu pořád stejnou rychlostí bez ohledu na to jestli se sklon svahu zvětšuje nebo naopak pořád jede konstantní rychlostí .



Naposledy editováno 20.04.2010 22:22:58

Citace | Odpovědět

20.04.2010   22:37   #34 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris

007profík 007profík Město: Swansea
IP:94.142.234.xxx
Offline 2/1358
Polaris Sportsman 800/EFI

Leos2> ty to máš také na svojí polárce?

Citace | Odpovědět

20.04.2010   22:38   #35 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris

JK.Honzik JK.Honzik Město: Bílovec
IP:193.179.44.xxx
Offline 5/299



Naposledy editováno 20.04.2010 22:38:43

Citace | Odpovědět

20.04.2010   22:39   #36 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris

JK.Honzik JK.Honzik Město: Bílovec
IP:193.179.44.xxx
Offline 5/299

007profík> ja to mam a je to skvela vec! Brzdeni motorem ze svahu a hlavne s nalozenym vozikem je parada!

Citace | Odpovědět

20.04.2010   22:41   #37 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris

JK.Honzik JK.Honzik Město: Bílovec
IP:193.179.44.xxx
Offline 5/299

ADC v praxi

Citace | Odpovědět

20.04.2010   22:47   #38 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris

danyquad danyquad Město: Brno-Bystrc
IP:84.21.119.xxx
Offline 2/3684
Can-Am Outlander 800R X xc, Can-Am Outlander 650 XT

jj, taky jsem si chvíli zvykal na to, že při sjezdech musím někdy spíš přidávat plyn

Citace | Odpovědět

20.04.2010   22:53   #39 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris

JK.Honzik JK.Honzik Město: Bílovec
IP:193.179.44.xxx
Offline 5/299

Tady mate porovnani bahnaku!

Citace | Odpovědět

20.04.2010   22:56   #40 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris

Miky26 Miky26 Město: České Budějovice 4
IP:92.62.224.xxx
Offline 14/1538
Yamaha Wolverine 450

wolvi to má taky.Tam hodně záleží na rychlosti jakou máš před sjezdem.

Citace | Odpovědět

20.04.2010   23:01   #41 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris

JK.Honzik JK.Honzik Město: Bílovec
IP:193.179.44.xxx
Offline 5/299

U Polarky nemusis korigovat blokovani kol variatorem pri sjezdu z kopce plynem. Das ruku z plynu a motorova brzda brzdi sama aniz by prokluzovaly kola, samozrejme kdyz je dobra adheze.

Citace | Odpovědět

21.04.2010   07:58   #42 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris

Xawerius Xawerius Město: Libočany
IP:194.228.40.xxx
Offline 3/900

tohle v případě nutnosti u grizzly částečně nahradit zařazením redukce a přiřazením předku, pak komprese motoru ubrzdí opravdu dost, ale při zatížené kolce třeba vlekem stejně člověk musí sáhnout po brzdách...
v praxi stejně využívám brzdy, protože to nemám na práci, kde se ADC využije nejvíc

Citace | Odpovědět

21.04.2010   11:34   #43 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris

Roner Roner Město: Praha 6-Suchdol
IP:194.149.232.xxx
Offline 3/9

co se extrémního terénu týče, asi bych taky raději sedlal polaris, ale na sportovnější jízdu je can-am bezkonkurenční - toť můj názor

Citace | Odpovědět

21.04.2010   20:56   #44 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris

PetterS PetterS Město: Jeseník
IP:90.183.248.xxx
Offline 0/10
Suzuki LT-A 700 King Quad 4x4

Obecně asi nejde říct co je lepší do těžkého terénu. Otázka je taky co je pro tebe těžký terén,podle "27" a šnorchlu je to asi rochnění v blátě,pro druhého to je triálek na kamenech a další zase pokouší strmé výjezdy. V pořádným blátě s pořádným obutím mezi sebou nebudou konkurovat jen Can-am s Polarisem,ale rovnocenným parťákem bude Kawa BF,KQ i Grizzly a hodně tam záleží kdo ty kobyly pod zadkem kočíruje.Ale u těch strmých stoupáků už se ti jednoznačně projeví těch pár koníků navíc se kterými kraluje Can-am a Polárka.
Je těžké je srovnávat,je to jako mezi Grizzlynou a Kingquadem,stejně dobré mašiny,jedna z nich tě prostě musí oslovit

Citace | Odpovědět

21.04.2010   21:08   #45 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris

TeSi5 TeSi5 Město: Žďár nad Sázavou 1 - Město
IP:90.177.232.xxx
Offline 6/605
Yamaha Grizzly 700

Pokud jde o klasické "bahnění", myslím, že v tom jsou vhodnější "lehké" kolky - KQ, Grizzly, Bruteforce... Tyto ATV jsou zajedno lehčí, ale hlavně kratší, pokud je srovnávám s prodlouženýma Amíkama, ale některé jsou dokonce kratší než neprodloužení Amíci. Tam budou mít na vrch určitě Japonci, řekl bych hlavně Grizzly, která je nejlehčí, nejkratší a má velkou světlou výšku. Ve strmých výjezdech jsou na tom však Amíci mnohem líp, kvůli prodlouženým verzím, ale to je snad logické. Opravdu záleží na tom, čemu říkáš terén, jak tady již někdo zmínil.

Citace | Odpovědět

21.04.2010   21:19   #46 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris

007profík 007profík Město: Swansea
IP:94.142.234.xxx
Offline 2/1358
Polaris Sportsman 800/EFI

nezáleží náhodou také na tom kdo to řídí??

Citace | Odpovědět

21.04.2010   21:21   #47 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris

TeSi5 TeSi5 Město: Žďár nad Sázavou 1 - Město
IP:90.177.232.xxx
Offline 6/605
Yamaha Grizzly 700

007profík> Na tom samozřejmě záleží nejvíce, ale zde se bavíme o vlastnostech strojů. Kolikrát zírám, když vidím, co někdo dokáže vyjed třeba na sportce...

Citace | Odpovědět

21.04.2010   21:24   #48 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris

007profík 007profík Město: Swansea
IP:94.142.234.xxx
Offline 2/1358
Polaris Sportsman 800/EFI

TeSi5> já už mám jasno na podzim kupuji polárku
Občas zadohrabky překvapí

Citace | Odpovědět

21.04.2010   22:13   #49 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris

JK.Honzik JK.Honzik Město: Bílovec
IP:193.179.44.xxx
Offline 5/299

Je to vsechno v hlave!


Citace | Odpovědět

21.04.2010   22:19   #50 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris

007profík 007profík Město: Swansea
IP:94.142.234.xxx
Offline 2/1358
Polaris Sportsman 800/EFI

to půjde vyklepat

Citace | Odpovědět

21.04.2010   22:21   #51 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris

007profík 007profík Město: Swansea
IP:94.142.234.xxx
Offline 2/1358
Polaris Sportsman 800/EFI

jenom co tam blbnul?? vždyť byl skoro nahoře
Nebo to video tak změní realitu?

Citace | Odpovědět

21.04.2010   22:42   #52 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris

leos2 leos2 Město: Moravské Budějovice
IP:82.144.159.xxx
Offline 44/2795
Can-Am Spyder RS, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250, Polaris Sportsman X2 500 EFI

Toto je nevýhoda krátké 4kolky moc se v kopci staví na zadní kdyby měl X2 nebou Touring tak by to vyjel.

Citace | Odpovědět

21.04.2010   22:42   #53 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris

JARDAQUAD JARDAQUAD Město: Český Brod
IP:78.136.157.xxx
Offline 1/2376

007profík> neslintej tady a kup ho hned

Citace | Odpovědět

21.04.2010   22:47   #54 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris

JK.Honzik JK.Honzik Město: Bílovec
IP:193.179.44.xxx
Offline 5/299

Ale pekny krpalek, bohuzel ho to koplo.



Naposledy editováno 21.04.2010 22:49:54

Citace | Odpovědět

21.04.2010   22:52   #55 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris

danyquad danyquad Město: Brno-Bystrc
IP:84.21.119.xxx
Offline 2/3684
Can-Am Outlander 800R X xc, Can-Am Outlander 650 XT

jak mu to skočilo do boku, byl jasnej.....ať dlouhá nebo krátká verze..nahoru a dolů se musí rovně

Citace | Odpovědět

21.04.2010   23:11   #56 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris

JK.Honzik JK.Honzik Město: Bílovec
IP:193.179.44.xxx
Offline 5/299

mimochodem vsimnete si, ze kdyz ho to koplo, tak cumel kdesik pod kola, jak mu to hrabe a ne pred sebe. Nechtene si v ten moment stocil riditka a bylo dokonano. Kdyby je vsak nechal stocene a drzel to pod plynem, i kdyz ho to koplo, tak by to mozna stocil cumakem dolu a sjel to. Ale to je same kdyby, v takovem pripade rozhodujou setiny vteriny a zkusenosti jezdce.

Ja treba delam taky velkou chybu, kdyz jsem ve velkem bocnim naklonu, tak mam tendenci vystrcit nohu ze stupacky a takovym podvedomym grifem se snazim odrazit nohou o zem. Samozrejme je to blbost, 400kg quad nepostavim na vsechny ctyri jednim odrazem nohy! Jak uz psal Journeyman, je to vsechno o hlave jezdce o zkusenostech a treninku v podobnych krizovkach.

Citace | Odpovědět

22.04.2010   04:01   #57 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris

FIGURA FIGURA Město: Dolní Slivno
IP:95.85.211.xxx
Offline 1/1439
Honda Rincon AT TRX 680 FA

Taky mám rád kopce
A taky mě to párkrát nakoplo tak, že ze zavření plymu aby se vrátila bylo zastavení v krpálu
Pak už jsou jen 3 možnosti:
1. zcouvat, pokud je to bezpečný ( tady to měl daleko)
2. někoho pověsit na přední nosič jako závaží
3. a to volím nejčastěji - vytáhnout lano z navijáku. Není to ostuda. Znovu se rozjet v krpálu kterej je "akorát" většinou stejně nejde

Jo a pak to taky jde udělat tak, jak je to na videiku Musel vidět že už je to naho.no. Mohl vystoupit, nějat to pořešit a kopec dát znovu.
Já vím, vono se to kecá. Taky dělám kraviny

Škoda kolky, ale hlavně že přežil

Citace | Odpovědět

22.04.2010   18:36   #58 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris

Kavka80 Kavka80 Město: Okrouhlá Radouň
IP:88.146.207.xxx
Offline 0/40

Už jsem něco podobného vyděl a taky na Polarovi a stalo se to proto že neměl uzamknutej diferák vzadu a jedno kolo se proste protočilo víc. Nevím třeba to tu bylo jinak ale pozor na dif!!!

Citace | Odpovědět

22.04.2010   23:51   #59 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris

Fabulito Fabulito Město: Praha 5-Košíře
IP:86.49.113.xxx
Offline 0/19
Polaris Sportsman XP 850 EPS

Já sem tohle řešil nedávno a vybral sem si Polarise.. už jen kvůli tomu, že mi přijde víc brutální takovej fakt větší traktůrek.. jinak nechci ale tvrdit, že je lepší nebo horší obě sou super a je to hlavně o umění za řidítky a o srdci.. svý by fakt mohl povědět FIGURA kterýho sem o víkendu viděl sjet neskutečnou ďouru... jo a taky mrkněte na tohle video... taky docela extrémek

Citace | Odpovědět

22.04.2010   23:53   #60 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris

Fabulito Fabulito Město: Praha 5-Košíře
IP:86.49.113.xxx
Offline 0/19
Polaris Sportsman XP 850 EPS

FIGURA že ty máš Range? protože tohle si musel řídit ty...

Citace | Odpovědět

Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.

Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.



English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.18s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce