20.04.2010 00:37 Polaris Sportsman 800 EFI, Can-am Outlander 800 XT
Miky26
Město: České Budějovice 4
IP:90.178.88.xxx
Offline 14/1538
Yamaha Wolverine 450
nikdy bych si zatím ,alespon ne na mé současné kolce nedovolil to co dávaj kluci na Polárkách a Can-am.
Jen nějak nedokážu posoudit ,která z nich na má větší průchodnost a brodivost.Co jsem vypozoroval tak polárka lepší 4X4,Can - am lepší světlou výšku.
Co je tedy lepší do těžkého terénu?Žádné spešl úpravy max.27"gumy a šnorchly.
Naposledy editováno 20.04.2010 00:39:15
Brute force | 3 | |
Can - am | 38 | |
Polaris | 38 | |
Arctic cat | 2 | |
Grizzly | 6 | |
KQ | 12 | |
Rincon | 4 |
22.04.2010 23:56 #61 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris
007profík
Město: Swansea
IP:94.142.234.xxx
Offline 2/1358
Polaris Sportsman 800/EFI
23.04.2010 08:21 #62 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris
Fabulito
Město: Praha 5-Košíře
IP:89.24.7.xxx
Offline 0/19
Polaris Sportsman XP 850 EPS
007profík>to neni ani možný. Pěkný video skoro bych řekl že to musí být reklama
23.04.2010 08:38 #63 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris
leos2
Město: Moravské Budějovice
IP:85.71.12.xxx
Offline 44/2795
Can-Am Spyder RS, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250, Polaris Sportsman X2 500 EFI
Pánové je to pěkný podvod , nakloníš kameru a je hned kopec prudký jak sviňa je to starej trik . Všiměte si jak roste tráva před autem je nakřivo čas 0:30 až 0:40 (stromy nakřivo 1 min 46sec.), je pěkně nakřivo když si srovnáš obraz , aby byla tráva rovně tak zjistíš že už to není tak prudký
23.04.2010 08:49 #64 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris
JK.Honzik
Město: Bílovec
IP:193.179.44.xxx
Offline 5/299
23.04.2010 09:50 #65 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris
danyquad
Město: Brno-Bystrc
IP:83.208.5.xxx
Offline 2/3684
Can-Am Outlander 800R X xc, Can-Am Outlander 650 XT
23.04.2010 10:10 #66 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris
slezak.z
Město: Břeclav
IP:80.78.147.xxx
Offline 2/289
23.04.2010 10:34 #67 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris
ggggrrrr
Město: Ostrov
IP:217.117.217.xxx
Offline 1/14
23.04.2010 18:13 #68 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris
xsob
Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928
23.04.2010 20:34 #69 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris
quattromas
Město: Česká Lípa 1
IP:88.103.182.xxx
Offline 2/151
Journeyman Gladiator 510 RX-A
23.04.2010 21:15 #70 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris
caprighia
Město: Praha
IP:85.160.49.xxx
Offline 3/2602
Polaris Sportsman 800 EFI, Journeyman Stormer LC320
Máš na mysli starý dobrý Mercedes G, zvaný Klettermax, tam se dá uzavřít všechno. Onehdy jsem četl nějakou reportáž z Baja 1000, kde jezdili i se sériovými offy a nejvíc pohořel Mercedes ML - po pár majlích shořelé brzdy, jak místo mechaniky se elektronika snažila pořád něco přibržďovat. Apropo - jak to má ten Polaris řešené, to brzdění z kopce ?
24.04.2010 12:51 #71 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris
bigos
Město: Liberec X - Františkov
IP:78.102.241.xxx
Offline 0/75
Polaris Sportsman x2 800 efi
Roztaci ti motor a funguje jako brzda v zavislosti na adhezi. nekdy musis i pridat jinak to z kopce nejede ma to ucinek do 20km/h. nad 20 to funguje minimalne . Kdyz se stim naucis jezdit nepotrebujes brzdit deskama tak vydrzej kotel ja mam najeto 2000 menil sem je preventivne sou tak v pulce zivotnosti.
24.04.2010 13:16 #72 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris
caprighia
Město: Praha
IP:85.160.27.xxx
Offline 3/2602
Polaris Sportsman 800 EFI, Journeyman Stormer LC320
bigos : takže tam něco uzamkne spojku ? Protože u normálních odstředivek od určitých otáček je rozepnuto - třeba u mého Linhaje to brzdí do určité rychlosti, pak přítlačné segmenty "odpadnou" a chová se to jako volnoběžka (chytne se až po přidání). Z kopce na redukci to brzdí docela slušně, ale už ne při hodně malých rychlostech při těžkých sjezdech. Na destičkách mám cca 2300 km a už budou chtít vyměnit. A na ten systém Polaris je třeba si asi zvyknout, byl jsem svědkem na ledu v uličkách jak jel přede mnou Igor68 s Polárkou a ubral v zatáčce a provedl krásné hodiny
24.04.2010 13:40 #73 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris
slezak.z
Město: Břeclav
IP:80.78.147.xxx
Offline 2/289
Polár právě spojku nemá, takže to brzdí motorem pořád až skoro do zastavení. Spojku nahrazuje variátor - na volnoběh se rozevře tak, že řemen volně vysí na ose, kde je jednosměrný ložisko, který řemen dál přibržďuje když se chce točit rychleji než klikovka od motoru. Snad jsem to popsal trochu srozumintelně. Důležitý je, že polár nemá odstředivou spojku jako většina ostatních mašin.
24.04.2010 15:11 #74 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris
caprighia
Město: Praha
IP:85.160.27.xxx
Offline 3/2602
Polaris Sportsman 800 EFI, Journeyman Stormer LC320
16.05.2016 16:41 #75 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris
kubo
Město: Zákamenné
IP:91.127.92.xxx
Offline 0/1
zdravim vie mi niekdo poradit polaris 800efi x2 zacali sa mi tazko radit rychlosti neviem ci nieco variator??? remen je novy zda sa mi ze je to po zime ako som pouzival pasy asi to dostava na pasoch viac zabrat teraz musim niekedy zhasnut motor zaradi l alebo r a potom znova nastartovat aby som mohol ist dalej inac bez toho by som paku na radenie asi zohol a zda sa mi ze zacal slabsie brzdit motorom dik za info
16.05.2016 17:42 #76 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris
leos2
Město: Moravské Budějovice
IP:82.144.159.xxx
Offline 44/2795
Can-Am Spyder RS, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250, Polaris Sportsman X2 500 EFI
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.10s