asp_leden_2013

QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


banner

Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris

Miky26 Miky26 Město: České Budějovice 4
IP:90.178.88.xxx
Offline 14/1538
Yamaha Wolverine 450

nikdy bych si zatím ,alespon ne na mé současné kolce nedovolil to co dávaj kluci na Polárkách a Can-am.
Jen nějak nedokážu posoudit ,která z nich na má větší průchodnost a brodivost.Co jsem vypozoroval tak polárka lepší 4X4,Can - am lepší světlou výšku.
Co je tedy lepší do těžkého terénu?Žádné spešl úpravy max.27"gumy a šnorchly.

Naposledy editováno 20.04.2010 00:39:15

Anketa: Co je tedy lepší do těžkého terénu?Žádné spešl úpravy max.27"gumy

Brute force 
3%
3
Can - am 
37%
38
Polaris 
37%
38
Arctic cat 
2%
2
Grizzly 
6%
6
KQ 
12%
12
Rincon 
4%
4

Odpovědi: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris

20.04.2010   06:20   #1 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris

Aligator.avs Město: Zlín
IP:88.100.70.xxx
Offline 12/12416
Journeyman Gladiator X8, Journeyman Gladiator X8

Co je tedy lepší do těžkého terénu?Žádné spešl úpravy max.27"gumy a šnorchly.

- pokud takto vybyvíš kolku tak je lepší každá

Citace | Odpovědět

20.04.2010   06:54   #2 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris

QuincyMax QuincyMax Město: Alexovice
IP:194.228.62.xxx
Offline 1/135

Za mě stroje, kde se dá natvrdo volit 4x4 a uzavřít - tedy AC, KQ, Grizzly, Kawa

Citace | Odpovědět

20.04.2010   08:16   #3 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris

JK.Honzik JK.Honzik Město: Bílovec
IP:193.179.44.xxx
Offline 5/299

Polaris je traktor! Can-am vypada jak lego! V terénu nevím, ja mam 27" gumy a projedu teho fest! A samozrejme vsechno je to v hlave ne ve stroji!!!



Naposledy editováno 20.04.2010 12:32:56

Citace | Odpovědět

20.04.2010   08:21   #4 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris

Petr_quad Město: Praha 4-Háje
IP:85.160.16.xxx
Offline 3/1414

Myslím, že je to naprosto jedno, každý z těchto strojů projede jen to, co mu dovolí srdce jezdce.

Citace | Odpovědět

20.04.2010   09:13   #5 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris

agent.OO7 agent.OO7 Město: Příbram I
IP:109.72.2.xxx
Offline 1/201
Can-am Renegade 800 X

Miky,že ty pošilháváš po novém stroji??

Citace | Odpovědět

20.04.2010   09:17   #6 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris

Hans-quad Hans-quad Město: Litoměřice-Město
IP:217.77.165.xxx
Offline 11/7924

agent.OO7>Miky,že ty pošilháváš po novém stroji??



jj zdá se že jo http://www.quadmania...etail/?ft=2397&fid=3

Citace | Odpovědět

20.04.2010   09:46   #7 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris

danyquad danyquad Město: Brno-Bystrc
IP:83.208.5.xxx
Offline 2/3684
Can-Am Outlander 800R X xc, Can-Am Outlander 650 XT

je to hlavně o jezdci.....někdy je vysoká váha Polarisu a Arctic Catu výhodou, někdy se hodí mrštnost Can Amu.
Pokud chceš ale brodit extrém, u všeho musíš vytáhnout air box a odvětrání variátoru

Citace | Odpovědět

20.04.2010   11:40   #8 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris

mihcal mihcal Město: Budějovické Předměstí
IP:194.213.199.xxx
Offline 2/4075
Masai K 50

JourneyMan>Myslím, že je to naprosto jedno, každý z těchto strojů projede jen to, co mu dovolí srdce jezdce.


Přesně tak!
Nemá cenu vést další debatu. V týhle větě řek´ JM všechno.



Naposledy editováno 20.04.2010 20:02:27

Citace | Odpovědět

20.04.2010   18:02   #9 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris

mrtvolka mrtvolka Město: Beroun-Město
IP:88.103.77.xxx
Offline 7/891
TGB Blade 550

Vysvětlí mně někdo proč jezdí tak málo BF i tady to hlasování vypadá vyloženě v její neprospěch přitom cenou je blízko KQ a výkonem asi výše ?? Já po BF stále šilhám a tak nějak mně přijde strašně ve stínu ... není to úplně k tématu vlákna ale k přiloženému hlasování..

Citace | Odpovědět

20.04.2010   18:29   #10 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris

bigos bigos Město: Liberec X - Františkov
IP:78.102.241.xxx
Offline 0/75
Polaris Sportsman x2 800 efi

Ve dvou na polarisu se daj jet pekny jatka nekdy je i druhej vyhoda .

Citace | Odpovědět

20.04.2010   18:35   #11 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris

Řezňa- Řezňa- Město: Třinec (Staré Město)
IP:81.200.48.xxx
Offline 26/2889
Linhai 200 LH

Kdo víc projede spíš ukáže zručnost řidiče a jeho odvaha.

mrtvolka> Nejspíš za to může vysoká spotřeba.

Citace | Odpovědět

20.04.2010   18:36   #12 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris

quattromas quattromas Město: Česká Lípa 1
IP:88.103.182.xxx
Offline 2/151
Journeyman Gladiator 510 RX-A

i když ani jeden stroj nemám,tak víc se mi líbí systém pohonu u polárky.díky auto připojení předku a uzavření 4x4 natvrdo může v některých situacích projet víc.i když can am ho zdatně dohnal visco-lockem QE.já osobně půjdu časem do polárky(sportsman 800 efi),protože má pěknej hranatej tvar a jak už tu chlapi psali,je to traktor

Citace | Odpovědět

20.04.2010   18:48   #13 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris

bars bars Město: Benešov
IP:85.160.92.xxx
Offline 1/754
KTM LC4 620

mrtvolka> nejspíš za to můžou mýty o vysoký spotřebě dvouválců.... neni to tak hrozný jak se traduje

Citace | Odpovědět

20.04.2010   18:56   #14 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris

leos2 leos2 Město: Moravské Budějovice
IP:85.71.12.xxx
Offline 44/2795
Can-Am Spyder RS, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250, Polaris Sportsman X2 500 EFI

quattromas>i když ani jeden stroj nemám,tak víc se mi líbí systém pohonu u polárky.díky auto připojení předku a uzavření 4x4 natvrdo může v některých situacích projet víc.i když can am ho zdatně dohnal visco-lockem QE.já osobně půjdu časem do polárky(sportsman 800 efi),protože má pěknej hranatej tvar a jak už tu chlapi psali,je to traktor


kdyby U Can Amu změnili systém zapínání předku tak je to bezkonkurenční stroj. Kolega vyjížděl se mnou příkrou hráz rybníka , já to vyjel bez hrábnutí , jemu na Renoušovi pořád zapínal a vypínal předek zahrabával se tak nešťastně že se málem převrátil na záda , výkon je brutální a přenos na zem je špatný.

Citace | Odpovědět

20.04.2010   19:16   #15 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris

quattromas quattromas Město: Česká Lípa 1
IP:88.103.182.xxx
Offline 2/151
Journeyman Gladiator 510 RX-A

právě o tom připojování předku to je.stačí o chvilku pozdější připojení natvrdo 4x4 nebo zbytečný prohrábnutí a výjezd se nemusí podařit.ale všechno je na řidiči.jak polárka tak can am jsou skvělý mašiny.

Citace | Odpovědět

20.04.2010   19:24   #16 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris

Bop.Dop Bop.Dop Město: Olomouc
IP:88.146.221.xxx
Offline 0/1113

mrtvolka> Taky po něm šilhám ,cena přijatelná a spotřebu neřeším od té doby co se prodavaj stříkačky

Citace | Odpovědět

20.04.2010   20:01   #17 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris

007profík 007profík Město: Swansea
IP:94.142.234.xxx
Offline 2/1358
Polaris Sportsman 800/EFI

testík a je jasno

Citace | Odpovědět

20.04.2010   20:04   #18 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris

mihcal mihcal Město: Budějovické Předměstí
IP:92.62.224.xxx
Offline 2/4075
Masai K 50

007profík> To není test, ale reklama Polarisu...

Citace | Odpovědět

20.04.2010   20:10   #19 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris

hesin1 hesin1 Město: Česká Třebová
IP:90.177.155.xxx
Offline 4/2263
Can-am Outlander 800R MAX LTD

Je lepší řízek nebo svíčková? Zas jedna debilní otázka odemě,ale tady se ztratí!

Citace | Odpovědět

20.04.2010   20:14   #20 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris

storm storm Město: Praha
IP:217.75.215.xxx
Offline 2/253
SMC RAM 520

007profík>testík a je jasno



CO mel znamenat ten posledni test?

Citace | Odpovědět

20.04.2010   20:15   #21 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris

007profík 007profík Město: Swansea
IP:94.142.234.xxx
Offline 2/1358
Polaris Sportsman 800/EFI

Mychal> ale pěkná

Citace | Odpovědět

20.04.2010   20:21   #22 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris

mihcal mihcal Město: Budějovické Předměstí
IP:92.62.224.xxx
Offline 2/4075
Masai K 50

007profík> Což to jo. Prodat se umí pěkně. Je fakt, že je lepší koukat na tohle než na reklamu na vložky. Ale jinak prostě platí přísp. č. 4.

Citace | Odpovědět

20.04.2010   20:30   #23 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris

mrtvolka mrtvolka Město: Beroun-Město
IP:88.103.77.xxx
Offline 7/891
TGB Blade 550

Bars>mrtvolka> nejspíš za to můžou mýty o vysoký spotřebě dvouválců.... neni to tak hrozný jak se traduje



No to mně ale právě přijde jako mýty tedy nevím ale já jezdím s blade za 12 a víc a je to 550 tak to bude o něco víc ale že by to bylo jen to

Citace | Odpovědět

20.04.2010   20:34   #24 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris

007profík 007profík Město: Swansea
IP:94.142.234.xxx
Offline 2/1358
Polaris Sportsman 800/EFI

tak dobře teď něco férového:


Citace | Odpovědět

20.04.2010   20:34   #25 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris

danyquad danyquad Město: Brno-Bystrc
IP:84.21.119.xxx
Offline 2/3684
Can-Am Outlander 800R X xc, Can-Am Outlander 650 XT

Leos2>quattromas>i když ani jeden stroj nemám,tak víc se mi líbí systém pohonu u polárky.díky auto připojení předku a uzavření 4x4 natvrdo může v některých situacích projet víc.i když can am ho zdatně dohnal visco-lockem QE.já osobně půjdu časem do polárky(sportsman 800 efi),protože má pěknej hranatej tvar a jak už tu chlapi psali,je to traktor
kdyby U Can Amu změnili systém zapínání předku tak je to bezkonkurenční stroj. Kolega vyjížděl se mnou příkrou hráz rybníka , já to vyjel bez hrábnutí , jemu na Renoušovi pořád zapínal a vypínal předek zahrabával se tak nešťastně že se málem převrátil na záda , výkon je brutální a přenos na zem je špatný.



Leoš má pravdu...měl jsem KQ, teď Outlandera a uzávěrka natvrdo u KQ mi asi vyhovovala víc...nebyla tak žádná prodleva, na Polárce jsem to nezkoušel



Naposledy editováno 20.04.2010 20:34:46

Citace | Odpovědět

20.04.2010   20:34   #26 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris

mrtvolka mrtvolka Město: Beroun-Město
IP:88.103.77.xxx
Offline 7/891
TGB Blade 550

Bop.Dop>mrtvolka> Taky po něm šilhám ,cena přijatelná a spotřebu neřeším od té doby co se prodavaj stříkačky



se spotřebou to vidím stejně ... a když tak porovnávám to ostatní a k tomu přiložím cenu tak moc nevidím konkurenci... jediná drobnost jsou stupačky vůbec nevypadaj že se na ně vejdou dvě nohy...

Citace | Odpovědět

20.04.2010   20:43   #27 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris

bars bars Město: Benešov
IP:85.160.92.xxx
Offline 1/754
KTM LC4 620

mrtvolka> nikdy jsem spotřebu přesně neměřil, ale odhadem kolem 15ti po cestách, v zimě ve sněhu lehce přes 20

Citace | Odpovědět

20.04.2010   20:44   #28 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris

mihcal mihcal Město: Budějovické Předměstí
IP:92.62.224.xxx
Offline 2/4075
Masai K 50

danyquad> To 4x4 se zašpérováním u Sportsmana je fajn. Prostě nic neřešíš a vjedeš tam bez nějakýho zastavování. Ale přiřazení předku natvrdo u Kingquadů bylo dobrý. Prostě jsem věděl, že tam je a ty kola se budou točit. U Sporťáka si na 100% jistej nejsem.

mrtvolka> Se spotřebou u dvouválcovýho amíka jsem se asi ještě pod 17 l nedostal. Kámoši s Outlanderama, ale říkaj, že maj spotřebu menší. To žraní mě zas tak nesere, každej litr benzínu nalitej do Polárky za to stojí, ale sere mě relativně malej dojezd.



Naposledy editováno 20.04.2010 20:49:21

Citace | Odpovědět

20.04.2010   20:51   #29 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris

mrtvolka mrtvolka Město: Beroun-Město
IP:88.103.77.xxx
Offline 7/891
TGB Blade 550

Mychal>danyquad> To 4x4 se zašpérováním u Sportsmana je fajn. Prostě nic neřešíš a vjedeš tam bez nějakýho zastavování. Ale přiřazení předku natvrdo u KQ bylo dobrý. Prostě jsem věděl, že tam je a ty kola se budou točit. U Sporťáka si na 100% jistej nejsem.
mrtvolka> Se spotřebou u dvouválcovýho amíka jsem se asi ještě pod 17 l nedostal. Kámoši s Outlanderama, ale říkaj, že maj spotřebu menší. To žraní mě zas tak nesere, každej litr benzínu nalitej do Polárky za to stojí, ale sere mě relativně malej dojezd.



No ten dojezd asi séře někde v rumunsku kde musíš vozit kanystr ale tady u nás je benzínka co 100 metrů tím jsme v evropě raritní tak nemám obavy...

Citace | Odpovědět

20.04.2010   20:58   #30 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris

mihcal mihcal Město: Budějovické Předměstí
IP:92.62.224.xxx
Offline 2/4075
Masai K 50

mrtvolka> Což to máš pravdu, ale když to máš i s ESP (já teda ne) a je nádrž jen na 17 litrů, tak nedojedeš ani 100 km a to je kolikrát málo i u nás.

Citace | Odpovědět

Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.

Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.



English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.13s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce