20.04.2010 00:37 Polaris Sportsman 800 EFI, Can-am Outlander 800 XT
Miky26
Město: České Budějovice 4
IP:90.178.88.xxx
Offline 14/1538
Yamaha Wolverine 450
nikdy bych si zatím ,alespon ne na mé současné kolce nedovolil to co dávaj kluci na Polárkách a Can-am.
Jen nějak nedokážu posoudit ,která z nich na má větší průchodnost a brodivost.Co jsem vypozoroval tak polárka lepší 4X4,Can - am lepší světlou výšku.
Co je tedy lepší do těžkého terénu?Žádné spešl úpravy max.27"gumy a šnorchly.
Naposledy editováno 20.04.2010 00:39:15
Brute force | 3 | |
Can - am | 38 | |
Polaris | 38 | |
Arctic cat | 2 | |
Grizzly | 6 | |
KQ | 12 | |
Rincon | 4 |
20.04.2010 06:20 #1 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris
Aligator.avs
Město: Zlín
IP:88.100.70.xxx
Offline 12/12416
Journeyman Gladiator X8, Journeyman Gladiator X8
20.04.2010 06:54 #2 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris
QuincyMax
Město: Alexovice
IP:194.228.62.xxx
Offline 1/135
20.04.2010 08:16 #3 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris
JK.Honzik
Město: Bílovec
IP:193.179.44.xxx
Offline 5/299
20.04.2010 08:21 #4 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris
Petr_quad
Město: Praha 4-Háje
IP:85.160.16.xxx
Offline 3/1414
20.04.2010 09:13 #5 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris
agent.OO7
Město: Příbram I
IP:109.72.2.xxx
Offline 1/201
Can-am Renegade 800 X
20.04.2010 09:17 #6 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris
Hans-quad
Město: Litoměřice-Město
IP:217.77.165.xxx
Offline 11/7924
agent.OO7>Miky,že ty pošilháváš po novém stroji??
20.04.2010 09:46 #7 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris
danyquad
Město: Brno-Bystrc
IP:83.208.5.xxx
Offline 2/3684
Can-Am Outlander 800R X xc, Can-Am Outlander 650 XT
20.04.2010 11:40 #8 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris
mihcal
Město: Budějovické Předměstí
IP:194.213.199.xxx
Offline 2/4075
Masai K 50
20.04.2010 18:02 #9 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris
mrtvolka
Město: Beroun-Město
IP:88.103.77.xxx
Offline 7/891
TGB Blade 550
20.04.2010 18:29 #10 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris
bigos
Město: Liberec X - Františkov
IP:78.102.241.xxx
Offline 0/75
Polaris Sportsman x2 800 efi
20.04.2010 18:35 #11 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris
Řezňa-
Město: Třinec (Staré Město)
IP:81.200.48.xxx
Offline 26/2889
Linhai 200 LH
20.04.2010 18:36 #12 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris
quattromas
Město: Česká Lípa 1
IP:88.103.182.xxx
Offline 2/151
Journeyman Gladiator 510 RX-A
i když ani jeden stroj nemám,tak víc se mi líbí systém pohonu u polárky.díky auto připojení předku a uzavření 4x4 natvrdo může v některých situacích projet víc.i když can am ho zdatně dohnal visco-lockem QE.já osobně půjdu časem do polárky(sportsman 800 efi),protože má pěknej hranatej tvar a jak už tu chlapi psali,je to traktor
20.04.2010 18:48 #13 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris
bars
Město: Benešov
IP:85.160.92.xxx
Offline 1/754
KTM LC4 620
20.04.2010 18:56 #14 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris
leos2
Město: Moravské Budějovice
IP:85.71.12.xxx
Offline 44/2795
Can-Am Spyder RS, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250, Polaris Sportsman X2 500 EFI
quattromas>i když ani jeden stroj nemám,tak víc se mi líbí systém pohonu u polárky.díky auto připojení předku a uzavření 4x4 natvrdo může v některých situacích projet víc.i když can am ho zdatně dohnal visco-lockem QE.já osobně půjdu časem do polárky(sportsman 800 efi),protože má pěknej hranatej tvar a jak už tu chlapi psali,je to traktor
20.04.2010 19:16 #15 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris
quattromas
Město: Česká Lípa 1
IP:88.103.182.xxx
Offline 2/151
Journeyman Gladiator 510 RX-A
20.04.2010 19:24 #16 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris
Bop.Dop
Město: Olomouc
IP:88.146.221.xxx
Offline 0/1113
20.04.2010 20:01 #17 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris
007profík
Město: Swansea
IP:94.142.234.xxx
Offline 2/1358
Polaris Sportsman 800/EFI
20.04.2010 20:04 #18 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris
mihcal
Město: Budějovické Předměstí
IP:92.62.224.xxx
Offline 2/4075
Masai K 50
20.04.2010 20:10 #19 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris
hesin1
Město: Česká Třebová
IP:90.177.155.xxx
Offline 4/2263
Can-am Outlander 800R MAX LTD
20.04.2010 20:14 #20 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris
storm
Město: Praha
IP:217.75.215.xxx
Offline 2/253
SMC RAM 520
20.04.2010 20:15 #21 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris
007profík
Město: Swansea
IP:94.142.234.xxx
Offline 2/1358
Polaris Sportsman 800/EFI
20.04.2010 20:21 #22 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris
mihcal
Město: Budějovické Předměstí
IP:92.62.224.xxx
Offline 2/4075
Masai K 50
20.04.2010 20:30 #23 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris
mrtvolka
Město: Beroun-Město
IP:88.103.77.xxx
Offline 7/891
TGB Blade 550
20.04.2010 20:34 #24 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris
007profík
Město: Swansea
IP:94.142.234.xxx
Offline 2/1358
Polaris Sportsman 800/EFI
20.04.2010 20:34 #25 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris
danyquad
Město: Brno-Bystrc
IP:84.21.119.xxx
Offline 2/3684
Can-Am Outlander 800R X xc, Can-Am Outlander 650 XT
Leos2>quattromas>i když ani jeden stroj nemám,tak víc se mi líbí systém pohonu u polárky.díky auto připojení předku a uzavření 4x4 natvrdo může v některých situacích projet víc.i když can am ho zdatně dohnal visco-lockem QE.já osobně půjdu časem do polárky(sportsman 800 efi),protože má pěknej hranatej tvar a jak už tu chlapi psali,je to traktor
kdyby U Can Amu změnili systém zapínání předku tak je to bezkonkurenční stroj. Kolega vyjížděl se mnou příkrou hráz rybníka , já to vyjel bez hrábnutí , jemu na Renoušovi pořád zapínal a vypínal předek zahrabával se tak nešťastně že se málem převrátil na záda , výkon je brutální a přenos na zem je špatný.
20.04.2010 20:34 #26 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris
mrtvolka
Město: Beroun-Město
IP:88.103.77.xxx
Offline 7/891
TGB Blade 550
Bop.Dop>mrtvolka> Taky po něm šilhám ,cena přijatelná a spotřebu neřeším od té doby co se prodavaj stříkačky
20.04.2010 20:43 #27 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris
bars
Město: Benešov
IP:85.160.92.xxx
Offline 1/754
KTM LC4 620
20.04.2010 20:44 #28 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris
mihcal
Město: Budějovické Předměstí
IP:92.62.224.xxx
Offline 2/4075
Masai K 50
danyquad> To 4x4 se zašpérováním u Sportsmana je fajn. Prostě nic neřešíš a vjedeš tam bez nějakýho zastavování. Ale přiřazení předku natvrdo u Kingquadů bylo dobrý. Prostě jsem věděl, že tam je a ty kola se budou točit. U Sporťáka si na 100% jistej nejsem.
mrtvolka> Se spotřebou u dvouválcovýho amíka jsem se asi ještě pod 17 l nedostal. Kámoši s Outlanderama, ale říkaj, že maj spotřebu menší. To žraní mě zas tak nesere, každej litr benzínu nalitej do Polárky za to stojí, ale sere mě relativně malej dojezd.
20.04.2010 20:51 #29 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris
mrtvolka
Město: Beroun-Město
IP:88.103.77.xxx
Offline 7/891
TGB Blade 550
Mychal>danyquad> To 4x4 se zašpérováním u Sportsmana je fajn. Prostě nic neřešíš a vjedeš tam bez nějakýho zastavování. Ale přiřazení předku natvrdo u KQ bylo dobrý. Prostě jsem věděl, že tam je a ty kola se budou točit. U Sporťáka si na 100% jistej nejsem.
mrtvolka> Se spotřebou u dvouválcovýho amíka jsem se asi ještě pod 17 l nedostal. Kámoši s Outlanderama, ale říkaj, že maj spotřebu menší. To žraní mě zas tak nesere, každej litr benzínu nalitej do Polárky za to stojí, ale sere mě relativně malej dojezd.
20.04.2010 20:58 #30 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris
mihcal
Město: Budějovické Předměstí
IP:92.62.224.xxx
Offline 2/4075
Masai K 50
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.25s