01.09.2010 21:11 Polaris Sportsman 800 EFI
Pa.Sta
Město: Znojmo 2
IP:93.92.51.xxx
Offline 3/17
První silenblok odešel po 800 km další po 200km
Naposledy editováno 01.09.2010 21:39:52
02.09.2010 09:36 #1 Téma: POLARIS problem zvaný přední spodní silenblok
leos2
Město: Moravské Budějovice
IP:82.144.159.xxx
Offline 44/2795
Can-Am Spyder RS, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250, Polaris Sportsman X2 500 EFI
02.09.2010 11:02 #2 Téma: POLARIS problem zvaný přední spodní silenblok
tom.tk
Město: Praha
IP:90.178.228.xxx
Offline 0/106
02.09.2010 11:52 #3 Téma: POLARIS problem zvaný přední spodní silenblok
slezak.z
Město: Břeclav
IP:80.78.147.xxx
Offline 2/289
Já jo. Ve 2000 km a podle chování to ruplo už někdy v 600 km. Blbý je, že to není pohledem poznat. Alespoň u mé X2 500 Efi. Až po oddělání držáku se zjistilo, že je ruplej. Osobně si ale myslím, že až takový problém to není, protože motor na tom stejně leží svojí váhou. Jen pak trochu víc vybruje a to má vliv na chod variátoru.
02.09.2010 21:50 #4 Téma: POLARIS problem zvaný přední spodní silenblok
Matyss
Město: Dub
IP:213.192.26.xxx
Offline 3/1317
Polaris Sportsman 500 EFI Touring
03.09.2010 08:30 #5 Téma: POLARIS problem zvaný přední spodní silenblok
slezak.z
Město: Břeclav
IP:80.78.147.xxx
Offline 2/289
Opticky nijak. Já měl problém s tím, že se kolka za studena rozjela i na volnoběh a šlo špatně řadit. Jakmile se to zahřálo, bylo to OK. Asi se zahřál řemen a byl poddajnější, takže to vychýlení osy předního talíře varia (jak se motor třepal) nedrhl talíř o řemen. Vibrace jsem ale já necítil. Došli na to v servisu. Po pravdě když jsem jim popsal, co to dělá, šli hned na ten silentblok a fakt byl rupnutej. Po výměně se to dost zlepšilo - přestalo to popojíždět na volnoběh, ale při řazení to ještě pořád nebylo úplně ideální. Řazení při běhu motoru nešlo prostě tak hladce, jak by mělo.
Pak jsem sám rozebral variátor a pod zadním talířem ubral podložku. Pak to bylo nějakou dobu úplně OK, ale časem se to zase zhoršilo. Tak jsem dal pod horní pravý siletblok podložku navíc a teď už je to delší dobu v pořádku.
03.09.2010 08:58 #6 Téma: POLARIS problem zvaný přední spodní silenblok
marek.sm
Město: Praha
IP:188.95.127.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.
03.09.2010 11:02 #7 Téma: POLARIS problem zvaný přední spodní silenblok
slezak.z
Město: Břeclav
IP:80.78.147.xxx
Offline 2/289
05.09.2010 19:34 #8 Téma: POLARIS problem zvaný přední spodní silenblok
Pa.Sta
Město: Znojmo 2
IP:93.92.51.xxx
Offline 3/17
slezak.z> Já to zjistil kolem 900 km zničený řemen variátoru ale vybrace se změnili tak kolem 650 km na silenbloki sem se díval ale nic sem nevyděl.Po výměně silenbloku v servísu sem najel 220 km a zas byl v pr.Nový pokus servisu tontokrát už si sehnsli přípravky na vyvážení varia a usazení motoru tak uvidím.Poznat že je silenblok urvaný de ale hodně blbě
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.08s