asp_leden_2013

QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


banner

Téma: POLARIS problem zvaný přední spodní silenblok

01.09.2010   21:11 Polaris Sportsman 800 EFI

Pa.Sta Pa.Sta Město: Znojmo 2
IP:93.92.51.xxx
Offline 3/17

První silenblok odešel po 800 km další po 200km

Naposledy editováno 01.09.2010 21:39:52

Odpovědi: POLARIS problem zvaný přední spodní silenblok

02.09.2010   09:36   #1 Téma: POLARIS problem zvaný přední spodní silenblok

leos2 leos2 Město: Moravské Budějovice
IP:82.144.159.xxx
Offline 44/2795
Can-Am Spyder RS, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250, Polaris Sportsman X2 500 EFI

Hoď fotku kde to je já nic neřešil .

Citace | Odpovědět

02.09.2010   11:02   #2 Téma: POLARIS problem zvaný přední spodní silenblok

tom.tk tom.tk Město: Praha
IP:90.178.228.xxx
Offline 0/106

ani já ne

Citace | Odpovědět

02.09.2010   11:52   #3 Téma: POLARIS problem zvaný přední spodní silenblok

slezak.z slezak.z Město: Břeclav
IP:80.78.147.xxx
Offline 2/289

Já jo. Ve 2000 km a podle chování to ruplo už někdy v 600 km. Blbý je, že to není pohledem poznat. Alespoň u mé X2 500 Efi. Až po oddělání držáku se zjistilo, že je ruplej. Osobně si ale myslím, že až takový problém to není, protože motor na tom stejně leží svojí váhou. Jen pak trochu víc vybruje a to má vliv na chod variátoru.

Citace | Odpovědět

02.09.2010   21:50   #4 Téma: POLARIS problem zvaný přední spodní silenblok

Matyss Matyss Město: Dub
IP:213.192.26.xxx
Offline 3/1317
Polaris Sportsman 500 EFI Touring

slezak.z> jak se to dá poznat?

Citace | Odpovědět

03.09.2010   08:30   #5 Téma: POLARIS problem zvaný přední spodní silenblok

slezak.z slezak.z Město: Břeclav
IP:80.78.147.xxx
Offline 2/289

Opticky nijak. Já měl problém s tím, že se kolka za studena rozjela i na volnoběh a šlo špatně řadit. Jakmile se to zahřálo, bylo to OK. Asi se zahřál řemen a byl poddajnější, takže to vychýlení osy předního talíře varia (jak se motor třepal) nedrhl talíř o řemen. Vibrace jsem ale já necítil. Došli na to v servisu. Po pravdě když jsem jim popsal, co to dělá, šli hned na ten silentblok a fakt byl rupnutej. Po výměně se to dost zlepšilo - přestalo to popojíždět na volnoběh, ale při řazení to ještě pořád nebylo úplně ideální. Řazení při běhu motoru nešlo prostě tak hladce, jak by mělo.

Pak jsem sám rozebral variátor a pod zadním talířem ubral podložku. Pak to bylo nějakou dobu úplně OK, ale časem se to zase zhoršilo. Tak jsem dal pod horní pravý siletblok podložku navíc a teď už je to delší dobu v pořádku.

Citace | Odpovědět

03.09.2010   08:58   #6 Téma: POLARIS problem zvaný přední spodní silenblok

marek.sm marek.sm Město: Praha
IP:188.95.127.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.

Nešlo by třeba strčit něco mezi motor a rám a zapáčit motor směrem nahoru, tak by to možná šlo poznat ne? Až budu mít chvilku, musím to taky zkontrolovat.

Citace | Odpovědět

03.09.2010   11:02   #7 Téma: POLARIS problem zvaný přední spodní silenblok

slezak.z slezak.z Město: Břeclav
IP:80.78.147.xxx
Offline 2/289

Jen abys ho neutrhnul při tom páčení.

Citace | Odpovědět

05.09.2010   19:34   #8 Téma: POLARIS problem zvaný přední spodní silenblok

Pa.Sta Pa.Sta Město: Znojmo 2
IP:93.92.51.xxx
Offline 3/17

slezak.z> Já to zjistil kolem 900 km zničený řemen variátoru ale vybrace se změnili tak kolem 650 km na silenbloki sem se díval ale nic sem nevyděl.Po výměně silenbloku v servísu sem najel 220 km a zas byl v pr.Nový pokus servisu tontokrát už si sehnsli přípravky na vyvážení varia a usazení motoru tak uvidím.Poznat že je silenblok urvaný de ale hodně blbě

Citace | Odpovědět

Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.

Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.



English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.08s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce