04.10.2010 15:22 Arctic cat 700 H1 EFI TRV
LeonKrkon
Město: Žebrák
IP:194.228.62.xxx
Offline 5/341
Arctic cat 700 H1 EFI TRV
Vlákno pro výměnu zkušeností okolo 4kolek Arctic Cat
30.06.2016 09:41 #3121 Téma: Arctic cat 700 H1 EFI TRV
FidelPetr
Město: Domažlice (Město)
IP:141.0.13.xxx
Offline 0/165
05.08.2016 21:23 #3122 Téma: Arctic cat 700 H1 EFI TRV
pajko
Město: Semily
IP:217.29.7.xxx
Offline 1/495
Arctic cat 700 H1 EFI
05.08.2016 22:09 #3123 Téma: Arctic cat 700 H1 EFI TRV
Sobol
Město: Znojmo 5
IP:194.213.237.xxx
Offline 0/2839
28.09.2016 13:10 #3124 Téma: Arctic cat 700 H1 EFI TRV
Hoki
Město: Zruč nad Sázavou
IP:212.20.104.xxx
Offline 1/82
Arctic cat 700 H1 EFI TRV
Prosím o radu ohledně žárovek u předních světel. Odešla mi žárovka , asi parkovací, tj.ta nejmenší v rohu světlometu. Nemohu vyluštit co je to za typ, nemá patici, jen ohnuté drátky, asi 5W, dá se normálně koupit, nebo to je nějaká americká vychytávka a seženu ji jen v autorizovaném servisu? Mám najeto něco přes 6 tis. km a zatím první žárovka, což je docela OK. Asi LED by byly lepší.
Díky za radu Hoki.
28.09.2016 13:46 #3125 Téma: Arctic cat 700 H1 EFI TRV
mariodevil
Město: Jablonec nad Nisou
IP:141.0.15.xxx
Offline 2/4822
Can-Am Renegade 800
29.09.2016 21:06 #3126 Téma: Arctic cat 700 H1 EFI TRV
Hoki
Město: Zruč nad Sázavou
IP:212.20.104.xxx
Offline 1/82
Arctic cat 700 H1 EFI TRV
01.10.2016 17:53 #3127 Téma: Arctic cat 700 H1 EFI TRV
Hoki
Město: Zruč nad Sázavou
IP:212.20.104.xxx
Offline 1/82
Arctic cat 700 H1 EFI TRV
Hoki> Ještě mám jeden dotaz, stává se vám taky ,že při startování baterie (startér) nemůže překonat odpor pístu, když jde do komprese. Někdy se mi to stává i při teplém motoru, že musím vypnout a znovu zkusit nastartovat. Trochu mě to děsí, zvláště když jsem někde v lese na méně přístupném místě. Připadá mi ,že je akumulátor slabý, poddimenzovaný vzhledem k motoru. Mám již druhou baterii, nejkvalitnější co mi prodavač doporučil, ale stále to není ono, má někdo podobnou zkušenost, nebo lépe řešení ? Silnější baterie se asi toho truhlíku nevejde, nebo existuje nějaké řešení?
Díky.
01.10.2016 20:13 #3128 Téma: Arctic cat 700 H1 EFI TRV
pajko
Město: Semily
IP:217.29.7.xxx
Offline 1/495
Arctic cat 700 H1 EFI
01.10.2016 20:16 #3129 Téma: Arctic cat 700 H1 EFI TRV
Luboš
Město: Slavičín
IP:5.104.21.xxx
Offline 5/1757
01.10.2016 20:50 #3130 Téma: Arctic cat 700 H1 EFI TRV
FERNY
Město: Chrudim I
IP:81.92.146.xxx
Offline 0/65
Hoki> Když mi odcházela baterka,tak to bylo obdobné. Starty i po delší jízdě byly nepřesvědčivé a měl jsem lufta, že nekde zůstanu. Kolka je ročník 2011 a letos na jaře jsem do ní dával novou baterku - již třetí. Předchozí dvě dával první majitel. Nejdříve jsem uvažoval o koupi YUASy, ale cena je tak vysoko, že za ty peníze máš dvě EXIDe. Takže za 2 až 2,5 roku koupím novou. Když jsem se ptal, proč tak krátká životnost, bylo mi řečeno: "Inu to víte, vozí se to ve čtyřkolce, ty otřesy a zimní odstávky, to Vám žádná baterka dlouho nevydrží." Nemám to prý srovnávat s životností aku v autě.
Předchozí majitel na můj dotaz, že už tam je druhá baterka řekl, že se na ní asi trochu podepsal, neboť ji dobíjel nesprávnou nabíječkou. Ona totiž baterie typu AGM, nemá ráda přebíjení. Na dobíjení, případně "konzervační dobíjení" je potřeba použít nabíječku, která AGM akumulátory umí nabíjet. Měla by mít omezení maximálního nabíjecího napětí na cca 14,4V, neboť při vyšším napětí začíná baterie plynovat, to ji škodí a zkracuje životnost.
V mém případě se na zkrácení životnosti aku. podílela i závada alternátoru, kdy se mi přepálilo (asi přetížením při používání navijáku) jedno vinutí. Po konzultaci v ASP mi bylo řečeno, že alternátor má rezervu cca 60-80W, což není mnoho. Takže vyhřívání, přídavná světla a kdoví jaké ještě spotřebiče napojené na el. instalaci kolky, posouvají možnosti dobíjecí soustavy na krajní mez. Pokud se tato překročí, tak pak už se cucá energie jen z baterky.
Pro přehled o stavu napětí aku jsem do kapličky zabudoval voltmetr. Teď vidím v průběhu jízdy, jaké napětí na baterii právě je. Budoucnost ukáže. Ještě uvažuji o montáži ampermetru, ale zatím jsem se k tomu nedostal.
18.10.2016 14:55 #3131 Téma: Arctic cat 700 H1 EFI TRV
zajdab
Město: Přerov I - Město
IP:82.99.162.xxx
Offline 0/2
Ahojte, potřeboval bych poradit s pneu na čtyřkolku (AC 700 - r.v.2013 ). Čtyřkolka jezdí převážně v horách tzn. bláto, sníh občas kousek po asfaltu, ale velmi málo. Nejhorší úsek je přes louku, která bývá hodně zafoukaná sněhem. Nejlepší varianta jsou pásy, ale teď na ně bohužel není.. ps. pneu potřebuji dát na origo kola.. Díky za rady
18.10.2016 21:28 #3132 Téma: Arctic cat 700 H1 EFI TRV
Radek_AC
Město: Mladá Boleslav I
IP:92.43.30.xxx
Offline 0/81
Arctic Cat 700 TRV EFI
19.10.2016 15:49 #3133 Téma: Arctic cat 700 H1 EFI TRV
sCATman
Město: Trhové Dušníky
IP:176.62.232.xxx
Offline 0/34
Arctic Cat 700 PS EFI 4x4
19.10.2016 20:42 #3134 Téma: Arctic cat 700 H1 EFI TRV
FERNY
Město: Chrudim I
IP:81.92.146.xxx
Offline 0/65
sCATman> Je to klidně možné. Pokud máš trvale připojeno na konzervační proud z nabíječky, tak se jeví bateríe, že je v kondici. U mne po měsíci neježdění bylo v sobotu napětí 12,1V. Vyjížďka cca 80 km a napětí po jízdě stouplo na 12,7V.
Budu se snažit o ní přes zimu lépe pečovat, a uvidíme, jak se to projeví v budoucnu. Sám jsem zvědavý.
Jen na okraj-trvalý klidový odběr z baterky je cca 5mA. To je prý normální stav.
Servisní manuál AC uvádí pro baterku následující tabulku, která popisuje procento nabití:
20.10.2016 11:27 #3135 Téma: Arctic cat 700 H1 EFI TRV
zajdab
Město: Přerov I - Město
IP:82.99.162.xxx
Offline 0/2
22.10.2016 23:15 #3136 Téma: Arctic cat 700 H1 EFI TRV
Radek_AC
Město: Mladá Boleslav I
IP:92.43.30.xxx
Offline 0/81
Arctic Cat 700 TRV EFI
30.10.2016 08:01 #3137 Téma: Arctic cat 700 H1 EFI TRV
Spacio
Město: Rožnov pod Radhoštěm
IP:31.47.98.xxx
Offline 0/68
Arctic Cat 700 TRV Diesel
30.10.2016 18:42 #3138 Téma: Arctic cat 700 H1 EFI TRV
Miki77
Město: Senec
IP:31.24.176.xxx
Offline 1/208
Arctic Cat 700 PS EFI 4x4
02.11.2016 13:56 #3139 Téma: Arctic cat 700 H1 EFI TRV
Hoki
Město: Zruč nad Sázavou
IP:212.20.104.xxx
Offline 1/82
Arctic cat 700 H1 EFI TRV
Ahoj.
Moje trpělivost s baterii (respektive s nepřesvědčivým startováním) je u konce, nemám na to nervy jestli po týdnu nastartuji nebo ne, zvláště mimo domov. Investoval jsem proto do lithiové baterie SHORAI (LiFePO4), tak to je jiný kafe, žádné samovybíjení, komprese pístu je vždy hladce překonána bez zaváhání, startovací proud 315A, prostě to nemá chybu, teda až na tu nekřesťanskou cenu, ale pocit jistoty je k nezaplacení. Stávající YUASA, rok stará, je po proměření OK, ale na AC 700 dle mého názoru poddimenzovaná.
Hoki
Hoki>Hoki> Ještě mám jeden dotaz, stává se vám taky ,že při startování baterie (startér) nemůže překonat odpor pístu, když jde do komprese. Někdy se mi to stává i při teplém motoru, že musím vypnout a znovu zkusit nastartovat. Trochu mě to děsí, zvláště když jsem někde v lese na méně přístupném místě. Připadá mi ,že je akumulátor slabý, poddimenzovaný vzhledem k motoru. Mám již druhou baterii, nejkvalitnější co mi prodavač doporučil, ale stále to není ono, má někdo podobnou zkušenost, nebo lépe řešení ? Silnější baterie se asi toho truhlíku nevejde, nebo existuje nějaké řešení?
Díky.
02.11.2016 20:52 #3140 Téma: Arctic cat 700 H1 EFI TRV
Hoki
Město: Zruč nad Sázavou
IP:212.20.104.xxx
Offline 1/82
Arctic cat 700 H1 EFI TRV
Ještě jeden postřeh ohledně přesnosti tachometru. Nějak se mi nezdál počet ujetých kilometrů podle tachometru. Provedl jsem měření AC versus auto a zjistil jsem ,že tachometrem načtený 1 km u AC je ve skutečnosti pouhých 700 metrů. V praxi to znamená , že mám ve skutečnosti o cca. 2000km menší nájezd než aktuálně zobrazuje tachometr.
Je to vůbec možné, aby tachometr byl tak nepřesný, nebo kde může být problém, má někdo podobnou zkušenost?
Disky mám origo + pneu TeraCros
02.11.2016 21:36 #3141 Téma: Arctic cat 700 H1 EFI TRV
Miki77
Město: Senec
IP:31.24.176.xxx
Offline 1/208
Arctic Cat 700 PS EFI 4x4
08.11.2016 14:19 #3142 Téma: Arctic cat 700 H1 EFI TRV
MIREC
Město: Kroměříž
IP:77.95.194.xxx
Offline 0/14
Can-Am Renegade 570, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4
13.11.2016 16:31 #3143 Téma: Arctic cat 700 H1 EFI TRV
cartmanxv
Město: Vlašim
IP:85.207.18.xxx
Offline 0/50
Arctic Cat 700 TRV EFI
Ahoj.
Moje trpělivost s baterii (respektive s nepřesvědčivým startováním) je u konce, nemám na to nervy jestli po týdnu nastartuji nebo ne, zvláště mimo domov. Investoval jsem proto do lithiové baterie
Ahoj, já jsem potíže s baterií vyřešil radikálním řezem, koupil jsem baterku do auta a prdnul ji do kufru, že mi tam zabírá trochu místa mi nevadí, zato se mi ještě nestalo, že bych někde nenastartoval, v zimě při vyhrnování sněhu (jestli letos nějaký napadne) by naviják taky neměl mít problém se šťávou + vyhřívání rukojetí, světla......
A nejlepší na tom je, že ta baterka byla o 100 Kč dražší než originál do čtyřkolky.
21.11.2016 07:47 #3144 Téma: Arctic cat 700 H1 EFI TRV
Jirka1221
Město: Ústí nad Orlicí 3
IP:88.102.255.xxx
Offline 0/6
21.11.2016 20:52 #3145 Téma: Arctic cat 700 H1 EFI TRV
UNCLE
Město: Znojmo 2
IP:78.156.136.xxx
Offline 3/220
Arctic Cat 700 TRV EFI
23.11.2016 21:53 #3146 Téma: Arctic cat 700 H1 EFI TRV
Hoki
Město: Zruč nad Sázavou
IP:212.20.104.xxx
Offline 1/82
Arctic cat 700 H1 EFI TRV
UNCLE> Vidím, že stres z "nepřesvědčivého startování" (lépe bych to snad nevyjádřil) nemám jenom já, ale je to zřejmě širší problém vícero majitelů AC700TRV. Docela zajímavých řešení existuje asi více, předpokládám, že bylo nutno vyměnit, nebo prodloužit stávající kabely vedoucí k původnímu akumulátoru ? Kdybych tento problém diskutoval dříve, mohl jsem si ušetřit dost peněz, pozdě bycha honit, že.
Hoki
24.11.2016 10:51 #3147 Téma: Arctic cat 700 H1 EFI TRV
UNCLE
Město: Znojmo 2
IP:78.156.136.xxx
Offline 3/220
Arctic Cat 700 TRV EFI
Hoki> Spíš jsem potřeboval používat navijáky aniž bych startoval motor a ta origo baterka je na to fakt slabá. Při krátkým popojíždění ji taky sežere posilovač. Origo jsem tam nechal a paralelně připojil druhou a je pokoj
Dole vůbec nepřekáží a kufr nemusím mít pořád na kolce a kdykoli sundám a namontuju během minuty
07.01.2017 21:49 #3148 Téma: Arctic cat 700 H1 EFI TRV
Hoki
Město: Zruč nad Sázavou
IP:212.20.104.xxx
Offline 1/82
Arctic cat 700 H1 EFI TRV
Přeji všem členům diskusního fóra hodně zdraví v novém roce.
Jezdíte i v zimě, já občas potřebuji odvézt krmení do lesa i tomto mrazivém počasí, kdy je u nás i dost sněhu, ale právě jsem skončil neboť nemohu nastartovat. Z počátku mě udivilo, že motor naskočí až na třetí ,nebo dokonce čtvrtý pokus. U benzínu mě to trochu udivuje, ale přisuzoval jsem to nízkým teplotám. Ve čtvrtek jsem se vrátil z terénu s totálně obalenou kočkou sněhem,je snad všude, neboť jsem projížděl opakovaně závějemi apod.
V pátek, ani dnes se mi již nepodařilo AC nastartovat vůbec, byť startér motorem točí, ale ten nenaskočí. Parkuji ve stodole, kde je zima skoro jako venku, tudíž ani sníh ze čtyřkolky neslezl. Nicméně dobíjím baterku pro další pokus, ale jsem poněkud skeptický. Mám očekávat zlepšení startování až se oteplí, nebo je problém někde jinde? To se vždycky něco po...e, když to nejmíň potřebuji, už se vidím ,jak se 3 km brodím sněhem s ruksakem na zádech. Řešil někdo něco podobného, pokud ano, tak prosím nějakou radu, jak z toho ven.
Díky Hoki.
07.01.2017 22:47 #3149 Téma: Arctic cat 700 H1 EFI TRV
FERNY
Město: Chrudim I
IP:81.92.146.xxx
Offline 0/65
08.01.2017 11:47 #3150 Téma: Arctic cat 700 H1 EFI TRV
Hoki
Město: Zruč nad Sázavou
IP:212.20.104.xxx
Offline 1/82
Arctic cat 700 H1 EFI TRV
FERNY> Ahoj, mám podezření na přívod paliva, zdálo se mi, že cítím benzín. Jestli není ucpaný palivový filtr, nebo tak něco. Dost mrzne a kolka je obalená sněhem, tak mám strach něco rozdělávat, abych nepolámal plasty apod.,navíc budu muset hledat, kde se co nachází a odkud co kam vede.
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.17s