04.10.2010 15:22 Arctic cat 700 H1 EFI TRV
LeonKrkon
Město: Žebrák
IP:194.228.62.xxx
Offline 5/341
Arctic cat 700 H1 EFI TRV
Vlákno pro výměnu zkušeností okolo 4kolek Arctic Cat
25.02.2019 20:40 #3301 Téma: Arctic cat 700 H1 EFI TRV
Mara94
Město: Sokolov
IP:194.228.76.xxx
Offline 0/9
Arctic Cat 700 EFI
25.02.2019 21:41 #3302 Téma: Arctic cat 700 H1 EFI TRV
Janny4848
Město: Brdy
IP:37.188.184.xxx
Offline 1/634
Arctic Cat 650 TRV 4x4
Mara94>Zdravím, měl bych dotaz nedaří se mi vytáhnout přední poloosu není na to nějaký fígl, nebo musím hrubou silou? Mám AC 700H1 rok 2009. Za každou odpověď děkuji :)
26.02.2019 18:15 #3303 Téma: Arctic cat 700 H1 EFI TRV
Tetsuo
Město: Bahno
IP:85.239.254.xxx
Offline 5/2726
28.03.2019 11:17 #3304 Téma: Arctic cat 700 H1 EFI TRV
lubos111
Město: Dvůr Králové nad Labem
IP:90.176.121.xxx
Offline 0/1
Arctic Cat 700 TRV EFI
Zdravím přátelé.
Tak jsem šťastným majitelem, doufám, že to i vydrží, zelený 700. Jelikož z 99% je na výlety po silnici a zbytek bude polní cesta na houby, chtěl bych pořídit jiné pneu. Docela mě zaujalo Duro Frontier. A zároveň zvažuji i přechod z 12 na 14. Tak bych rád znal váš názor.
Díky
29.03.2019 05:52 #3305 Téma: Arctic cat 700 H1 EFI TRV
mariodevil
Město: Jablonec nad Nisou
IP:82.145.210.xxx
Offline 2/4822
Can-Am Renegade 800
09.04.2019 13:18 #3306 Téma: Arctic cat 700 H1 EFI TRV
Merlot61
Město: Jihlava
IP:194.39.218.xxx
Offline 1/3
Ahoj všem. Na několika místech se zde probírá otevření čtyřkolky na plný výkon. Výměnou řídící jednotky motoru a nějakou úpravou výfuku. Mám ke čtyřkolce dvě řídící jednotky, EU a USA, výměna je jednoduchá a změna je opravdu poznat. Ale můžete někdo popsat, co dělají s výfukem? Koncovka je zajištěna nýtem, pochybuji, že to odvrtávají. Neměl jsem ho odmontovaný, tak nevím, jestli je něco na vstupu. Díky.
10.04.2019 18:43 #3307 Téma: Arctic cat 700 H1 EFI TRV
JEZDEC
Město: Praha 9-Kyje
IP:90.178.189.xxx
Offline 2/18
01.05.2019 21:20 #3308 Téma: Arctic cat 700 H1 EFI TRV
dud.mc
Město: Brno-Město
IP:46.135.17.xxx
Offline 0/13
Suzuki LT-A 75O King Quad 4x4
06.05.2019 13:28 #3309 Téma: Arctic cat 700 H1 EFI TRV
ACEMajky
Město: Stráž pod Ralskem
IP:90.178.236.xxx
Offline 0/7
Zdravim, koupil jsem ARCTIC CAT 1000I TRV XT MUD PRO.
Chci si dodelat budiky na teplotu vody a oleje. Nevote nekdo, ktera ze 2 chladic do chladice oleje je vystup a ktera vstup. Rukou, ani teplomerem ani termokamerou s emi to nedari poznat.
Dalsi dotaz, kdyz kouknu na termostat na vodu (2 sbihajici se hadice z kazdeho valce vedou do termostatu a pak se sbihaji do jedne a ta vede do chladice), tak mi chybi maly okruh, 4 kolka ma jen velky okruh,a le pak nechapu smysl termostatu - nebo termostat uzavira velky okruh? A co pak cerpadlo, kdyz ej zavreny okruh, tlaci naprazdno?
Nákres:
https://1drv.ms/u/s!...M3gYFL14xgOTJe1L5axw
Diky
09.09.2019 19:44 #3310 Téma: Arctic cat 700 H1 EFI TRV
tomasek31
Město: Praha
IP:89.177.103.xxx
Offline 0/7
Zdravím všechny,
neřešil jste už někdo problém s elektrickým posilovačem řízení? Když nastartuju, nebu jen zapnu klíček, posilovač funkuje, po chvíli (a to né vždycky pravidelně) posilovač přestane posilovat a na displeji mi svítí chybový kód P0635. Už jsem to s pár lidma řešil, že je to u těchto modelů dost častá závada, ale pořádně mi nikdo neporadil čím to je, kde hledat a dokonce i mechanik se tvářil, že je to neřešitelné, že je možná jen výměna posilovače. Budu rád za jakoukoliv radu, nebo zkušenost.
A ještě by mě zajímalo, zda nevíte o nějaké alternativě na čepy řízení, zdá se mi, že nic nevydržej.
Díky moc.
09.09.2019 20:13 #3311 Téma: Arctic cat 700 H1 EFI TRV
fullgaszelena
Město: Železnice
IP:194.12.34.xxx
Offline 0/57
09.09.2019 21:27 #3312 Téma: Arctic cat 700 H1 EFI TRV
tomasek31
Město: Praha
IP:89.177.103.xxx
Offline 0/7
02.02.2020 16:08 #3313 Téma: Arctic cat 700 H1 EFI TRV
páják
Město: Peřimov
IP:79.98.157.xxx
Offline 0/6
02.02.2020 21:15 #3314 Téma: Arctic cat 700 H1 EFI TRV
FERNY
Město: Chrudim I
IP:81.92.146.xxx
Offline 0/65
04.02.2020 15:42 #3315 Téma: Arctic cat 700 H1 EFI TRV
páják
Město: Peřimov
IP:79.98.157.xxx
Offline 0/6
25.02.2020 22:53 #3316 Téma: Arctic cat 700 H1 EFI TRV
Hoki
Město: Zruč nad Sázavou
IP:212.20.104.xxx
Offline 1/82
Arctic cat 700 H1 EFI TRV
26.02.2020 05:51 #3317 Téma: Arctic cat 700 H1 EFI TRV
mariodevil
Město: Jablonec nad Nisou
IP:82.145.212.xxx
Offline 2/4822
Can-Am Renegade 800
27.02.2020 13:53 #3318 Téma: Arctic cat 700 H1 EFI TRV
makozob
Město: Přerov IX - Lýsky
IP:90.176.169.xxx
Offline 1/43
Arctic Cat 700 TRV EFI
08.03.2020 12:48 #3319 Téma: Arctic cat 700 H1 EFI TRV
Hoki
Město: Zruč nad Sázavou
IP:212.20.104.xxx
Offline 1/82
Arctic cat 700 H1 EFI TRV
08.03.2020 13:07 #3320 Téma: Arctic cat 700 H1 EFI TRV
Hoki
Město: Zruč nad Sázavou
IP:212.20.104.xxx
Offline 1/82
Arctic cat 700 H1 EFI TRV
08.03.2020 15:09 #3321 Téma: Arctic cat 700 H1 EFI TRV
mariodevil
Město: Jablonec nad Nisou
IP:82.145.208.xxx
Offline 2/4822
Can-Am Renegade 800
13.04.2020 15:01 #3322 Téma: Arctic cat 700 H1 EFI TRV
StasaCZ
Město: Teplice
IP:37.188.154.xxx
Offline 0/9
Zdravím vás, mám taky problém se startováním. Když po jízdě zastavím někde na pauzu a po chvíli chci zase jet, tak buď se startér sotva otočí nebo je slyšet jen cvakání a nebo točí, ale nechytne. Tak vypnu klíček, znovu zapnu a už chytí normálně a na další pauze třeba zase úplně bez problémů start hned napoprvé...jinak jede úplně normálně
Hoki>Ahoj.
Moje trpělivost s baterii (respektive s nepřesvědčivým startováním) je u konce, nemám na to nervy jestli po týdnu nastartuji nebo ne, zvláště mimo domov. Investoval jsem proto do lithiové baterie SHORAI (LiFePO4), tak to je jiný kafe, žádné samovybíjení, komprese pístu je vždy hladce překonána bez zaváhání, startovací proud 315A, prostě to nemá chybu, teda až na tu nekřesťanskou cenu, ale pocit jistoty je k nezaplacení. Stávající YUASA, rok stará, je po proměření OK, ale na AC 700 dle mého názoru poddimenzovaná.
Hoki
Hoki>Hoki> Ještě mám jeden dotaz, stává se vám taky ,že při startování baterie (startér) nemůže překonat odpor pístu, když jde do komprese. Někdy se mi to stává i při teplém motoru, že musím vypnout a znovu zkusit nastartovat. Trochu mě to děsí, zvláště když jsem někde v lese na méně přístupném místě. Připadá mi ,že je akumulátor slabý, poddimenzovaný vzhledem k motoru. Mám již druhou baterii, nejkvalitnější co mi prodavač doporučil, ale stále to není ono, má někdo podobnou zkušenost, nebo lépe řešení ? Silnější baterie se asi toho truhlíku nevejde, nebo existuje nějaké řešení?
Díky.
18.05.2020 20:46 #3323 Téma: Arctic cat 700 H1 EFI TRV
StasaCZ
Město: Teplice
IP:89.103.191.xxx
Offline 0/9
20.05.2020 20:02 #3324 Téma: Arctic cat 700 H1 EFI TRV
makozob
Město: Přerov IX - Lýsky
IP:185.138.45.xxx
Offline 1/43
Arctic Cat 700 TRV EFI
20.05.2020 20:09 #3325 Téma: Arctic cat 700 H1 EFI TRV
StasaCZ
Město: Teplice
IP:37.188.253.xxx
Offline 0/9
22.05.2020 21:58 #3326 Téma: Arctic cat 700 H1 EFI TRV
StasaCZ
Město: Teplice
IP:89.103.191.xxx
Offline 0/9
Dneska jsem se pustil do výměny čepů řízení. Výměna proběhla v pohodě, celkem rychle. Druhá věc je geometrie
Nejdřív jsem chtěl rovnou latí (opravdu rovnou) seřídit přední kola podle zadních kol, ale zjistil jsem, že na levé straně je zadní a přední kolo víceméně v rovině, ale na pravé straně je přední kolo oproti zadnímu více zapuštěně (odhadem 3 cm). Je to normální? Je možné, že je kvůli brzdiči, který je na pravé straně, kolo nepatrně vyčnívající ven oproti předku?
23.05.2020 08:47 #3327 Téma: Arctic cat 700 H1 EFI TRV
makozob
Město: Přerov IX - Lýsky
IP:185.138.45.xxx
Offline 1/43
Arctic Cat 700 TRV EFI
Tak rozdíl kol na pravé straně jsem si nikdy nevšiml(podívám se). Jinak já při geometrii zajistím řidítka dvěma popruhy(tenké kurtny) k zadním madlům a seřídim jejich stejnou vzdélenost vůči pevnému bodu někde co je vzadu(madla, držák sedadla apod). Potom pomocí dvou dřevěných latí přiložených na ráfek kol seřizuji zbíhavost. Hlavní je kontrolovat i vzdálenost latí mezi sebou a nějakým pevným bodem na rámu. Křížová metoda.
PS. Latě se musí dotýkat ráfků a né pneu, používám hoblované hranolky a truhlářskou svorku.
23.05.2020 15:05 #3328 Téma: Arctic cat 700 H1 EFI TRV
StasaCZ
Město: Teplice
IP:89.103.191.xxx
Offline 0/9
makozob>Tak rozdíl kol na pravé straně jsem si nikdy nevšiml(podívám se). Jinak já při geometrii zajistím řidítka dvěma popruhy(tenké kurtny) k zadním madlům a seřídim jejich stejnou vzdélenost vůči pevnému bodu někde co je vzadu(madla, držák sedadla apod). Potom pomocí dvou dřevěných latí přiložených na ráfek kol seřizuji zbíhavost. Hlavní je kontrolovat i vzdálenost latí mezi sebou a nějakým pevným bodem na rámu. Křížová metoda.
PS. Latě se musí dotýkat ráfků a né pneu, používám hoblované hranolky a truhlářskou svorku.
24.05.2020 09:02 #3329 Téma: Arctic cat 700 H1 EFI TRV
makozob
Město: Přerov IX - Lýsky
IP:185.138.45.xxx
Offline 1/43
Arctic Cat 700 TRV EFI
24.05.2020 09:02 #3330 Téma: Arctic cat 700 H1 EFI TRV
makozob
Město: Přerov IX - Lýsky
IP:185.138.45.xxx
Offline 1/43
Arctic Cat 700 TRV EFI
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.18s