26.09.2008 19:01
Michall
Město: Ústí nad Orlicí 1
IP:213.168.181.xxx
Offline 12/2712
Can-Am Renegade 850, Can-Am Renegade 570, Can-Am Outlander 800R X xc, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4
21.09.2011 20:09 #2371 Téma: Can Am
bulda
Město: Mělník
IP:217.168.216.xxx
Offline 2/1909
Journeyman Gladiator X850, Journeyman Gladiator X5-A
21.09.2011 20:13 #2373 Téma: Can Am
bulda
Město: Mělník
IP:217.168.216.xxx
Offline 2/1909
Journeyman Gladiator X850, Journeyman Gladiator X5-A
21.09.2011 20:37 #2375 Téma: Can Am
Gargamel
Město: Kocourov
IP:81.200.57.xxx
Offline 5/6203
masai K 50, Suzuki LT-A 75O King Quad 4x4
21.09.2011 20:53 #2376 Téma: Can Am
bulda
Město: Mělník
IP:217.168.216.xxx
Offline 2/1909
Journeyman Gladiator X850, Journeyman Gladiator X5-A
21.09.2011 20:58 #2377 Téma: Can Am
Gargamel
Město: Kocourov
IP:81.200.57.xxx
Offline 5/6203
masai K 50, Suzuki LT-A 75O King Quad 4x4
21.09.2011 21:11 #2378 Téma: Can Am
bulda
Město: Mělník
IP:217.168.216.xxx
Offline 2/1909
Journeyman Gladiator X850, Journeyman Gladiator X5-A
21.09.2011 23:02 #2379 Téma: Can Am
Bahňák
Město: Swords
IP:212.67.82.xxx
Offline 2/7130
něco jsem sehnal tak to dávám sem páč se to hodí
1) Otočte klíčem do polohy světla.
2) Pomocí tlačítka MODE přejděte do motoru Hour (EH).
3) Stiskněte tlačítko MODE znovu a držte jej a zároveň
4) rychle (velmi rychle), přepínat HI LO svštel.Minimálně 3krát přepíná do 2 sekund po stisknutí / držení tlačítka MODE.
P0106 snímač tlaku vzduchu napětí mimo rozsah.
P0107 snímač tlaku vzduchu napětí příliš nízké.
P0108 snímač tlaku vzduchu napětí příliš vysoké.
P0111 čidlo teploty funkční problém.
P0112 čidlo teploty příliš nízké napětí.
P0113 snímač teploty vzduchu napětí příliš vysoké.
P0116 čidlo teploty motoru funkční problém.
P0117 čidlo teploty motoru napětí příliš nízké.
P0118 čidlo teploty motoru napětí příliš vysoké.
P0122 snímač polohy škrtící klapky napětí příliš nízké.
P0123 snímač polohy škrtící klapky napětí příliš vysoké
P0231 Palivové čerpadlo naprázdno, nebo zkrat na kostru.
P0232 Palivové čerpadlo zkratovány na baterie.
P0261 válec # 1 injektor přerušený obvod nebo zkrat na kostru.
P0262 válec # 1 injektor zkratovány na baterie.
P0264 válec # 2 vstřikovače přerušený obvod nebo zkrat na kostru.
P0265 válec # 2 vstřikovače zkratovány na baterie.
P0336 Vysoké otáčky motoru zjištěny.
P0337 žádné klikový hřídel detekován signál.
P0339 klikový hřídel signál poruchy.
P0334 může fáze signálu ze snímače chybí.
P0351 nevznítí koncovém stupni č. 1 válec.
P0352 žádné zapalování válců koncovém stupni č. 2.
P0480 motoru ventilátoru zkratu na baterii.
P0480 motoru ventilátoru zkrat na kostru nebo otevřít.
P0505 nečinnosti Vzduchové regulační ventily koncovém stupni cutoff paměti rozdíl.
P0505 nečinnosti Vzduchové regulační ventily koncový stupeň poruchy.
P0513 Nesprávný klíč DESS.
P0520 spínač tlaku oleje funkční problém.
P0562 napětí baterie příliš nízké.
P0563 napětí baterie příliš vysoké.
P0600 CAN sběrnice off.
P0600 CAN ID 514 chybí.
P0601 snímač polohy škrtící klapky adaptace selhání.
P0601 Modul call monitoring.
P0602 ECM není kódované.
P0604 RAM chyba.
P0605 EEPROM chyba.
P0605 paměti EEPROM chyba.
P0605 kódování ID Kontrolní chyba.
P0605 Kódování Kontrolní chyba.
P0605 programování Kontrolní chyba.
P0608 Snímač je napájecí napětí příliš nízké.
P0608 Snímač je napájecí napětí příliš vysoké.
P0616 Starter relé přerušený obvod nebo zkrat na kostru.
P0617 Starter relé zkratovány na baterie.
P0705 Dosah obvodu čidla poruchy (PRNHL).
P1102 snímač polohy škrtící klapky adaptace selhání.
P1104 snímač polohy škrtící klapky adaptace selhání.
P1116 Vysoká teplota.
P1148 Bezpečnostní paliva odříznut detekován.
P1202 spínač tlaku oleje stále zavřené.
P1203 spínač tlaku oleje úniku.
P1520 hladiny oleje.
P1655 DESS vedení zkratován na baterii.
P1656 DESS vedení zkratován na zem.
P1675 Relé 2 zkratován na baterii.
P1676 Relé 2 přerušený obvod nebo zkrat na kostru.
P1683 CAN RAM chyba.
P2119 ECU špatně.
22.09.2011 08:35 #2381 Téma: Can Am
Bombardier_BB
Město: Banská Bystrica
IP:213.160.181.xxx
Offline 3/2373
Can-Am Outlander 1000R, Yamaha Grizzly 125
22.09.2011 11:36 #2383 Téma: Can Am
Bombardier_BB
Město: Banská Bystrica
IP:213.160.181.xxx
Offline 3/2373
Can-Am Outlander 1000R, Yamaha Grizzly 125
22.09.2011 12:06 #2384 Téma: Can Am
Lupíno
Město: Čestlice
IP:193.86.226.xxx
Offline 19/4881
CF Moto Gladiator X520
Bombardier_BB> jukni sem http://www.ctyrkolky-bce.cz/
22.09.2011 15:21 #2385 Téma: Can Am
franco
Město: Púchov
IP:87.197.99.xxx
Offline 2/1088
Can-Am Spyder RT, Can-Am Renegade 800R, Can-Am Outlander 500 XT, Can-Am Outlander 400 Max XT
Bombardier_BB> Mozes kupit aj hned - http://www.tipmoto.c...-pure-magnesium.html
22.09.2011 19:03 #2390 Téma: Can Am
roman62
Město: Zdounky
IP:88.100.235.xxx
Offline 0/3244
Can-am Outlander 800 XT
Bahňák>xsob> mě to fungovalo vždycky dobře tohle je jen rozmar a dobře uložený peníze
22.09.2011 19:07 #2392 Téma: Can Am
franco
Město: Púchov
IP:87.197.99.xxx
Offline 2/1088
Can-Am Spyder RT, Can-Am Renegade 800R, Can-Am Outlander 500 XT, Can-Am Outlander 400 Max XT
Bahňák> Toto su prispevky ktore patria na forum o 4kolach, je vidiet ze niekto si da pracu nafotit to a hodit to sem ako inspiraciu pre druhych Bahnak . som zvedavy na tvoje postrehy z jazdenia ci to bude mat snahu skocit do nudzaku,pretoze pri mojej snahe kupit outlandera ma trochu brzdi aj problem s prehrievanim a toto by mohol byt sposob ako tomu zabranit. Takze skus to poriadne potrapit a napis vysledok.Viac takychto prispevkov
22.09.2011 19:16 #2395 Téma: Can Am
roman62
Město: Zdounky
IP:88.100.235.xxx
Offline 0/3244
Can-am Outlander 800 XT
Bahňák>franco> jj probléb s přehřívání májí jen ty co mají zaplácnutej chladič a pořádně ho nevyčistí
mě osobně se to stalo jen jednou a byl jsem pěkně tak jsem to zkusil snad to bude lepší
22.09.2011 19:31 #2398 Téma: Can Am
roman62
Město: Zdounky
IP:88.100.235.xxx
Offline 0/3244
Can-am Outlander 800 XT
22.09.2011 19:49 #2400 Téma: Can Am
xsob
Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928
Bahňák> Pokud to bude v krizy běžet na volnoběh, tak jo. V otáčkách to zůstane bezeměny- možná že se mílím. Čidlo na větrák je na chladiči, takže pokud větrák neochladí vodu vzduchem, je jedno že voda poteče rychleji, spíš naopak se nebude stačit ochlazovat. Pak ještě větší chladič a je vyhráno.
Každopádně napiš jak to dopadlo po testu, držím palce protože je to relativně jednoduchá věcička na vyřešení problému.
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:1.24s