26.09.2008 19:01
Michall
Město: Ústí nad Orlicí 1
IP:213.168.181.xxx
Offline 12/2712
Can-Am Renegade 850, Can-Am Renegade 570, Can-Am Outlander 800R X xc, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4
22.11.2011 21:15 #2732 Téma: Can Am
dick
Město: Milíkov
IP:80.250.18.xxx
Offline 2/779
Kawasaki KVF 650
23.11.2011 18:00 #2734 Téma: Can Am
dick
Město: Milíkov
IP:80.250.18.xxx
Offline 2/779
Kawasaki KVF 650
27.11.2011 06:36 #2736 Téma: Can Am
franco
Město: Púchov
IP:87.197.99.xxx
Offline 2/1088
Can-Am Spyder RT, Can-Am Renegade 800R, Can-Am Outlander 500 XT, Can-Am Outlander 400 Max XT
28.11.2011 16:21 #2737 Téma: Can Am
Fany1000
Město: Zbožíčko
IP:46.16.121.xxx
Offline 6/404
Can-Am Outlander 800R Max XT-P
to by me fakt zajimalo k cemu je takovej randal dobrej? aby te vsichni v lese slyseli na 100km?
Nechapu jak si nekdo muze koupit takovou masinu a narvat tam takovej nesmysl Tyhle stroje maj jezdit v terenu tak kde je snima nejvetsi zabava a ne vyrvavat na silnici jak nejakej trotl, to ti staci fichtl bez vejfuku.
Ale nakonec je to kazdyho vec
28.11.2011 17:03 #2738 Téma: Can Am
česil
Město: Třinec (Staré Město)
IP:193.85.151.xxx
Offline 7/1330
28.11.2011 20:28 #2739 Téma: Can Am
Bahňák
Město: Swords
IP:212.67.82.xxx
Offline 2/7130
jo máte na mysli tohle hovado je to lte duální výfuk a je k mání vrátil jsem tam origo byl to fakt hnus jak to řvalo krám jeden když si pustíte zvuk na plno je to jak na živo a ještě horší
http://www.galaxybik...yfuk-pro-can-am.html
28.11.2011 21:25 #2740 Téma: Can Am
Mates09
Město: Lysá nad Labem
IP:77.48.92.xxx
Offline 2/98
Can-am Outlander Max 800, Journeyman Gladiator 530 RX-A
28.11.2011 21:40 #2741 Téma: Can Am
Bombardier_BB
Město: Banská Bystrica
IP:109.230.59.xxx
Offline 3/2373
Can-Am Outlander 1000R, Yamaha Grizzly 125
28.11.2011 21:48 #2742 Téma: Can Am
franco
Město: Púchov
IP:87.197.99.xxx
Offline 2/1088
Can-Am Spyder RT, Can-Am Renegade 800R, Can-Am Outlander 500 XT, Can-Am Outlander 400 Max XT
Tak po par mesiacoch jazdenia na 500 par postrehov- kratka a dlha verzia pre mna dost velky rozdiel,dlhy mi pripada viac stabilnejsi ci su to vyjazdy,zjazdy aj ostre zakruty 400 sa nadherne vodila a vsade sa pekne drzala v stope. 500 je nervoznejsia viac uskakana. Spotreba je na 500 lepsia cca 12 lit. tam kde som na 400 jazdil za 15 lit.Ale 400 bola karbec jednovalec a 500 vstrekovacka dvojval. Sedlo na 400 bolo nižšie v zakrutach sa dalo lepšie vysadat a mala nižšie tazisko na 500 sa mi zda ze sedim dost vysoko. Mozno to chce iba si viac zvyknut. Ale myslim ze ak by som casom menil tak by som isiel znovu do Max verzie,mne osobne sadne viac. A bez tej skrine na zadku sa jazdi ovela lepsie
28.11.2011 22:00 #2743 Téma: Can Am
AtvNelu
Město: Kounice
IP:88.103.11.xxx
Offline 1/163
Kinroad XT 250 Quad
http://www.autoscout...ls.aspx?id=205498174
nejaka divna cena ne?1300km RV 2010 a za 90.000kc to by se vyplatilo ne
29.11.2011 00:24 #2744 Téma: Can Am
kokoi
Město: Praha 8-Libeň
IP:85.70.211.xxx
Offline 4/1109
Suzuki LT-Z 400
29.11.2011 13:40 #2745 Téma: Can Am
TROUBLEMAKER
Město: Ústí nad Labem-Severní terasa
IP:88.100.114.xxx
Offline 0/108
29.11.2011 14:04 #2746 Téma: Can Am
křupkař
Město: Božetice
IP:88.103.118.xxx
Offline 3/1411
Can-am Renegade 800 X, Kawasaki KVF 750 4x4
29.11.2011 19:10 #2748 Téma: Can Am
Mates09
Město: Lysá nad Labem
IP:77.48.92.xxx
Offline 2/98
Can-am Outlander Max 800, Journeyman Gladiator 530 RX-A
30.11.2011 14:15 #2751 Téma: Can Am
TROUBLEMAKER
Město: Ústí nad Labem-Severní terasa
IP:93.99.5.xxx
Offline 0/108
01.12.2011 12:44 #2753 Téma: Can Am
Kartkarel
Město: Tišnov
IP:90.178.17.xxx
Offline 14/3924
Can-Am Outlander 650, Can-Am Outlander 1000 XT, Can-Am Outlander 500 XT
Pánové, vlastní zkušenost!
Po montáži otevřeného výfuku a vzduch. filtru KN do stroje Outlander 650 (to je ten červený závoďák), se motor zdál být v horním pásmu otáček mrštnější. V pásmu nízkých otáček však po prudkém přidání plynu jakoby zachrchlal. Bylo to totiž příliš chudý a vše se odladilo až na brzdě při instalaci PwCom III.
To znamená, že každý stroj má základní nastavení, kdy palivová mapa odpovídá danému výfuku, či sání. Zásahem rozhodíte toto nastavení a kromě ostřejšího zvuku nezískáváte nic, naopak, ve většině případů ztrácíte...
Dalším mýtem je nastavení na netu koupeného PowCom. nebo jiného optimizéru dle palivové mapy opět stažené někde z netu. Takovéto opatření nebude na 99% fungovat, neboť to nemusí odpovídat zrovna tomu co máte v mašině. Následkem bývá většinou jen zvýšení spotřeby, při velmi sporném "zvýšení" výkonu. Tohle platí i pro PwCom V, který sice disponuje vlastní lambda sondou, ale stejně potřebuje základní nastavení na brzdě, neboť pomocí lambda sondy pouze dolaďuje bohatost v rozmezí 20%.
No a co se týká zde zmíněných CVTech spojek - je to zajímavá hračka, ale na výkonu to nepřidá a převody to neovlivní ani rozsahy. "Rychlejší" reakce na přidání plynu musí zákonitě mít za následek daleko větší namáhání řemene a ostatních částí přenosové soustavy, tzn. ježdění po zadních se holt trochu prodraží....
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.31s