01.01.2011 19:13 Can-am Renegade 800 X
SMAZANO
Město: Adamov
IP:92.62.224.xxx
Offline 6/1058
O techto strojich..
Uzavřeno 20.06.2011 v 22:18 uživatelem LTCar
Otevřeno 07.08.2011 v 20:15 uživatelem LTCar
Uzavřeno 24.08.2011 v 23:14 uživatelem LTCar
Naposledy editováno 11.04.2011 22:12:05
...:::ANO:::... | 12 | |
...:::NE:::... | 31 |
01.01.2011 19:22 #1 Téma: Renegade 800
bars
Město: Benešov
IP:85.160.91.xxx
Offline 1/754
KTM LC4 620
mupro> nejlevněji jsem je našel tady http://www.atvparts....an-am-renegade-1053/ ale ještě je nemám objednaný.
01.01.2011 19:25 #2 Téma: Renegade 800
banndit
Město: Dolní Sedlo
IP:83.208.76.xxx
Offline 1/1682
Can-am Renegade 800 X
rychlejjezdec> čus tady pro tebe něco mám http://www.atvparts....vny-chladic-atv-814/
01.01.2011 19:32 #3 Téma: Renegade 800
banndit
Město: Dolní Sedlo
IP:83.208.76.xxx
Offline 1/1682
Can-am Renegade 800 X
02.01.2011 10:16 #4 Téma: Renegade 800
Bahňák
Město: Swords
IP:88.100.102.xxx
Offline 2/7130
mupro> tady něco málo od kodiho Zadní tlumiče dole odšroubovat z ramen,vyvěsit ramena,"vycuknout" poloosu z difu (někdy to jde blbě),v domečku homokinetického kloubu najít a zmáčknout segrovku,která drží kloub na hřídeli,vyměnit manžetu a zpět ...... do 30min to máš hotový !. Pokud nemáš origo manžetu,výbornou službu ti udělá silikonová manžeta za 130,-.
http://img13.imageshack.us/img13/1861/manetaz.jpg
02.01.2011 10:26 #5 Téma: Renegade 800
Bahňák
Město: Swords
IP:88.100.102.xxx
Offline 2/7130
tady je manuál http://www.uloz.to/4477759/2008-can-am-pdf
02.01.2011 18:39 #7 Téma: Renegade 800
Kartkarel
Město: Tišnov
IP:90.177.40.xxx
Offline 14/3924
Can-Am Outlander 650, Can-Am Outlander 1000 XT, Can-Am Outlander 500 XT
02.01.2011 20:18 #9 Téma: Renegade 800
agent.OO7
Město: Příbram I
IP:109.72.2.xxx
Offline 1/201
Can-am Renegade 800 X
mupro>A asi je ta manzeta na vsech kolech stejna ne? Z me zkusenosti je dobre poradne odmastit dosedaci plochy, aby manzeta nesklouzla po par skocich.
02.01.2011 20:59 #10 Téma: Renegade 800
agent.OO7
Město: Příbram I
IP:109.72.2.xxx
Offline 1/201
Can-am Renegade 800 X
mupro>agent.OO7> Nemas foto. Kdyz jsem kupoval renegada jeden co jsem chtel to mel udelane z mosazi a rikal ze taky super.
06.01.2011 18:41 #11 Téma: Renegade 800
Galaxy4bike
Město: Jablonec nad Nisou
IP:88.100.148.xxx
Offline 2/141
Nějaké doplňky tady: http://www.galaxybike.cz/skupina/41-4x4
06.01.2011 19:12 #13 Téma: Renegade 800
Galaxy4bike
Město: Jablonec nad Nisou
IP:88.100.148.xxx
Offline 2/141
07.01.2011 10:31 #14 Téma: Renegade 800
Galaxy4bike
Město: Jablonec nad Nisou
IP:88.100.148.xxx
Offline 2/141
07.01.2011 11:37 #15 Téma: Renegade 800
franco
Město: Púchov
IP:87.197.99.xxx
Offline 2/1088
Can-Am Spyder RT, Can-Am Renegade 800R, Can-Am Outlander 500 XT, Can-Am Outlander 400 Max XT
07.01.2011 15:29 #16 Téma: Renegade 800
Galaxy4bike
Město: Jablonec nad Nisou
IP:88.100.148.xxx
Offline 2/141
08.01.2011 21:04 #19 Téma: Renegade 800
Mikedee
Město: Bahno
IP:213.168.179.xxx
Offline 1/263
Can-Am Outlander 1000 XT
Motor to v pohode vydrzi.
Problem by mohly byt spise dlouhodobe max otacky treba ve snehu a s pripojenym predkem. To by se diferaku asik nelibilo. Ehm, predpokladam, ze tu nikdo snad po asfaltu 4x4 nejezdi.
Z vlastni zkusenosti vim, co na sebe vykecal na diagnostice po sezone s pasama. Ale prezil to.
Jinak vibrace jsem mel taky. Nad 80km to bylo neco strasneho. Problem vyresen po vymene futer a od te doby masina drzi jak pribita.
08.01.2011 22:21 #20 Téma: Renegade 800
franco
Město: Púchov
IP:213.160.181.xxx
Offline 2/1088
Can-Am Spyder RT, Can-Am Renegade 800R, Can-Am Outlander 500 XT, Can-Am Outlander 400 Max XT
09.01.2011 13:38 #22 Téma: Renegade 800
Galaxy4bike
Město: Jablonec nad Nisou
IP:88.100.148.xxx
Offline 2/141
mupro> Horní ozubení na řemenu slouží jako pomocná část pro jeho ochlazení. K ničemu jinému tam ty zuby nejsou. Nejde však hlavně o teplotu řemene jak o teplotu variátoru jako kompletu, tzn. talířů variátoru. Tam se kumuluje největší teplota. Proto má variátor přívod a vývod vzduchu. Pracovní plochou řemene mám namysli plochu mezi ozobením tahle plocha přenáší veškerou sílu, kterou vyprodukuje motor na kola a následně tě posouvá kupředu. Variátor jako celek je největší zloděj výkonu. Zde dochází k největším ztrátám. Proto je údržbě variátoru potřeba věnovat zvýšenou péči. Používat suchá maziva, která na sabe nevážou prach protože potom to funguje jak na leštičce a vůle se zvětšují a tím dochází k další ztrátám.
Hučení tvého variátoru spíš způsobují vůle na primární spojce. Jsou tam takové kluzné čočky. Pokud se vyběhají způsobují hučení, které při záběru zmizí jelikož se dostanou do záběru. Opotřebení řemene zjistíž buďto v terému, tam ti bude prokluzovat nebo si ho změříš doma v garáži. To je ta lepší varianta. Maximální rychlost ovlivňuje hodně věcí, ale řemen to rozhodně není pokud nemá svoje nej. léta zasebou. Ten ovlivní jen dobu za jakou se na tu maximálku dostaneš. Podle toho také zjistíš v jaké kondici řemen je.
09.01.2011 14:56 #23 Téma: Renegade 800
ziky16
Město: Praha
IP:88.100.31.xxx
Offline 2/1638
Can-Am Renegade 800R X
09.01.2011 15:18 #24 Téma: Renegade 800
Galaxy4bike
Město: Jablonec nad Nisou
IP:88.100.148.xxx
Offline 2/141
Ziky16> Výdrž motoru je spíš podle uživatele, kde servisoval, jak často měnil náplně, ale hlavně kolikrát mašinu utopil. Hledej něco co nejezdilo brody apod. Máme Outlandera co má najeto 16,000 km a je bez problému a nemá ani pokles tlaků. Chtěj servisní knížku a ptej se na jaký olej to jezdilo jak kdo mazal kardany a taky v jakém stavu jsou manžety poloos. Hodně ti napoví i opotřebení variátoru. Pokud najdeš udržovaný stroj motor je téměř nesmrtelný.
09.01.2011 15:23 #25 Téma: Renegade 800
Mikedee
Město: Bahno
IP:213.168.179.xxx
Offline 1/263
Can-Am Outlander 1000 XT
mupro>galaxybike> No a dalsi otazka je, proc jsou ty zuby na remenu i zvenku? Asi aby byl vyssi bych rekl.A ten Vas je se me zda nizsi.. Nepovede to tedy ke snizeni maximalky? (Kterou jsem mimochodem jeste nepokoril.. )
09.01.2011 15:51 #26 Téma: Renegade 800
Kartkarel
Město: Tišnov
IP:90.177.40.xxx
Offline 14/3924
Can-Am Outlander 650, Can-Am Outlander 1000 XT, Can-Am Outlander 500 XT
09.01.2011 17:21 #27 Téma: Renegade 800
Galaxy4bike
Město: Jablonec nad Nisou
IP:88.100.148.xxx
Offline 2/141
Kartkarel> Výrobce je česká firma Rubena a.s. Je to dlouholetý producent v gumárenském průmyslu s tradicí a exportem svých výrobků do celého světa. Má zkušenosti ve výrobě variátorových řemenů vyrábí a dodává variátorové řemeny na sněžné skůtry pro Ruský trh. Jsme velice rádi, že i taková firma jako je Rubena s námi spolupracuje na vývoji a následné výrobě, kde je již rozhodnuto, že nezůstane jen u řemenů pro Can-Am. V přípravném řízení jsou již řemeny pro Suzuki a Polaris. I zde budeme vycházet ze zesílené verze a jednáme o výrobě formy pro vrchní ozubení pro všechny varianty řemenů.
09.01.2011 17:30 #28 Téma: Renegade 800
Aligator.avs
Město: Zlín
IP:88.100.70.xxx
Offline 12/12416
Journeyman Gladiator X8, Journeyman Gladiator X8
09.01.2011 17:37 #29 Téma: Renegade 800
Kartkarel
Město: Tišnov
IP:90.177.40.xxx
Offline 14/3924
Can-Am Outlander 650, Can-Am Outlander 1000 XT, Can-Am Outlander 500 XT
galaxybike> no ale, když jsem se na závodech v Dobřanech konkrétně ptal na tvůj názor na řemeny Dayco, tak jsi mi řekl, že experimentování je o ničem a že doporučuješ pouze originál řemen, proč tedy teď experimentuješ s Rubenou? Cenový rozdíl je mizivý, je to dražší jak Dayco a hodinové srovnání jsem tu nenašel.
09.01.2011 19:13 #30 Téma: Renegade 800
Galaxy4bike
Město: Jablonec nad Nisou
IP:88.100.148.xxx
Offline 2/141
Aligator-max - díky. Kartkarel> Proč? Odpověď máš o pár řádků výše. Řemen má o čtyři podélná vlákna více což je násobek tažné síly dnes nabízených řemenů. Viz foto s modrým podkladem. Vlákna jsou po celé pracovní ploše řemene. Tak dojde jen k maximálnímu rozložení sil a tím i delší životnosti.Zadání pro výrobu bylo: chceme řemen pro motor 105 koní a max ot 9,000 ot/min. Pracovní zátěž maximální otáčky! Nejde nám o výrobu jen tak nějakého řemenu, ale snažíme se vyrobit řemen pro maximální zatížení s co nejdelší uživatelskou životností. A hodinové srovnání ani nejde udělat, každý uživatel je jiný, kde vydrží řemen mě 5 hodin jiný ho používá celou sezónu. Náš řemen vyšel z našich potřeb a byl vyráběn pro naše závodní použití. Až potom jsme se dohodli na další komerční spolupráci. Dayco jsem nikdy nejel tak nemůžu soudit, ale Ultimax jsem udělal za dvoudenní závody tj. 5 hodin provozu,na vnitřní straně se objevili praskliny. Proto jsem od jeho použití upustil velmi rychle.Podobné hodnoty byli i u originálu i když o něco lepší. Můžeme se domluvit a pošlu ti řemen na testování. Potom tady můžeš dát svoje reference.
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.44s