19.02.2009 15:58
JK.Honzik
Město: Bílovec
IP:193.179.44.xxx
Offline 5/299
Zdravim vsechny majitele Polarisů, kteri se pohybuji na tomto foru. Rozhodl jsem se zalozit toto vlakno, protoze na internetu jsem nasel malo informaci o techto strojich. Myslim, ze tyto informace snad budou uzitecne pro radu budoucich potencionalnich ctyrkolkaru, kteri se rozhoduji co koupit, stejne jako ja. Tak tedy by me zajimala hlavne vase zkusenost se stroji Sportsman 500 H.O.ci EFI, Sportsman 800EFI, 550XP, 850XP...rozdily mezi 800EFI a 850XP, taktez 500 a 550XP, jak se chovaji v terenu, jaky je podvozek, subjektivni porovnani s jinou znackou napr.KingQuad, poruchovost, rozdil ve vykonu mezi 500 a 800, jestli je lepsi vubec premyslet o 500ccm a nejit primo do 800ccm apod. Budu rad za kazdy poznatek at uz osobni ci od znameho, kladny ci zaporny! Dekuji za vecne prispevky! JK.Honzik
Naposledy editováno 19.02.2009 16:04:58
18.08.2009 08:15 #301 Téma: POLARIS
Bebri
Město: Holubice
IP:90.178.213.xxx
Offline 3/5586
Suzuki LT-A 700 King Quad 4x4
18.08.2009 14:30 #304 Téma: POLARIS
Xawerius
Město: Libočany
IP:194.228.40.xxx
Offline 3/900
Mno nevím jak polár ale Grizzly má sání variátoru vyvedený pod přední kapotáž, a ta trubka je náporová, vzduch je k ní vedenej štěrbinou nad maskou, která má sice vlnolam, ale když to zatopíš tak voda jde první tam a sání do motoru je pod nejvyšším místem té boule jak bývá obvykle u motorek nádrž -tzn. ještě několik cm nad sáním varia - můj tip tak 10cm
18.08.2009 14:54 #307 Téma: POLARIS
Bebri
Město: Holubice
IP:90.178.213.xxx
Offline 3/5586
Suzuki LT-A 700 King Quad 4x4
18.08.2009 15:17 #308 Téma: POLARIS
slezak.z
Město: Břeclav
IP:80.78.147.xxx
Offline 2/289
Ano, těsnost toho plastovýho krytu není nejlepší. Ale zase máš dole na variátoru u zadního kola červený vypoštěcí šroub, tak vodu snadno vypustíš.
A ještě by mohla být příčina v nepozornosti mechanika, který dělal garančku. Už 2x se kamošovi stalo, že po garančce zůstala taková ta gumová šprcka mezi krytem variátoru a hadicí nedotažená - jsou tam dvě upínací pásky na šrouby a technici na to asi rádi zapomínaj. Tak to zkoukni.
Není nad to dělat si garančky sám. Tak jim za to zaplatil nemalé peníze a ještě to po nich musel kontrolovat a dodělávat.
18.08.2009 15:31 #309 Téma: POLARIS
Bebri
Město: Holubice
IP:90.178.213.xxx
Offline 3/5586
Suzuki LT-A 700 King Quad 4x4
18.08.2009 15:33 #310 Téma: POLARIS
-Rastaman-
Město: Havířov (Město)
IP:89.29.63.xxx
Offline 9/588
Can-am Outlander 400 XT, Yamaha Grizzly 450, Yamaha Grizzly 700
18.08.2009 15:35 #311 Téma: POLARIS
Bebri
Město: Holubice
IP:90.178.213.xxx
Offline 3/5586
Suzuki LT-A 700 King Quad 4x4
18.08.2009 20:26 #313 Téma: POLARIS
franco
Město: Púchov
IP:213.160.181.xxx
Offline 2/1088
Can-Am Spyder RT, Can-Am Renegade 800R, Can-Am Outlander 500 XT, Can-Am Outlander 400 Max XT
18.08.2009 23:40 #314 Téma: POLARIS
Dzejar
Město: Miličín
IP:85.70.120.xxx
Offline 1/931
slezak.z> tak to jsi mě s kvalitou Polarisu dost zaskočil. Už nějakou dobu uvažuju o výměně Glada za dospělou kolku, ale možná si to ještě rozmyslím. Když jsem četl vaše příspěvky, nestačím se divit. Fakt je že Glad se taky občas vysere, ale zatím nic co nespravilo kladivo nebo pájka. A díly v servisu co vím, tak mají většinou hned. Jestli vyměním, tak asi za šikmovokýho...
19.08.2009 08:56 #315 Téma: POLARIS
slezak.z
Město: Břeclav
IP:80.78.147.xxx
Offline 2/289
Já jen píšu moje zkušennosti. Možná mám vyloženě pech na závady, ale dodací doby a hlavně příšerný ceny náhradních dílů jsou u polára fakt nehoráznost. Mam 2 kámoše co mají Suzuku a 2 mají Yamahu. Nemají za 2 roky žádný problémy (až na hřebík v kole u KQ) a na laně jsem jel dumů už 2x jenom já s polárem. Oni nikdy. To určitě o něčem svědčí, že?
19.08.2009 09:34 #317 Téma: POLARIS
Bebri
Město: Holubice
IP:90.178.213.xxx
Offline 3/5586
Suzuki LT-A 700 King Quad 4x4
19.08.2009 09:44 #318 Téma: POLARIS
Saimon
Město: Hodonín
IP:85.160.100.xxx
Offline 1/9294
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250
slezak.z>Já jen píšu moje zkušennosti. Možná mám vyloženě pech na závady, ale dodací doby a hlavně příšerný ceny náhradních dílů jsou u polára fakt nehoráznost. Mam 2 kámoše co mají Suzuku a 2 mají Yamahu. Nemají za 2 roky žádný problémy (až na hřebík v kole u KQ) a na laně jsem jel dumů už 2x jenom já s polárem. Oni nikdy. To určitě o něčem svědčí, že?
19.08.2009 12:06 #320 Téma: POLARIS
Bebri
Město: Holubice
IP:90.178.213.xxx
Offline 3/5586
Suzuki LT-A 700 King Quad 4x4
19.08.2009 12:22 #321 Téma: POLARIS
jiri01
Město: Kolín
IP:88.100.251.xxx
Offline 4/288
Dělají to v Andy Motors v Praze. Už jsem se tam na to ptal a upustil jsem od toho. Tohle mi napsali:
Přetryskovat a vyladit Sportsman 500 vám jistě uděláme.
Cena se odvíjí od rozsahu provedených úprav a ty se odvíjí od toho, co vše budete chtít udělat.
Základ je přetryskování karburátoru, které vyjde cca na 5000,- Kč včetně materiálu. Dále je možno přestavit variátor cca 7000,- vč materiálu, nebo vyměnit celý variátor, cca 18000,- kč.
Bohužel, žádný z těchto dílů nemáme na skladě, protože Sportsman se tak často nedělá a bude třeba je objednat.
Dodání od 2-4 týdnů.
...
V první řadě je třeba si uvědomit, že vám z tohoto stroje neuděláme žádný trhač asfaltu. Úpravami získáte nárůst výkonu od 5 do 10ti %, podle rozsahu úprav.
Zlepší se tím především průběh motoru a lepší práce s plynem. Pro výraznější rozdíl by bylo třeba instalovat otevřený výfuk, ale tím se zase výrazně zvýší hlučnost. Spotřeba se pochopitelně také zvýší, ale úměrně s výkonem. Tedy orientačně, +5% výkonu = +5-8% vyšší spotřeba.
Základní seřízení karburátoru obsahuje karburátorovou sadu, tedy trysky, jehlu atd a práci.
Úprava variátoru spočívá v osazení jinými komponenty, které zajistí lepší přenos síly motoru na kola. Tedy stroj se ochotněji sbírá při výjezdech ze zatáček, lépe akceleruje atd.
Na úpravu karburátoru bych tu měl rád stroj na celý den. Lze ho tedy ráno přivézt a večer vyzvednout.
19.08.2009 14:07 #322 Téma: POLARIS
slezak.z
Město: Břeclav
IP:80.78.147.xxx
Offline 2/289
jiri01> Já mám takovej jednoduchej poznatek. Většina těchto dodatečných úpravy pro zvýšení výkonu u čehokoli se řídí jednoduchým principem "Za hooodně peněz málo muziky" - prostě 5% navýšení výkonu reálně vůbec nepoznáš, ani 10% ani 15%. Navíc to většinou bývá na úkor životnosti. Je to jen tahání peněz z lidí. Pokud chceš opravdu větší výkon kterej poznáš, chce to prostě jinej stroj, kterej má ten výkon už v základu. Nebo zaplatit opravdu tak moc, že už se to v podstatě ceně nového výkonějšího stroje stejně blíží.
Ale myslím si, že pokud nechceš vyloženě závodit, nemá polár 500 problém s nedostatkem výkonu. Teda pokud jsi to třeba někdy neutopil a teď nemáš poškrábanej válec. Ale to bys poznal, žralo by to olej.
Teď trochu odbočím - v astronomii třeba platí, že aby bylo dosaženo pokroku, je třeba zlepšit parametry alespoň o řád - to znamená alespoň desetinásobně.
19.08.2009 16:43 #324 Téma: POLARIS
Bebri
Město: Holubice
IP:90.178.213.xxx
Offline 3/5586
Suzuki LT-A 700 King Quad 4x4
19.08.2009 19:18 #327 Téma: POLARIS
Bebri
Město: Holubice
IP:90.178.213.xxx
Offline 3/5586
Suzuki LT-A 700 King Quad 4x4
No jako první mi odešli plastový dílečky, po kterých klouže trojzubec. Prostě se úplně roztavily. Potom odešel řemen, i když týden před tím než odešel byl v pořádku, no a teď se mi uvolnilo a úplně vypadlo futro, čímž se vyřešil problém, čím to všechno bylo. To futro tam zřejmě nedrželo delší dobu. Variátor byl vždy po jízdě vřelý, že by se tam daly smažit vajíčka. Podotýkám, že jsem polárku nikdy neutopila, ve vodě jsem byla nejvíc pod sedátko. Na polarisu v Kolíně mi řekli, že jsem to musela utopit, že se tam dostaly nečistoty a prostě se to zadřelo. Takže záruku mi neuznali. Možná, že plastový kryt variátoru není moc těsný, ale opět je to věc záruky. Po projetí vody jsem vždy odzátkovala výpusť u variátoru, vždy vyteklo jen pár kapek. Takže jak již tu někdo psal negativní zkušenosti s touto firmou, i já se k tomuto názoru přikláním. Z toho důvodu hledám nějaké řešení, jak opravit variátor.
19.08.2009 22:55 #328 Téma: POLARIS
marek.sm
Město: Praha
IP:217.77.165.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.
19.08.2009 23:03 #329 Téma: POLARIS
Bebri
Město: Holubice
IP:90.178.213.xxx
Offline 3/5586
Suzuki LT-A 700 King Quad 4x4
20.08.2009 08:29 #330 Téma: POLARIS
slezak.z
Město: Břeclav
IP:80.78.147.xxx
Offline 2/289
Bebri> Pak napiš, kolik stála oprava toho variátoru a kde jsi to nechala opravit. Jestli v Kolíně, nebo někde jinde. Dík předem
Jo ještě dodatek. Když se moc dotáhnou šrouby na upínácích páskách u té gumové šprcky (kdoví jak se to správně jmenuje?), tak se zdeformují ty plastové roury, které šprcka obepíná a pak to úpně dobře netěsní. Je třeba šrouby na páskách dotáhnout s citem.
Jo a pro ty z Vás, co často brodíte, nemáte obavy, že se Vám dostane voda do motorového oleje tou prořízlou gumovou hadičkou odvětrání olejové nádobky? Je to hadička, které vede z vrchu olejové nádobky směrem dovnitř k trubce řízení a pak dál ke vzduchovému filtru a je prořízlá podélně asi 10 cm za olejovou nádobkou.
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.15s