asp_leden_2013

QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


banner

Téma: POLARIS

19.02.2009   15:58

JK.Honzik JK.Honzik Město: Bílovec
IP:193.179.44.xxx
Offline 5/299

Zdravim vsechny majitele Polarisů, kteri se pohybuji na tomto foru. Rozhodl jsem se zalozit toto vlakno, protoze na internetu jsem nasel malo informaci o techto strojich. Myslim, ze tyto informace snad budou uzitecne pro radu budoucich potencionalnich ctyrkolkaru, kteri se rozhoduji co koupit, stejne jako ja. Tak tedy by me zajimala hlavne vase zkusenost se stroji Sportsman 500 H.O.ci EFI, Sportsman 800EFI, 550XP, 850XP...rozdily mezi 800EFI a 850XP, taktez 500 a 550XP, jak se chovaji v terenu, jaky je podvozek, subjektivni porovnani s jinou znackou napr.KingQuad, poruchovost, rozdil ve vykonu mezi 500 a 800, jestli je lepsi vubec premyslet o 500ccm a nejit primo do 800ccm apod. Budu rad za kazdy poznatek at uz osobni ci od znameho, kladny ci zaporny! Dekuji za vecne prispevky! JK.Honzik

Naposledy editováno 19.02.2009 16:04:58

předchozínásledující 1 ... 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 ... 218

Odpovědi: POLARIS

18.08.2009   08:15   #301 Téma: POLARIS

Bebri Bebri Město: Holubice
IP:90.178.213.xxx
Offline 3/5586
Suzuki LT-A 700 King Quad 4x4

Super video.

Citace | Odpovědět

18.08.2009   08:41   #302 Téma: POLARIS

Xawerius Xawerius Město: Libočany
IP:194.228.40.xxx
Offline 3/900

tak na tohle bych si netroufnul asi, i když by si cucnul tak maximálně variátor...
ale v plánu jsou šnorchly tak to pak bude o něčem jinym

Citace | Odpovědět

18.08.2009   14:21   #303 Téma: POLARIS

jiri01 jiri01 Město: Kolín
IP:88.100.251.xxx
Offline 4/288

Taky jsem tam jezdil a ve variátoru sucho. Do filtru jsem se ještě nedíval

Citace | Odpovědět

18.08.2009   14:30   #304 Téma: POLARIS

Xawerius Xawerius Město: Libočany
IP:194.228.40.xxx
Offline 3/900

Mno nevím jak polár ale Grizzly má sání variátoru vyvedený pod přední kapotáž, a ta trubka je náporová, vzduch je k ní vedenej štěrbinou nad maskou, která má sice vlnolam, ale když to zatopíš tak voda jde první tam a sání do motoru je pod nejvyšším místem té boule jak bývá obvykle u motorek nádrž -tzn. ještě několik cm nad sáním varia - můj tip tak 10cm



Naposledy editováno 18.08.2009 14:31:49

Citace | Odpovědět

18.08.2009   14:34   #305 Téma: POLARIS

jiri01 jiri01 Město: Kolín
IP:88.100.251.xxx
Offline 4/288

No jo, polaris má obě sání u víčka nádrže.

Citace | Odpovědět

18.08.2009   14:45   #306 Téma: POLARIS

Xawerius Xawerius Město: Libočany
IP:194.228.40.xxx
Offline 3/900

jiri01> na jednu stranu výhoda polárky... na druhou jsem rád, že dřív utopim vario a přestane to jet než si lokne motor

Citace | Odpovědět

18.08.2009   14:54   #307 Téma: POLARIS

Bebri Bebri Město: Holubice
IP:90.178.213.xxx
Offline 3/5586
Suzuki LT-A 700 King Quad 4x4

Já jsem polárku nikdy neutopila a ani jsem nebyla nikdy ve vodě nad sedátko a vodu nebo jiný nečistoty mám ve variátoru docela často. Asi mi dost netěsní plastový kryt, jinak nevím, čím by to mohlo být.

Citace | Odpovědět

18.08.2009   15:17   #308 Téma: POLARIS

slezak.z slezak.z Město: Břeclav
IP:80.78.147.xxx
Offline 2/289

Ano, těsnost toho plastovýho krytu není nejlepší. Ale zase máš dole na variátoru u zadního kola červený vypoštěcí šroub, tak vodu snadno vypustíš.

A ještě by mohla být příčina v nepozornosti mechanika, který dělal garančku. Už 2x se kamošovi stalo, že po garančce zůstala taková ta gumová šprcka mezi krytem variátoru a hadicí nedotažená - jsou tam dvě upínací pásky na šrouby a technici na to asi rádi zapomínaj. Tak to zkoukni.

Není nad to dělat si garančky sám. Tak jim za to zaplatil nemalé peníze a ještě to po nich musel kontrolovat a dodělávat.

Citace | Odpovědět

18.08.2009   15:31   #309 Téma: POLARIS

Bebri Bebri Město: Holubice
IP:90.178.213.xxx
Offline 3/5586
Suzuki LT-A 700 King Quad 4x4

Vypouštěcí šroub používám, a guma je v pohodě Tu jsem kontrolovala, když jsem hledala, kudy tam jdou ty nečistoty. Asi zkusím dát na plastový kryt nějaké lepší těsnění.

Citace | Odpovědět

18.08.2009   15:33   #310 Téma: POLARIS

-Rastaman- -Rastaman- Město: Havířov (Město)
IP:89.29.63.xxx
Offline 9/588
Can-am Outlander 400 XT, Yamaha Grizzly 450, Yamaha Grizzly 700

Sic trochu OT ale prosím nevíte kde je ten "vypouštěcí šroub" u Can-Amu, konkrétně Outlanderu?

Citace | Odpovědět

18.08.2009   15:35   #311 Téma: POLARIS

Bebri Bebri Město: Holubice
IP:90.178.213.xxx
Offline 3/5586
Suzuki LT-A 700 King Quad 4x4

-Rastaman-> Napiš Davequadovi do Klubovny Brno, ten to bude vědět.

Citace | Odpovědět

18.08.2009   16:36   #312 Téma: POLARIS

jiri01 jiri01 Město: Kolín
IP:88.100.251.xxx
Offline 4/288

Xawerius>jiri01> na jednu stranu výhoda polárky... na druhou jsem rád, že dřív utopim vario a přestane to jet než si lokne motor



Já to u karburátoru nemám, ale EFI má ve filtrboxu čidlo a když se k němu dostane voda, zhasne motor.

Citace | Odpovědět

18.08.2009   20:26   #313 Téma: POLARIS

franco franco Město: Púchov
IP:213.160.181.xxx
Offline 2/1088
Can-Am Spyder RT, Can-Am Renegade 800R, Can-Am Outlander 500 XT, Can-Am Outlander 400 Max XT

-Rastaman->Sic trochu OT ale prosím nevíte kde je ten "vypouštěcí šroub" u Can-Amu, konkrétně Outlanderu?

Ked povolis prostredny srob na spodku krytu variatora voda je vonku

Citace | Odpovědět

18.08.2009   23:40   #314 Téma: POLARIS

Dzejar Dzejar Město: Miličín
IP:85.70.120.xxx
Offline 1/931

slezak.z> tak to jsi mě s kvalitou Polarisu dost zaskočil. Už nějakou dobu uvažuju o výměně Glada za dospělou kolku, ale možná si to ještě rozmyslím. Když jsem četl vaše příspěvky, nestačím se divit. Fakt je že Glad se taky občas vysere, ale zatím nic co nespravilo kladivo nebo pájka. A díly v servisu co vím, tak mají většinou hned. Jestli vyměním, tak asi za šikmovokýho...

Citace | Odpovědět

19.08.2009   08:56   #315 Téma: POLARIS

slezak.z slezak.z Město: Břeclav
IP:80.78.147.xxx
Offline 2/289

Já jen píšu moje zkušennosti. Možná mám vyloženě pech na závady, ale dodací doby a hlavně příšerný ceny náhradních dílů jsou u polára fakt nehoráznost. Mam 2 kámoše co mají Suzuku a 2 mají Yamahu. Nemají za 2 roky žádný problémy (až na hřebík v kole u KQ) a na laně jsem jel dumů už 2x jenom já s polárem. Oni nikdy. To určitě o něčem svědčí, že?

Citace | Odpovědět

19.08.2009   09:23   #316 Téma: POLARIS

Dzejar Dzejar Město: Miličín
IP:85.70.120.xxx
Offline 1/931

slezak.z> No jo no, to asi nebude jenom tak náhoda. Ale co se jízdních vlastností a síly, je Polaris lepší, nebo je to na stejno?

Citace | Odpovědět

19.08.2009   09:34   #317 Téma: POLARIS

Bebri Bebri Město: Holubice
IP:90.178.213.xxx
Offline 3/5586
Suzuki LT-A 700 King Quad 4x4

Dzejar> Polaris je hrozně pohodlný a co se týče síly, tak je to dříč a tahoun. Ceny náhradních dílů jsou ale opravdu s vysokohorskou přirážkou. Pokud by se snížily ceny ND, myslím, že by polárek jezdilo mnohem více.

Citace | Odpovědět

19.08.2009   09:44   #318 Téma: POLARIS

Saimon Saimon Město: Hodonín
IP:85.160.100.xxx
Offline 1/9294
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250

slezak.z>Já jen píšu moje zkušennosti. Možná mám vyloženě pech na závady, ale dodací doby a hlavně příšerný ceny náhradních dílů jsou u polára fakt nehoráznost. Mam 2 kámoše co mají Suzuku a 2 mají Yamahu. Nemají za 2 roky žádný problémy (až na hřebík v kole u KQ) a na laně jsem jel dumů už 2x jenom já s polárem. Oni nikdy. To určitě o něčem svědčí, že?



To máš pravdu to svědčí

Citace | Odpovědět

19.08.2009   11:10   #319 Téma: POLARIS

JK.Honzik JK.Honzik Město: Bílovec
IP:193.179.44.xxx
Offline 5/299

Ted jsem se dival v Abecu maji novy POLARIS Sportsman 800ccm...za 199tis. hmmm, minimalne zajimava cena!

Citace | Odpovědět

19.08.2009   12:06   #320 Téma: POLARIS

Bebri Bebri Město: Holubice
IP:90.178.213.xxx
Offline 3/5586
Suzuki LT-A 700 King Quad 4x4

Prosím o radu. Chtěla bych překopat na Polárce variátor. Neznáte nějakou firmu, která se tím zabývá? Děkuji za rady.

Citace | Odpovědět

19.08.2009   12:22   #321 Téma: POLARIS

jiri01 jiri01 Město: Kolín
IP:88.100.251.xxx
Offline 4/288

Dělají to v Andy Motors v Praze. Už jsem se tam na to ptal a upustil jsem od toho. Tohle mi napsali:

Přetryskovat a vyladit Sportsman 500 vám jistě uděláme.
Cena se odvíjí od rozsahu provedených úprav a ty se odvíjí od toho, co vše budete chtít udělat.
Základ je přetryskování karburátoru, které vyjde cca na 5000,- Kč včetně materiálu. Dále je možno přestavit variátor cca 7000,- vč materiálu, nebo vyměnit celý variátor, cca 18000,- kč.

Bohužel, žádný z těchto dílů nemáme na skladě, protože Sportsman se tak často nedělá a bude třeba je objednat.
Dodání od 2-4 týdnů.

...

V první řadě je třeba si uvědomit, že vám z tohoto stroje neuděláme žádný trhač asfaltu. Úpravami získáte nárůst výkonu od 5 do 10ti %, podle rozsahu úprav.
Zlepší se tím především průběh motoru a lepší práce s plynem. Pro výraznější rozdíl by bylo třeba instalovat otevřený výfuk, ale tím se zase výrazně zvýší hlučnost. Spotřeba se pochopitelně také zvýší, ale úměrně s výkonem. Tedy orientačně, +5% výkonu = +5-8% vyšší spotřeba.
Základní seřízení karburátoru obsahuje karburátorovou sadu, tedy trysky, jehlu atd a práci.
Úprava variátoru spočívá v osazení jinými komponenty, které zajistí lepší přenos síly motoru na kola. Tedy stroj se ochotněji sbírá při výjezdech ze zatáček, lépe akceleruje atd.
Na úpravu karburátoru bych tu měl rád stroj na celý den. Lze ho tedy ráno přivézt a večer vyzvednout.

Citace | Odpovědět

19.08.2009   14:07   #322 Téma: POLARIS

slezak.z slezak.z Město: Břeclav
IP:80.78.147.xxx
Offline 2/289

jiri01> Já mám takovej jednoduchej poznatek. Většina těchto dodatečných úpravy pro zvýšení výkonu u čehokoli se řídí jednoduchým principem "Za hooodně peněz málo muziky" - prostě 5% navýšení výkonu reálně vůbec nepoznáš, ani 10% ani 15%. Navíc to většinou bývá na úkor životnosti. Je to jen tahání peněz z lidí. Pokud chceš opravdu větší výkon kterej poznáš, chce to prostě jinej stroj, kterej má ten výkon už v základu. Nebo zaplatit opravdu tak moc, že už se to v podstatě ceně nového výkonějšího stroje stejně blíží.

Ale myslím si, že pokud nechceš vyloženě závodit, nemá polár 500 problém s nedostatkem výkonu. Teda pokud jsi to třeba někdy neutopil a teď nemáš poškrábanej válec. Ale to bys poznal, žralo by to olej.

Teď trochu odbočím - v astronomii třeba platí, že aby bylo dosaženo pokroku, je třeba zlepšit parametry alespoň o řád - to znamená alespoň desetinásobně.

Citace | Odpovědět

19.08.2009   14:13   #323 Téma: POLARIS

jiri01 jiri01 Město: Kolín
IP:88.100.251.xxx
Offline 4/288

slezak.z> souhlasím, taky jsem do toho nešel. Jen jsem napsal co jsem o tom věděl.

Citace | Odpovědět

19.08.2009   16:43   #324 Téma: POLARIS

Bebri Bebri Město: Holubice
IP:90.178.213.xxx
Offline 3/5586
Suzuki LT-A 700 King Quad 4x4

Já nechci ani tak zvyšovat výkon. Chci vyměnit variátor, se kterým mám stále potíže. Výkon mi stačí.

Citace | Odpovědět

19.08.2009   17:37   #325 Téma: POLARIS

tom.tk tom.tk Město: Praha
IP:88.102.161.xxx
Offline 0/106

Bebri> co je to za potíže?

Citace | Odpovědět

19.08.2009   18:17   #326 Téma: POLARIS

JK.Honzik JK.Honzik Město: Bílovec
IP:193.179.44.xxx
Offline 5/299

tom.tk> nekde tu psala, ze ji tam tece voda? Tak mozna to?

Citace | Odpovědět

19.08.2009   19:18   #327 Téma: POLARIS

Bebri Bebri Město: Holubice
IP:90.178.213.xxx
Offline 3/5586
Suzuki LT-A 700 King Quad 4x4

No jako první mi odešli plastový dílečky, po kterých klouže trojzubec. Prostě se úplně roztavily. Potom odešel řemen, i když týden před tím než odešel byl v pořádku, no a teď se mi uvolnilo a úplně vypadlo futro, čímž se vyřešil problém, čím to všechno bylo. To futro tam zřejmě nedrželo delší dobu. Variátor byl vždy po jízdě vřelý, že by se tam daly smažit vajíčka. Podotýkám, že jsem polárku nikdy neutopila, ve vodě jsem byla nejvíc pod sedátko. Na polarisu v Kolíně mi řekli, že jsem to musela utopit, že se tam dostaly nečistoty a prostě se to zadřelo. Takže záruku mi neuznali. Možná, že plastový kryt variátoru není moc těsný, ale opět je to věc záruky. Po projetí vody jsem vždy odzátkovala výpusť u variátoru, vždy vyteklo jen pár kapek. Takže jak již tu někdo psal negativní zkušenosti s touto firmou, i já se k tomuto názoru přikláním. Z toho důvodu hledám nějaké řešení, jak opravit variátor.

Citace | Odpovědět

19.08.2009   22:55   #328 Téma: POLARIS

marek.sm marek.sm Město: Praha
IP:217.77.165.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.

Bebri> asi bude problém jak píšeš s těsností krytu nebo ty roury co vede od varia pod nádrž, protože se mi ještě po běžném brodění nestalo aby něco vyteklo tou výpustí. Takže tam musí někudy téct.

Citace | Odpovědět

19.08.2009   23:03   #329 Téma: POLARIS

Bebri Bebri Město: Holubice
IP:90.178.213.xxx
Offline 3/5586
Suzuki LT-A 700 King Quad 4x4

Rouru i tu gumovou šprcku jsem konrolovala, to je v pohodě. Dám tam nový těsnění na ten kryt a uvidím.

Citace | Odpovědět

20.08.2009   08:29   #330 Téma: POLARIS

slezak.z slezak.z Město: Břeclav
IP:80.78.147.xxx
Offline 2/289

Bebri> Pak napiš, kolik stála oprava toho variátoru a kde jsi to nechala opravit. Jestli v Kolíně, nebo někde jinde. Dík předem

Jo ještě dodatek. Když se moc dotáhnou šrouby na upínácích páskách u té gumové šprcky (kdoví jak se to správně jmenuje?), tak se zdeformují ty plastové roury, které šprcka obepíná a pak to úpně dobře netěsní. Je třeba šrouby na páskách dotáhnout s citem.

Jo a pro ty z Vás, co často brodíte, nemáte obavy, že se Vám dostane voda do motorového oleje tou prořízlou gumovou hadičkou odvětrání olejové nádobky? Je to hadička, které vede z vrchu olejové nádobky směrem dovnitř k trubce řízení a pak dál ke vzduchovému filtru a je prořízlá podélně asi 10 cm za olejovou nádobkou.



Naposledy editováno 20.08.2009 08:36:29

Citace | Odpovědět

Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.

Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.

předchozínásledující 1 ... 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 ... 218


English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.15s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce