19.02.2009 15:58
JK.Honzik
Město: Bílovec
IP:193.179.44.xxx
Offline 5/299
Zdravim vsechny majitele Polarisů, kteri se pohybuji na tomto foru. Rozhodl jsem se zalozit toto vlakno, protoze na internetu jsem nasel malo informaci o techto strojich. Myslim, ze tyto informace snad budou uzitecne pro radu budoucich potencionalnich ctyrkolkaru, kteri se rozhoduji co koupit, stejne jako ja. Tak tedy by me zajimala hlavne vase zkusenost se stroji Sportsman 500 H.O.ci EFI, Sportsman 800EFI, 550XP, 850XP...rozdily mezi 800EFI a 850XP, taktez 500 a 550XP, jak se chovaji v terenu, jaky je podvozek, subjektivni porovnani s jinou znackou napr.KingQuad, poruchovost, rozdil ve vykonu mezi 500 a 800, jestli je lepsi vubec premyslet o 500ccm a nejit primo do 800ccm apod. Budu rad za kazdy poznatek at uz osobni ci od znameho, kladny ci zaporny! Dekuji za vecne prispevky! JK.Honzik
Naposledy editováno 19.02.2009 16:04:58
20.08.2009 21:52 #331 Téma: POLARIS
alupress
Město: Liberec VIII - Dolní Hanychov
IP:212.80.83.xxx
Offline 0/13
Sportsman 850 XP po 140 mhod. Po první gar. (25 mh ) „cvakání“ při prokluzu zadních kol v předním diferenciálu, servis řekl normál. Druhá garanční, výměna předních kulových čepů, jeden čep „vyčvachtal“ uchycení pro čep, které muselo být vyvložkováno, velká vůle na předních ramenech. Po 120 mh prasknul řemen variátoru. Na 140 mh při couvání do kopce, ( 20 stupňů 5 m) přestalo hrabat čtvrté přední kolo. Pravděpodobně příčina „cvakání“ po první gar. Jsem zvědavý co tomu řekne servis, doufám že uzná reklamaci. Budu vás, přátelé informovat. Jinak, jak jsem už psal , jezdím především pomalu terén, kde si vychutnávám záběr čtyř kol a převážně sám. Začínám se ale bát, že mě to někde nechá. Při nákupu jsem se rozhodoval mezi can-am a sportsmanem. Okamžitý záběr čtyř kol, bez různých páček, má jen sportsman a to pro mě bylo, vzhledem k charakteru užívání rozhodující. Reklama a historie značky také ovlivnila mé rozhodnutí při nákupu. Čtyřkolku mám první, s náhonem všech čtyř do 140 mh jsem byl nesmírně spokojen a výkonem motoru také. Ale, k čemu mi je výkon, když se bojím přidat, aby mi náhodou někde v rokli neprasknul řemen, výměna u 850 ky není jednoduchá. Smyslem dopisu není pomluva polarisu, ale podělit se o zážitky a problémy s tím spojené po 140 mh. Přezevšecko, jsem si myslel že polaris je nezmar a dříč, ale bohužel mě zatím přesvědčuje o opaku. Můžete mi někdo dát informaci na fórum pro can-am? Zajímalo by mě, zda má podobné problémy. Sousedé mají dvě 800 stovky a po 100 mh bez problému. Děkuji.
20.08.2009 22:30 #333 Téma: POLARIS
alupress
Město: Liberec VIII - Dolní Hanychov
IP:212.80.83.xxx
Offline 0/13
20.08.2009 23:25 #336 Téma: POLARIS
zmizík_zaks
Město: Bezno
IP:95.85.215.xxx
Offline 5/6226
Journeyman Gladiator X8, Linhai ATV 260 LH
No, Polarise jsem si chtěl na příští sezónu nalifrovat do garáže, dost jsem ale znejistil po tom, co jsem si pročetl tohle vlákno, někomu to jede dobře někomu ne, to je jak Číňani! Ale zase na druhou stranu chlapci z Kolína tomu u nás o víkendu docela dávali a jelo to furt! Tak nevím...
20.08.2009 23:49 #338 Téma: POLARIS
zmizík_zaks
Město: Bezno
IP:95.85.215.xxx
Offline 5/6226
Journeyman Gladiator X8, Linhai ATV 260 LH
21.08.2009 07:49 #339 Téma: POLARIS
slezak.z
Město: Břeclav
IP:80.78.147.xxx
Offline 2/289
alupress> Zrovna včera, když jsem jel, tak se mě zdálo, že něco začalo divně vrčet v oblasti nádrže. Prostě zvuk, kterýho jsem si předtím nikdy nevšiml. Znáš to, člověk tomu už moc nevěří a tak podezírá každej "novej" neznámej zvuk. Snad nebude v háji palivový čerpadlo. No zatím to jezdí a večer to už nedělalo.
Taky mám strach, že mě to někde nechá, protože čerpadlo je zabudovaný v nádrži a to na cestě neopravím. Navíc se to údajně nedá rozebrat a musí se měnit vždy komplet včetně nádrže. A jak znám cenu polarisích dílů, bude to pěkná darda.
21.08.2009 08:02 #340 Téma: POLARIS
marek.sm
Město: Praha
IP:217.77.165.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.
21.08.2009 08:18 #341 Téma: POLARIS
Bebri
Město: Holubice
IP:90.178.213.xxx
Offline 3/5586
Suzuki LT-A 700 King Quad 4x4
Ten, kdo má problémy, tak vždy shání nějaké rady a píše všude možně po fórech. Ten, kdo je spokojený, tak si to většinou nechá pro sebe. Proto se všude objevují příspěvky o nespokojenosti ať už s tím nebo s tím strojem. Já jsem s Polárkou měla problémy pouze okolo variátoru a to se teď vyřešilo. Bylo to uvolněným futrem a od toho se kazily další věci. Jinak max. spokojenost a kdyby byla Polárka lehčí, tak ji nedám z domu. Bohužel pro mě jako pro ženskou je opravdu dost těžká, proto ji prodávám.
21.08.2009 08:28 #343 Téma: POLARIS
marek.sm
Město: Praha
IP:217.77.165.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.
21.08.2009 08:38 #344 Téma: POLARIS
Bebri
Město: Holubice
IP:90.178.213.xxx
Offline 3/5586
Suzuki LT-A 700 King Quad 4x4
21.08.2009 08:45 #345 Téma: POLARIS
marek.sm
Město: Praha
IP:217.77.165.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.
29.08.2009 13:46 #346 Téma: POLARIS
manas76
Město: Skalica
IP:77.48.69.xxx
Offline 8/4202
Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring, Polaris Sportsman XP 550/EPS, Polaris Sportsman 500 H.O.
29.08.2009 14:01 #347 Téma: POLARIS
Saimon
Město: Hodonín
IP:85.13.108.xxx
Offline 1/9294
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250
29.08.2009 14:10 #348 Téma: POLARIS
leos2
Město: Moravské Budějovice
IP:80.79.24.xxx
Offline 44/2795
Can-Am Spyder RS, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250, Polaris Sportsman X2 500 EFI
manas76>nevíte nekdo cenu kulových čepú na polaris sportsman 500 r.v. 2006, spodní na předných ramenách a čepy na řízení ? A kde nejlpépe a nejlevneji koupit ? Dík
29.08.2009 14:22 #349 Téma: POLARIS
slezak.z
Město: Břeclav
IP:80.78.147.xxx
Offline 2/289
Leos2> Toto mě zaujalo: http://www.ctyrkolky...SUPER-ZATEZ-WE263040
Neprovozujete ho někdo delší dobu v kolce? Snad by mohl pasovat do 500 EFI X2.
29.08.2009 14:42 #351 Téma: POLARIS
Saimon
Město: Hodonín
IP:85.13.108.xxx
Offline 1/9294
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250
02.09.2009 13:15 #353 Téma: POLARIS
slezak.z
Město: Břeclav
IP:80.78.147.xxx
Offline 2/289
A je po víře, Saimone. Bůh není. Včera jsem zase dojel s polárkou na laně za Linhajem
Zas problém v eletrice, zas uřezaný dráty od bužírek. Jen tentokrát né na kabelu od snímače polohy škrtící klapky, ale pro změnu v konektoru ke vstřikování. Přímo na konektoru k té trysce, co tam prská benzín.
Dnes jsem to zase opravil. Celej konektor se musel rozebrat. Z počátku se zdálo, že je nerozebiratelnej, ale po chvilce se jej podařilo pěkně rozhodit. A když už jsem to dělal, předělal jsem všechny důležitý konektory na EFI tak, aby bužírky neřezaly dráty.
Zrovna jsem využil času a zkontroloval řemen variátoru. Byl o milimetr sjetej a tak jsem tam dal novej, co mě minulej tejden došel poštou. Ten stávající si nechám jako rezervní. Vypsal jsem si nářadí, který je k výměně řemene potřeba. Kopím si jej navíc a budu je vozit s sebou. Takže pro ty z Vás, co by taky chtěli v klidu jezdit s vědomím, že prasklej řemen vymění sami na poli, tady je seznam:
Šroubovák klasický plochý (na špunty držící plasty a stahovací pásky u gumy odvětrání varia)
Šroubovák křížový - stačí ten, co je v dodaným nářadí ke čtyřkolce (na přidržení šroubů nášlapů)
Malá ráčna na gola klíče plus prodlužovací tyčka (stačí 7 cm dlouhá)
Gola 11 (na matky nášlapů)
Klíč 11 zkosený (taky na ty matky - na dvě zadní, jsou tam delší šrouby a gola se nenasadí)
Gola 10 (na šroub držáku nášlapů a šrouby krytu variátoru)
Místo křížovýho šroubováku z nářadí by byl lepší hvězdicový. Je to na šrouby nášlapů. Ale při troše šikovnosti se to dá s klasickým křížovým bez problémů zvládnout.
No a samozřejmě náhradní řemen variátoru. Řemen se dá krásně sundat jen rukama. Zatáhnout ho nahoru a pak natočit na obvod talýře u osy k převodovce. Viz video tady:
Sledujte pouze to mezi dvacátou a pětačtyřicátou vteřinou. Sundání řemenu je fakt hračka a zabere pár vteřin. Musí se s ním nejdřív silou zatáhnout nahoru a přeložit žádně přes falc toho pravýho talíře. Pak už to jde skoro samo. Nasazení je obdobně trivilální - na tom videu čas 2:40 až 3:10. To co dělá ten texasan mezi sundáním a nasazením řemene můžete ignorovat.
02.09.2009 18:21 #355 Téma: POLARIS
leos2
Město: Moravské Budějovice
IP:80.79.24.xxx
Offline 44/2795
Can-Am Spyder RS, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250, Polaris Sportsman X2 500 EFI
02.09.2009 18:33 #356 Téma: POLARIS
slezak.z
Město: Břeclav
IP:80.78.147.xxx
Offline 2/289
Leos2> Člověče skoro to tak vypadá. Ale stálo to skoro 280 tisíc... Mám to kupované nové v roce 2008, ale např. na řemenici varia je vyraženo 12/6/2006. Na cedulce u pravého předního kola je taky 2006. Najeto mám teď ke 4 tisícům. Měřil jsem novej řemen a měl 30 mm. Ten co tam mám rok měl 28.7 mm a to už byl v té kolce jedno měněnej. Asi příště naqsadím toto:
http://www.ctyrkolky...SUPER-ZATEZ-WE263040
Je to fakt asi jako s čínskýma strojama. Můžeš narazit na dobrej kus, když máš štěstí.
JK.Honzik> A táhne furt dobře? Neklesl výkon co to začlo střílet?
02.09.2009 19:47 #357 Téma: POLARIS
JK.Honzik
Město: Bílovec
IP:193.179.44.xxx
Offline 5/299
slezak.z> jede to furt stejne, akorat jak uberu plyn a otacky klesnou pod ctyri tisice, tak to zacina praskat do vyfuku. Uvidime co se z toho vyvrbi, mozna to nema zadny vliv na nic, ale normalni se mi to nezda Jak to zacne moc strilet, tak to asi hodim do servisu na diagnozu, co jineho mi zbyva...
02.09.2009 21:42 #358 Téma: POLARIS
Petrs
Město: Chlumec nad Cidlinou
IP:213.235.171.xxx
Offline 4/306
02.09.2009 21:49 #360 Téma: POLARIS
Petrs
Město: Chlumec nad Cidlinou
IP:213.235.171.xxx
Offline 4/306
slezak.z> No to máš dobrý, že tě má kdo odtáhnout... Ty 3 vodiče u váhy vzduchu mě sra.. taky. Nikomu to nepřeju. Nevim, jak jsi ten konektor rozdělal, rozpůlit se nedá. Pokud jsi jen vytrhnul pin a znova ho tam narval s vodičem, tak je to asi jen dočasné. V PT-MOTO to napodruhé uštípli a dali kus i s konektorem novej. Polaris ho prodává pouze s komplet kabeláží , ale dá se sehnat (servis to však tají kde)...
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2025 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.20s