19.02.2009 15:58
JK.Honzik
Město: Bílovec
IP:193.179.44.xxx
Offline 5/299
Zdravim vsechny majitele Polarisů, kteri se pohybuji na tomto foru. Rozhodl jsem se zalozit toto vlakno, protoze na internetu jsem nasel malo informaci o techto strojich. Myslim, ze tyto informace snad budou uzitecne pro radu budoucich potencionalnich ctyrkolkaru, kteri se rozhoduji co koupit, stejne jako ja. Tak tedy by me zajimala hlavne vase zkusenost se stroji Sportsman 500 H.O.ci EFI, Sportsman 800EFI, 550XP, 850XP...rozdily mezi 800EFI a 850XP, taktez 500 a 550XP, jak se chovaji v terenu, jaky je podvozek, subjektivni porovnani s jinou znackou napr.KingQuad, poruchovost, rozdil ve vykonu mezi 500 a 800, jestli je lepsi vubec premyslet o 500ccm a nejit primo do 800ccm apod. Budu rad za kazdy poznatek at uz osobni ci od znameho, kladny ci zaporny! Dekuji za vecne prispevky! JK.Honzik
Naposledy editováno 19.02.2009 16:04:58
02.09.2009 21:52 #361 Téma: POLARIS
Petrs
Město: Chlumec nad Cidlinou
IP:213.235.171.xxx
Offline 4/306
02.09.2009 22:07 #363 Téma: POLARIS
Petrs
Město: Chlumec nad Cidlinou
IP:213.235.171.xxx
Offline 4/306
Cali>Petrs> No to možná máš pravdu ale jak se znám tak bych koupil která by se srala a na to bych neměl nerva přece to nestojí pár Kč...
02.09.2009 22:14 #366 Téma: POLARIS
Petrs
Město: Chlumec nad Cidlinou
IP:213.235.171.xxx
Offline 4/306
02.09.2009 22:29 #368 Téma: POLARIS
Ramses
Město: Zlín
IP:212.80.64.xxx
Offline 7/342
Polaris Sportsman XP 850 EPS
02.09.2009 22:39 #370 Téma: POLARIS
Ramses
Město: Zlín
IP:212.80.64.xxx
Offline 7/342
Polaris Sportsman XP 850 EPS
02.09.2009 22:45 #372 Téma: POLARIS
Ramses
Město: Zlín
IP:212.80.64.xxx
Offline 7/342
Polaris Sportsman XP 850 EPS
03.09.2009 07:20 #374 Téma: POLARIS
leos2
Město: Moravské Budějovice
IP:80.79.24.xxx
Offline 44/2795
Can-Am Spyder RS, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250, Polaris Sportsman X2 500 EFI
slezak.z>Leos2> Člověče skoro to tak vypadá. Ale stálo to skoro 280 tisíc... Mám to kupované nové v roce 2008, ale např. na řemenici varia je vyraženo 12/6/2006. Na cedulce u pravého předního kola je taky 2006. Najeto mám teď ke 4 tisícům. Měřil jsem novej řemen a měl 30 mm. Ten co tam mám rok měl 28.7 mm a to už byl v té kolce jedno měněnej. Asi příště naqsadím toto:
http://www.ctyrkolky...SUPER-ZATEZ-WE263040
Je to fakt asi jako s čínskýma strojama. Můžeš narazit na dobrej kus, když máš štěstí.
Já mám novej i starej řemen šířku 29 mm !!! používáš řemen origo Pure Polaris ? drážky zvenku i zevnitř ?
JK.Honzik> A táhne furt dobře? Neklesl výkon co to začlo střílet?
03.09.2009 08:01 #375 Téma: POLARIS
slezak.z
Město: Břeclav
IP:80.78.147.xxx
Offline 2/289
Leos2> Jo, origo pure polaris - drážky z obou stran. Ten původní, co měl zhruba 29mm už při sjíždění z prudšího kopce a brždění motorem prokluzoval. Bylo to slyšet a hlavně s novým řemenem, když z toho kopce sjíždím, tak zadní kola kloužou dolů tak, že se točí podle motoru pomaleji, než jak rychle jede kolka. Prostě se fakt snaží brzdit podle motoru. S tím ojetým se to sice taky snažilo brzdit, ale kola se točily rychleji než udával motor a prokluzovalo to právě na řemenu. Mě už jednou s prasklým řemenem dotáhli, tak jsem to teď bral jako první příznaky ojetí a preventivně jej vyměnil za nový, abych zas nejel na laně. Ten starý mám jako záložní.
03.09.2009 08:13 #376 Téma: POLARIS
Bebri
Město: Holubice
IP:90.178.213.xxx
Offline 3/5586
Suzuki LT-A 700 King Quad 4x4
To slezák.z: Dobré ráno. Tak variátor mám opravený. Po zjištění ceny nového variátoru jsem tuto možnost vypustila a nechala si vyrobit nové futra. Nyní mám ložisko jen jedno velké po celé délce, místo dvou malých na koncích. Je vyrobené v kuse, nedělené a jako materiál jsme použili ložiskovou bronz. Oprava stála 1000,- Kč + 350 za materiál.
03.09.2009 08:17 #377 Téma: POLARIS
Bebri
Město: Holubice
IP:90.178.213.xxx
Offline 3/5586
Suzuki LT-A 700 King Quad 4x4
03.09.2009 08:26 #378 Téma: POLARIS
slezak.z
Město: Břeclav
IP:80.78.147.xxx
Offline 2/289
Petrs> Mě se uřezal drát přímo na trysce, né na váze. Takže nevím, zda se dá rozebrat i konektor na váze vzduchu. Ale ten na trysce, co je nejblíž u motoru a vedou tam dva dráty (bílej a čevrenej), se rozebrat dal. Popíšu jak:
Zevnitř konektoru je černé gumové těsnění kolem býlého středu. To těsnění vytáhneš. Pak zjistíč, že bílý střed je jen čelo s vodícíma bokama a dá se taky vytáhnout. Opatrně, ale jde to.
Zezadu od drátů vytáhneš zevnitř žlutý gumový bužírky. Ty se mě teda nepodařilo vytáhnout bez porušení, roztrhly se, ale to až tak neva.
Pak zas zepředu uvidíš samotné kontakty. Mezi kontakty a šedým plastem je vzadu uvnitř konektoru zobáček. Tan malým plochým šroubováčkam pozvedneš a zezadu zatáhneš za drát (pokud ho tam ještě kus zůstal). Kontakty vyjedou i s drátem dozadu a máš to. Drát je v kontaktu pouze nacvaklej a dá se to rozdělat. Já jej ale jen zakrátil, nověj cvakl pouze z kraje a raději jej tam zapájel mikropájkou k tomu původnímu. Pak se to zase složí podobným postupem zpět. Porušený žlutý gumový těsnění k drátům sem dovnitř zase narval, ale pro jistotu jsem to zalil tavným lepidlem tak, aby se tam nemohla dostat vlhkost.
03.09.2009 08:28 #379 Téma: POLARIS
slezak.z
Město: Břeclav
IP:80.78.147.xxx
Offline 2/289
Kromě trysky a váhy vzduchu jsou poblíž ještě konektory pro snímač polohy klapky a další pro servo sytiče. Zjistil jsem, že když se Vám na vzjížďce podělá drát u snímač polohy nebo serva sytiče, můžete oba konektory klidně odpojit. Kolka pak sice píše "Check engine", ale dojet se s tím dá. Volnoběh to drží normálně, jen se musí strááášně pomalinku začít přidávat plyn. Fakt jen silou muší nohy. Na dojetí z terénu domů se to dá vydržet. S tím plynem se musí fakt začít jen hodně lehce. Řídící jednotka se přepne do módu, kdy vstřikování řídí podle otáček motoru. Neví, co děláte s plynovou páčkou, takže když lehoulince přidáte, je sice chvilku chudší směs, ale otáčky se zvednou, na to zareaguje řídící jednotka a přidá benzín. Jakmile se polehounku dostanete tak přes 2000 otáček, už je možný s plynem pracovat úplně normálně a kolka jede jako by jí nic nebylo. Tahá, má sílu, prostě reaguje jako nová. Dokud zas na delší dobu neuberete a neklesne to na volnoběh.
Snad to někomu pomůže.
03.09.2009 09:13 #381 Téma: POLARIS
JK.Honzik
Město: Bílovec
IP:193.179.44.xxx
Offline 5/299
slezak.z> a mohl bys ty konektory nad motorem vyfotit a v malovani napsat co je co za konektor, tj.k cemu vede (co ma za funkci) a uploadnout to sem? Myslim, ze by to nebyl spatny napad? Aspon ja jsem dost zvidavy a tak z popisu si to nedokazu moc predstavit. Tak pokud se ti bude chtit, mysli na muj navrh!
03.09.2009 10:26 #382 Téma: POLARIS
slezak.z
Město: Břeclav
IP:80.78.147.xxx
Offline 2/289
JK.Honzik> Jsem zhnilej jak veš něco fotit, tak to popíšu slovy:
Když půjdeš směrem od motoru k filtru, je pořadí následující:
Hned u motoru na koleni sání zvrchu je tryska - vedou k ní dva dráty. To je ten konektor, kde se mě teď posledně uřezaly vodiče.
Za tryskou je druhý konektor tuším se třema drátama, to je váha vzduchu. Furt jsme na koleni k sání do motoru.
Pak je gumová spojka se dvěma upínacíma páskama na šrouby, která spojuje koleno sání motoru s trubkou obsahující škrtící klapku - je tam dovedeno lanko plynu. Na této trubce jsou dva konektory.
Jeden zvrchu, tam vede drátů víc, tuším pět, šest nebo tak nějak. To je servomotor automatického sytiče.
Pod ním z levého boku je duhý konektor, trochu schovaný a to je snímač polohy škrtící klapky. Má 3 dráty. Tu klapku ovládáš z protější strany plynovým lankem a tady ten snímač je s tím propojenej a říká řídící jednotce, co děláš s plynem.
Tyto dva konektory můžeš odpojit a přesto by to mělo nastarovat (v teple) a držet volnoběh. Při pomalounkým rozjíždění se s tím dá i jezdit - viz výše.
No a pak už ta trubka končí a je spojena s gumovou hadicí do boxu se vzduchovým filtrem.
03.09.2009 10:35 #383 Téma: POLARIS
slezak.z
Město: Břeclav
IP:80.78.147.xxx
Offline 2/289
Tady ty věci je krásně možný využít k alespoň trochu zabezpečení kolky proti krádeži. Třeba na jeden z drátů od trysky dát vypínač a někam ho schovat. Tak, abys jej mohl pohodlně zapnout či vypnout a přitom nebyl na očích. Když to bude vypnutý a někdo k tomu dojde a bude chtít ujet, rozebere třeba kapličku, spojí dráty na spínací skříňce. Všechno se probudí, borec začne startovat, ale kolka bude jen točit startérem a nikdy nechytne. Je to možná lepší a pohodlnější řešení, než rozpojovat palivový čerpadlo. To se dělá jako zabezpečení často, ale dá se to poznat. Po zapnutí klíčku do první polohy by totiž mělo začít čerpadlo na chvilku vrčet. Takže řešení s tryskou je lepší, čerpadlo normálně načerpá, takže se bude zdát vše OK, ale kolka přesto nechytne.
Druhá možnost je prostřední drát toho snímače polohy. Zlodějovi kolka i nastartuje, ale jakmile šáhne na plyn, tak to zdechne.
To jen pár nápadů jak trochu zabezpečit stroj za cenu jednoho vypínače...
03.09.2009 19:31 #384 Téma: POLARIS
Petrs
Město: Chlumec nad Cidlinou
IP:213.235.169.xxx
Offline 4/306
06.09.2009 20:25 #385 Téma: POLARIS
jiri01
Město: Kolín
IP:88.146.176.xxx
Offline 4/288
Tak jsem dnes brutáááálně zapadl a výsledek je roztržený vnitřní kloub na přední poloose Asi když už to nemohlo utočit kolo tak se to rozpadlo. Zítra začnu zjišťovat kolik mně to bude stát. Dif snad KO není - doufám. Ale bylo to maso - ani naviják přes kladku to nedal. Na řadu přišla lopatka a vyprošťování trvalo snad dvě hodiny. Nebýt toho kloubu tak super akce
06.09.2009 20:51 #387 Téma: POLARIS
pavelkr
Město: Mladá Boleslav I
IP:213.168.183.xxx
Offline 3/759
Dinli Centhor 700 4x4, Journeyman Gladiátor 510, Dinli Centhor 700 4x4
06.09.2009 21:03 #389 Téma: POLARIS
Petrs
Město: Chlumec nad Cidlinou
IP:213.235.169.xxx
Offline 4/306
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.17s