19.02.2009 15:58
JK.Honzik
Město: Bílovec
IP:193.179.44.xxx
Offline 5/299
Zdravim vsechny majitele Polarisů, kteri se pohybuji na tomto foru. Rozhodl jsem se zalozit toto vlakno, protoze na internetu jsem nasel malo informaci o techto strojich. Myslim, ze tyto informace snad budou uzitecne pro radu budoucich potencionalnich ctyrkolkaru, kteri se rozhoduji co koupit, stejne jako ja. Tak tedy by me zajimala hlavne vase zkusenost se stroji Sportsman 500 H.O.ci EFI, Sportsman 800EFI, 550XP, 850XP...rozdily mezi 800EFI a 850XP, taktez 500 a 550XP, jak se chovaji v terenu, jaky je podvozek, subjektivni porovnani s jinou znackou napr.KingQuad, poruchovost, rozdil ve vykonu mezi 500 a 800, jestli je lepsi vubec premyslet o 500ccm a nejit primo do 800ccm apod. Budu rad za kazdy poznatek at uz osobni ci od znameho, kladny ci zaporny! Dekuji za vecne prispevky! JK.Honzik
Naposledy editováno 19.02.2009 16:04:58
16.12.2012 14:47 #3931 Téma: POLARIS
Karlos660
Město: Libějovické Svobodné Hory
IP:176.12.115.xxx
Offline 6/321
Polaris Sportsman 500 H.O., Yamaha YFM 660 Raptor, Čína ATV 110
16.12.2012 16:08 #3932 Téma: POLARIS
manas76
Město: Skalica
IP:77.48.69.xxx
Offline 8/4202
Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring, Polaris Sportsman XP 550/EPS, Polaris Sportsman 500 H.O.
16.12.2012 16:23 #3933 Téma: POLARIS
Karlos660
Město: Libějovické Svobodné Hory
IP:176.12.115.xxx
Offline 6/321
Polaris Sportsman 500 H.O., Yamaha YFM 660 Raptor, Čína ATV 110
16.12.2012 16:28 #3934 Téma: POLARIS
manas76
Město: Skalica
IP:77.48.69.xxx
Offline 8/4202
Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring, Polaris Sportsman XP 550/EPS, Polaris Sportsman 500 H.O.
Karlos660> Nejspíš bude problém v té řídící jednotce ... Ale myslím, že trošku zručný auto - moto elektrikář by to měl v pohodě předelat na nejaký externí regulátor. Magneto je jenom třídrátové... Já už dva krát dával magneto převíjet, protože nedobíjelo, s přebíjením jsem však problém neměl... Poprvé když to nedobíjelo sem taky hledal reglér a tehdá jsem zjistil, že reglér je součást řídící jednotky...
16.12.2012 17:18 #3935 Téma: POLARIS
Karlos660
Město: Libějovické Svobodné Hory
IP:176.12.115.xxx
Offline 6/321
Polaris Sportsman 500 H.O., Yamaha YFM 660 Raptor, Čína ATV 110
16.12.2012 17:21 #3936 Téma: POLARIS
manas76
Město: Skalica
IP:77.48.69.xxx
Offline 8/4202
Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring, Polaris Sportsman XP 550/EPS, Polaris Sportsman 500 H.O.
16.12.2012 17:24 #3937 Téma: POLARIS
Karlos660
Město: Libějovické Svobodné Hory
IP:176.12.115.xxx
Offline 6/321
Polaris Sportsman 500 H.O., Yamaha YFM 660 Raptor, Čína ATV 110
16.12.2012 17:33 #3938 Téma: POLARIS
Karlos660
Město: Libějovické Svobodné Hory
IP:176.12.115.xxx
Offline 6/321
Polaris Sportsman 500 H.O., Yamaha YFM 660 Raptor, Čína ATV 110
16.12.2012 17:45 #3940 Téma: POLARIS
Karlos660
Město: Libějovické Svobodné Hory
IP:176.12.115.xxx
Offline 6/321
Polaris Sportsman 500 H.O., Yamaha YFM 660 Raptor, Čína ATV 110
16.12.2012 19:46 #3941 Téma: POLARIS
manas76
Město: Skalica
IP:77.48.69.xxx
Offline 8/4202
Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring, Polaris Sportsman XP 550/EPS, Polaris Sportsman 500 H.O.
16.12.2012 19:55 #3942 Téma: POLARIS
Karlos660
Město: Libějovické Svobodné Hory
IP:176.12.115.xxx
Offline 6/321
Polaris Sportsman 500 H.O., Yamaha YFM 660 Raptor, Čína ATV 110
16.12.2012 20:22 #3943 Téma: POLARIS
Bimbajs
Město: Brdy
IP:5.102.48.xxx
Offline 19/5509
Can-Am Outlander 800R X xc, Polaris Sportsman XP 850/EPS, Kawasaki KVF 700
16.12.2012 20:28 #3944 Téma: POLARIS
Karlos660
Město: Libějovické Svobodné Hory
IP:176.12.115.xxx
Offline 6/321
Polaris Sportsman 500 H.O., Yamaha YFM 660 Raptor, Čína ATV 110
16.12.2012 20:36 #3946 Téma: POLARIS
xsob
Město: Hostěradice
IP:109.81.252.xxx
Offline 2/7928
Tom.p> Taky sem to jednou řešil. Bez moc a s málo. 12,7 je fakt málo minimum je 13,2. Bylo v hajzlu čidlo brzd světla a puštělo do světel, proto ze světlama málo a tím jak to tak bylo dost dlouho a jiným servisu mu dokola měnili cívky magneta tak lehl regulátor a rozsypal se magnet rotoru. Takže hledat rtadši kompletně.
16.12.2012 20:41 #3947 Téma: POLARIS
Karlos660
Město: Libějovické Svobodné Hory
IP:176.12.115.xxx
Offline 6/321
Polaris Sportsman 500 H.O., Yamaha YFM 660 Raptor, Čína ATV 110
16.12.2012 20:48 #3948 Téma: POLARIS
Bimbajs
Město: Brdy
IP:5.102.48.xxx
Offline 19/5509
Can-Am Outlander 800R X xc, Polaris Sportsman XP 850/EPS, Kawasaki KVF 700
nevim, na elektro sem lajk, ale skusil bych postupně odpojit jeden kabel od baterky a nastartovat a měřit, pak zase kabel vrátit a vyndat druhej a takhle vyskoušet všechny, je jasný, že na ňáký to nepude ani nastartovat, že to bude startovací okruh, ale nenapadá mě nic lepšího, jak to vyzkoušet.nepředpokládám, že by to mělo něčemu vadit.
16.12.2012 20:56 #3949 Téma: POLARIS
Karlos660
Město: Libějovické Svobodné Hory
IP:176.12.115.xxx
Offline 6/321
Polaris Sportsman 500 H.O., Yamaha YFM 660 Raptor, Čína ATV 110
16.12.2012 21:32 #3950 Téma: POLARIS
majo
Město: Kamenica
IP:84.47.24.xxx
Offline 3/1130
Kawasaki KVF 750
len tak trochu k teme. nemylte si automabijacku a alternator. pre spravne fungovanie kolky a dlhu zivotnost baterky by mal alternator davat tak ako pise BIMBASJ 14-14.5V. odber prudu si reguluje uz regler. autonabijacka dava stale iba nastavenu hodnotu. 12-13V a prud sa meni. ak slabo ale bo vela dobija tak je majskor v hajzli regler. ten odijde najskor.ak je v prdeli regler tak hned nato bude problem so startovanim a odijde baterka. to iste ak slabo dobija. prva odijde baterka lebo je stale vystavovana kolkou
16.12.2012 21:51 #3951 Téma: POLARIS
xsob
Město: Hostěradice
IP:109.81.252.xxx
Offline 2/7928
florishon> Seš na omylu. Pokud je magneto v pořádku, dává až 21 voltu po usměrnění na stejnosměrný a v syrovým stavu dává až 100 voltů střídavého. Regulátor převede na stenosměrný a usměrní na hodnotu do 14,7. A nabíječka dává právě 14,7 voltů, aspoń ty modernější Když odejde regulátr neznamená to vždy že nedobíjí ale většinou právě přebíjí!!! Nepleť lidi.
16.12.2012 21:56 #3952 Téma: POLARIS
Bimbajs
Město: Brdy
IP:5.102.48.xxx
Offline 19/5509
Can-Am Outlander 800R X xc, Polaris Sportsman XP 850/EPS, Kawasaki KVF 700
já měl na 600tistovce problém, že nedobíjela, vyměnil sem relé a závada tam furt byla a 4500,-Kč v háji- mám ho ještě doma-odvez sem Polárku Baštýřovi do Vršovic, a ten zjistil, že je jedna cívka na magnetu v háji, tak to za trojku nechal převinout a bylo to OK
17.12.2012 00:30 #3953 Téma: POLARIS
Karlos660
Město: Libějovické Svobodné Hory
IP:176.12.115.xxx
Offline 6/321
Polaris Sportsman 500 H.O., Yamaha YFM 660 Raptor, Čína ATV 110
17.12.2012 08:42 #3955 Téma: POLARIS
Petr_max500
Město: Břeclav
IP:80.78.147.xxx
Offline 3/924
Polaris Sportsman X2 500 EFI, Access Motor Max 250
Dobíjecí napětí se dá zobrazit i na LCD displeji čtyřkolky. V servisním módu je to jedna z položek - když se na ní přepneš, ukazuje to čísla a ikonu baterky. Alespoň u mé kolky to tam je.
A ještě jedna věc. Je to jen poznatek z fotovoltaiky, tak nevím, jestli to úplně platí i tady. Ale snad by mělo. Když je baterka vybitá, bere víc proudu než nabitá. Tím ale klesá napětí, pokud zdroj není dostatečně "tvrdý". Nevím, jak tvrdý zdroj je magneto při volnoběhu. Takže kdybych chtěl změřit správné dobíjení, nejdřív bych baterku nabil normální nabíječkou úplně doplna. Pak bych teprve měřil dobíjení na kolce. Navíc pokud máš starou baterku, může mít i uvnitř zkratovaný nějaký články nebo naopak velkej vnitřní odpor a ten regulátor z toho může být zmatenej i když je sám jinak v pořádku.
A že je 15V dobíjení moc nemusí taky být vždy pravda. Mám tu třeba baterku (klasická uzavřená VRLA), která se má při občasném používání dobíjet na 13.5 až 13.8, ale při pravidelném cyklickém používání dobíjet na 14.5 až 15V.
17.12.2012 14:14 #3957 Téma: POLARIS
manas76
Město: Skalica
IP:77.48.69.xxx
Offline 8/4202
Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring, Polaris Sportsman XP 550/EPS, Polaris Sportsman 500 H.O.
Karlos660> Tak sem Ti to poměřil a ukazuje mně to při vypnutém motoru baterka 12,9 V, je nová cca měsíc, varta klasika 12V/14Ah kyselinová, na volnoběhu už od 1000 otáček - studená kolka 14,55 V a když přidám plyn tak stále 14,55 V, se zapnutými světli pořád stejně 14,55 V, když ke světlám přidám vyhřívaní sedla nebo ruček tak to klesne na 14,30 V ...
15 V na měřáku jenom problikne, když zapínám nejaký spotřebič ...
17.12.2012 14:42 #3958 Téma: POLARIS
manas76
Město: Skalica
IP:77.48.69.xxx
Offline 8/4202
Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring, Polaris Sportsman XP 550/EPS, Polaris Sportsman 500 H.O.
17.12.2012 16:11 #3959 Téma: POLARIS
Jarin4X4
Město: Týn nad Vltavou
IP:178.255.168.xxx
Offline 9/4530
Can-Am Outlander 1000R, Can-Am Renegade 500, Can-Am Outlander 1000, Can-Am Outlander 800R XT-P, Polaris Sportsman 500 H.O.
17.12.2012 19:11 #3960 Téma: POLARIS
mart
Město: Hradec Králové
IP:213.192.60.xxx
Offline 0/176
Polaris Sportsman 800/EFI
manas76, Jarin4x4, chlapáci, dlouho jsem o tom přemýšlel, na youtube jsou i videa viz odkaz - mně jde o to abych jel, né abych letěl. To mě utvrdilo, že to fungovat bude! Ty pásy vyšly jako lepší sada pneu s alu koly, fakt bych byl vůl, kdybych je nevzal. Čekal jsem, že to tu někdo napíše...
Mám 500 EFI - první video je nový Sp. 550, druhé Sp. 500 EFI jako mám já, akoráde dlouhá verze.
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.17s