19.02.2009 15:58
JK.Honzik
Město: Bílovec
IP:193.179.44.xxx
Offline 5/299
Zdravim vsechny majitele Polarisů, kteri se pohybuji na tomto foru. Rozhodl jsem se zalozit toto vlakno, protoze na internetu jsem nasel malo informaci o techto strojich. Myslim, ze tyto informace snad budou uzitecne pro radu budoucich potencionalnich ctyrkolkaru, kteri se rozhoduji co koupit, stejne jako ja. Tak tedy by me zajimala hlavne vase zkusenost se stroji Sportsman 500 H.O.ci EFI, Sportsman 800EFI, 550XP, 850XP...rozdily mezi 800EFI a 850XP, taktez 500 a 550XP, jak se chovaji v terenu, jaky je podvozek, subjektivni porovnani s jinou znackou napr.KingQuad, poruchovost, rozdil ve vykonu mezi 500 a 800, jestli je lepsi vubec premyslet o 500ccm a nejit primo do 800ccm apod. Budu rad za kazdy poznatek at uz osobni ci od znameho, kladny ci zaporny! Dekuji za vecne prispevky! JK.Honzik
Naposledy editováno 19.02.2009 16:04:58
19.09.2009 18:12 #452 Téma: POLARIS
slezak.z
Město: Břeclav
IP:80.78.147.xxx
Offline 2/289
JK.Honzik> Napíšu ti odpověď ze SZ na střílení do výfuku i sem. Třeba to někomu taky pomůže.
Já mám tušení, čím by to mohlo být. Jen doměnka - možná je něco s čidlem zařazené rychlosti. No a určitě víš, že na zpátečku je tam nějakej omezovač. Když dáš na zpátečku víc plynu, občas to schválně vynechá jiskru, abys nejel moc rychle. To určitě znáš. A je teda možný, že jak je chyba v tom "transmision gear" - což je v podstatě převodovka (a tady to bude čidlo), tak ti to omezuje výkon i dopředu. Možná si to myslí, že tam máš zpátečku a tak to jede přes omezovač. U zpátečky se ten omezovač vypne tlačítkem Overide (žlutý ze přední strany levýho řídítka). Zkus jen tak ze zajímavosti, jestli když budeš ten čudl držet zmáčknutej, jestli to bude OK. Jo a ještě se mrkni, jestli ti na dispaly správně indikuje zařazenou rychlost. Je to jen takovej tip, ale to co popisuješ na to ukazuje. Leoš někde psal, že ten snímač řadičky taky měnil. Zeptej se i jeho, co to stálo atd. U tebe bude třeba jen někde ulomenej drát, vadnej kontakt nebo podobná blbost. Třeba i v konektoru po cestě od to snímače. Určitě bych na tvým místě nejdřív prošel ty kabely od převodovky.
20.09.2009 07:03 #454 Téma: POLARIS
Matyss
Město: Dub
IP:85.160.67.xxx
Offline 3/1317
Polaris Sportsman 500 EFI Touring
JK.Honzik> Tady máš náký čerpadlo http://209.85.129.13...lijVAhY5sEWacG3QBx5Q
20.09.2009 18:29 #455 Téma: POLARIS
JK.Honzik
Město: Bílovec
IP:193.179.44.xxx
Offline 5/299
slezak.z> Diky za tip, myslim, ze ja osobne s tim uz nic moc nevyresim. Zitra to vezu do Polarisu a uvidime na co prijdou? Jakmile se dozvim neco noveho, tak samozrejme tady napisu!!!
Matyss> Cerpadlo jsem uz vyresil, napisu tady pozdeji, co se vsecko s tim vysralo. Dokud to nebude cele spravene, tak tady nebudu zasirat vlakno. Hodim tady i fotky...
22.09.2009 09:07 #456 Téma: POLARIS
slezak.z
Město: Břeclav
IP:80.78.147.xxx
Offline 2/289
JK.Honzik> Ono to čerpadlo na polárkách obecně bude asi nějaký kazový. Nejsi s tím zdaleka sám. Např. nedávno s ním kluci v rumunsku měli taky problém - viz fotka zde:
http://kodi.rajce.id...a_2009/#DSC01100.JPG
22.09.2009 10:25 #457 Téma: POLARIS
marek.sm
Město: Praha
IP:85.161.119.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.
Tady je odkaz na konektory, kdyby někdo sháněl. Možná se tam najde i na polaris.
http://www.ronniesma...LPHIAMP_CONNECTO.htm
02.10.2009 20:20 #459 Téma: POLARIS
michal05
Město: Kolín
IP:88.208.67.xxx
Offline 0/154
Polaris Sportsman XP 550/EPS, Polaris Sportsman 500/EFI
05.10.2009 21:18 #460 Téma: POLARIS
JK.Honzik
Město: Bílovec
IP:193.179.44.xxx
Offline 5/299
Tak, je tu slibovany serial na pokracovani alias kde se soudruzi z USA spletli. Takze cerpadlo, ktere se mi rozsypalo na Polarisu jsem nahradil cerpadlem z Opla Corsy 1.0 z vrakace v cene 800kc (original dil Polaris cerpadlo pouze dodavano s celou nadrzi cena 28tis.). Vse funguje a cerpadylko je tichounke a pracuje jak ma. Zatim je vse ve fazi testovani. Dale byl problem se strilenim do vyfuku, tento problem se i pres absolvovani kontroly v autorizovanem servise v Polarisu nevyresil. Pri diagnostickem modu mi to ukazovalo chyby 56 a 25. Chyba 56, byl problem na vstrikovaci = verdikt servisu: nic nenalezeno, vstrikovace funguji, takze tato chyba byla nasledne odstranena. Chyba 25, udajne to muze hazet nekde kostru = verdikt servisu: odstraneno, ale jak jsem to projel, opet se tato chyba ukazala a timpadem se nic nevyresilo. Servis nic nenasel, jeste pry moznost vymenit svicky, takze to jeste zkusim absolvovat, i kdyz svicky jsou krasne bez sebemensi znamky spatneho spalovani.
Takze nakonec mi porad pri zavreni plynu strili do vyfuku, jedna se o nepravidelne vystrely, nekdy streli, nekdy ne...tzn. palivo se porad nekde sere do vyfukoveho systemu?! Vsechny konektory jsou promazany, nikde se nic nenaslo, fakt uz nevim. Posledni moznost je vymenit svicky, jak tohle nepomuze, tak jsem z toho kokot! POKUD VAS NECO NAPADNE, RADY SEM!!!
Fotky pokazeneho cerpadla! Vsimnete si zvýraznenych casti!!!
05.10.2009 21:54 #461 Téma: POLARIS
marek.sm
Město: Praha
IP:217.77.165.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.
05.10.2009 22:31 #463 Téma: POLARIS
marek.sm
Město: Praha
IP:217.77.165.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.
05.10.2009 22:47 #465 Téma: POLARIS
Matyss
Město: Dub
IP:85.71.161.xxx
Offline 3/1317
Polaris Sportsman 500 EFI Touring
16.10.2009 21:49 #467 Téma: POLARIS
Matyss
Město: Dub
IP:85.71.161.xxx
Offline 3/1317
Polaris Sportsman 500 EFI Touring
16.10.2009 22:15 #468 Téma: POLARIS
Miky26
Město: České Budějovice 4
IP:92.62.224.xxx
Offline 14/1538
Yamaha Wolverine 450
Hele občas se mi to také stane, ale spíše vyjmečně.V yamaze mi bylo řečeno,že je to nevhodnou kombinací brždění brzdou a motorem zároveň.Sice sem je dost dobře nepochopil.Ale je pravda že pokud jí ženu a pak nechám brzdit motor, hned nato šáhnu na zadní brzdu natvrdo tak si plivne.
Každopádně výstřel do výfuku většinou způsobuje špatné nastavení bohatosti směsi.V danou chvíly kdy ti to vystřelí tak nevyhořelo ve válci všechno palivo a jeho část shořela ve výfukovém systému.
Takže z toho bych dedukoval možnosti - slabý přísun vzduchu(vzduchový filtr,sání),nadměrný odvod spalin (výfukové potrubí má jiný protiodpor než by měl mít),problém ve vstřikování - v některé situaci ti dává vstřikování víc paliva ,než by mělo.
Může se ti to stát pokud si dal třeba KN filtr a nepřizpůsobil tomu výfuk.
16.10.2009 22:17 #469 Téma: POLARIS
Miky26
Město: České Budějovice 4
IP:92.62.224.xxx
Offline 14/1538
Yamaha Wolverine 450
22.10.2009 21:19 #471 Téma: POLARIS
leos2
Město: Moravské Budějovice
IP:85.71.12.xxx
Offline 44/2795
Can-Am Spyder RS, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250, Polaris Sportsman X2 500 EFI
23.10.2009 08:33 #472 Téma: POLARIS
slezak.z
Město: Břeclav
IP:80.78.147.xxx
Offline 2/289
Poblíž řídící jednotky, která je pod oddělávacím plastem mezi předním boxem a kapličkou, jsem našel dva rozpojený oranžový dráty s bílým pruhem. Jeden má nasazenej takovej záslepkovej konektor a tak nejdou bez úpravy do sebe zapojit. Nevíte někdo, co to je? Je to rozpojený schválně a podle stejného označení moho patřit k sobě. Napadá mne, jestli to třeba není vyřazení toho blbýho omezovače, kterej nás nutí mačkat Override při couvání a 4x4 na zpátečku. Netušíte někdo?
03.11.2009 18:28 #473 Téma: POLARIS
slezak.z
Město: Břeclav
IP:80.78.147.xxx
Offline 2/289
Kolik Vám ukazuje kolka v servisním módu na display napětí baterie? Já tam měl vždycky zhruba tak 12,5. Ale a když jsem se díval před týdnem, bylo tam 12,1 a dnes jsem to zase kontroloval a už 12,0. Když jezdív večer, všimnu si občas, že jasnost světel na chvilku mírně pohasne.
Zatím se mě v tom nechce vrtat. Možná je pokles napětí na baterii jen tím, že je chladno oproti létu a to pohasnutí světel třeba tím, že zapne větrák. Tak pro zajímavost, kolik to ukazuje Vám.
03.11.2009 19:44 #474 Téma: POLARIS
marek.sm
Město: Praha
IP:217.77.165.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.
03.11.2009 19:57 #475 Téma: POLARIS
manas76
Město: Skalica
IP:77.48.69.xxx
Offline 8/4202
Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring, Polaris Sportsman XP 550/EPS, Polaris Sportsman 500 H.O.
Mne ukazuje 12.3 v teplé garáži, ale když bylo venku -1, tak se jí taky nechtělo startovat, ale na napětí jsem se nedíval. Asi té baterce neprospívá mráz a taky se jezdí se světly a s vyhřívaním rukojetí a palce a s ventilátorem. Ale baterka má podle všeho už svá nejlepší léta za sebou má asi 4 - 5 let a to ja na ni myslím dost...
03.11.2009 20:52 #476 Téma: POLARIS
leos2
Město: Moravské Budějovice
IP:85.71.12.xxx
Offline 44/2795
Can-Am Spyder RS, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250, Polaris Sportsman X2 500 EFI
03.11.2009 22:03 #477 Téma: POLARIS
MARTIN72
Město: Kladno
IP:217.77.165.xxx
Offline 0/24
JK.Honzik> Ventilová vůle je u polarisu řešená hydraulickým zdvihátkem (tlak mot.oleje vymezí vůli)ovšem pokud je ventil z nějakého důvodu poškozen podpálen může nedokonale spálená směs dohořet ve výfuku a spůsobovat exploze,to je ale pouze jedna z mnoha možností.Píšeš že diagnost.chyba č.25 a č.56 se po projetí ojevily znovu ,proč by nemohl být poškozen vstřikovač je to ovládaná el.mechan.součástka.Která nahodile vynechá,běžná závada vstřiků na škodě fabiji 12 htp.
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:2.04s