19.02.2009 15:58
JK.Honzik
Město: Bílovec
IP:193.179.44.xxx
Offline 5/299
Zdravim vsechny majitele Polarisů, kteri se pohybuji na tomto foru. Rozhodl jsem se zalozit toto vlakno, protoze na internetu jsem nasel malo informaci o techto strojich. Myslim, ze tyto informace snad budou uzitecne pro radu budoucich potencionalnich ctyrkolkaru, kteri se rozhoduji co koupit, stejne jako ja. Tak tedy by me zajimala hlavne vase zkusenost se stroji Sportsman 500 H.O.ci EFI, Sportsman 800EFI, 550XP, 850XP...rozdily mezi 800EFI a 850XP, taktez 500 a 550XP, jak se chovaji v terenu, jaky je podvozek, subjektivni porovnani s jinou znackou napr.KingQuad, poruchovost, rozdil ve vykonu mezi 500 a 800, jestli je lepsi vubec premyslet o 500ccm a nejit primo do 800ccm apod. Budu rad za kazdy poznatek at uz osobni ci od znameho, kladny ci zaporny! Dekuji za vecne prispevky! JK.Honzik
Naposledy editováno 19.02.2009 16:04:58
09.07.2013 18:19 #4831 Téma: POLARIS
Bimbajs
Město: Brdy
IP:5.102.48.xxx
Offline 19/5509
Can-Am Outlander 800R X xc, Polaris Sportsman XP 850/EPS, Kawasaki KVF 700
09.07.2013 19:10 #4833 Téma: POLARIS
1Pegas
Město: Havlíčkův Brod
IP:95.82.176.xxx
Offline 11/3274
Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring
09.07.2013 21:56 #4834 Téma: POLARIS
Bimbajs
Město: Brdy
IP:5.102.48.xxx
Offline 19/5509
Can-Am Outlander 800R X xc, Polaris Sportsman XP 850/EPS, Kawasaki KVF 700
09.07.2013 22:03 #4835 Téma: POLARIS
marek.sm
Město: Praha
IP:94.113.80.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.
09.07.2013 22:31 #4836 Téma: POLARIS
1Pegas
Město: Havlíčkův Brod
IP:95.82.176.xxx
Offline 11/3274
Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring
K čemu by mi bylo, když u "někoho někde" projdu evidencí, když to následně neprojde technickou a k čemu by mi bylo "někde u někoho" udělat technickou, když bez "cizí" pomoci je to potom papírově neprodejný, takže vlastně si tu 4kolku musím nechat napořád. Navíc v případě nějaké nehody jde o poměrně velkej průser, když to neodpovídá vyhlášce. Jsem možná puntičkář, ale takovouhle 4kolku doma nechci ani náhodou. Pokud to někdo považuje za banalitu já se o tom hádat nebudu, ale podle mě je to jenom tikající bomba co je podobná té s neplatnými techničáky u japonců před nějakou dobou.
09.07.2013 23:00 #4837 Téma: POLARIS
vcistic
Město: Praha
IP:89.102.154.xxx
Offline 3/2089
Polaris Sportsman XP 850 EPS
10.07.2013 08:01 #4838 Téma: POLARIS
caprighia
Město: Praha
IP:37.188.230.xxx
Offline 3/2602
Polaris Sportsman 800 EFI, Journeyman Stormer LC320
10.07.2013 10:11 #4839 Téma: POLARIS
marek.sm
Město: Praha
IP:46.13.50.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.
10.07.2013 17:01 #4840 Téma: POLARIS
1Pegas
Město: Havlíčkův Brod
IP:95.82.176.xxx
Offline 11/3274
Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring
11.07.2013 00:15 #4841 Téma: POLARIS
vcistic
Město: Praha
IP:89.102.154.xxx
Offline 3/2089
Polaris Sportsman XP 850 EPS
11.07.2013 18:45 #4842 Téma: POLARIS
1Pegas
Město: Havlíčkův Brod
IP:95.82.176.xxx
Offline 11/3274
Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring
12.07.2013 17:33 #4843 Téma: POLARIS
caprighia
Město: Praha
IP:37.188.232.xxx
Offline 3/2602
Polaris Sportsman 800 EFI, Journeyman Stormer LC320
Tak pořád řeším stejný problém. Jede to normálně a po cca 40 - 50 km se začne dusit. Není výkon, nechce se jí do otáček. Za chvíli zas ok, táhne jak zamlada a to se střídá v různých intervalech. Podezření bylo na senzor polohy klapky, ale ten je ok (měřeno několikrát). Co to sakra je ????
(obuty originál pneu, jízda asfalt cca 70 km, točí max 6300 ot, spotřeba cca 10 l/100 km, z lehkého kopce jsem ji rozjel na cca 110 km/h, řekl bych, že dříve točila trochu víc a jela tak 120 - řemen mám nový)
12.07.2013 20:42 #4845 Téma: POLARIS
caprighia
Město: Praha
IP:37.188.232.xxx
Offline 3/2602
Polaris Sportsman 800 EFI, Journeyman Stormer LC320
13.07.2013 13:37 #4847 Téma: POLARIS
caprighia
Město: Praha
IP:37.188.233.xxx
Offline 3/2602
Polaris Sportsman 800 EFI, Journeyman Stormer LC320
Vypadá nějak takto ? :
http://www.aliexpres...ilter/919235748.html
13.07.2013 17:50 #4848 Téma: POLARIS
RomanPatrol
Město: Praha
IP:46.135.117.xxx
Offline 0/784
Can-Am Commander 1000/XT
13.07.2013 19:33 #4849 Téma: POLARIS
caprighia
Město: Praha
IP:37.188.233.xxx
Offline 3/2602
Polaris Sportsman 800 EFI, Journeyman Stormer LC320
13.07.2013 20:14 #4850 Téma: POLARIS
RomanPatrol
Město: Praha
IP:46.135.48.xxx
Offline 0/784
Can-Am Commander 1000/XT
14.07.2013 06:58 #4851 Téma: POLARIS
caprighia
Město: Praha
IP:37.188.228.xxx
Offline 3/2602
Polaris Sportsman 800 EFI, Journeyman Stormer LC320
14.07.2013 09:18 #4852 Téma: POLARIS
Jarin4X4
Město: Týn nad Vltavou
IP:178.255.168.xxx
Offline 9/4530
Can-Am Outlander 1000R, Can-Am Renegade 500, Can-Am Outlander 1000, Can-Am Outlander 800R XT-P, Polaris Sportsman 500 H.O.
caprighia> Mrzí mě že s Profíkem máte neustále takové problémy od nova Já to nechápu,já mám jen 500 a problémy zatím fakt žádný..většinou co odešlo tak to byla moje chyba a nebo jen spotřebák.....Já po 120km od nova udělal řemen moje chyba....vyměněn a najel jsem na další řemen 10000km a pak prasknul a rozmlátil kryt varoše..Kryt jsem nechal zavařit dal novej řemen vyčistil vario a zase frčím Výměna ložiska v předním kole,byla tam vůle ne moc ale vadilo mě to Výměna pojiskové skříně,oxidace kontaktú mě vadila tak jsem jí vyměnil z auta z vrakáče,je lepší než původní.Dvě manžety...jinak fakt nic jen jezdím...
14.07.2013 10:21 #4853 Téma: POLARIS
caprighia
Město: Praha
IP:37.188.228.xxx
Offline 3/2602
Polaris Sportsman 800 EFI, Journeyman Stormer LC320
Tak něco jsem později samozřejmě způsobil bahněním a vodou (ale zatopená k filtru nebyla nikdy, max pod sedadlo), ale jednak jsem čekal, že "nejodolnější čtyřkolka na světě" bude na toto vybavena, ale třeba motor větráku plný písku a kolabující elektrika, ten dvouválec je navíc naprosto nepřístupný atd. Naopak mi ještě nikdy nezateklo do varia, řemen jsem vyměnil preventivně a vůle na podvozku neřeším, jsou tam skoro od nova. Poloosy by také mohly vydržet víc a tak podobně. Já ji úplně nezatracuji, ale bez úprav je dobré tak pro farmáře, traktor je to dobrý a určitě bych vystačil s pětistovkou. Teď jsem to dal celkem dokupy, nové poloosy, kardan, senzor tlaku, svíce a kabely s fajfkama, tacho, čepy řízení, těsnění výfuku, seřídil klapku atd, no a stejně to nejede jak by mělo. Tak ještě zkusím to čerpadlo, ačkoliv tomu dávám tak 10 % a znovu okouknu svíce. Což je zase kompletní sundání plastů a nádrže a jenom z toho jsem už předem nasranej, protože to je úmorná práce. Jak rád bych se bez obav projel, vzal za páčku a užíval si.....
14.07.2013 23:05 #4854 Téma: POLARIS
Habes11
Město: Praha 6-Ruzyně
IP:178.248.252.xxx
Offline 0/42
caprighia> nějakou dohu to tady sleduju a caprighia mě fakt baví, až bude vyhlášena anketa o největšího fňukala nebo o nejchytřejšího "předopraváře" mám kandidáta , měl jsem osmikilo skoro pět let a je to hodně dobrá kolka ( najeto 35 tisíc bez ničeho zásadního k opravě ) a je pravda, že jak se se čtyřkolkou zachází tak mu i drží nebo nedrží. Je to jak u všeho. Polarisi jsou hodně blbovzdorný ale bohužel i ta nejodolnější čtyřkolka na světě nemusí odolat svému majiteli
15.07.2013 05:03 #4855 Téma: POLARIS
caprighia
Město: Praha
IP:37.188.228.xxx
Offline 3/2602
Polaris Sportsman 800 EFI, Journeyman Stormer LC320
Nemyslím, že jsem fňukal, co si zaviním neřeším. Ale s pár kolegy jsme se shodli, že ročník 2010 nebyl pro osmikilo zrovna povedený, oproti 2009 je i chudší a navíc asi měli víc starostí s novou XP. Já bych byl opravdu rád, aby to už konečně fungovalo jak má a nějak se toho nemohu dopracovat. Je tu pár lidí, kterým to šlape OK a dost těch, kterým ne, nemyslím, že jsem nějaká výjimka. A když se sere, tak to napíšu, hledám tady odpovědi a co můžu poradím. Já zase tak extrémní ničitel nejsem, údržbu dostávala nadprůměrnou. Od výměn olejů v častějších intervalech po rozebírání a mazání ramen atd. Ale uklepané dráty, vytavená pojistkovka, vyhořelý tišťák u tacha, vadné čidlo tlaku atd. to bych viděl na chybu jinde, než u mne. Mně se líbí designem, sedlem, odpružením, systém 4x4, pevný rám, opravitelná ramena atd., dokonce ani spotřebu nepovažuji za šílenou, po silnici bere deset a v terénu hodně, to je OK. Jenže se stačí mrknout, jak je natahaná elektrika u Polarise a třeba u Suzuki, nebo E-tona, prostě ušetřením pár dolarů zkazili dobrou kolku. Navíc mně fakt žere, že ani dealeři nedrží moc díly skladem (ono se to také za ty jejich ceny nakupovat nedá) a pak na vše čekám přes měsíc. Nebo je normální, že za větrák chtějí 5300 na Partsdepot (před rolem a něco mi v Polarisu řekli dokonce přes 10 tis.), když je to italský Spal za 1800 Kč atd. Přitom by stačilo málo, a byla by to super kolka. Těch 35 tis. km bez problémů ti přeji a trošku závidím, no doufám že až ji vychytám tak se také budu nějaký čas spokojeně vozit. Myslím, že se rozhodně nevydávám za chytrého opraváře, proto se tu ptám co s tím. Proto jsem si přes zimu (čekajíc na díly) přečetl poctivě celé vlákno a uložil si dobré rady a fígly, už mi to párkrát pomohlo. A teď fakt nevím, co tomu chybí - tak poraď.
15.07.2013 10:53 #4856 Téma: POLARIS
Habes11
Město: Praha 6-Ruzyně
IP:90.178.127.xxx
Offline 0/42
nevím kde nakupuješ díly, moje zkušenost: nejdelší čekačka 14 dní jinak tak do týdne, ale jestli tam strkáš poloosy z mazdy, manžety ze škodovky, čepy z dačie atd jak jsem někde na fóru u tvýho jména zahlídl tak se pak nedivím, že máš problém, čéče máš ještě vůbec polarise ? mám dobrou zkušenost s panem Baštýřem, nestalo se mi že by něco nevěděl , ale netvrdím že se mu to stát nemůže
15.07.2013 11:52 #4857 Téma: POLARIS
caprighia
Město: Praha
IP:37.188.232.xxx
Offline 3/2602
Polaris Sportsman 800 EFI, Journeyman Stormer LC320
Tak to už sleduj celé - mazdu jsem zkoušel, to je pravda, to byly mé začátky, protože mně jako zelenáči poněkud vyrazilo dech, když v Polarisu chtěli za manžetu 2 litry o kloubu nemluvě. To ostatní si mně asi pleteš, neb kuláky jsem dosud neměnil a čepy na spojovačkách, poloosy a manžety mám zpoza oceánu, něco od all balls, něco firmy co vyrábí heavy duty klouby na kolky a naštěstí jsem se zásobil. Z Dacie tam fakt nic nemám, jo vzduchový filtr ze Škody 120, jako spoustu lidí a měním ho fakt často. U Baštýře jsem to koupil a měl asi smůlu, neb jak jsem psal byl od začátku v háji senzor T-map (po 12 km) a řešeno zkazkami o bludných proudech, tedy nevyřešeno. (jo, nekoupil jsem ho v Polarisu za 3800, ale Bosch za zlomek, ono i v Polarisu je Bosch.) Nalévací otvor u předního difu nebyl nikdy na garančce ani povolen (jistě, on totiž povolit nešel, jak jsem následně zjistil). Kolega Profík (kupovali jsme tam spolu, parkujeme spolu) se zas marně snažil reklamovat tekoucí tlumič, místo vyměněného oleje v motoru byl jenom dolit, bohužel až po hrdlo (naštěstí si toho všiml včas a místo deklarovaného Warnu tam byly nějaké noname. Partsdepot posílá standartně do 30 dní (jinak o dost dráž do 7 dní) a odjinud z Ameriky je to různé, ale okolo měsíce. Na Baštýře jsem slyšel docela pozitivní ohlasy, ale my zrovna měli opačnou zkušenost, což neznamená, že tomu nerozumí. Stále ovšem nepaušalizuji a netvrdím, že je celá osmistovka na hovno, jenom pár věcí kolem je na hovno a za tím si stojím Jo a za KQ bych to fakt nevyměnil....
15.07.2013 15:20 #4859 Téma: POLARIS
vcistic
Město: Praha
IP:89.102.154.xxx
Offline 3/2089
Polaris Sportsman XP 850 EPS
15.07.2013 15:44 #4860 Téma: POLARIS
caprighia
Město: Praha
IP:37.188.225.xxx
Offline 3/2602
Polaris Sportsman 800 EFI, Journeyman Stormer LC320
Capri je starší pán živící se prací, takže musí opravovat sám a za rozumně. Času málo, tak mně dny strávené s golou a pájkou připravují o radost a popravdě řečeno si nemohu dovolit to dávat pokaždé do servisu. Na něco stačí elementární strojařské povědomí, hodně jsem se dozvěděl tady a na něco jsem holt krátký Já s tím neskáču ani neplavu, ale jak vidím bahno, tak se prostě neudržím
Jen jsem cvičně kouknul do registrací a ročník 2010 tu máme jen já a Profík, asi proto, že už všichni kupovali XP, možná to je tím, že na 800 ten rok hodili bobek. Pak byl trochu předělán a pořád je v nabídce.
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.22s