19.02.2009 15:58
JK.Honzik
Město: Bílovec
IP:193.179.44.xxx
Offline 5/299
Zdravim vsechny majitele Polarisů, kteri se pohybuji na tomto foru. Rozhodl jsem se zalozit toto vlakno, protoze na internetu jsem nasel malo informaci o techto strojich. Myslim, ze tyto informace snad budou uzitecne pro radu budoucich potencionalnich ctyrkolkaru, kteri se rozhoduji co koupit, stejne jako ja. Tak tedy by me zajimala hlavne vase zkusenost se stroji Sportsman 500 H.O.ci EFI, Sportsman 800EFI, 550XP, 850XP...rozdily mezi 800EFI a 850XP, taktez 500 a 550XP, jak se chovaji v terenu, jaky je podvozek, subjektivni porovnani s jinou znackou napr.KingQuad, poruchovost, rozdil ve vykonu mezi 500 a 800, jestli je lepsi vubec premyslet o 500ccm a nejit primo do 800ccm apod. Budu rad za kazdy poznatek at uz osobni ci od znameho, kladny ci zaporny! Dekuji za vecne prispevky! JK.Honzik
Naposledy editováno 19.02.2009 16:04:58
04.11.2009 08:44 #481 Téma: POLARIS
marek.sm
Město: Praha
IP:85.161.209.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.
JK.Honzik> Já bych se vykšlal na servis, když na nic nepřišly a zkontroloval tu kabeláž sám, není to zas tak komplikovaný (u karbecu, Ty máš efi, takže drátů tam máš trochu víc). Když odděláš přední kufr, blatník a zadní nosič a blatník tak je k tomu pěkně přístup. Odpáskoval bych ten husí krk, vytahal z něho dráty a pěkně jeden po druhým zkontroloval. Všude, kde jsou spojky, bych to ještě jednou přetáhl smršťovací bužírkou. Konektory vystříkal kontaktolem a vyfoukal vzduchem a ty menší co se tam vejdou zase přetáhl smršťovací bužírkou aby se toho nedostávala voda. Kabeláž na polarisu nebo alespoň její ochrana před poškozením je dost odfláknutá, a navíc ještě v čechách předělávají světla, dodělávají blinkry a asi mění i celý přepínač vlevo na řidítkách takže další zásah do instalace. Nejslabší místo u mě je když odbočují z hlavního svazku v husím krku třeba dráty k přednímu difu. Jsou jen tak skřípnuty bez dalšího zaizolování mezi ten ostrý husí krk, který se do nich pomalu ale jistě zařezává.
04.11.2009 08:59 #482 Téma: POLARIS
slezak.z
Město: Břeclav
IP:80.78.147.xxx
Offline 2/289
Díval jsem se do servisního manuálu k sedmistovce a tam je u chyby 25 napsané "Transmission Input - Invalid Gear". Takže klidně může být vadnej ten snímač polohy řazení, kterej je na převodovce. Zkus si dát normální servisní mód a tam jedna z obrazovek ukazuje odpor naměřený snímačem převodovky při zařazení jednotlivých poloh řadící páky. Já mám sice pětikilo, ale třeba to bude stejné, tak ti napíšu hodnoty, který to ukazuje mě:
H 611
L 297
N 160
R 75
P 23
Zkus klidně v servisním módu nastarovat a jezdit s tím, takže ti display bude furt ukazovat ty ohmy. Na a pokud bude ukazovat (třeba při určitých oráčkách) dost rozdílný údaje než v klidu, bude vadnej buď celej snímač, nebo špatněj kontakt v konektrou - ulomenej drát a podobně.
Já uř řešil dva ulomený dráty. Ale na Efi. Vždycky to bylo uvnitř v konektoru a zvenku to vypadalo normálně, až po rozdělání se to ukázalo - prořezaná bužírka v jednom případě. Druhej byl zákeřnější - bužírka byla OK ale drát byl ulomený uvnitř. Tuto závadu jsem hledal celej den.
09.12.2009 21:26 #483 Téma: POLARIS
JK.Honzik
Město: Bílovec
IP:77.104.215.xxx
Offline 5/299
DOTAZ: Kdyz mam malo oleje v motoru, rozsviti se na displeji nejaka hlaska nebo ikonka s olejnickou? Pokud ne, znamena to pravidelne hlidat merku oleje? A zere nebo nezere olej? Jedna se totiz o to, ze jsem ted cca 14dni stal a jenom tak ze srandy jsem chtel zmerit olej a ejhle merka je sucha, no a nechce mi to naskocit, ze by to bylo tim olejem? Predtim jsem jezdil v klidecku pohodicka, ale olej sem nekontroloval, takze prave nevim, jestli to ma nejake souvislosti?
09.12.2009 21:38 #484 Téma: POLARIS
tompolar
Město: Blížkovice
IP:217.77.165.xxx
Offline 1/72
Polaris Sportsman 800 EFI
09.12.2009 21:44 #486 Téma: POLARIS
tompolar
Město: Blížkovice
IP:217.77.165.xxx
Offline 1/72
Polaris Sportsman 800 EFI
09.12.2009 21:46 #487 Téma: POLARIS
marek.sm
Město: Praha
IP:188.95.127.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.
JK.Honzik> s kontrolkou si nejsem jistej, ale pokud tam bude tak to bude čidlo tlaku oleje. To bude ukazovat OK ikdyž tam bude jen minimum oleje, takže pokud tam kontrolka je a rozsvítí se tak už bude stejně dost pozdě. Jediná spolehlivá kontrola je asi stejně měrka oleje. Olej Ti taky mohl vytéct při převrácení.
09.12.2009 21:47 #488 Téma: POLARIS
JK.Honzik
Město: Bílovec
IP:193.179.44.xxx
Offline 5/299
tompolar> prave ze posledni vyjizdka naprosto zadna znamka neceho zvlastniho, umyl jsem to, nastartoval at se to vysusi a pak hodil do garaze. No a nebyl cas, tak 14dni nestartovala, tak jsem zkusil startovat a toci to, ale nenaskoci. No tak hned po cem jsem sel, ze se podivam na olej a spicka merky sucha po utreni hadrikem, tak jsem z toho jelen?
09.12.2009 21:54 #490 Téma: POLARIS
tompolar
Město: Blížkovice
IP:217.77.165.xxx
Offline 1/72
Polaris Sportsman 800 EFI
09.12.2009 22:05 #492 Téma: POLARIS
tompolar
Město: Blížkovice
IP:217.77.165.xxx
Offline 1/72
Polaris Sportsman 800 EFI
09.12.2009 22:14 #494 Téma: POLARIS
marek.sm
Město: Praha
IP:188.95.127.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.
JK.Honzik> pokud to posledne fungovalo a nepozoroval jsi nic divnýho tak to po dolití bude OK. Když nefunguje nebo nenasaje čerpadlo a motor nemaže tak to má příšernej takovej kovovej zvuk toho bys určitě poznal. Aspoň tak je to u auta, takže u kolky tu bude asi stejný. Nevím jak často olej kontroluješ, ale je tam ani ne 2 litry takže pokud si motor něco vezme tak měrka už bude suchá, ale v motoru treba ještě litr bude. To že to nechytá asi nemá s olejem nic společnýho, pokud to teda nemá nějakou ochranu o čemž ale dost pochybuji.
10.12.2009 11:00 #497 Téma: POLARIS
tompolar
Město: Blížkovice
IP:85.71.23.xxx
Offline 1/72
Polaris Sportsman 800 EFI
10.12.2009 22:04 #501 Téma: POLARIS
JK.Honzik
Město: Bílovec
IP:193.179.44.xxx
Offline 5/299
Hunáč> Cau, mam EXECUTORY 25x8-12 a dopredu vlezou, 26x10-12 nevlezou, uz ty 25ky malem drou o klouby ridici tyce, je tam asi 2-3mm mezera od tech gum. Jinak pokud tam chces obout jako puvodne ja 26x10-12, tak musis rozsirit predek, coz podlozky pocitej +/- 2000,- a jeste musis sehnat matice, protoze tam je Whitvorthuv zavit. Ja jsem nakonec dopredu i dozadu dal 25ky, protoze se mi nechtelo za obuti davat i s podlozkama 15tis. Tak me to vyslo na necelych 10tis. Samozrejme 26ky by byly urcite lepsi, ale pocitej s tim, ze vykon dost klesne! Jsou to tezke gumy, ale do terenu supr! Nezapinam temer vubec 4x4.
10.12.2009 22:05 #502 Téma: POLARIS
Matyss
Město: Dub
IP:85.160.87.xxx
Offline 3/1317
Polaris Sportsman 500 EFI Touring
10.12.2009 22:17 #505 Téma: POLARIS
JK.Honzik
Město: Bílovec
IP:193.179.44.xxx
Offline 5/299
Hunáč> tezko rict, ja si myslim, ze se nic nestane, akorat 26ka je o palec vyssi nez 25ka, ale dle me nebude az takovy problem. Kdyz zapnes 4x4 tak budes mit rozdilne uhlove rychlosti, tzn. pokud zapadnes, tak predni kolo se ti bude tocit pomaleji, nez zadni. Coz v konecnem dusledku asi stejne nebude vadit, protoze predek se pripina jenom kdyz vetsinou zapadnes nekde ve srackach a tam je to celkem fuk.... Napriklad u KQ a Grizzliny by to vadilo, protoze predek se pripne natvrdo a timpadem by se predni kola tocila pomaleji nez zadni a timpadem by sel rychleji do kytek predni vzorek.
10.12.2009 22:18 #506 Téma: POLARIS
Režizer
Město: Liberec XXIII - Doubí
IP:90.178.89.xxx
Offline 3/598
Suzuki LT-A 75O King Quad 4x4, CF Moto 530 RX
10.12.2009 22:31 #509 Téma: POLARIS
JK.Honzik
Město: Bílovec
IP:77.104.215.xxx
Offline 5/299
Hunáč> Nevim jak je to s plechacema, ja mam ALU, tam otoceni nepripada v uvahu, ale pokud mas plechace, tak to bych i tak moc nedoporucoval, protoze to zatizeni na priruby bude tak ohromne, ze s tim muze byt problem. Vem si, ze kdyz mas disk normalne prisroubovany, tak prenos vahy ctyrkolky na disk je diky ulozeni konce poloosy primo uprostred disku a tim i vaha je rovnomerne rozlozena. Kdybys to mel naopak , tak vsechnu vahu Polarky soustredujes na kraj disku, kde jsou priruby, tzn. maximalni zatizeni by bylo na vnitrni hranach.
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.20s