19.02.2009 15:58
JK.Honzik
Město: Bílovec
IP:193.179.44.xxx
Offline 5/299
Zdravim vsechny majitele Polarisů, kteri se pohybuji na tomto foru. Rozhodl jsem se zalozit toto vlakno, protoze na internetu jsem nasel malo informaci o techto strojich. Myslim, ze tyto informace snad budou uzitecne pro radu budoucich potencionalnich ctyrkolkaru, kteri se rozhoduji co koupit, stejne jako ja. Tak tedy by me zajimala hlavne vase zkusenost se stroji Sportsman 500 H.O.ci EFI, Sportsman 800EFI, 550XP, 850XP...rozdily mezi 800EFI a 850XP, taktez 500 a 550XP, jak se chovaji v terenu, jaky je podvozek, subjektivni porovnani s jinou znackou napr.KingQuad, poruchovost, rozdil ve vykonu mezi 500 a 800, jestli je lepsi vubec premyslet o 500ccm a nejit primo do 800ccm apod. Budu rad za kazdy poznatek at uz osobni ci od znameho, kladny ci zaporny! Dekuji za vecne prispevky! JK.Honzik
Naposledy editováno 19.02.2009 16:04:58
12.11.2015 16:03 #5702 Téma: POLARIS
minelab
Město: Šaľa
IP:188.123.122.xxx
Offline 0/584
Polaris Sportsman 800/EFI
12.11.2015 17:51 #5703 Téma: POLARIS
toni
Město: Sokolov
IP:90.176.182.xxx
Offline 0/29
minelab> Do předního difu olej...nedávám tam originál z polarisu,ale našel sem náhražku se stejnou specifikací....bylo to docela hledání,ale pohoda..no a do tý nádobky se žlutým víčkem (expanzky) schované pod předním kufrem pátrám a zatím sem nic než originální nápln nenašel...nezbývá než objednat od polarisu...budu muset objednat litrovku..no nic...a není to stejná nápln jako v předním difu....
12.11.2015 19:11 #5704 Téma: POLARIS
manas76
Město: Skalica
IP:188.123.115.xxx
Offline 8/4202
Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring, Polaris Sportsman XP 550/EPS, Polaris Sportsman 500 H.O.
12.11.2015 22:05 #5706 Téma: POLARIS
minelab
Město: Šaľa
IP:188.123.122.xxx
Offline 0/584
Polaris Sportsman 800/EFI
12.11.2015 22:07 #5707 Téma: POLARIS
minelab
Město: Šaľa
IP:188.123.122.xxx
Offline 0/584
Polaris Sportsman 800/EFI
13.11.2015 02:43 #5708 Téma: POLARIS
manas76
Město: Skalica
IP:188.123.115.xxx
Offline 8/4202
Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring, Polaris Sportsman XP 550/EPS, Polaris Sportsman 500 H.O.
13.11.2015 19:43 #5709 Téma: POLARIS
minelab
Město: Šaľa
IP:188.123.122.xxx
Offline 0/584
Polaris Sportsman 800/EFI
30.11.2015 16:23 #5710 Téma: POLARIS
manas76
Město: Skalica
IP:188.123.115.xxx
Offline 8/4202
Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring, Polaris Sportsman XP 550/EPS, Polaris Sportsman 500 H.O.
01.12.2015 16:35 #5711 Téma: POLARIS
Honza31
Město: Jince
IP:46.13.42.xxx
Offline 1/169
Journeyman Gladiator 510 RX-A
novinka od Polarisu co tomu říkáte ta cena je teda brutální
http://www.novinky.c...do-ceska-stoji-810-t
01.12.2015 21:46 #5712 Téma: POLARIS
manas76
Město: Skalica
IP:188.123.115.xxx
Offline 8/4202
Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring, Polaris Sportsman XP 550/EPS, Polaris Sportsman 500 H.O.
01.12.2015 22:03 #5713 Téma: POLARIS
Honza31
Město: Jince
IP:46.13.42.xxx
Offline 1/169
Journeyman Gladiator 510 RX-A
tohle tam mělo bejt
http://autofun.blesk...-s-legalnosti-14247/
01.12.2015 22:07 #5714 Téma: POLARIS
Honza31
Město: Jince
IP:46.13.42.xxx
Offline 1/169
Journeyman Gladiator 510 RX-A
01.12.2015 22:25 #5715 Téma: POLARIS
Gitex
Město: Pustá Polom
IP:46.13.69.xxx
Offline 0/7
Čau čau kluci, můžu poprosit o vysvětlení ?
Zajímá mě jak funguje pohon 4x4 u Polarisu - konkrétně 850 Sportsman ( uvažuju o koupi )
Nikde jsem nenašel podrobně jak funguje u polarisu pohon 4x4x, jeslti se dá manuálně připnout přední uzávěrka diferenciálu, mají nějaký svůj systém ON-DEMAND TRUE 4 WHEEL DRIVE. Tak bych prosil aby mě někdo vysvětlil jak to u polarisu chodí, hlavně ta uzávěrka.
Zvažuji mezi Can-am 570 nebo Sportsman 850 a u can-amu mě štve ten přední visco-lock a u Polarisu to nevím, proto se ptám na vysvětlení.
Děkuji vám moc
01.12.2015 23:27 #5717 Téma: POLARIS
ottap
Město: Brno-Brno Město
IP:94.112.169.xxx
Offline 4/181
Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 450 4x4 Kingquad
Na polarise nepripnes na tvrdo uzávierku. Bud ťahá len zadok alebo ťahá zadok a pri prokluze zadných kôl sa pripája automaticky predok ked zadné kolesa prestanú preklzovať tak sa predok hned odpojí. To pripnutie a odopnutie predku je okamžite.
02.12.2015 11:36 #5719 Téma: POLARIS
ottap
Město: Brno-Brno Město
IP:46.227.14.xxx
Offline 4/181
Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 450 4x4 Kingquad
Je to lepsie v tom ze na polarise rano ked sadnes na Kolku zapnes 4x4 a cely den sa nestaras o nic. Pri prokluze zadných kôl ti priradí predok a ked prestanu prekluzovat zadné kolá tak to hned odpojí a ťahá len zadok. Takze nemusíš zastavovať a manuálne zapínať 4x4 alebo uzávierku. To pripnutie predku je ako keby zapnes uzávierku príponu sa ti oba predné kola.
02.12.2015 15:09 #5720 Téma: POLARIS
Pidak
Město: Liberec IX - Janův Důl
IP:77.104.251.xxx
Offline 0/57
Polaris Scrambler XP 850
Ahoj pánové (a dámy pokud jsou),
jsem v tomto fóru nováček, a zároveň relativně čerstvý majitel Scramblera 850 LE - omluvte tedy mou nevědomost, pokud se pletu. řekl bych ale, že tazatel se neptá na připojení předku, ale na funkci předku jako celku .... pokud jsem správně pochopil, nemá polárka ve předu diferenciál, tím pádem nepotřebuje uzávěrku, protože předek jede "obě kola na tvrdo" ... systém s automatickým připnutím a odepnutím předku dle potřeby je takto koncipován právě proto, že přední kola (obě) zaberou jen když je to potřeba ... a reakce je opravdu rychlá, v podstatě to nepoznáš.
02.12.2015 15:52 #5721 Téma: POLARIS
manas76
Město: Skalica
IP:188.123.115.xxx
Offline 8/4202
Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring, Polaris Sportsman XP 550/EPS, Polaris Sportsman 500 H.O.
Pidak> přední kola nejsou spojená natvrdo, pak by se nedalo pořádne zatáčet pokud bys to nevypl po vyjetí z bahna na pevnejší podklad. Nevím či se mně to podaří popsat tak aby to každý pochopil ale pokusím se. Základem je, že zadní kola po zapnutí 4x4 se točí malinko rychleji než přední. V předním difu jsou válečky, které se po zapnutí 4x4 magneticky přitáhnou do pohotovostní polohy. Proto když zadek proklouzne a je zaplé 4x4 tak se válečky jakoby šprajcnou a tak připojí přední kolo, každé samostatne. Pokud je zadek na pevném a neprokluzuje, tak se přední kola samy odpojí, protože přední a zadní kola se budou točit stejně a přední kardan malinko pomalej než přední diferák a tím se to odpojí. Výhodou je, že je to hodně rychlé "4x4 s uzávěrkou", daleko rychlejší než Viscolock a i když přijdeš o nějakou součást předních poloos, nejaký homokineťák tak alespoň jedno kolo bude zabírat. Nevýhodou je, že pokud nemáš ADC tak při sjezdu z kopce motor brzdí poze zadní kola... Nevýhoda je taky to, že pokud jedeš ve snehu na polarisu 4x4 tak proto že zadní kola se točí rychleji než předek, tak jsou přád ve smyku a tak je problém držet přímou stopu a jedeš tak nejak šrégem...
02.12.2015 16:32 #5722 Téma: POLARIS
Gitex
Město: Pustá Polom
IP:46.13.69.xxx
Offline 0/7
Aha okey, čili stručně, když se s polarisem postavím ke zdi a chtěl bych jí vyjet tak musím nechat nějak proklouznout zadní nápravu jinak se mi nepřipojí přední. To je docela blbé.. Ale lepšá jak visco-lock to je pravda. No nevím, doporučujete to na terení ježdění občas brod výjezdy a někdy práce?
02.12.2015 16:44 #5723 Téma: POLARIS
Pidak
Město: Liberec IX - Janův Důl
IP:77.104.251.xxx
Offline 0/57
Polaris Scrambler XP 850
díky za vysvětlení ... mohu potvrdit, že i se zlomenou klecí v kloubu na pravém předním kole bylo při zapnutém 4x4 levé přední kolo stále v plném záběru, tedy žádná prodleva, žádné zaváhání, prostě to sepne a jede (prokluz je tak neznatelný že to nezaznamenáš). Tady máš celkem pěkné srovnání obou systémů:
02.12.2015 17:22 #5724 Téma: POLARIS
Jarin4X4
Město: Týn nad Vltavou
IP:178.255.168.xxx
Offline 9/4530
Can-Am Outlander 1000R, Can-Am Renegade 500, Can-Am Outlander 1000, Can-Am Outlander 800R XT-P, Polaris Sportsman 500 H.O.
02.12.2015 17:30 #5725 Téma: POLARIS
Jarin4X4
Město: Týn nad Vltavou
IP:178.255.168.xxx
Offline 9/4530
Can-Am Outlander 1000R, Can-Am Renegade 500, Can-Am Outlander 1000, Can-Am Outlander 800R XT-P, Polaris Sportsman 500 H.O.
02.12.2015 17:46 #5726 Téma: POLARIS
Jarin4X4
Město: Týn nad Vltavou
IP:178.255.168.xxx
Offline 9/4530
Can-Am Outlander 1000R, Can-Am Renegade 500, Can-Am Outlander 1000, Can-Am Outlander 800R XT-P, Polaris Sportsman 500 H.O.
Gitex> víš Polaris je Polaris,Can Am je Can Am Každý má svoje pro a proti,Can Am má Rotax to je plus jako kráva Zeptej se http://www.quadmania.cz/uzivatel/?uid=80692 ten měl jak Polaris tak Suzu a teď má Can Am,je to člověk který je tady už dost dlouho (od začátku) a je fakt nezaujatý nasekal na kolkách haba km a určitě ti poradí
02.12.2015 18:03 #5727 Téma: POLARIS
Gitex
Město: Pustá Polom
IP:46.13.69.xxx
Offline 0/7
Jarin4X4> Vidím, napsal jsem mu.
Ale hoši co by jste brali vy? V těch jeho článcích od toho chlapa co jsi poslal, vychází obě kolky jak polaris tak can am velmi dobře řekl bych nastejno. A kinga nechci, je prý malý a je ještě dražší.
Co poradíte? Polaris sportsman 850 nebo Can-am 570 ? nebo něco uplně jiného?
Díky :)
02.12.2015 18:06 #5728 Téma: POLARIS
Jarin4X4
Město: Týn nad Vltavou
IP:178.255.168.xxx
Offline 9/4530
Can-Am Outlander 1000R, Can-Am Renegade 500, Can-Am Outlander 1000, Can-Am Outlander 800R XT-P, Polaris Sportsman 500 H.O.
02.12.2015 18:13 #5729 Téma: POLARIS
Jarin4X4
Město: Týn nad Vltavou
IP:178.255.168.xxx
Offline 9/4530
Can-Am Outlander 1000R, Can-Am Renegade 500, Can-Am Outlander 1000, Can-Am Outlander 800R XT-P, Polaris Sportsman 500 H.O.
Polaris je blbuvzdorný a vše skoro opravíš na koleni když nejsi tatar,co se týka Polasisu 500,ale 850 bude složitější,je tam i víc el.vymožeností co se může posrat v budoucnu.Can Am 570 je o proti Polarisu hodně hravej a příjemný...ale jak píšu je třeba vědět na co kolku budeš používat a co od ní očekáváš
02.12.2015 18:54 #5730 Téma: POLARIS
Gitex
Město: Pustá Polom
IP:46.13.69.xxx
Offline 0/7
Používat jí budu každej víkend na vyjížďky do terénu, do hor nějaký ten brod a tak, však víte jak se chlapi baví o víkendu s kolkou:D Takže tak, kdyby ten can am neměl ten visco-lock tak do něj jdu hned, jenže jsem se díval a nikdo na to nemá dobrý názor.. Polaris má ten systém podstatně lepší. A rotax je rotax no, polaris má taky 2 válce a výkon o 30 koní víc. Což už jde poznat.. No nevím, je to fakt hnusné rozhodnutí :D
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.25s