19.02.2009 15:58
JK.Honzik
Město: Bílovec
IP:193.179.44.xxx
Offline 5/299
Zdravim vsechny majitele Polarisů, kteri se pohybuji na tomto foru. Rozhodl jsem se zalozit toto vlakno, protoze na internetu jsem nasel malo informaci o techto strojich. Myslim, ze tyto informace snad budou uzitecne pro radu budoucich potencionalnich ctyrkolkaru, kteri se rozhoduji co koupit, stejne jako ja. Tak tedy by me zajimala hlavne vase zkusenost se stroji Sportsman 500 H.O.ci EFI, Sportsman 800EFI, 550XP, 850XP...rozdily mezi 800EFI a 850XP, taktez 500 a 550XP, jak se chovaji v terenu, jaky je podvozek, subjektivni porovnani s jinou znackou napr.KingQuad, poruchovost, rozdil ve vykonu mezi 500 a 800, jestli je lepsi vubec premyslet o 500ccm a nejit primo do 800ccm apod. Budu rad za kazdy poznatek at uz osobni ci od znameho, kladny ci zaporny! Dekuji za vecne prispevky! JK.Honzik
Naposledy editováno 19.02.2009 16:04:58
02.04.2009 21:23 #31 Téma: POLARIS
krkson
Město: Sokolov
IP:89.24.225.xxx
Offline 1/45
Polaris Sportsman 500 EFI
02.04.2009 21:55 #32 Téma: POLARIS
zivel1
Město: Olomouc
IP:77.48.27.xxx
Offline 0/4
Hojte. Polarise jsem koupil za cenu před zdražením tj. za 300 tis.. Lemy se na 850 xp koupit zatím nedají, ale budou. Čepy ještě nevím,protže homám fakt čtrnáct dnů a najeto nějakých 10 motohodin. Jsem zvědavej jakej bude, ale doufám, že to bude pořád tak dobrý jako je teď. Co ty gumy?? Není těch 27 palců moc? Na mokru nebo v terénu na blátě ty ITP trochu kloužou, ale jinak záběr mají famózní.
02.04.2009 22:01 #33 Téma: POLARIS
zivel1
Město: Olomouc
IP:77.48.27.xxx
Offline 0/4
Značky a techničák naPolarise 850 xp není a kdo říká, že ho má tak zřejmě kecá pokud nejde o nějakou levárnu. Homologace není hotová, ale jak bude tak techničák včetně značek dostane každý od prodejce automaticky, pokud si koupí homologační sadu. Bude to tak cca za 2 až 3 měsíce. Já jsem si zatím uzavřell zákonnou pojistku a tak mám zelenou kartu,což znamená, že na silnici můžu na přejezdy stejně jako např. zdvižka. Prostě speciální vozidlo. Policajti nemůžou nic říct pokud ti nenaměří víc jak 20 km/h. S tím se to dá do doby homologace vydržet.
29.04.2009 17:32 #35 Téma: POLARIS
tonybeny
Město: Žižkovo Pole
IP:213.211.42.xxx
Offline 2/175
Suzuki LT-A 700 King Quad 4x4
04.05.2009 18:23 #36 Téma: POLARIS
leos2
Město: Moravské Budějovice
IP:85.71.12.xxx
Offline 44/2795
Can-Am Spyder RS, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250, Polaris Sportsman X2 500 EFI
23.05.2009 19:45 #37 Téma: POLARIS
marek.sm
Město: Praha
IP:217.77.165.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.
24.05.2009 08:46 #38 Téma: POLARIS
pamus
Město: Humpolec
IP:212.71.154.xxx
Offline 15/434
Arctic cat 700 H1 EFI TRV, Polaris Sportsman 800 EFI Touring, Polaris Sportsman XP 850
25.05.2009 08:03 #39 Téma: POLARIS
marek.sm
Město: Praha
IP:85.161.129.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.
díky za odpověď. Byla to docela hrozivě vypadající nehoda s proraženým plotem k sousedům a zlomenou klíční kostí. Dneska s tím půjde chudák na operaci. Řidítka byly zaražený v zemi, ale nevypadají ani ohnutá. Kromě zrcátek a pár škrábanců na plastech, žadná zatím viditelná škoda. Zkušel jsem se na ně pověsit (takový malý cectek test) a nalomená taky asi nebudou. Cca za dva týdny se k vám chystám na 1.garančku tak to nechám zkontrolovat.
28.05.2009 09:43 #42 Téma: POLARIS
marek.sm
Město: Praha
IP:85.161.182.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.
Já ho neměnil, ale asi to bude tím, že mám najeto 20 mh. Při jízdě, je ale kryt variátoru úplně studenej, takže strach nemám. Co jsem četl, tak se nemá nechávat zařazená rychlost, když delší dobu stojíš, protože u polarise to pořád trochu prokluzuje. Zatím jsem neměl čas sundat kryt variátoru a ověřit to, takže nevím jestli je to pravda, jen jsem to četl někde v diskusi.
28.05.2009 10:03 #43 Téma: POLARIS
nespik
Město: Břeclav (Stará Břeclav)
IP:80.78.156.xxx
Offline 0/636
Polaris Sportsman 800 EFI
Dzejar>Borci a jak je to u Polarisů s řemenem variátoru? Od někoho jsem slyšen, že je docela často mění a taky , že docela rádi hoří. Nemáte někdo zkušenost?
28.05.2009 12:33 #45 Téma: POLARIS
leos2
Město: Moravské Budějovice
IP:85.71.12.xxx
Offline 44/2795
Can-Am Spyder RS, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250, Polaris Sportsman X2 500 EFI
při stálé pomalé jízdě do 20km / hod , např v koloně je potřeba jet na redukci , aby se neničil řemen prokluzem..Polaris nemá klasickou rozběhovou spojku proto je dobré jak bylo psáno dávat neutrál při delším stání. Nedáteli-li redukci v extrému dopadnete ja k Can-am na videu taky zapoměl dát redukci. Po chvíli bylo ale vše ok a letěl zase dál.
28.05.2009 13:07 #47 Téma: POLARIS
zmizík_zaks
Město: Bezno
IP:78.110.208.xxx
Offline 5/6226
Journeyman Gladiator X8, Linhai ATV 260 LH
28.05.2009 13:14 #48 Téma: POLARIS
nespik
Město: Břeclav (Stará Břeclav)
IP:80.78.156.xxx
Offline 0/636
Polaris Sportsman 800 EFI
28.05.2009 13:30 #49 Téma: POLARIS
nespik
Město: Břeclav (Stará Břeclav)
IP:80.78.156.xxx
Offline 0/636
Polaris Sportsman 800 EFI
zaks>Mám stejné na Linhai
28.05.2009 14:16 #51 Téma: POLARIS
zmizík_zaks
Město: Bezno
IP:78.110.208.xxx
Offline 5/6226
Journeyman Gladiator X8, Linhai ATV 260 LH
28.05.2009 15:46 #52 Téma: POLARIS
nespik
Město: Břeclav (Stará Břeclav)
IP:80.78.156.xxx
Offline 0/636
Polaris Sportsman 800 EFI
Cali>nespik> a nad 11km/h za jízdy řadíš H?
07.06.2009 21:35 #53 Téma: POLARIS
marek.sm
Město: Praha
IP:217.77.165.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.
08.06.2009 08:58 #54 Téma: POLARIS
slezak.z
Město: Břeclav
IP:80.78.147.xxx
Offline 2/289
marek.sm> No vidíš, to je zajímavej postřech. Hadička je opravdu na odvětrání. A taková hadička je nejen na předním difu, ale taky třeba na převodovce. Obě vedou dopředu pod řídítka. Další dvě hadice na "odvzdušnění" vedou z olejové nádoby a zespodu z motoru. Ty vedou k filtru. Jenže aby mohl olej vytéct, musel by se do difu někama dostat vzduch. Jinak titiž vzniká podtlak, kterej olej pryč prostě nepustí. Takže podle mne, by to vytéct nemělo, pokud někde není nějaká další netěsnost. Samozřejmě je potřeba kolku co nejrychleji dostat zpět na kola. Je to sice jen můj čistě teoretická názor, nezkoušel jsem to, ale zese bych řekl, že hned tak nevyteče.
08.06.2009 10:28 #55 Téma: POLARIS
marek.sm
Město: Praha
IP:85.161.76.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.
slezak.z> no mě právě asi vyteklo. Původně jsem myslel, že je to jen z motoru, protože byl olej v airboxu, ale později jsem si všiml, že kape i z pod řidítek, což bude teda z převodovky nebo z difu. Musím to hned zkontrolovat, kolik ubylo, jestli to nebude průser. V první chvíli mě to vůbec nenapadlo zkontrolovat. No myslím, že to ale není moc dobře technicky řešený, když z toho hned tečou náplně při převrácení.
08.06.2009 16:41 #57 Téma: POLARIS
marek.sm
Město: Praha
IP:85.161.228.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.34s