19.02.2009 15:58
JK.Honzik
Město: Bílovec
IP:193.179.44.xxx
Offline 5/299
Zdravim vsechny majitele Polarisů, kteri se pohybuji na tomto foru. Rozhodl jsem se zalozit toto vlakno, protoze na internetu jsem nasel malo informaci o techto strojich. Myslim, ze tyto informace snad budou uzitecne pro radu budoucich potencionalnich ctyrkolkaru, kteri se rozhoduji co koupit, stejne jako ja. Tak tedy by me zajimala hlavne vase zkusenost se stroji Sportsman 500 H.O.ci EFI, Sportsman 800EFI, 550XP, 850XP...rozdily mezi 800EFI a 850XP, taktez 500 a 550XP, jak se chovaji v terenu, jaky je podvozek, subjektivni porovnani s jinou znackou napr.KingQuad, poruchovost, rozdil ve vykonu mezi 500 a 800, jestli je lepsi vubec premyslet o 500ccm a nejit primo do 800ccm apod. Budu rad za kazdy poznatek at uz osobni ci od znameho, kladny ci zaporny! Dekuji za vecne prispevky! JK.Honzik
Naposledy editováno 19.02.2009 16:04:58
05.05.2010 22:35 #752 Téma: POLARIS
007profík
Město: Swansea
IP:94.142.234.xxx
Offline 2/1358
Polaris Sportsman 800/EFI
05.05.2010 22:39 #754 Téma: POLARIS
Lisak123
Město: Sklené nad Oslavou
IP:213.192.6.xxx
Offline 0/200
Polaris Sportsman XP 550
marek.sm>Cali> no tak za ty peníze bych do toho šel. I ten nový model má pohon řetězem je to určitě vyzkoušený a jednoduchý takže bych se toho nebál.
05.05.2010 22:43 #755 Téma: POLARIS
007profík
Město: Swansea
IP:94.142.234.xxx
Offline 2/1358
Polaris Sportsman 800/EFI
05.05.2010 22:52 #757 Téma: POLARIS
marek.sm
Město: Praha
IP:217.77.165.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.
05.05.2010 23:23 #759 Téma: POLARIS
leos2
Město: Moravské Budějovice
IP:82.144.159.xxx
Offline 44/2795
Can-Am Spyder RS, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250, Polaris Sportsman X2 500 EFI
Sportman X2 má převodovku , motor a zadní diferenciál v jednom kuse v jednom odlitku.Olej je společná nálň pro převodovku a zadní diferenciál .Motor je proto posazen více vzadu neš krátká verze. Uvnitř bloku je řetězem poháněná zadní kola , ale tento řetěz není vidět je v olejové lázni v převodovce.Ani se nešponuje to se dělá samo na předek je kardan jako u normální 4kolky
Krátké polárky nemají zadní diferenciál je to napevno .
05.05.2010 23:59 #760 Téma: POLARIS
nespik
Město: Břeclav (Stará Břeclav)
IP:88.83.247.xxx
Offline 0/636
Polaris Sportsman 800 EFI
06.05.2010 00:05 #761 Téma: POLARIS
nespik
Město: Břeclav (Stará Břeclav)
IP:88.83.247.xxx
Offline 0/636
Polaris Sportsman 800 EFI
Leos2>007profík>Leos2> a to ti to variátor nevypne?? brždění.
Doporučuješ motor 800 nebo 850??
nevypne , Variátor nemá odstředivou spojku jako u ostatních strojů. 800ccm je starý model, 850 je ůplně jiný stroj , jiný tvar jiné pérování, všechno jinak , 800 by byl krok zpět. Když novou tak už 850 ccm
06.05.2010 09:12 #762 Téma: POLARIS
Petr_max500
Město: Břeclav
IP:80.78.147.xxx
Offline 3/924
Polaris Sportsman X2 500 EFI, Access Motor Max 250
007profík>Tak dnes jsem byl v Polarisu na Praze 4 vybrat svůj další stroj a prodavač mě zasypal dost informací teď jen nevím jaký krok zvolit??
Žlutá nebo bílá RZ??
Jeden nebo dva cestující???
800 nebo 850 motor???
posilovač řízení nebo raději pomocník při sestupu??
Může někdo ještě poradit?? moc děkuju.
Ještě barvu?? Raději nějakou nenápadnou??
06.05.2010 09:28 #763 Téma: POLARIS
nespik
Město: Břeclav (Stará Břeclav)
IP:88.83.247.xxx
Offline 0/636
Polaris Sportsman 800 EFI
No fakt je ten že krátké 800 se dělaly s ADC a prodloužené s Turf modem. Je fakt že to ADC nepoužívám a na jedné kolce s tím mám trochu problémy - je to hlučnější než na té novější - sice to funguje o tom žádná ale ten zvuk je z toho takový divný. Bylo to 2 měsíce v servisu a neporadili si s tím. Obecně je fakt že čím víc udělátek tím víc věcí na pokažení. Jinak naprostý souhlas s maxem.
06.05.2010 10:01 #764 Téma: POLARIS
Petr_max500
Město: Břeclav
IP:80.78.147.xxx
Offline 3/924
Polaris Sportsman X2 500 EFI, Access Motor Max 250
Ještě možná doplním, proč jsem napsal, že bez posilovače řízení. Já má X2 a ta má vzadu diferenciál. Když jedu po asfaltce, přepnu automaticky na Turf, kdy se zadní diferák "odemkne". Ono to při řízení hodně pomáhá, protože pak jde na pevným povrchu fakt lehce i bez posilovače.
Je ale potřeba při zapnutým Turfu dávat i trochu bacha. Už se mě párkrát stalo, že jsem jel z kopce dolů pod plynem a dole zatočil do zatáčky - vnitřní zadní kolo se nadzvedlo a roztočilo ve vzduchu. Po dosednutí pak dostaly rozvody v zadním diferáku asi pěknou ránu. Ale zatím bez závad, je to asi dobře udělaný.
06.05.2010 10:24 #765 Téma: POLARIS
marek.sm
Město: Praha
IP:85.161.53.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.
06.05.2010 10:35 #766 Téma: POLARIS
leos2
Město: Moravské Budějovice
IP:82.144.159.xxx
Offline 44/2795
Can-Am Spyder RS, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250, Polaris Sportsman X2 500 EFI
Já jsemn točil řídítkama u yamahy s posilovačem , na místě a vůbec to nefungovalo , motor byl přitom nastartován, prej se musí trochu jet, tak si říkám když uř trochu jedu tak ten posilovač nepotřebuji, je potřeba aby šel na místě , tam se s tím nejvíc poperu. Ale jiné značky to snad mají funkční i když se stojí ,
06.05.2010 11:01 #767 Téma: POLARIS
Lisak123
Město: Sklené nad Oslavou
IP:213.192.6.xxx
Offline 0/200
Polaris Sportsman XP 550
06.05.2010 12:56 #769 Téma: POLARIS
007profík
Město: Swansea
IP:86.49.14.xxx
Offline 2/1358
Polaris Sportsman 800/EFI
06.05.2010 13:16 #770 Téma: POLARIS
mihcal
Město: Budějovické Předměstí
IP:194.213.199.xxx
Offline 2/4075
Masai K 50
Posilovač funguje u XP i na místě. Já ho nemám a nechybí mi, uřídit se to dá úplně v pohodě jako každá jiná kolka. I když dneska bych si za něj asi připlatil. A ADC (brždění) budeš mít u řady XP vždy!
Na 800 jsem nikdy nejel, ale papírově je na těch pár kubických centimetrů navíc o hodně vyšší výkon.
A pokud koupíš 550 nebo 850 model ´10, k variátoru se dostaneš mnohem líp než u ´09.
A připlácet si nějaký peníze za SPZ, která tam neni od dovozce, mi připadá jako blbost.
Jo a to nejdůležitější ze všeho: XP 850/550 jsou mnohem hezčí (i když samozřejmě neprověřenější) než 800...
06.05.2010 20:20 #771 Téma: POLARIS
nespik
Město: Břeclav (Stará Břeclav)
IP:88.83.247.xxx
Offline 0/636
Polaris Sportsman 800 EFI
06.05.2010 20:29 #772 Téma: POLARIS
mihcal
Město: Budějovické Předměstí
IP:92.62.224.xxx
Offline 2/4075
Masai K 50
06.05.2010 21:25 #773 Téma: POLARIS
007profík
Město: Swansea
IP:94.142.234.xxx
Offline 2/1358
Polaris Sportsman 800/EFI
06.05.2010 21:29 #774 Téma: POLARIS
mihcal
Město: Budějovické Předměstí
IP:92.62.224.xxx
Offline 2/4075
Masai K 50
06.05.2010 22:14 #775 Téma: POLARIS
007profík
Město: Swansea
IP:94.142.234.xxx
Offline 2/1358
Polaris Sportsman 800/EFI
07.05.2010 01:10 #776 Téma: POLARIS
nespik
Město: Břeclav (Stará Břeclav)
IP:88.83.247.xxx
Offline 0/636
Polaris Sportsman 800 EFI
Mychal>Spokojený jsem. Ale stejně si myslím, že japonci jsou se spolehlivostí dál.
Rozhodla cena. V zimě byla u Polarisu akce. Myslím, že Outlander, Thunder cat a Sportsman jsou si hodně blízké čtyřkolky a Polaris byl o třetinu levnější.
07.05.2010 08:37 #777 Téma: POLARIS
leos2
Město: Moravské Budějovice
IP:82.144.159.xxx
Offline 44/2795
Can-Am Spyder RS, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250, Polaris Sportsman X2 500 EFI
07.05.2010 12:24 #779 Téma: POLARIS
mihcal
Město: Budějovické Předměstí
IP:194.213.199.xxx
Offline 2/4075
Masai K 50
nespik>Mychal>Spokojený jsem. Ale stejně si myslím, že japonci jsou se spolehlivostí dál.
Rozhodla cena. V zimě byla u Polarisu akce. Myslím, že Outlander, Thunder cat a Sportsman jsou si hodně blízké čtyřkolky a Polaris byl o třetinu levnější.
Myslels Arctic Cat ? Nemoc Polarisů si nemyslím že to je spíš je to o tom že první řemeny které se dávaly do 8mikil byly stejné jako na 5kilech pak je začali dávat silnější. Pokud ale někdo jezdí s kolkou řekněme na doraz pak je možné že se řemeny kurví. Já jsem někde četl na fóru že borec s Polárkou tahá klády z lesa (ne 50ti kilové) ale podstatně těžší tzn kolka je vytížená a řemen tam má už 8000km. Pokud se bude jezdit extrémní šplháky na Hčko tak motor to pobere ale řemen dostane po krku. Jinak jsem byl při tom když kamoš trošku potrápil Outlandera a z varia se mu krásně modře dýmilo. Takže mluvit obecně o tom že Polaris má jakési nemoci mně připadá blbost. Podle mě ti co utrápili řemen v Polárce by ho utrápili kdekoliv jinde ... Pokud by jim to výkon umožnil pochopitelně.
07.05.2010 12:26 #780 Téma: POLARIS
mihcal
Město: Budějovické Předměstí
IP:194.213.199.xxx
Offline 2/4075
Masai K 50
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.17s