asp_leden_2013

QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


banner

Téma: POLARIS

19.02.2009   15:58

JK.Honzik JK.Honzik Město: Bílovec
IP:193.179.44.xxx
Offline 5/299

Zdravim vsechny majitele Polarisů, kteri se pohybuji na tomto foru. Rozhodl jsem se zalozit toto vlakno, protoze na internetu jsem nasel malo informaci o techto strojich. Myslim, ze tyto informace snad budou uzitecne pro radu budoucich potencionalnich ctyrkolkaru, kteri se rozhoduji co koupit, stejne jako ja. Tak tedy by me zajimala hlavne vase zkusenost se stroji Sportsman 500 H.O.ci EFI, Sportsman 800EFI, 550XP, 850XP...rozdily mezi 800EFI a 850XP, taktez 500 a 550XP, jak se chovaji v terenu, jaky je podvozek, subjektivni porovnani s jinou znackou napr.KingQuad, poruchovost, rozdil ve vykonu mezi 500 a 800, jestli je lepsi vubec premyslet o 500ccm a nejit primo do 800ccm apod. Budu rad za kazdy poznatek at uz osobni ci od znameho, kladny ci zaporny! Dekuji za vecne prispevky! JK.Honzik

Naposledy editováno 19.02.2009 16:04:58

předchozínásledující 1 ... 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 ... 218

Odpovědi: POLARIS

05.05.2010   22:32   #751 Téma: POLARIS

Cali Cali Město: Kroměříž
IP:89.24.7.xxx
Offline 5/15301

tak to já bych udělal o dva kroky zpět?

Citace | Odpovědět

05.05.2010   22:35   #752 Téma: POLARIS

007profík 007profík Město: Swansea
IP:94.142.234.xxx
Offline 2/1358
Polaris Sportsman 800/EFI

Cali> jak dva kroky zpět??

Citace | Odpovědět

05.05.2010   22:39   #753 Téma: POLARIS

Cali Cali Město: Kroměříž
IP:89.24.7.xxx
Offline 5/15301

no chcu polaris 6x6 500

Citace | Odpovědět

05.05.2010   22:39   #754 Téma: POLARIS

Lisak123 Lisak123 Město: Sklené nad Oslavou
IP:213.192.6.xxx
Offline 0/200
Polaris Sportsman XP 550

marek.sm>Cali> no tak za ty peníze bych do toho šel. I ten nový model má pohon řetězem je to určitě vyzkoušený a jednoduchý takže bych se toho nebál.



Nová 6x6 již nemá řetěz, je hnaná kardanem a z první nápravy na zadní je opět kardan.
Osobně také preferuji žlutou spz, mám pokoj od policajtů, když popojíždím po vesnici a nemám přilbu, s posilovačem jsem jezdil a osobně zavrhl, nemám cit v řízení a na silnici jsem se bál sundat jednu ruku z řidítka abych někam nevlítl, ten problém bez posilovače nemám. Možná v těžkém terénu to může být dobrý pomocník, ale zatím mně nechybí.



Naposledy editováno 05.05.2010 22:46:32

Citace | Odpovědět

05.05.2010   22:43   #755 Téma: POLARIS

007profík 007profík Město: Swansea
IP:94.142.234.xxx
Offline 2/1358
Polaris Sportsman 800/EFI

6x6 se dělá i v obsahu 500?

Citace | Odpovědět

05.05.2010   22:49   #756 Téma: POLARIS

Cali Cali Město: Kroměříž
IP:89.24.7.xxx
Offline 5/15301

dělal se do roku myslím 09 no ale co ten klasickej řetěz????

Citace | Odpovědět

05.05.2010   22:52   #757 Téma: POLARIS

marek.sm marek.sm Město: Praha
IP:217.77.165.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.

Lisak123> tak to se mi asi plete s tím řetězem, ale někde jsem to určitě viděl. 800 stovka sportsman má kardan a zadní rozvodku, pětistovka sportsman má převodovku s rozvodkou v jednom kuse bez kardanu tak proto asi ten řetěz aby to bylo co nejlevnější.

Citace | Odpovědět

05.05.2010   22:55   #758 Téma: POLARIS

Cali Cali Město: Kroměříž
IP:89.24.7.xxx
Offline 5/15301

tak a teď v tom mám uplnej hokej

Citace | Odpovědět

05.05.2010   23:23   #759 Téma: POLARIS

leos2 leos2 Město: Moravské Budějovice
IP:82.144.159.xxx
Offline 44/2795
Can-Am Spyder RS, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250, Polaris Sportsman X2 500 EFI

Sportman X2 má převodovku , motor a zadní diferenciál v jednom kuse v jednom odlitku.Olej je společná nálň pro převodovku a zadní diferenciál .Motor je proto posazen více vzadu neš krátká verze. Uvnitř bloku je řetězem poháněná zadní kola , ale tento řetěz není vidět je v olejové lázni v převodovce.Ani se nešponuje to se dělá samo na předek je kardan jako u normální 4kolky

Krátké polárky nemají zadní diferenciál je to napevno .



Naposledy editováno 05.05.2010 23:24:03

Citace | Odpovědět

05.05.2010   23:59   #760 Téma: POLARIS

nespik nespik Město: Břeclav (Stará Břeclav)
IP:88.83.247.xxx
Offline 0/636
Polaris Sportsman 800 EFI

Leos2> Pravda pravda

Citace | Odpovědět

06.05.2010   00:05   #761 Téma: POLARIS

nespik nespik Město: Břeclav (Stará Břeclav)
IP:88.83.247.xxx
Offline 0/636
Polaris Sportsman 800 EFI

Leos2>007profík>Leos2> a to ti to variátor nevypne?? brždění.
Doporučuješ motor 800 nebo 850??

nevypne , Variátor nemá odstředivou spojku jako u ostatních strojů. 800ccm je starý model, 850 je ůplně jiný stroj , jiný tvar jiné pérování, všechno jinak , 800 by byl krok zpět. Když novou tak už 850 ccm



Nevím osobně si to nemyslím ty nové mašiny mají spoustu nevýhod - nikde jsem neviděl na youtubu výměnu řemenu tady to asi nepůjde tak jak na staré 800 a i toho úložného místa je tam poskrovnu za cenu mírného zvětšení světlé výšky, sedadlo se mně zdá že je poloviční, naviják ve předu jen dole atd.. - nevím ale já su rád za starou 800 ... Je to věc názoru zeptejte se někoho kdo má 850tku tam to bude objektivní názor ... jestli nový koncept Polarisu s 850tkama byl dobrý či ne ukáže až za pár roků praxe



Naposledy editováno 06.05.2010 01:08:34

Citace | Odpovědět

06.05.2010   09:12   #762 Téma: POLARIS

Petr_max500 Petr_max500 Město: Břeclav
IP:80.78.147.xxx
Offline 3/924
Polaris Sportsman X2 500 EFI, Access Motor Max 250

007profík>Tak dnes jsem byl v Polarisu na Praze 4 vybrat svůj další stroj a prodavač mě zasypal dost informací teď jen nevím jaký krok zvolit??
Žlutá nebo bílá RZ??
Jeden nebo dva cestující???
800 nebo 850 motor???
posilovač řízení nebo raději pomocník při sestupu??
Může někdo ještě poradit?? moc děkuju.
Ještě barvu?? Raději nějakou nenápadnou??



Záleží taky, na co chceš mašinu používat.
Já třeba dost používám stroj pracovně. Víc jak půlka cest je s naloženým vozíkem. Mám sice bílou SPZ ale dnes už bych šel spíš do žluté. A to hlavně kvůli přilbě, kterou u žluté nemusíš mít. Když jedu s narvaným vozíkem na redukci rychlostí tak 20 kmh, tak je přilba k ničemu. Akorát se v ní v létě potíš. Na traktoru (TKčko a podobně) se taky nejezdí s přilbou. Navíc se žlutou SPZ nemusíš jezdit na technické kontroly.
Zase pokud chceš lítat rekreačně a po silnici, bude bílá asi lepší.

Stejně tak ten systém ADC. Já ho nemám, mám jen EBS - brždění motorem pouze na zadní kola. Na normální ježdění to stačí, ale když jedu s vozíkem dolů z prudšího kopce po polní cestě, bodlo by i to brždění předku. Protože zadek se prostě "utrhne" - zadní kola se sice skoro netočí, ale smykem kloužou dolů protože kolku tlačí ten vozík. Samozřejmě brzda na levém předním řídítku vše vyřeší. Asi má pravdu leoš v tom, že je tam bez ADC míň věcí na pokažení a je snažší údržba - jednoduchá výměna oleje v předním diferáku. Prostě jen vypustíš a naleješ novej. U ADC se s tím musíš hrát jako když měníš brzdovou kapalinu, vlastně ještě trochu složitějc.

S posilovačem jsem nejezdil, tak to neumím posoudit. Sice se občas stane, že se někde zapíchnu v nějaké díře a musím řídítka přeprat, aly vždycky jsem na to dobře najezenej, takže zvítězím.

Já bych pro sebe teda asi volil takto:
Žlutá SPZ, 2 lidi, motor osmistovka (líp se mění řemen varia), bez posilovače, bez ADC a barva černá, zelená nebo kamufláž.



Naposledy editováno 06.05.2010 09:12:53

Citace | Odpovědět

06.05.2010   09:28   #763 Téma: POLARIS

nespik nespik Město: Břeclav (Stará Břeclav)
IP:88.83.247.xxx
Offline 0/636
Polaris Sportsman 800 EFI

No fakt je ten že krátké 800 se dělaly s ADC a prodloužené s Turf modem. Je fakt že to ADC nepoužívám a na jedné kolce s tím mám trochu problémy - je to hlučnější než na té novější - sice to funguje o tom žádná ale ten zvuk je z toho takový divný. Bylo to 2 měsíce v servisu a neporadili si s tím. Obecně je fakt že čím víc udělátek tím víc věcí na pokažení. Jinak naprostý souhlas s maxem.



Naposledy editováno 06.05.2010 09:30:30

Citace | Odpovědět

06.05.2010   10:01   #764 Téma: POLARIS

Petr_max500 Petr_max500 Město: Břeclav
IP:80.78.147.xxx
Offline 3/924
Polaris Sportsman X2 500 EFI, Access Motor Max 250

Ještě možná doplním, proč jsem napsal, že bez posilovače řízení. Já má X2 a ta má vzadu diferenciál. Když jedu po asfaltce, přepnu automaticky na Turf, kdy se zadní diferák "odemkne". Ono to při řízení hodně pomáhá, protože pak jde na pevným povrchu fakt lehce i bez posilovače.

Je ale potřeba při zapnutým Turfu dávat i trochu bacha. Už se mě párkrát stalo, že jsem jel z kopce dolů pod plynem a dole zatočil do zatáčky - vnitřní zadní kolo se nadzvedlo a roztočilo ve vzduchu. Po dosednutí pak dostaly rozvody v zadním diferáku asi pěknou ránu. Ale zatím bez závad, je to asi dobře udělaný.

Citace | Odpovědět

06.05.2010   10:24   #765 Téma: POLARIS

marek.sm marek.sm Město: Praha
IP:85.161.53.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.

Osobně taky po posilovači netoužím, nepřijde mi že by to byl problém utočit to bez posilovače. Možná někde v lese při kličkování a otáčení se mezi stromy, ale ta troška námahy a rozlámaný tělo k jízdě na kolce podle mě patří.

Citace | Odpovědět

06.05.2010   10:35   #766 Téma: POLARIS

leos2 leos2 Město: Moravské Budějovice
IP:82.144.159.xxx
Offline 44/2795
Can-Am Spyder RS, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250, Polaris Sportsman X2 500 EFI

Já jsemn točil řídítkama u yamahy s posilovačem , na místě a vůbec to nefungovalo , motor byl přitom nastartován, prej se musí trochu jet, tak si říkám když uř trochu jedu tak ten posilovač nepotřebuji, je potřeba aby šel na místě , tam se s tím nejvíc poperu. Ale jiné značky to snad mají funkční i když se stojí ,

Citace | Odpovědět

06.05.2010   11:01   #767 Téma: POLARIS

Lisak123 Lisak123 Město: Sklené nad Oslavou
IP:213.192.6.xxx
Offline 0/200
Polaris Sportsman XP 550

U Polarise funguje posilovač na elektriku, jak zapneš klíček, už cítíš jeho funkci, takže i na místě.

Citace | Odpovědět

06.05.2010   12:21   #768 Téma: POLARIS

Xawerius Xawerius Město: Libočany
IP:194.228.40.xxx
Offline 3/900

Leos2> to byl asi model 2007 protože jinak nevim, mám modelovej rok 2008 a posilovač běží ihned po nastartování motoru, je to hodně znát - tak o polovic

Citace | Odpovědět

06.05.2010   12:56   #769 Téma: POLARIS

007profík 007profík Město: Swansea
IP:86.49.14.xxx
Offline 2/1358
Polaris Sportsman 800/EFI

Max500> díky za info, tedy všem díky
Také to tak zvolím
Odhadl jsi to dobře, zelená barva bude fajn, žlutá značka taky jezdím více v terénu než po silnici (na to mám jiné stroje )
posilovač mít asi nemusím člověk by se měl na kolce trochu utahat

Citace | Odpovědět

06.05.2010   13:16   #770 Téma: POLARIS

mihcal mihcal Město: Budějovické Předměstí
IP:194.213.199.xxx
Offline 2/4075
Masai K 50

Posilovač funguje u XP i na místě. Já ho nemám a nechybí mi, uřídit se to dá úplně v pohodě jako každá jiná kolka. I když dneska bych si za něj asi připlatil. A ADC (brždění) budeš mít u řady XP vždy!
Na 800 jsem nikdy nejel, ale papírově je na těch pár kubických centimetrů navíc o hodně vyšší výkon.
A pokud koupíš 550 nebo 850 model ´10, k variátoru se dostaneš mnohem líp než u ´09.
A připlácet si nějaký peníze za SPZ, která tam neni od dovozce, mi připadá jako blbost.

Jo a to nejdůležitější ze všeho: XP 850/550 jsou mnohem hezčí (i když samozřejmě neprověřenější) než 800...



Naposledy editováno 06.05.2010 13:57:47

Citace | Odpovědět

06.05.2010   20:20   #771 Téma: POLARIS

nespik nespik Město: Břeclav (Stará Břeclav)
IP:88.83.247.xxx
Offline 0/636
Polaris Sportsman 800 EFI

Na fóru Davida Redla borec psal o tom že se na XP čkách dost trhaly řemeny pár fotek je tady

Citace | Odpovědět

06.05.2010   20:29   #772 Téma: POLARIS

mihcal mihcal Město: Budějovické Předměstí
IP:92.62.224.xxx
Offline 2/4075
Masai K 50

nespik> To je pravda. Zrovna jako u 800:
Asi je to nemoc Polarisů. I když na mém bývalém KQ odešel první řemen v 2500 km a teď je prý další na odpis v cca 7000 km.

Citace | Odpovědět

06.05.2010   21:25   #773 Téma: POLARIS

007profík 007profík Město: Swansea
IP:94.142.234.xxx
Offline 2/1358
Polaris Sportsman 800/EFI

Mychal> takže jsi spokojený s 850?

Citace | Odpovědět

06.05.2010   21:29   #774 Téma: POLARIS

mihcal mihcal Město: Budějovické Předměstí
IP:92.62.224.xxx
Offline 2/4075
Masai K 50

Spokojený jsem. Ale stejně si myslím, že japonci jsou se spolehlivostí dál.
Rozhodla cena. V zimě byla u Polarisu akce. Myslím, že Outlander, Thunder cat a Sportsman jsou si hodně blízké čtyřkolky a Polaris byl o třetinu levnější.

Citace | Odpovědět

06.05.2010   22:14   #775 Téma: POLARIS

007profík 007profík Město: Swansea
IP:94.142.234.xxx
Offline 2/1358
Polaris Sportsman 800/EFI

jaká byla tvá pořizovací cena?? Pokud ti nebude vadit odpověď

Citace | Odpovědět

07.05.2010   01:10   #776 Téma: POLARIS

nespik nespik Město: Břeclav (Stará Břeclav)
IP:88.83.247.xxx
Offline 0/636
Polaris Sportsman 800 EFI

Mychal>Spokojený jsem. Ale stejně si myslím, že japonci jsou se spolehlivostí dál.
Rozhodla cena. V zimě byla u Polarisu akce. Myslím, že Outlander, Thunder cat a Sportsman jsou si hodně blízké čtyřkolky a Polaris byl o třetinu levnější.



Myslels Arctic Cat ? Nemoc Polarisů si nemyslím že to je spíš je to o tom že první řemeny které se dávaly do 8mikil byly stejné jako na 5kilech pak je začali dávat silnější. Pokud ale někdo jezdí s kolkou řekněme na doraz pak je možné že se řemeny kurví. Já jsem někde četl na fóru že borec s Polárkou tahá klády z lesa (ne 50ti kilové) ale podstatně těžší tzn kolka je vytížená a řemen tam má už 8000km. Pokud se bude jezdit extrémní šplháky na Hčko tak motor to pobere ale řemen dostane po krku. Jinak jsem byl při tom když kamoš trošku potrápil Outlandera a z varia se mu krásně modře dýmilo. Takže mluvit obecně o tom že Polaris má jakési nemoci mně připadá blbost. Podle mě ti co utrápili řemen v Polárce by ho utrápili kdekoliv jinde ... Pokud by jim to výkon umožnil pochopitelně.



Naposledy editováno 07.05.2010 01:19:19

Citace | Odpovědět

07.05.2010   08:37   #777 Téma: POLARIS

leos2 leos2 Město: Moravské Budějovice
IP:82.144.159.xxx
Offline 44/2795
Can-Am Spyder RS, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250, Polaris Sportsman X2 500 EFI

Nespiku ty máš asi namysli toto žejo ? tam sji byl taky

Citace | Odpovědět

07.05.2010   08:40   #778 Téma: POLARIS

Cali Cali Město: Kroměříž
IP:89.24.7.xxx
Offline 5/15301

Nespik přesně tak řečeno plnej souhlas

Citace | Odpovědět

07.05.2010   12:24   #779 Téma: POLARIS

mihcal mihcal Město: Budějovické Předměstí
IP:194.213.199.xxx
Offline 2/4075
Masai K 50

nespik>Mychal>Spokojený jsem. Ale stejně si myslím, že japonci jsou se spolehlivostí dál.
Rozhodla cena. V zimě byla u Polarisu akce. Myslím, že Outlander, Thunder cat a Sportsman jsou si hodně blízké čtyřkolky a Polaris byl o třetinu levnější.

Myslels Arctic Cat ? Nemoc Polarisů si nemyslím že to je spíš je to o tom že první řemeny které se dávaly do 8mikil byly stejné jako na 5kilech pak je začali dávat silnější. Pokud ale někdo jezdí s kolkou řekněme na doraz pak je možné že se řemeny kurví. Já jsem někde četl na fóru že borec s Polárkou tahá klády z lesa (ne 50ti kilové) ale podstatně těžší tzn kolka je vytížená a řemen tam má už 8000km. Pokud se bude jezdit extrémní šplháky na Hčko tak motor to pobere ale řemen dostane po krku. Jinak jsem byl při tom když kamoš trošku potrápil Outlandera a z varia se mu krásně modře dýmilo. Takže mluvit obecně o tom že Polaris má jakési nemoci mně připadá blbost. Podle mě ti co utrápili řemen v Polárce by ho utrápili kdekoliv jinde ... Pokud by jim to výkon umožnil pochopitelně.


Myslel jsem dvouválec od Arctic catu - tedy Thunder cat. Jinak s tim řemenem máš pravdu. Taky jsem byl varován, že ten motor pobere všechno a je třeba v malých rychlostech dávat "L". V manuálu píšou,
pod 11 km/h dávat redukci.

Citace | Odpovědět

07.05.2010   12:26   #780 Téma: POLARIS

mihcal mihcal Město: Budějovické Předměstí
IP:194.213.199.xxx
Offline 2/4075
Masai K 50

007profík> V pohodě. Nic tajnýho. Modely 2009 byly do konce roku za cca 250 tis.

Citace | Odpovědět

Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.

Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.

předchozínásledující 1 ... 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 ... 218


English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.17s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce