asp_leden_2013

QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


banner

Téma: POLARIS

19.02.2009   15:58

JK.Honzik JK.Honzik Město: Bílovec
IP:193.179.44.xxx
Offline 5/299

Zdravim vsechny majitele Polarisů, kteri se pohybuji na tomto foru. Rozhodl jsem se zalozit toto vlakno, protoze na internetu jsem nasel malo informaci o techto strojich. Myslim, ze tyto informace snad budou uzitecne pro radu budoucich potencionalnich ctyrkolkaru, kteri se rozhoduji co koupit, stejne jako ja. Tak tedy by me zajimala hlavne vase zkusenost se stroji Sportsman 500 H.O.ci EFI, Sportsman 800EFI, 550XP, 850XP...rozdily mezi 800EFI a 850XP, taktez 500 a 550XP, jak se chovaji v terenu, jaky je podvozek, subjektivni porovnani s jinou znackou napr.KingQuad, poruchovost, rozdil ve vykonu mezi 500 a 800, jestli je lepsi vubec premyslet o 500ccm a nejit primo do 800ccm apod. Budu rad za kazdy poznatek at uz osobni ci od znameho, kladny ci zaporny! Dekuji za vecne prispevky! JK.Honzik

Naposledy editováno 19.02.2009 16:04:58

předchozínásledující 1 ... 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 ... 218

Odpovědi: POLARIS

09.05.2010   21:37   #811 Téma: POLARIS

caprighia caprighia Město: Praha
IP:85.160.6.xxx
Offline 3/2602
Polaris Sportsman 800 EFI, Journeyman Stormer LC320

Ještě za rozumnou cenu super podvozek Polaris a 800 ccm je dostatek. Závodit na silnici nebudeš a v bahně a vodě budeš profík

Citace | Odpovědět

09.05.2010   21:47   #812 Téma: POLARIS

007profík 007profík Město: Swansea
IP:94.142.234.xxx
Offline 2/1358
Polaris Sportsman 800/EFI

caprighia> tak tak, myslíž že vydržím do září??

Citace | Odpovědět

09.05.2010   22:04   #813 Téma: POLARIS

caprighia caprighia Město: Praha
IP:85.160.6.xxx
Offline 3/2602
Polaris Sportsman 800 EFI, Journeyman Stormer LC320

Oni doprodají 800 a ty si koupíš 850

Citace | Odpovědět

09.05.2010   22:10   #814 Téma: POLARIS

marek.sm marek.sm Město: Praha
IP:217.77.165.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.

007profík> předpoklám, že jsi jel na obou 800 i 850 je to výkonově velký rozdíl? Nebo třeba v povozku je to srovnatelný?

Citace | Odpovědět

09.05.2010   22:11   #815 Téma: POLARIS

nespik nespik Město: Břeclav (Stará Břeclav)
IP:88.83.247.xxx
Offline 0/636
Polaris Sportsman 800 EFI

caprighia> To jsem nepochopil mně jede 8mikilo na silnici s terénníma gumama 110km/h



Naposledy editováno 09.05.2010 22:12:04

Citace | Odpovědět

09.05.2010   22:21   #816 Téma: POLARIS

caprighia caprighia Město: Praha
IP:85.160.6.xxx
Offline 3/2602
Polaris Sportsman 800 EFI, Journeyman Stormer LC320

To nebyla v žádném případě narážka, že by 800 byla pomalá (zvláště ode mně ), ale dnes jsme s Profíkem trochu kecali o Polárkách a padlo, že 850 jede 140 - ale to pro nás oba je údaj nedůležitý. Bahníme.

Citace | Odpovědět

09.05.2010   22:31   #817 Téma: POLARIS

007profík 007profík Město: Swansea
IP:94.142.234.xxx
Offline 2/1358
Polaris Sportsman 800/EFI

marek.sm> rozdíl tam určitě je (výkon) Podvozek nevím, dokud to nevemu do terénu a to ti nikdo nepůjčí.
Tedy aspoň né mě. Protože terén je až po uši

Citace | Odpovědět

09.05.2010   22:39   #818 Téma: POLARIS

marek.sm marek.sm Město: Praha
IP:188.95.127.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.

007profík> diky

Citace | Odpovědět

09.05.2010   22:53   #819 Téma: POLARIS

nespik nespik Město: Břeclav (Stará Břeclav)
IP:88.83.247.xxx
Offline 0/636
Polaris Sportsman 800 EFI

caprighia> Je pravda že v takové rychlosti už to je na zabití - takže si nedokážu představit jet na 4kuli 140km/h to už bych asi nepobral, to už je kolka totálně neovladatelná takže pokud jedeš rovně tak budiž ale už v takové rychlosti nezatočíš



Naposledy editováno 09.05.2010 22:58:34

Citace | Odpovědět

09.05.2010   22:57   #820 Téma: POLARIS

nespik nespik Město: Břeclav (Stará Břeclav)
IP:88.83.247.xxx
Offline 0/636
Polaris Sportsman 800 EFI

Akorát mi uniká jak je možné že 850 má výkon 63kW a 800 jen 39kW přitom Fiesta 1,4 benál má výkon 59kW/5700ot. Tady něco nesedí ...

Citace | Odpovědět

09.05.2010   23:07   #821 Téma: POLARIS

007profík 007profík Město: Swansea
IP:94.142.234.xxx
Offline 2/1358
Polaris Sportsman 800/EFI

nespik> to sedí až moc!

Citace | Odpovědět

09.05.2010   23:13   #822 Téma: POLARIS

caprighia caprighia Město: Praha
IP:85.160.6.xxx
Offline 3/2602
Polaris Sportsman 800 EFI, Journeyman Stormer LC320

Ono to je 51 kW a 39 kW - na některých stránkách jsou chybné údaje (někde i oba údaje najednou) I tak je to dost. V krouťáku tak velký rozdíl nebude - i 800 má dost. Do středních ot. budou mét křivku výkonu velmi podobnou.

Citace | Odpovědět

09.05.2010   23:13   #823 Téma: POLARIS

nespik nespik Město: Břeclav (Stará Břeclav)
IP:88.83.247.xxx
Offline 0/636
Polaris Sportsman 800 EFI

Polaris 500HO má výkon 25kW, Polaris 550XP má výkon 31kW což je nárůst o 20% 800 39kW 850 63 kW což je nárůst o 40% přičemž nárůst objemu u 500-550 je 10% ale nárůst objemu u 800-850 je jen 6% a pokud to vemu selským rozumem a selským výpočtem tak Ford Fiesta má přibližně 2x takový výkon jak 800 a má 2x takový objem ale ten výkon u toho 850xp mně neseděl



Naposledy editováno 09.05.2010 23:15:59

Citace | Odpovědět

10.05.2010   00:34   #824 Téma: POLARIS

007profík 007profík Město: Swansea
IP:94.142.234.xxx
Offline 2/1358
Polaris Sportsman 800/EFI

nespik> to není pouze o obsahu. Záleží na posazení válců. nejlépe do V.
Elektronika udělá hodně práce, počet ventilů, atd.
Polaris 800 má obsah 760

Citace | Odpovědět

10.05.2010   08:15   #825 Téma: POLARIS

tom.tk tom.tk Město: Praha
IP:90.177.61.xxx
Offline 0/106

tak je důležitý výkon vstřikovacího čerpadla, nelze porovnávat čím větší obsah tím větší výkon tak to nefunguje, např. u motoru 500 když dáme ostrou vačku, větší sání, otevřený výfuk a očipujeme čerpadlo tak bude mít výkon na motoru někde k 70kwatům a více , ale nevím jak dlouho to ten válec vydrží

Citace | Odpovědět

10.05.2010   08:22   #826 Téma: POLARIS

nespik nespik Město: Břeclav (Stará Břeclav)
IP:88.83.247.xxx
Offline 0/636
Polaris Sportsman 800 EFI

007profík> No to já vím ale jaký obsah má teda skutečně ta 850 ? Samozřejmě že to není přesné ale pro srovnání to stačí. Výkony závoďáků jsou taky vymrskané otáčkama a vším možným ale ten motor má pak podstatně kratší životnost - někdy i jen jeden závod ...



Naposledy editováno 10.05.2010 08:25:12

Citace | Odpovědět

10.05.2010   08:50   #827 Téma: POLARIS

marek.sm marek.sm Město: Praha
IP:85.161.119.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.

Ten uváděný výkon je předpokládám na klice motoru. Zajímavější by bylo u pracovních kolek uvádět výkon na kolech pro porovnání třeba způsobu řešení uložení motoru podélně a napříč, nebo konstrukce převodovky a varia, což má na výkon na kolech určitě vliv. Taky ten papírový maximální výkon není asi úplně vypovídající, protože když prakticky porovnám výkon mojí 500 stovky cca 35 koní a trakotoru co má 67 koní tak mi to třeba v lese nepřijde, že má traktor "jen" dvojnásobný výkon. Pocitově je to tak 10 násobek.

Citace | Odpovědět

10.05.2010   09:26   #828 Téma: POLARIS

mihcal mihcal Město: Budějovické Předměstí
IP:194.213.199.xxx
Offline 2/4075
Masai K 50

nespik> 850 má opravdu 850 ccm.
caprighia> 140 km/h určitě nejede. Teda aspoň ta moje ne.

Citace | Odpovědět

10.05.2010   09:34   #829 Téma: POLARIS

caprighia caprighia Město: Praha
IP:85.160.33.xxx
Offline 3/2602
Polaris Sportsman 800 EFI, Journeyman Stormer LC320

Tak jen kapku teorie - ofic. stránky uvádějí obsahy 760 a 850 ccm. (výkon u 760 tam není uveden, u 850 70 koní - není uvedeno jestli SAE nebo DIN, což se pak trochu liší, neb SAE je bez pohonu čerpadla, altíku atd, což nevím jak u kolky) Jinak špičkový výkon není důležitý (tedy je-li ho dost ) spíš jeho průběh a hlavně křivka Mk - u endur a čtyřkolek zvláště. Co by bylo platno 80 koní z 350 tky, když by jsi je měl k dispozici v 12000 ot a musel to zpřevodovat do použitelných otáček na kolech ? Obecně víceválec má větší ztráty - ale to u jedno a dvouválce zanedbejme. Křivka výkonu a Mk také závisí na poměru vrtání a zdvihu (též boj s exhalacemi) a hlavně v časování ventilů (na kompresi, dávkování paliva, ekokurvítkách atd...). Nás nejvíc zajímá rozsah, v jakém motor má zátah a je použitelný. Nutno podotknout, že zde oba uvedené motory fungují nadprůměrně a těch cca 17 koní navíc u 850 se nejvíc projeví v rychlosti a možná delší době, po kterou je schopen zrychlovat. Údaje o krouťáku jsem nenašel a ideální info t.j. výkonový graf také ne. Ale to jen tak - oba jsou bezva a je na každém, jestli uzná rozdíl v ceně za stojící za to, že dostane stroj s vyšším výkonem, většími koly atd. K tomu traktoru - no ten má nejspíš při těch 67 koních víc Mk než 70 koňová Polárka, zabírá od volnoběhu do max. někde okolo 2000 ot. a potřebuješ spoustu převodů na rozpětí rychlosti 0 až 40.
P.S. model 850 EPS 2010 by měl mít opravdu 85 koníků, dle Polaris.cz



Naposledy editováno 10.05.2010 17:11:59

Citace | Odpovědět

10.05.2010   18:41   #830 Téma: POLARIS

xsob xsob Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928

tom.tk> od kdy má benzín vstřikovací čerpadlo a jak by jsi ho čipoval?? A ještě úpravy většinou odnese klika a né válec



Naposledy editováno 10.05.2010 18:43:13

Citace | Odpovědět

10.05.2010   18:48   #831 Téma: POLARIS

slezak.z slezak.z Město: Břeclav
IP:80.78.147.xxx
Offline 2/289

xsob> Jediný čerpadlo je v benzínové nádrži. To ale dává pořád stejný tlak bez ohledu na otáčky. Dávkuje to tryska ovládaná řídící jednotkou. Mezi tryskou a čerpadlem je ještě palivový filtr.
A odnést to může i ojnice nebo pístní čep.



Naposledy editováno 10.05.2010 18:50:45

Citace | Odpovědět

10.05.2010   18:51   #832 Téma: POLARIS

xsob xsob Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928

slezak.z> Toto já vím moc dobře! Proto jsem se ptal "tom. tk" ! Psal že na tom záleží jaký je a jak ho čipuje... Jo ještě ta tryska je elektromagnet, kterej to tam dávkuje



Naposledy editováno 10.05.2010 18:52:31

Citace | Odpovědět

10.05.2010   18:53   #833 Téma: POLARIS

xsob xsob Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928

slezak.z> A odnést to může i ojnice nebo pístní čep.

Tím jsem právě myslel kliku jako celek

Citace | Odpovědět

10.05.2010   18:53   #834 Téma: POLARIS

slezak.z slezak.z Město: Břeclav
IP:80.78.147.xxx
Offline 2/289

xsob> Asi se přeťukl. Čipovat se dá jen ta tryska.

Citace | Odpovědět

10.05.2010   18:56   #835 Téma: POLARIS

xsob xsob Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928

slezak.z> Spíš jen myslel a trošku tomu nerozumí, ale chybama se člověk učí. Čipovat se dá pouze řídící jednotka, která upravuje směs podle různých faktorů a podnětu s čidel, taky předstih a další.

Citace | Odpovědět

10.05.2010   19:00   #836 Téma: POLARIS

slezak.z slezak.z Město: Břeclav
IP:80.78.147.xxx
Offline 2/289

Já mám na celý čipování a další rádoby úpravy výkonu jednoduchý názor - Je to na hovno. Jen to sníží životnost motoru a dalších dílů - variátor, převodovka a vše další. Stroj je z výroby stavěnej na určitý výkon. Malý zvýšení výkonu tak, aby zůstala životnost, to je v jednotkách procent a to nikdo reálně asi nepozná. Velký zvýšení výkonu je děsně drahý a většinou na úkor životnosti. Aby byla životnost podržená, stálo by to takový prachy, že se prostě vyplatí stroj prodat a koupit zrovna silnější mašinu, která je tak stavěná z výroby.
Něco jinýho je odstranění těch eko-buzeračních pi.ovin jako je zpětný sání výfukových plynů (EGR), škrcení a podobně. To určitě odstranit hned jak to půjde. Třeba EGR motoru vyloženě škodí.

Citace | Odpovědět

10.05.2010   19:04   #837 Téma: POLARIS

xsob xsob Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928

slezak.z> přeně tak. Upravit maximálně vario, spíš doladit a je hotovo!

Citace | Odpovědět

10.05.2010   20:27   #838 Téma: POLARIS

nespik nespik Město: Břeclav (Stará Břeclav)
IP:88.83.247.xxx
Offline 0/636
Polaris Sportsman 800 EFI

10.05.2010   20:28   #839 Téma: POLARIS

nespik nespik Město: Břeclav (Stará Břeclav)
IP:88.83.247.xxx
Offline 0/636
Polaris Sportsman 800 EFI

slezak.z> jinak se tady vůbec neřešilo nějaké čipování 4kolek pouze rozdíl mezi udávaným výkonem 850XP a 800

Citace | Odpovědět

10.05.2010   21:16   #840 Téma: POLARIS

caprighia caprighia Město: Praha
IP:85.160.33.xxx
Offline 3/2602
Polaris Sportsman 800 EFI, Journeyman Stormer LC320

Čipovat 800 ccm kolku je blbost - si myslím. Ale čerpadlo tam zcela jistě je, neb je to EFI, neboli electronic fuel INJECTION, takže do trysky to musí nacpat vstřikovací čerpadlo. To co je v nádrži je podávací čerpadlo. Co se eventuálně tuní je software v řídící jednotce, která dává pokyn čerpadlu kdy a kolik má vstříknout. Též vstřikovací trysky lze změnit.

Citace | Odpovědět

Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.

Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.

předchozínásledující 1 ... 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 ... 218


English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.54s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce