asp_leden_2013

QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


banner

Téma: POLARIS

19.02.2009   15:58

JK.Honzik JK.Honzik Město: Bílovec
IP:193.179.44.xxx
Offline 5/299

Zdravim vsechny majitele Polarisů, kteri se pohybuji na tomto foru. Rozhodl jsem se zalozit toto vlakno, protoze na internetu jsem nasel malo informaci o techto strojich. Myslim, ze tyto informace snad budou uzitecne pro radu budoucich potencionalnich ctyrkolkaru, kteri se rozhoduji co koupit, stejne jako ja. Tak tedy by me zajimala hlavne vase zkusenost se stroji Sportsman 500 H.O.ci EFI, Sportsman 800EFI, 550XP, 850XP...rozdily mezi 800EFI a 850XP, taktez 500 a 550XP, jak se chovaji v terenu, jaky je podvozek, subjektivni porovnani s jinou znackou napr.KingQuad, poruchovost, rozdil ve vykonu mezi 500 a 800, jestli je lepsi vubec premyslet o 500ccm a nejit primo do 800ccm apod. Budu rad za kazdy poznatek at uz osobni ci od znameho, kladny ci zaporny! Dekuji za vecne prispevky! JK.Honzik

Naposledy editováno 19.02.2009 16:04:58

předchozínásledující 1 ... 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 ... 218

Odpovědi: POLARIS

10.05.2010   21:21   #841 Téma: POLARIS

nespik nespik Město: Břeclav (Stará Břeclav)
IP:88.83.247.xxx
Offline 0/636
Polaris Sportsman 800 EFI

caprighia> přesně

Citace | Odpovědět

10.05.2010   21:25   #842 Téma: POLARIS

caprighia caprighia Město: Praha
IP:85.160.33.xxx
Offline 3/2602
Polaris Sportsman 800 EFI, Journeyman Stormer LC320

Škoda že s uvedenými stroji nemám zkušenost na vlastní palec, ale ta technika se mi fakt líbí. Nejradši bych Rincona s předním pohonem Polarisu

Citace | Odpovědět

10.05.2010   21:35   #843 Téma: POLARIS

nespik nespik Město: Břeclav (Stará Břeclav)
IP:88.83.247.xxx
Offline 0/636
Polaris Sportsman 800 EFI

caprighia> No taky jsem slintal po Hondě ale už si ani nepamatuju proč mě to pustilo ...

Citace | Odpovědět

10.05.2010   21:35   #844 Téma: POLARIS

xsob xsob Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928

caprighia> Vstřikovací čerpadlo má nafta a tyto vstřiky (trysky) jsou elektromagnetickýho principu, tudíž každá tryska je čerpadlo a všichni máme pravdu

Citace | Odpovědět

10.05.2010   21:41   #845 Téma: POLARIS

caprighia caprighia Město: Praha
IP:85.160.33.xxx
Offline 3/2602
Polaris Sportsman 800 EFI, Journeyman Stormer LC320

xsob - to může a nemusí být pravda (nevím, jestli má Polárka tento typ vstřiku) Ale v principu je tryskám jedno, jestli jimi prochází nafta nebo benzín. Každopádně něčím musíš vyrobit ten tlak a buď ho čerpadlo dávkuje rovnou do trysek, nebo do jednoho "úložiště" a trysky jsou utevírány extra. U benzínu je ještě možnost nepřímého vstřiku do sacího potrubí (tedy ne do válce jako u přímého vstřiku) To platí obecně, Polárka nevím jak to má, zajímalo by mně to.

Citace | Odpovědět

10.05.2010   21:52   #846 Téma: POLARIS

xsob xsob Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928

caprighia> Nafta potřebuje vysoký tlak paliva při vstřiku aby zažehla, benzín, je jedno jestli přímo nebo do sání jemě rozprašuje (mlží) v intervalech a zapaluje ho svíčka. Proto to není vstřikovací čerpadlo o tlaku 2000 atmosfér jako u nafty ale injekční elektromagnet skoro bez tlaku (oproti naftě). Jestli máš někde po ruce starej jednnobodovej vstřik u auta (stará felda, kadet) sundej filtr vzduchu a mrkni ke škrtící klapce jak se tam benzín rozprašuje, jak ve skleníku

Citace | Odpovědět

10.05.2010   22:03   #847 Téma: POLARIS

caprighia caprighia Město: Praha
IP:85.160.33.xxx
Offline 3/2602
Polaris Sportsman 800 EFI, Journeyman Stormer LC320

No jo, ale to je nepřímý vstřik. Přímý musí mít přeci jen vyšší tlak. U nafty musíš kompresí zahřát vzduch, aby se vstříknutá nafta vznítila (vzněcuje se tím horkým stlačeným vzduchem) a ten tlak nemusí být tak vysoký, jak píšeš - a v minulosti ani nebyl, stačilo překonat tu kompresi plus něco. Vysoké tlaky se objevují v poslední době, neb to technika umožňuje a lépe se nafta rozptýlí nad pistonem. Ale to je obecná rovina - s těmi elektromagnetickými tryskami můžeš mít pravdu. Takže tam je nějaký pístek, který coby součást elektromagnetu vtlačí benzín skrz trysku ? A jak se ten elektromagnet ovládá - myslím jak se reguluje zdvih (množství) nebo doba otevření (též množství) ? V tom druhém případě by tam zase muselo být něco, co připraví benál pod tlakem

Citace | Odpovědět

11.05.2010   01:12   #848 Téma: POLARIS

007profík 007profík Město: Swansea
IP:94.142.234.xxx
Offline 2/1358
Polaris Sportsman 800/EFI

dnes jsem se byl opět podívat na polárky Tedy včera.

Citace | Odpovědět

11.05.2010   09:07   #849 Téma: POLARIS

Cali Cali Město: Kroměříž
IP:89.24.7.xxx
Offline 5/15301

nespik>caprighia> No taky jsem slintal po Hondě ale už si ani nepamatuju proč mě to pustilo ...


asik ta cena

Citace | Odpovědět

11.05.2010   15:19   #850 Téma: POLARIS

nespik nespik Město: Břeclav (Stará Břeclav)
IP:88.83.247.xxx
Offline 0/636
Polaris Sportsman 800 EFI

Cali> No k ceně jsem se asi ani nedostal bo mám dojem že ani nebyl oficiální dovozce a asi toto byl ten problém ... teda nevím už to jistě ale myslím že ano

Citace | Odpovědět

11.05.2010   15:22   #851 Téma: POLARIS

nespik nespik Město: Břeclav (Stará Břeclav)
IP:88.83.247.xxx
Offline 0/636
Polaris Sportsman 800 EFI

no a potom sem se při "vybírání" dostal až k Polárce a na Hondici už jsem si ani nevzpomněl



Naposledy editováno 11.05.2010 18:52:02

Citace | Odpovědět

11.05.2010   18:16   #852 Téma: POLARIS

xsob xsob Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928

caprighia> Ten vtřikovač řídí řídící jednotka a benzím mu připraví podávací črpadlo, který podává daleko víc benzínu a pod větším tlakem než u karburátoru, samozřejmě co je na víc jde přepadem spět do nádrže. Na jedněch závodech jsme z nouze použili pod. čerpadlo ze stříkačky, protože naše kleklo a ohlo to hned plováky v obou karburátoreh, šlo tam toho moc. Končím debatu, spíš se zeptej v servisu, víc ůž to nepopíšu a nechci zbytečně plkat v tomhle vláknu.

Citace | Odpovědět

11.05.2010   20:28   #853 Téma: POLARIS

caprighia caprighia Město: Praha
IP:85.160.52.xxx
Offline 3/2602
Polaris Sportsman 800 EFI, Journeyman Stormer LC320

OK - díky za konstruktivní debatu. Jinak jsem koukal, že vlastně všechny modely mají "on demand awd" a jak jsem na akcích viděl i pětistovka má síly dost. A ty se občas u sousedů jeté dají koupit okolo 4000 eur.

Citace | Odpovědět

11.05.2010   20:39   #854 Téma: POLARIS

xsob xsob Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928

caprighia> Jo Polárka je jednou ze tří možných budoucích o ktrých uvažuju vlastně ze čtyř, z toho jedna je mimo Us a Japan.

Citace | Odpovědět

11.05.2010   22:16   #855 Téma: POLARIS

nespik nespik Město: Břeclav (Stará Břeclav)
IP:88.83.247.xxx
Offline 0/636
Polaris Sportsman 800 EFI

caprighia> No pokud to jezdí v D tak by to neměl býti problém u nás přihlásit protože pokud to jezdilo s papírama v D tak ti naši blbouni už s tím bohudík nic nenadělají. Nevím teda jak přesně to funguje se 4o ale se vším ostatním to tak je.

Citace | Odpovědět

11.05.2010   22:33   #856 Téma: POLARIS

caprighia caprighia Město: Praha
IP:85.160.52.xxx
Offline 3/2602
Polaris Sportsman 800 EFI, Journeyman Stormer LC320

Oni mají také dva typy papírů - žluté a bílé a spousta jich je bez. Asi jezdí jen mimo silnice. Ale spíš jsem to nakousl ke srovnání, neb si myslím, že i pětistovka je dost silná a cenový rozdíl proti 850 je velký. Zajímavé je, že v D si potrpí na menší kubatury, když jsem tak projížděl inzerci, tak i KQ skoro samé 400, Polárky 500 a méně, Outlandery samé 400 atd. Myslím, že v terénu je 500 Polárka dostačující a na silnici také brzdit provoz nebude.

Citace | Odpovědět

11.05.2010   22:47   #857 Téma: POLARIS

007profík 007profík Město: Swansea
IP:94.142.234.xxx
Offline 2/1358
Polaris Sportsman 800/EFI

Stále si nejsem jistý posilovač nebo není nutný???

Citace | Odpovědět

11.05.2010   23:03   #858 Téma: POLARIS

marek.sm marek.sm Město: Praha
IP:217.77.165.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.

007profík> za mě bez posilovače

Citace | Odpovědět

11.05.2010   23:08   #859 Téma: POLARIS

marek.sm marek.sm Město: Praha
IP:217.77.165.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.

caprighia> na silnici je 5 stovka slabá a motor musíš točit skoro na 7 tisíc při tachometrových 90 km/h, v terénu je výkon pro mě dostačující. Kdybych kupoval dneska tak bych počkal na slevu a šel do 8 stovky. Na vánoce byla za 200 což proti 5 stovce není takový rozdíl.



Naposledy editováno 11.05.2010 23:11:30

Citace | Odpovědět

11.05.2010   23:19   #860 Téma: POLARIS

007profík 007profík Město: Swansea
IP:94.142.234.xxx
Offline 2/1358
Polaris Sportsman 800/EFI

marek.sm> myslíš že je to součástka navíc která se může porouchat?
Šel bys do 800 nebo 850?

Citace | Odpovědět

11.05.2010   23:50   #861 Téma: POLARIS

marek.sm marek.sm Město: Praha
IP:217.77.165.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.

007profík> u věcí do terénu zastávám názor čím jednoduší tím lepší. Jestli 800 nebo 850 tak to Ti neporadím. Sám bych se těžko rozhodoval. Víc se mi líbí 850, ale vyrábí se relativně krátce takže to těžko hodnotit. 800 je osvědčená a prověřená konstrukce takže to vidím jako plus. V dnešní době optimalizace nákladů na výrobu těžko říct jestli novější model je lepší než starší. Mám subaru forestra 09 a jezdil jsem i pár krát se starším typem a kdyby se vyráběl ještě ten starší model tak bych koupil ten, protože ten nový je už obyčejné tuctové suv proti tomu staršímu kombíku.

Citace | Odpovědět

12.05.2010   05:56   #862 Téma: POLARIS

caprighia caprighia Město: Praha
IP:85.160.22.xxx
Offline 3/2602
Polaris Sportsman 800 EFI, Journeyman Stormer LC320

marek.sm : zastávám tentýž názor - čím jednoduší, tím lepší. Ono se dnes vše dnes požeňšťuje - i auta. co byla dříve kus poctivého železa dnes v 80 % slouží pipkám na vožení děcek do školy. Ale my s těmi kolkami nejezdíme na plácku u chalupy a tak každá věc, které může uškodit voda, bahno, sníh atd. je potenciální riziko. Na nohejbal si také neberu posilovač nohou, aby mi usnadnil hru a kolkaření je přeci hra, ne ?

Citace | Odpovědět

12.05.2010   06:27   #863 Téma: POLARIS

slezak.z slezak.z Město: Břeclav
IP:80.78.147.xxx
Offline 2/289

007profík> Pokud to bereš na práci a budeš s tím 8 hodin denně tahat třeba dříví po lese, kličkovat mezi stromy a tak, tak posilovač ber. Pokud to bereš na vyjížďky a vyblbnutí, tak já bych ho oželel.

Citace | Odpovědět

12.05.2010   06:59   #864 Téma: POLARIS

milosc milosc Město: Dalovice
IP:85.70.78.xxx
Offline 1/22

slezak.z> Ahoj. Mám od února 2010 novou 850 s eps a predtím jsem mel Brut Fose 650. Polemizovat o tom jestli je posilovač k necemu mohu posoudit. V tezkem terenu - trialu je to bezva . Mužeš stát za jízdy a vybírat ideální stopu.Koukni se na váhu 800 a 850 , pridej si Tvoji a pak to v terénu tahej. Při rychlé jízde po silnici posilovac strací na účinnosti tak že je to v pohode. Kdybych se mel dnes rozhodovat tak do posilovace urcite jdu. Stejne si myslim ze do dvou let to přidají do vsech vetsích atv vsichni lepsi výrobci.Je to jenom muj nazor , ale pisi ze skusenosti v porovnani co jsem jezdil s Brutem a co s XP 850.

Citace | Odpovědět

12.05.2010   07:34   #865 Téma: POLARIS

slezak.z slezak.z Město: Břeclav
IP:80.78.147.xxx
Offline 2/289

milosc> Je pravda, že já na žádný kolce s EPS nejezdil. Tvůj pohled bude určitě objektivnější. Já to psal podle sebe - moje X2 váží s výbavou (naviják, rámy atd.) skoro 400 kg. Se mnou to bude skoro půl tuny. Přesto mě posilovač nijak nechybí a to si triálky taky užívám. Jezdí s tím i můj syn (12 let) po polních cestách a zvládá to. Spíš ho po hodině bolí palec od plynu než ruky od řízení. Ale jak říkám, nikdy jsem s ním nejel a přínosem to určitě bude. Jinak by to tam nedávali. Je tedy třeba jen uvážit cenový rozdíl a případně servis.
Je možný, že kdybych sedl na kolku s posilovačem, už bych třeba nic jinýho nechtěl. Proto to raději nebudu dělat

Citace | Odpovědět

12.05.2010   07:56   #866 Téma: POLARIS

Xawerius Xawerius Město: Libočany
IP:194.228.40.xxx
Offline 3/900

nemám zkušenost s polárem, ale včera jsem byl venku s kámošem já Grizzly 700 EPS on TGB Blade 550... Blade má proti grizzly hodně široká řidítka takže je tam větší páka, ale i přesto je to proti řízení s posilovačem hodně tuhé, u mě osobně to řízení bez posilovače nebudí ten pocit důvěry, prostě je tam něco špatně, ale jsem rozmazlenej 5000 km s EPS, je to o tom si to vyzkoušet, protože každý dnes dělaný posilovač má jinou charakteristiku

Citace | Odpovědět

12.05.2010   20:41   #867 Téma: POLARIS

Fabulito Fabulito Město: Praha 5-Košíře
IP:86.49.113.xxx
Offline 0/19
Polaris Sportsman XP 850 EPS

No já bych k tomuto tématu už snad jen dodal, že jsem doposud ještě ani jednou neměl pocit že by 850 XP scházel výkon ať už v terénu nebo na silnici. Takže z mýho pohledu je veškerý tuning úplně mimo. Každopádně jak už tu někdo psal... s tou maximálkou to tak horký nebude, protože já sem z toho víc jak cca 120 nevymačkal... ani z kopce

Citace | Odpovědět

12.05.2010   20:55   #868 Téma: POLARIS

caprighia caprighia Město: Praha
IP:85.160.36.xxx
Offline 3/2602
Polaris Sportsman 800 EFI, Journeyman Stormer LC320

Nebreč já 85 a to je o 500 ot přetočené

Citace | Odpovědět

12.05.2010   20:57   #869 Téma: POLARIS

Fabulito Fabulito Město: Praha 5-Košíře
IP:86.49.113.xxx
Offline 0/19
Polaris Sportsman XP 850 EPS

a co se posilovače týká tak tam mu nemohu vytknout křivého slova.. ale je fakt že na kolce bez posilovače sem toho moc nenajezdil takže taky nejsem správnej na posouzení.... Profíku já si myslím že by asi rozhodovali peníze... kolik za to chtěj vlastně ?

Citace | Odpovědět

12.05.2010   20:57   #870 Téma: POLARIS

007profík 007profík Město: Swansea
IP:94.142.234.xxx
Offline 2/1358
Polaris Sportsman 800/EFI

Fabulito> no vidíš ty máš 850, můžu se svézt??

Citace | Odpovědět

Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.

Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.

předchozínásledující 1 ... 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 ... 218


English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.29s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce