19.02.2009 15:58
JK.Honzik
Město: Bílovec
IP:193.179.44.xxx
Offline 5/299
Zdravim vsechny majitele Polarisů, kteri se pohybuji na tomto foru. Rozhodl jsem se zalozit toto vlakno, protoze na internetu jsem nasel malo informaci o techto strojich. Myslim, ze tyto informace snad budou uzitecne pro radu budoucich potencionalnich ctyrkolkaru, kteri se rozhoduji co koupit, stejne jako ja. Tak tedy by me zajimala hlavne vase zkusenost se stroji Sportsman 500 H.O.ci EFI, Sportsman 800EFI, 550XP, 850XP...rozdily mezi 800EFI a 850XP, taktez 500 a 550XP, jak se chovaji v terenu, jaky je podvozek, subjektivni porovnani s jinou znackou napr.KingQuad, poruchovost, rozdil ve vykonu mezi 500 a 800, jestli je lepsi vubec premyslet o 500ccm a nejit primo do 800ccm apod. Budu rad za kazdy poznatek at uz osobni ci od znameho, kladny ci zaporny! Dekuji za vecne prispevky! JK.Honzik
Naposledy editováno 19.02.2009 16:04:58
10.05.2010 21:21 #841 Téma: POLARIS
nespik
Město: Břeclav (Stará Břeclav)
IP:88.83.247.xxx
Offline 0/636
Polaris Sportsman 800 EFI
10.05.2010 21:25 #842 Téma: POLARIS
caprighia
Město: Praha
IP:85.160.33.xxx
Offline 3/2602
Polaris Sportsman 800 EFI, Journeyman Stormer LC320
10.05.2010 21:35 #843 Téma: POLARIS
nespik
Město: Břeclav (Stará Břeclav)
IP:88.83.247.xxx
Offline 0/636
Polaris Sportsman 800 EFI
10.05.2010 21:41 #845 Téma: POLARIS
caprighia
Město: Praha
IP:85.160.33.xxx
Offline 3/2602
Polaris Sportsman 800 EFI, Journeyman Stormer LC320
xsob - to může a nemusí být pravda (nevím, jestli má Polárka tento typ vstřiku) Ale v principu je tryskám jedno, jestli jimi prochází nafta nebo benzín. Každopádně něčím musíš vyrobit ten tlak a buď ho čerpadlo dávkuje rovnou do trysek, nebo do jednoho "úložiště" a trysky jsou utevírány extra. U benzínu je ještě možnost nepřímého vstřiku do sacího potrubí (tedy ne do válce jako u přímého vstřiku) To platí obecně, Polárka nevím jak to má, zajímalo by mně to.
10.05.2010 21:52 #846 Téma: POLARIS
xsob
Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928
caprighia> Nafta potřebuje vysoký tlak paliva při vstřiku aby zažehla, benzín, je jedno jestli přímo nebo do sání jemě rozprašuje (mlží) v intervalech a zapaluje ho svíčka. Proto to není vstřikovací čerpadlo o tlaku 2000 atmosfér jako u nafty ale injekční elektromagnet skoro bez tlaku (oproti naftě). Jestli máš někde po ruce starej jednnobodovej vstřik u auta (stará felda, kadet) sundej filtr vzduchu a mrkni ke škrtící klapce jak se tam benzín rozprašuje, jak ve skleníku
10.05.2010 22:03 #847 Téma: POLARIS
caprighia
Město: Praha
IP:85.160.33.xxx
Offline 3/2602
Polaris Sportsman 800 EFI, Journeyman Stormer LC320
No jo, ale to je nepřímý vstřik. Přímý musí mít přeci jen vyšší tlak. U nafty musíš kompresí zahřát vzduch, aby se vstříknutá nafta vznítila (vzněcuje se tím horkým stlačeným vzduchem) a ten tlak nemusí být tak vysoký, jak píšeš - a v minulosti ani nebyl, stačilo překonat tu kompresi plus něco. Vysoké tlaky se objevují v poslední době, neb to technika umožňuje a lépe se nafta rozptýlí nad pistonem. Ale to je obecná rovina - s těmi elektromagnetickými tryskami můžeš mít pravdu. Takže tam je nějaký pístek, který coby součást elektromagnetu vtlačí benzín skrz trysku ? A jak se ten elektromagnet ovládá - myslím jak se reguluje zdvih (množství) nebo doba otevření (též množství) ? V tom druhém případě by tam zase muselo být něco, co připraví benál pod tlakem
11.05.2010 01:12 #848 Téma: POLARIS
007profík
Město: Swansea
IP:94.142.234.xxx
Offline 2/1358
Polaris Sportsman 800/EFI
11.05.2010 15:19 #850 Téma: POLARIS
nespik
Město: Břeclav (Stará Břeclav)
IP:88.83.247.xxx
Offline 0/636
Polaris Sportsman 800 EFI
11.05.2010 15:22 #851 Téma: POLARIS
nespik
Město: Břeclav (Stará Břeclav)
IP:88.83.247.xxx
Offline 0/636
Polaris Sportsman 800 EFI
11.05.2010 18:16 #852 Téma: POLARIS
xsob
Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928
caprighia> Ten vtřikovač řídí řídící jednotka a benzím mu připraví podávací črpadlo, který podává daleko víc benzínu a pod větším tlakem než u karburátoru, samozřejmě co je na víc jde přepadem spět do nádrže. Na jedněch závodech jsme z nouze použili pod. čerpadlo ze stříkačky, protože naše kleklo a ohlo to hned plováky v obou karburátoreh, šlo tam toho moc. Končím debatu, spíš se zeptej v servisu, víc ůž to nepopíšu a nechci zbytečně plkat v tomhle vláknu.
11.05.2010 20:28 #853 Téma: POLARIS
caprighia
Město: Praha
IP:85.160.52.xxx
Offline 3/2602
Polaris Sportsman 800 EFI, Journeyman Stormer LC320
11.05.2010 22:16 #855 Téma: POLARIS
nespik
Město: Břeclav (Stará Břeclav)
IP:88.83.247.xxx
Offline 0/636
Polaris Sportsman 800 EFI
11.05.2010 22:33 #856 Téma: POLARIS
caprighia
Město: Praha
IP:85.160.52.xxx
Offline 3/2602
Polaris Sportsman 800 EFI, Journeyman Stormer LC320
Oni mají také dva typy papírů - žluté a bílé a spousta jich je bez. Asi jezdí jen mimo silnice. Ale spíš jsem to nakousl ke srovnání, neb si myslím, že i pětistovka je dost silná a cenový rozdíl proti 850 je velký. Zajímavé je, že v D si potrpí na menší kubatury, když jsem tak projížděl inzerci, tak i KQ skoro samé 400, Polárky 500 a méně, Outlandery samé 400 atd. Myslím, že v terénu je 500 Polárka dostačující a na silnici také brzdit provoz nebude.
11.05.2010 22:47 #857 Téma: POLARIS
007profík
Město: Swansea
IP:94.142.234.xxx
Offline 2/1358
Polaris Sportsman 800/EFI
11.05.2010 23:03 #858 Téma: POLARIS
marek.sm
Město: Praha
IP:217.77.165.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.
11.05.2010 23:08 #859 Téma: POLARIS
marek.sm
Město: Praha
IP:217.77.165.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.
caprighia> na silnici je 5 stovka slabá a motor musíš točit skoro na 7 tisíc při tachometrových 90 km/h, v terénu je výkon pro mě dostačující. Kdybych kupoval dneska tak bych počkal na slevu a šel do 8 stovky. Na vánoce byla za 200 což proti 5 stovce není takový rozdíl.
11.05.2010 23:19 #860 Téma: POLARIS
007profík
Město: Swansea
IP:94.142.234.xxx
Offline 2/1358
Polaris Sportsman 800/EFI
11.05.2010 23:50 #861 Téma: POLARIS
marek.sm
Město: Praha
IP:217.77.165.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.
007profík> u věcí do terénu zastávám názor čím jednoduší tím lepší. Jestli 800 nebo 850 tak to Ti neporadím. Sám bych se těžko rozhodoval. Víc se mi líbí 850, ale vyrábí se relativně krátce takže to těžko hodnotit. 800 je osvědčená a prověřená konstrukce takže to vidím jako plus. V dnešní době optimalizace nákladů na výrobu těžko říct jestli novější model je lepší než starší. Mám subaru forestra 09 a jezdil jsem i pár krát se starším typem a kdyby se vyráběl ještě ten starší model tak bych koupil ten, protože ten nový je už obyčejné tuctové suv proti tomu staršímu kombíku.
12.05.2010 05:56 #862 Téma: POLARIS
caprighia
Město: Praha
IP:85.160.22.xxx
Offline 3/2602
Polaris Sportsman 800 EFI, Journeyman Stormer LC320
marek.sm : zastávám tentýž názor - čím jednoduší, tím lepší. Ono se dnes vše dnes požeňšťuje - i auta. co byla dříve kus poctivého železa dnes v 80 % slouží pipkám na vožení děcek do školy. Ale my s těmi kolkami nejezdíme na plácku u chalupy a tak každá věc, které může uškodit voda, bahno, sníh atd. je potenciální riziko. Na nohejbal si také neberu posilovač nohou, aby mi usnadnil hru a kolkaření je přeci hra, ne ?
12.05.2010 06:59 #864 Téma: POLARIS
milosc
Město: Dalovice
IP:85.70.78.xxx
Offline 1/22
slezak.z> Ahoj. Mám od února 2010 novou 850 s eps a predtím jsem mel Brut Fose 650. Polemizovat o tom jestli je posilovač k necemu mohu posoudit. V tezkem terenu - trialu je to bezva . Mužeš stát za jízdy a vybírat ideální stopu.Koukni se na váhu 800 a 850 , pridej si Tvoji a pak to v terénu tahej. Při rychlé jízde po silnici posilovac strací na účinnosti tak že je to v pohode. Kdybych se mel dnes rozhodovat tak do posilovace urcite jdu. Stejne si myslim ze do dvou let to přidají do vsech vetsích atv vsichni lepsi výrobci.Je to jenom muj nazor , ale pisi ze skusenosti v porovnani co jsem jezdil s Brutem a co s XP 850.
12.05.2010 07:34 #865 Téma: POLARIS
slezak.z
Město: Břeclav
IP:80.78.147.xxx
Offline 2/289
milosc> Je pravda, že já na žádný kolce s EPS nejezdil. Tvůj pohled bude určitě objektivnější. Já to psal podle sebe - moje X2 váží s výbavou (naviják, rámy atd.) skoro 400 kg. Se mnou to bude skoro půl tuny. Přesto mě posilovač nijak nechybí a to si triálky taky užívám. Jezdí s tím i můj syn (12 let) po polních cestách a zvládá to. Spíš ho po hodině bolí palec od plynu než ruky od řízení. Ale jak říkám, nikdy jsem s ním nejel a přínosem to určitě bude. Jinak by to tam nedávali. Je tedy třeba jen uvážit cenový rozdíl a případně servis.
Je možný, že kdybych sedl na kolku s posilovačem, už bych třeba nic jinýho nechtěl. Proto to raději nebudu dělat
12.05.2010 07:56 #866 Téma: POLARIS
Xawerius
Město: Libočany
IP:194.228.40.xxx
Offline 3/900
nemám zkušenost s polárem, ale včera jsem byl venku s kámošem já Grizzly 700 EPS on TGB Blade 550... Blade má proti grizzly hodně široká řidítka takže je tam větší páka, ale i přesto je to proti řízení s posilovačem hodně tuhé, u mě osobně to řízení bez posilovače nebudí ten pocit důvěry, prostě je tam něco špatně, ale jsem rozmazlenej 5000 km s EPS, je to o tom si to vyzkoušet, protože každý dnes dělaný posilovač má jinou charakteristiku
12.05.2010 20:41 #867 Téma: POLARIS
Fabulito
Město: Praha 5-Košíře
IP:86.49.113.xxx
Offline 0/19
Polaris Sportsman XP 850 EPS
No já bych k tomuto tématu už snad jen dodal, že jsem doposud ještě ani jednou neměl pocit že by 850 XP scházel výkon ať už v terénu nebo na silnici. Takže z mýho pohledu je veškerý tuning úplně mimo. Každopádně jak už tu někdo psal... s tou maximálkou to tak horký nebude, protože já sem z toho víc jak cca 120 nevymačkal... ani z kopce
12.05.2010 20:55 #868 Téma: POLARIS
caprighia
Město: Praha
IP:85.160.36.xxx
Offline 3/2602
Polaris Sportsman 800 EFI, Journeyman Stormer LC320
12.05.2010 20:57 #869 Téma: POLARIS
Fabulito
Město: Praha 5-Košíře
IP:86.49.113.xxx
Offline 0/19
Polaris Sportsman XP 850 EPS
12.05.2010 20:57 #870 Téma: POLARIS
007profík
Město: Swansea
IP:94.142.234.xxx
Offline 2/1358
Polaris Sportsman 800/EFI
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.25s