19.02.2009 15:58
JK.Honzik
Město: Bílovec
IP:193.179.44.xxx
Offline 5/299
Zdravim vsechny majitele Polarisů, kteri se pohybuji na tomto foru. Rozhodl jsem se zalozit toto vlakno, protoze na internetu jsem nasel malo informaci o techto strojich. Myslim, ze tyto informace snad budou uzitecne pro radu budoucich potencionalnich ctyrkolkaru, kteri se rozhoduji co koupit, stejne jako ja. Tak tedy by me zajimala hlavne vase zkusenost se stroji Sportsman 500 H.O.ci EFI, Sportsman 800EFI, 550XP, 850XP...rozdily mezi 800EFI a 850XP, taktez 500 a 550XP, jak se chovaji v terenu, jaky je podvozek, subjektivni porovnani s jinou znackou napr.KingQuad, poruchovost, rozdil ve vykonu mezi 500 a 800, jestli je lepsi vubec premyslet o 500ccm a nejit primo do 800ccm apod. Budu rad za kazdy poznatek at uz osobni ci od znameho, kladny ci zaporny! Dekuji za vecne prispevky! JK.Honzik
Naposledy editováno 19.02.2009 16:04:58
14.06.2009 23:23 #62 Téma: POLARIS
jiri01
Město: Kolín
IP:88.146.176.xxx
Offline 4/288
Tak dneska šel můj Polaris poprvé na záda Sice jsem na něm nebyl já (protože nemám rád moc prudký výjezdy a přesně toho jsem se bál, svěřil jsem to odvážnějšímu jezdci). Co jsem chtěl říct je, že originální zadní kufr to vydržel naprosto bez poškození - hodně lidí mi říkalo, že při prvním převrácení bude po něm.
15.06.2009 08:40 #63 Téma: POLARIS
marek.sm
Město: Praha
IP:85.161.128.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.
16.06.2009 11:44 #64 Téma: POLARIS
marek.sm
Město: Praha
IP:85.161.88.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.
slezak.z>marek.sm> Zhlídni to a dej vědět, kolik jsi musel dolívat a jak dlouho to leželo na zádech. Zajímá mne to.
16.06.2009 11:54 #65 Téma: POLARIS
leos2
Město: Moravské Budějovice
IP:85.71.12.xxx
Offline 44/2795
Can-Am Spyder RS, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250, Polaris Sportsman X2 500 EFI
16.06.2009 12:10 #66 Téma: POLARIS
marek.sm
Město: Praha
IP:85.161.242.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.
Můžu ale až tak za 14 dní, protože teď budu nějakou dobu mimo. Zkus to ale nahmatat, tak cca do 10 cm od toho připojení v horní části nádobky s olejem. Prvně jsem myslel, že se to o něco rozřízlo, při nehodě, tak jsem tu hadičku odpojil a vytáhl. Je to rozříznuté podélně, asi tak 4cm a okolo je to označeno bílou barvou. Dřív to asi bylo pěkně u sebe tak to vůbec nebylo vidět. Ale v sobotu jsem jezdil a jak se ta hadice mele, tak se v tom místě jakoby nalomila a to podélné rozříznutí se rozšklebilo. Takže tudy by určitě voda natekla. Hadici jsem narovnal, tak se to zase spojilo k sobě. Doufám, že tou bílou barvou neznačí v usa kaz v hadici a nenamontovali to tam omylem.
16.06.2009 12:13 #67 Téma: POLARIS
leos2
Město: Moravské Budějovice
IP:85.71.12.xxx
Offline 44/2795
Can-Am Spyder RS, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250, Polaris Sportsman X2 500 EFI
16.06.2009 12:35 #68 Téma: POLARIS
marek.sm
Město: Praha
IP:85.161.242.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.
16.06.2009 13:37 #69 Téma: POLARIS
slezak.z
Město: Břeclav
IP:80.78.147.xxx
Offline 2/289
marek.sm> Ten průřez v té hadici jsem tam měl taky. Zhruba 10cm nad olejovou nádobkou tak 4cm dlouhý přesně jak píšeš, včetně označení jinou barvou. Snad zelená+bílá, nevybavuju si přesně. Zalepil jsem to (chemopren + izolačka). Smysl mě uniká.
Ventily by tuším měly mít vůli 0.15 sání a 0.20 výfuk. Ale to je u EFI. Jestli je to u karbecu jinak, to nevím. Mě se po 3/4 roce ani nehnuly. V uživateslké příručce, kde je popsaná údržba všeho možného, není o kontrole ventilů ani zmínky.
16.06.2009 14:09 #71 Téma: POLARIS
marek.sm
Město: Praha
IP:85.161.217.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.
slezak.z> tak jsem se konečně pořádně podíval a našel, že po 100 mh se mají kontrolovat vůle ventilů.
Nevím jestli taky mám tu díru v hadici ucpat nebo se ještě někde pídit k čemu to je. Když ji odpojíš od nádobky s olejem a dáš prst na tu trubičku u nádobky a běží motor tak to buď přisává nebo vyfukuje vzduch teď si nejsem jistej, ale je to cítit. Popisujou to i v manuálu, když měníš olej a odpojíš tu spodní hadici tak to máš ucpat, aby asi nasálo olejové čerpadlo. Tak si říkám, aby když to ucpu tak abych něco nezvrtal. Ale ta hadice stejně vede do airboxu a tam to může volně proudit, tak by se nic stát nemělo, leda by se někde ucpala.
16.06.2009 16:26 #73 Téma: POLARIS
slezak.z
Město: Břeclav
IP:80.78.147.xxx
Offline 2/289
No já byl v servisu a byl jsem u opravy difu. Když se to montovalo zpět, tak jsem občas něco přidržel a tak. No a když jsem přidělávali olejovou nádobu, náhodou jsem si toho proříznutí všiml. Tak nad tím i technik bádal a řekl, že je to asi prodřené a zda mě má objednat hadici novou. Takže o tom taky neměl ani páru, že by to tam snad mělo být. Novou jsem samozřejmě nechtěl a zalepil jsem to. Od té doby jsem už něco najezdil a nemám problém. Navíc to vede do airboxu, kde si to klidně může odvětrávat jak potřebuje. Jenže teď se dovím, že to tam mají i ostatní. Tak hergot na co tam ta díra k sakru je? Odvětrávat to může i bez ní a akorát tam tak pustí vodu do oleje při prodění. Nechápu.
16.06.2009 16:37 #74 Téma: POLARIS
marek.sm
Město: Praha
IP:85.161.134.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.
slezak.z> Nelenil jsem a napsal do polariscz, teď čekám na odpověď. Hlavně je to udělaný dost primitivně a relativně nízko. Všechny ventilační hadičky vedou do airboxu nebo do kapličky pod řidítka. A já si pořád lámal hlavu, kudy že my ten olej vytekl, a v tý hadici díra jak do pr..le.
16.06.2009 17:19 #75 Téma: POLARIS
leos2
Město: Moravské Budějovice
IP:85.71.12.xxx
Offline 44/2795
Can-Am Spyder RS, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250, Polaris Sportsman X2 500 EFI
16.06.2009 17:45 #76 Téma: POLARIS
marek.sm
Město: Praha
IP:217.77.165.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.
17.06.2009 14:18 #77 Téma: POLARIS
marek.sm
Město: Praha
IP:85.161.252.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.
17.06.2009 18:17 #78 Téma: POLARIS
slezak.z
Město: Břeclav
IP:80.78.147.xxx
Offline 2/289
marek.sm> Takže jsem to udělal správně. A jaký jsou tam další podobné zrady? Naříznutí olejové hadice se mě nezdá moc profi řešení. Kdo by to byl čekal u takového supr výrobce, jakým je polaris. Takovému "řešení" bych se moc nedivil snad jen u číny, ale polár a toto? Navíc ty ceny jejich dílů, kde za cenu dvou difů koupíte od jiného výrobce celou čtyřkolu. Brrr
17.06.2009 21:36 #79 Téma: POLARIS
krkson
Město: Sokolov
IP:89.24.225.xxx
Offline 1/45
Polaris Sportsman 500 EFI
17.06.2009 21:36 #80 Téma: POLARIS
krkson
Město: Sokolov
IP:89.24.225.xxx
Offline 1/45
Polaris Sportsman 500 EFI
17.06.2009 22:56 #81 Téma: POLARIS
marek.sm
Město: Praha
IP:217.77.165.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.
Jo čína je dnes všude. Ale není čína jako čína, toho bych se nebál. Pokud to v číně objednává solidní firma a pohlídá si kvalitu tak nemám strach. Oni taky v americe umí vyrobit pěkný šmejdy, kolikrát by se v číně mohli i něčemu přiučit. Ta nařízlá hadice je toho důkazem. Ani se neobtěžujou to dát do manuálu do seznamu věcí co máš kontrolovat.
17.06.2009 23:02 #82 Téma: POLARIS
marek.sm
Město: Praha
IP:217.77.165.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.
17.06.2009 23:10 #83 Téma: POLARIS
marek.sm
Město: Praha
IP:217.77.165.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.
25.06.2009 21:39 #84 Téma: POLARIS
alupress
Město: Liberec VIII - Dolní Hanychov
IP:212.80.83.xxx
Offline 0/13
25.06.2009 22:14 #85 Téma: POLARIS
alupress
Město: Liberec VIII - Dolní Hanychov
IP:212.80.83.xxx
Offline 0/13
Dzejar> U 850xp po 120 mh prasknul řemen. Při výměně prasklý měl zuby jen zevnitř, nový má zuby po obou stranách za cenu 5800,-Kč/ks.Máte někdo vysvětlení? Jinak po 120 mh 2 kulový čepy "vyčvachtaný" a ramena totéž. Myslím, že při pohledu na kul. čepy u can-am, konstruktéři polarisu podcenili uchycení kol ťitěrnými kul. čepy. Začínám mít dojem, že jsem se měl přecijenom rozhodnout pro can-am. Můžete mě někdo přesvědčit o tom, že nákup polarisu byla správná volba a že can-am má podobné problémy? Při nákupu jsem preferoval deklarovanou odolnost a skutečnou 4kolku. S odolností nejsem spokojen, se záběrem všech čtyř při neznatelnén prokluzu zadních ano. Také vám při automat. zapojení předku cvaká v předním diferenciálu?
25.06.2009 22:36 #86 Téma: POLARIS
pamus
Město: Humpolec
IP:212.71.154.xxx
Offline 15/434
Arctic cat 700 H1 EFI TRV, Polaris Sportsman 800 EFI Touring, Polaris Sportsman XP 850
alupress>Dzejar> U 850xp po 120 mh prasknul řemen. Při výměně prasklý měl zuby jen zevnitř, nový má zuby po obou stranách za cenu 5800,-Kč/ks.Máte někdo vysvětlení? Jinak po 120 mh 2 kulový čepy "vyčvachtaný" a ramena totéž. Myslím, že při pohledu na kul. čepy u can-am, konstruktéři polarisu podcenili uchycení kol ťitěrnými kul. čepy. Začínám mít dojem, že jsem se měl přecijenom rozhodnout pro can-am. Můžete mě někdo přesvědčit o tom, že nákup polarisu byla správná volba a že can-am má podobné problémy? Při nákupu jsem preferoval deklarovanou odolnost a skutečnou 4kolku. S odolností nejsem spokojen, se záběrem všech čtyř při neznatelnén prokluzu zadních ano. Také vám při automat. zapojení předku cvaká v předním diferenciálu?
27.06.2009 21:15 #87 Téma: POLARIS
krkson
Město: Sokolov
IP:89.24.237.xxx
Offline 1/45
Polaris Sportsman 500 EFI
čau.starám se klukům o dvě 850 se servem,obě obutý hned od začátku do 27 ITP.na jedný odešel řemen po 4mt jízda na velkou v mokrém sněhu na plno cca 8min(jízda po poli ve velkém kruhu),čepy řízení měněny po 25mt u obou dnes cca 70mt a vůle na čepech v řádech cca 2 cm(součet na všech 4 čepech).jinak uložení náprav v pohodě.a ještě jeden poznatek 2x došel benzín a 2x odešla svíčka docela pakárna protože je jenom v polárce.kdybych měl dnes doporučit bral bych 550 bez posilovače.KRKSON.
27.06.2009 21:32 #88 Téma: POLARIS
Jarin009
Město: Staré Sedlo
IP:89.102.47.xxx
Offline 3/784
krkson>čau.starám se klukům o dvě 850 se servem,obě obutý hned od začátku do 27 ITP.na jedný odešel řemen po 4mt jízda na velkou v mokrém sněhu na plno cca 8min(jízda po poli ve velkém kruhu),čepy řízení měněny po 25mt u obou dnes cca 70mt a vůle na čepech v řádech cca 2 cm(součet na všech 4 čepech).jinak uložení náprav v pohodě.a ještě jeden poznatek 2x došel benzín a 2x odešla svíčka docela pakárna protože je jenom v polárce.kdybych měl dnes doporučit bral bych 550 bez posilovače.KRKSON.
28.06.2009 08:40 #90 Téma: POLARIS
slezak.z
Město: Břeclav
IP:80.78.147.xxx
Offline 2/289
Polaris asi fakt není dobrá volba. Škoda, že jsem to nevěděl před nákupem. Už jsem řešil asi 7 problémů, a to ho nemám ani rok a nejezdím žádný extrémy. Ve vodě třeba nikdy nebyl víc jak 10 cm.
Náhradní díly jsou příšerně drahý. Aspoň u nás prodejci vyloženě kradou. Díl, který je na ebay za 60 dolarů, tady prodávají za víc jak 7 tisíc. To znamená, že si narazí šestinásobek ceny. Kde jinde má prodejce marži 600%? Na to je i lichva slabý slovo, toto je sprostá zlodějina.
Kdybych před koupí polára věděl to, co vím dnes, nechtěl bych ho. Koupil bych si Suzuku KQ a ušetřil bych nejen peníze, ale i mnoho starostí a problémů.
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.25s