19.02.2009 15:58
JK.Honzik
Město: Bílovec
IP:193.179.44.xxx
Offline 5/299
Zdravim vsechny majitele Polarisů, kteri se pohybuji na tomto foru. Rozhodl jsem se zalozit toto vlakno, protoze na internetu jsem nasel malo informaci o techto strojich. Myslim, ze tyto informace snad budou uzitecne pro radu budoucich potencionalnich ctyrkolkaru, kteri se rozhoduji co koupit, stejne jako ja. Tak tedy by me zajimala hlavne vase zkusenost se stroji Sportsman 500 H.O.ci EFI, Sportsman 800EFI, 550XP, 850XP...rozdily mezi 800EFI a 850XP, taktez 500 a 550XP, jak se chovaji v terenu, jaky je podvozek, subjektivni porovnani s jinou znackou napr.KingQuad, poruchovost, rozdil ve vykonu mezi 500 a 800, jestli je lepsi vubec premyslet o 500ccm a nejit primo do 800ccm apod. Budu rad za kazdy poznatek at uz osobni ci od znameho, kladny ci zaporny! Dekuji za vecne prispevky! JK.Honzik
Naposledy editováno 19.02.2009 16:04:58
02.06.2010 08:26 #931 Téma: POLARIS
marek.sm
Město: Praha
IP:85.160.204.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.
04.06.2010 12:54 #933 Téma: POLARIS
zmizík_zaks
Město: Bezno
IP:95.85.208.xxx
Offline 5/6226
Journeyman Gladiator X8, Linhai ATV 260 LH
Čau kucí, jak má XP 850 řešenej variátor? Tam to přece není jako převod mezi motorem a převodovkou, nebo jo? Docela si to tam nedokážu představit... Žiju v domnění že je to odpředu: motor -> převodovka -> variátor. Jenže jak by to pak řadilo aniž by se počítaly zuby v převodovce?? To by tam musela být ještě jedna spojka...(?)
05.06.2010 21:41 #934 Téma: POLARIS
manas76
Město: Skalica
IP:77.48.69.xxx
Offline 8/4202
Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring, Polaris Sportsman XP 550/EPS, Polaris Sportsman 500 H.O.
Zdravím, nevíte nekdo poradit ?
Najprv keď som jazdil vo vode (50 cm a viac( a pridal som plyn, začala sa polárka správať ako pri spiatočke a nestlačenom tlačítku override, teda dusilo sa to a nechcela ísť do otáčok. Neskôr to isté začala robiť aj pri jazde na suchu, dnes som ledva došiel s chaty okolo 30-40 km/h na H a keď som pridával dusila sa. . . No a skúšal som aj cúvať prudkým kopcom so stlačeným tlačidlom override a vtedy išla v pohode. Filter vzduchu i benzín sú v pohode. Myslím si, že je to v elektrike, asi sa dostala voda niekam kam nemala ... Poradí niekto ???
05.06.2010 22:54 #936 Téma: POLARIS
leos2
Město: Moravské Budějovice
IP:82.144.159.xxx
Offline 44/2795
Can-Am Spyder RS, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250, Polaris Sportsman X2 500 EFI
Manas podivej se na displej v okamžiku kdy Ti to bude vynechávat, je možné že ti v tento okamžik problikne R zpátečka a začne to vynechávat jako že to chce overdrive , Mě toto dělalo že mi tam skočilo N neutrál a nešel zapnou předek protože to počítač vyhodnotil jako Neutrál . Chyba byla v čidle na převodovce přímo na táhle řadící páky.toto čidlo dává impulz na Display co je zařazeno potažmo i do řídící jednotky.
05.06.2010 23:01 #937 Téma: POLARIS
007profík
Město: Swansea
IP:94.142.234.xxx
Offline 2/1358
Polaris Sportsman 800/EFI
hurá Polárka je v Praze!
http://www.quadmania...uzivatel/?muid=28188
08.06.2010 19:57 #938 Téma: POLARIS
caprighia
Město: Praha
IP:85.160.49.xxx
Offline 3/2602
Polaris Sportsman 800 EFI, Journeyman Stormer LC320
17.06.2010 10:41 #939 Téma: POLARIS
caprighia
Město: Praha
IP:85.160.16.xxx
Offline 3/2602
Polaris Sportsman 800 EFI, Journeyman Stormer LC320
Tak chlapci - chvilku jsem to tu oblejzal a sondoval - a nakonec jsem spolu s Profíkem rozšířil vaše řady. Teď jsem P800 odvezl na první garančku, cca 20 mth a 700 km a je ok. Vlákno jsem přečetl poctivě, tak preventivně prolezu kabeláž, jestli někde nedře bužírka, občas promažu hejbací části ramen atd. Časem to bude chtít lepší pneu, tak se ptám - jaký rozměr tam ještě jde bez rozšiřovacích podložek ? (průměr x šířku na 12 ráfek ? Za týden/dva mi přijdou Executionery, ale objednával jsem je ještě na Linhaje, takže jsou 25 x 8 (10) x 12 a snesl bych vyšší.
17.06.2010 11:47 #940 Téma: POLARIS
JK.Honzik
Město: Bílovec
IP:193.179.44.xxx
Offline 5/299
caprighia> Nazdarek, gratuluju k nove masine, sledoval jsem tvuj prechod z Linhaie na Polarku. Dival jsem se na fotky, testujes to velmi poctive! Jak rikas, origo gumy jsou na nic. Mel jsem obute executory, 25x8x12 ti dopredu vlezou bez podlozek, ale budes mit mezi cepem rizeni a pneu asi 3mm mezeru. Toho se neboj, drit to nebude, mam to odzkousene!
Pravidelne mazej hybne casti a ta kabelaz? To moc ovlivnit nejde, sem tam na to koukni, jestli neco neni prodrene, ale treba u me to zas tak divoke neni. Musim ted ocistit prikostreni, protoze me nekdy cvaka starter, nekde se uvolnilo asi prikostreni, protoze uz mi to hodilo el.oblouk o blok motoru a pak Polarka startovala. Jinak jestli si cetl moje zavady, je to spis nahoda. Z elektroniky mi odeslo cidlo snimani otacek. S tim cerpadlem, to je vsechno resitelne za par kacek. Ja uz odrovnal druhe, ted tam mam treti za 300Kc z vrakace. (to druhe se mi seklo, pac mi uplavalo sitko a nasalo to bordel). Tak hodne stesti a zabavy! Cau Honza.
17.06.2010 13:10 #941 Téma: POLARIS
michal05
Město: Kolín
IP:80.78.4.xxx
Offline 0/154
Polaris Sportsman XP 550/EPS, Polaris Sportsman 500/EFI
17.06.2010 13:25 #942 Téma: POLARIS
caprighia
Město: Praha
IP:85.160.16.xxx
Offline 3/2602
Polaris Sportsman 800 EFI, Journeyman Stormer LC320
Díky za info Chtěl bych se výhledově s někým spojit a dovézt sadu kol + pneu z usa. Vychází to na slušné peníze a výběr také slušný - třeba zde : http://www.mud-throw...m/atv_big_wheel_kits
17.06.2010 17:03 #943 Téma: POLARIS
007profík
Město: Swansea
IP:94.142.234.xxx
Offline 2/1358
Polaris Sportsman 800/EFI
17.06.2010 22:30 #944 Téma: POLARIS
007profík
Město: Swansea
IP:94.142.234.xxx
Offline 2/1358
Polaris Sportsman 800/EFI
17.06.2010 23:17 #946 Téma: POLARIS
marek.sm
Město: Praha
IP:217.77.165.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.
18.06.2010 07:31 #947 Téma: POLARIS
leos2
Město: Moravské Budějovice
IP:82.144.159.xxx
Offline 44/2795
Can-Am Spyder RS, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250, Polaris Sportsman X2 500 EFI
18.06.2010 14:46 #949 Téma: POLARIS
marek.sm
Město: Praha
IP:85.160.173.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.
18.06.2010 15:10 #950 Téma: POLARIS
007profík
Město: Swansea
IP:86.49.14.xxx
Offline 2/1358
Polaris Sportsman 800/EFI
18.06.2010 18:38 #951 Téma: POLARIS
leos2
Město: Moravské Budějovice
IP:82.144.159.xxx
Offline 44/2795
Can-Am Spyder RS, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250, Polaris Sportsman X2 500 EFI
21.06.2010 09:29 #952 Téma: POLARIS
marek.sm
Město: Praha
IP:85.160.168.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.
Nevíte někdo jaký je správný postup při nasazování zadní poloosy do převodovky? Když ji vytrhnu z převodovky, tak potom mi asi kvůli tomu pojistnýmu kroužku to nechce zalízt zpátky. Má se ten kroužek při nasazování nějak prstem mačkat nebo to prostě zamlátit hrubou silou dovnitř. Pokud silou tam kam se má nejlíp bouchat, abych případně něco nepoškodil?
21.06.2010 10:24 #953 Téma: POLARIS
leos2
Město: Moravské Budějovice
IP:82.144.159.xxx
Offline 44/2795
Can-Am Spyder RS, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250, Polaris Sportsman X2 500 EFI
21.06.2010 10:46 #955 Téma: POLARIS
marek.sm
Město: Praha
IP:85.160.168.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.
Leos2> Takže ten kroužek se zmáčkne sám jak tam zalejzá, není potřeba nic speciálního. Můžu na ten druhej konec co je od kola normálně bouchat gumovou paličkou? Jen tak rukou se mi to tam nedaří zamáčnout. Ty manžety si psal že máš od pamuse, jestli se nepletu? Díky
21.06.2010 15:10 #956 Téma: POLARIS
leos2
Město: Moravské Budějovice
IP:82.144.159.xxx
Offline 44/2795
Can-Am Spyder RS, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250, Polaris Sportsman X2 500 EFI
21.06.2010 15:28 #957 Téma: POLARIS
marek.sm
Město: Praha
IP:85.161.199.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.
22.06.2010 07:44 #958 Téma: POLARIS
milosc
Město: Dalovice
IP:85.70.78.xxx
Offline 1/22
tom.tk> Záleží na tom kdo co jezdí. Mám oplechovaný celí spodek a to co vydrží duralové kryty by plasty z výroby nevydržely. I tyto kryty musím porovnávat. Kdo jezdí po silnici oplechování nepotřebuje. Kryt když dostane ránu tak rozloží náraz do plochy a né na jedno místo , rám tolik netrpí. Kryt chrání před větvemi - manžety, kabely, hadičky. Z vlastní zkušenoti už jsem vyděl propíchlou stupacku , utrženou brzdovou hadičku od větve. Kryty tohle minimalizuji. Ale jak píši záleží kdo co jezdí. Mám Polarise XP 850 r.v.2010. S cenou krytu je to k nasr.....
23.06.2010 21:00 #959 Téma: POLARIS
manas76
Město: Skalica
IP:77.48.69.xxx
Offline 8/4202
Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring, Polaris Sportsman XP 550/EPS, Polaris Sportsman 500 H.O.
K oplechovaniu - kto má zbytočné peniaze, je to dobrá vec, kdo nemá ( tak ako ja ) tak sa dá jazdit v pohode aj bez oplechovania. Jazdím dosť divočinu, najazdené 8.200 km, a zatiaľ v pohode aj bez plechov. Ocenil by som ich asi iba raz, resp. dva krát ale na tom istom mieste - meter vysoká tráva v malom lesíku a od bobra ponechané pomerne vysoké pne 20-30 cm. Ale so zvýšenou opatrnosťou ( po centimetroch )som to prešiel aj tak.
No a teraz sa s Vami podelím o ďalšiu svoju skúsenosť, resp. závadu. Začalo to tým, že keď som brodil vo vode ( a bolo jedno, či bolo 20 alebo 80 cm vody ) a chcel som pridať plyn, motor nešiel do otáčok. Po vyjdení von z vody šlapalo všetko v podstate okamžite v pohode ako predtým. Po viacerých konzultáciách asi chudobná zmes. Tak som oslovil kamoša - opravára motoriek, spoločnými silami sme na karburátore pridali zmes o pol otáčky a odvtedy začali problémy, motor išiel max asi na 4200 otáčok za minútu a potom sa začal dusiť, nepravidelný chod a do vyšších otáčok vôbec. Vrátil som karburátor - zmes do pôvodného stavu, ale žiadna zmena... Takto som sa s ním trápil asi týždeň, karburátor asi 20 x rozobratý prefúkané trysky kompresorom, ale žiadna zmena. Pomaly sa s tým v podstate jazdiť dalo v pohode, ale ako som mal otáčky okolo 4200 tak koniec. Skontroloval som aj všetko v elektrike, výmena sviečok, kábla a fajky, kontakty ale žiadnu závadu som nezistil. Nakoniec som s tým jazdil aj tak, a vyjazdil som nádrž, tak som dotankoval, a pomaly sa to začalo zlepšovať. Stále tankujem na tej istej benzínke, len som tam predtým ako začali problémy natankoval nat. 98. Štvorkolka začala šlapať zasa ako predtým, len keď som išiel dlhšie, tak pol kilometra na plný plyn - okolo 6500 otáčok 80-90 km/h začala sa dusiť, strielať do výfuku, stratila na chvíľku výkon, po ubratí plynu tak na 5 sec zasa išla v pohode. No a zasa asi po týždni a ďalšom tankovaní už šlape úplne v pohode 6950 otáčiek cca 95 km/h. Potvrdených mám 94 km/h - policajným radarom . Toto píšem len preto, že štvorkolka nešlapala, žiaden problém - závadu som nenašiel a vychádza mi z toho že to bolo benzínom. Nie tým, že to bola 98, ale pravdepodobne preto, že tento asi veľa ľudí netankuje a tak som asi natankoval nejaký stoják - spodok nádrže z benzínky a v tom asi bol problém. . . Možno sa mýlim, a možno týmto niekomu pomôžem. Každopádne nabudúce prvé čo budem robiť je že vypustím nádrž a dám nový benzín. Len sa mi nechcelo veriť, že keď mám karburátor a nie EFI, že by to mohlo robiť takéto veci ...
23.06.2010 21:15 #960 Téma: POLARIS
caprighia
Město: Praha
IP:85.160.60.xxx
Offline 3/2602
Polaris Sportsman 800 EFI, Journeyman Stormer LC320
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2025 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.19s