19.02.2009 15:58
JK.Honzik
Město: Bílovec
IP:193.179.44.xxx
Offline 5/299
Zdravim vsechny majitele Polarisů, kteri se pohybuji na tomto foru. Rozhodl jsem se zalozit toto vlakno, protoze na internetu jsem nasel malo informaci o techto strojich. Myslim, ze tyto informace snad budou uzitecne pro radu budoucich potencionalnich ctyrkolkaru, kteri se rozhoduji co koupit, stejne jako ja. Tak tedy by me zajimala hlavne vase zkusenost se stroji Sportsman 500 H.O.ci EFI, Sportsman 800EFI, 550XP, 850XP...rozdily mezi 800EFI a 850XP, taktez 500 a 550XP, jak se chovaji v terenu, jaky je podvozek, subjektivni porovnani s jinou znackou napr.KingQuad, poruchovost, rozdil ve vykonu mezi 500 a 800, jestli je lepsi vubec premyslet o 500ccm a nejit primo do 800ccm apod. Budu rad za kazdy poznatek at uz osobni ci od znameho, kladny ci zaporny! Dekuji za vecne prispevky! JK.Honzik
Naposledy editováno 19.02.2009 16:04:58
02.07.2009 09:32 #151 Téma: POLARIS
tagy
Město: Moravské Budějovice
IP:85.161.77.xxx
Offline 7/159
tyjo někdo tady pasl:System AWD je jistě pohodlná věc,ovšem má i své jisté nedostatky např.pohon všech kol při zpětném chodu,záběr pouze na zadek.Nevím jistě zřejmě v důsledku funkce př.samosvor.difu.Jsou ovšem okamžiky v životě čtyřkolkáře,kdyby se funkce japon.strojů hodila moje osobní zkušenost brácha má 700 sportsman já kawu. ps. hezké video
tak jsem z toho pochopil že polárka při zpátečce odpojuej zadek tak jak to teda je? když to přepneš na 4x4 tak se to zamkne? a jen to ukáže slow?
02.07.2009 09:43 #152 Téma: POLARIS
Bebri
Město: Holubice
IP:88.100.235.xxx
Offline 3/5586
Suzuki LT-A 700 King Quad 4x4
02.07.2009 09:51 #154 Téma: POLARIS
TeSi5
Město: Žďár nad Sázavou 1 - Město
IP:90.178.181.xxx
Offline 6/605
Yamaha Grizzly 700
02.07.2009 09:59 #155 Téma: POLARIS
Bebri
Město: Holubice
IP:88.100.235.xxx
Offline 3/5586
Suzuki LT-A 700 King Quad 4x4
02.07.2009 10:01 #156 Téma: POLARIS
TeSi5
Město: Žďár nad Sázavou 1 - Město
IP:90.178.181.xxx
Offline 6/605
Yamaha Grizzly 700
02.07.2009 10:13 #157 Téma: POLARIS
Xawerius
Město: Libočany
IP:194.228.40.xxx
Offline 3/900
Bebri> omezovač chápu proč se zapne - mám ho na grizzly taky, ale mě ani tesimu nejde do hlavy co má vypnutí předku při couvání společného s bezpečností, protože pokud jsem zahrabanej tak toho bez předku moc neodcouvám, akorát zahrabu zadek... 4x4 nemá vliv na rychlost couvání to má pouze pravej palec takže nevidím spojitost proč bych měl hučet někam dolů, pokud se mi zapne omezovač a 4x4 zůstane aktivní
02.07.2009 10:16 #158 Téma: POLARIS
TeSi5
Město: Žďár nad Sázavou 1 - Město
IP:90.178.181.xxx
Offline 6/605
Yamaha Grizzly 700
02.07.2009 10:20 #159 Téma: POLARIS
Xawerius
Město: Libočany
IP:194.228.40.xxx
Offline 3/900
TeSi5> přesně... když nepočítám otáčení na rovině - hlavně doma na dvoře tak většinou couvám do kopce... a když je trochu vlhká tráva tak bez 4x4 začne zadek při couvání hrabat i při dost malém stoupání, takže 4x4 využívám dost často a abych si při každém couvání se zapnutím předku vypnul i omezovač tak to mi přijde daleko nebezpečnější
02.07.2009 10:30 #160 Téma: POLARIS
TeSi5
Město: Žďár nad Sázavou 1 - Město
IP:90.178.181.xxx
Offline 6/605
Yamaha Grizzly 700
02.07.2009 10:40 #161 Téma: POLARIS
Bebri
Město: Holubice
IP:88.100.235.xxx
Offline 3/5586
Suzuki LT-A 700 King Quad 4x4
02.07.2009 10:44 #162 Téma: POLARIS
slezak.z
Město: Břeclav
IP:80.78.147.xxx
Offline 2/289
Já bych ten omezovač na polárovi zrušil nejraději úplně. Dobrý je možná tak pro úplnýho začátečníka, tam to chápu. Ale pokud už má člověk na kolce něco naježděno, ví jak se stroj chová tak omezovač je pro něj zbytečná buzerace. Nevíte někdo, zda je možné omezovač nějak jednoduše vyřadit? Třeba přestřižením nějakýho drátů, rozpojením nějakýho konektoru, nastavením něčeho v servisním módu nebo tak nějak?
02.07.2009 11:16 #165 Téma: POLARIS
MARTIN72
Město: Kladno
IP:81.201.48.xxx
Offline 0/24
slezak.z>Při nějaké vyjíždce cca.dvěma měsíci se vyvalil dým z přední části polára následoval odtah domů a zjištění že odešel regulátor dobíjení(origo.made in china).Při scháňce která trvala cca.4 týdny jsme zjistily že regulátor má 15 výstupů a řídí pravděpodobně vše včetně funkce awd,override aj.takže odpojení omezovače asi není možné.
02.07.2009 11:57 #167 Téma: POLARIS
Xawerius
Město: Libočany
IP:194.228.40.xxx
Offline 3/900
mě se líbí tohle řešení
dal bych za páku mikrospinač a při zařazení zpátečky by to prostě přepnulo, proč tam tlačit nějaké relé apod. stačí jenom protáhnout o kousek dál ( zřejmě) dva dráty
02.07.2009 12:15 #168 Téma: POLARIS
marek.sm
Město: Praha
IP:85.161.183.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.
slezak.z> Na jednom fóru někdo psal, že si tam přidělal paraleně ještě jeden přepínač, tím natvrdo vypne nebo zapne omezovač a tím pádem má i na zpátečku 4x4. Má to ale nevýhodu, že při zapnutí vypínače (mimo zařazení R) na displeji pořád přeskakuje dokola ukazatel hodin, otáček atd, takže se mi tento způsob zdá dost prasácký.
02.07.2009 12:18 #169 Téma: POLARIS
marek.sm
Město: Praha
IP:85.161.183.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.
tady je na to odkaz na to fórum
http://forums.atvcon...ewer-sportsmans.html
02.07.2009 14:50 #170 Téma: POLARIS
leos2
Město: Moravské Budějovice
IP:85.71.12.xxx
Offline 44/2795
Can-Am Spyder RS, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250, Polaris Sportsman X2 500 EFI
02.07.2009 15:24 #171 Téma: POLARIS
marek.sm
Město: Praha
IP:85.161.217.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.
02.07.2009 17:40 #172 Téma: POLARIS
slezak.z
Město: Břeclav
IP:80.78.147.xxx
Offline 2/289
Kluci díky za rady. To řešení s tím relátkem mě taky napadlo a bude asi nejlepší. Viz:
http://forums.atvcon...ewer-sportsmans.html
Je to ale pořád složitější, než kdyby stačilo jen někde propojit/rozpojit dva dráty
02.07.2009 20:59 #174 Téma: POLARIS
krkson
Město: Sokolov
IP:89.24.232.xxx
Offline 1/45
Polaris Sportsman 500 EFI
02.07.2009 21:05 #175 Téma: POLARIS
leos2
Město: Moravské Budějovice
IP:85.71.12.xxx
Offline 44/2795
Can-Am Spyder RS, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250, Polaris Sportsman X2 500 EFI
02.07.2009 21:54 #176 Téma: POLARIS
mihcal
Město: Budějovické Předměstí
IP:92.62.224.xxx
Offline 2/4075
Masai K 50
Leos2>vymejšlíte blbosti, Polaris projede všechno , nepotřebuje odněkud vycouvávat kupředu levááá , kupředu leváá , zpátky ni krok jakožto svazák jsem uronil budovatelskou slzu
03.07.2009 01:17 #177 Téma: POLARIS
JK.Honzik
Město: Bílovec
IP:193.179.44.xxx
Offline 5/299
Vy tady resite couvacky, presne jak pise Leos vymyslate cipoviny! Mi to pripada, ze tady ogari nacouvaji pri vyjizdkach v prumeru nejakou tu stovecku, potom se nedivim, ze omezovac je pro kinders, kdyz tady prebornici couvaji trial trate! Polarka samozrejme projede vse, ja couvam jenom jak konci cesta a potrebuju se otocit! Ale moje prvni zkusenost jak me vyliskaly riditka, kdyz jsem potkal v rygolu koren, ktery samozrejme me hbite a ostre oko nevidelo! Panecku, to byl pozitek a kupodivu bylo jedno, ze benchuju 3krat tydne! dynamika a kinetika je svina Vsak taky ta zkouska z dynamiky byla porod
13.07.2009 13:39 #179 Téma: POLARIS
marek.sm
Město: Praha
IP:85.161.76.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.
Mažete někdo čepy uložení zadních ramen? Případně čím je to nejlepší? U spodních u rámu je maznička, ale jinde není. Zdálo se mi, že levé zadní kolo má trochu vůli ve svislé rovině, když s tím cukám. Tak jsem vymontoval čep, co je v horním A ramenu hned na straně kola. Čep má v trubičce uložení celkem velkou vůli, byla tam voda, povrch čepu je celý olezlý, jako by přidřený a asi vůbec nenamazaný. Asi to rozdělám a namažu všechny čepy, aby se tam nedržela voda. Originál polaris vazelína mi u nás přijde dost drahá, tak to asi vezmu zelenou mogul nevím jaké má přesně označení, ale hodně lepí a táhne se, tak by tam mohla dlouho vzdržet.
20.07.2009 15:43 #180 Téma: POLARIS
manas76
Město: Skalica
IP:77.48.69.xxx
Offline 8/4202
Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring, Polaris Sportsman XP 550/EPS, Polaris Sportsman 500 H.O.
marek.sm>
zdar, keď som kúpil polarisa sportsmana, najprv som všetko okolo náprav rozobral, premastil vazelínou a určite to doporučujem, polárke to len prospeje a určite i predĺži životnosť, nemusíš rozoberať to kde sú maznice, ale ja som premazával i ložiská v kolesách, lebo stroj mal len 1.000 km a jedno zadné kolo malo vôľu a po rozobratí bolo ložisko vnútri suché a hrdzavé, premazal som i tisíchrany kardanu predného náhonu, čo ma trocha prekvapilo bola vôľa v tisíchranoch na kardane, ale na servisnej prehliadke v ABECO Brno mi povedali, že to je normálne. Ešte mám dotaz, až doma som zistil, že vôle sú i na oboch predných poloosiach u predného diferáku. Po uchopení poloosi v tomto mieste do ruky je vidieť, že u diferáku sa pohybuje poloos do strán asi 1 až 2 mm, máte s tým niekto skúsenosti ?
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.15s