19.02.2009 15:58
JK.Honzik
Město: Bílovec
IP:193.179.44.xxx
Offline 5/299
Zdravim vsechny majitele Polarisů, kteri se pohybuji na tomto foru. Rozhodl jsem se zalozit toto vlakno, protoze na internetu jsem nasel malo informaci o techto strojich. Myslim, ze tyto informace snad budou uzitecne pro radu budoucich potencionalnich ctyrkolkaru, kteri se rozhoduji co koupit, stejne jako ja. Tak tedy by me zajimala hlavne vase zkusenost se stroji Sportsman 500 H.O.ci EFI, Sportsman 800EFI, 550XP, 850XP...rozdily mezi 800EFI a 850XP, taktez 500 a 550XP, jak se chovaji v terenu, jaky je podvozek, subjektivni porovnani s jinou znackou napr.KingQuad, poruchovost, rozdil ve vykonu mezi 500 a 800, jestli je lepsi vubec premyslet o 500ccm a nejit primo do 800ccm apod. Budu rad za kazdy poznatek at uz osobni ci od znameho, kladny ci zaporny! Dekuji za vecne prispevky! JK.Honzik
Naposledy editováno 19.02.2009 16:04:58
07.02.2012 17:25 #2821 Téma: POLARIS
QUADPOINT
Město: Praha 9-Újezd nad Lesy
IP:82.208.37.xxx
Offline 0/383
Journeyman Gladiator X8
07.02.2012 18:49 #2823 Téma: POLARIS
mart
Město: Hradec Králové
IP:213.192.60.xxx
Offline 0/176
Polaris Sportsman 800/EFI
07.02.2012 23:25 #2824 Téma: POLARIS
Matyss
Město: Dub
IP:213.192.26.xxx
Offline 3/1317
Polaris Sportsman 500 EFI Touring
09.02.2012 14:05 #2825 Téma: POLARIS
Horten
Město: Mníšek pod Brdy
IP:78.80.131.xxx
Offline 0/192
Can-Am Outlander 800R Max LTD
09.02.2012 14:10 #2826 Téma: POLARIS
HELLGEJ
Město: Nižní Lhoty
IP:93.95.37.xxx
Offline 8/1926
Horten>Dobré zprávy ve spolek. Mám pitomý dotaz. Pochopil jsem, že u Polarisu se při prokluzu zadních kol připojuje předek (takže takovej Škoda systém. Zajímá mě, jestli to jde vypnout. Předpokládám, že ano, ale za zeptání nic nedám...
09.02.2012 14:29 #2827 Téma: POLARIS
Horten
Město: Mníšek pod Brdy
IP:78.80.131.xxx
Offline 0/192
Can-Am Outlander 800R Max LTD
HELLGEJ>Horten>Dobré zprávy ve spolek. Mám pitomý dotaz. Pochopil jsem, že u Polarisu se při prokluzu zadních kol připojuje předek (takže takovej Škoda systém. Zajímá mě, jestli to jde vypnout. Předpokládám, že ano, ale za zeptání nic nedám...
tak to jsem asi stejně blbý jako ty já si toto myslím totiž o can amu,že to tak má
tak kdo to ví ať odpoví mi na otázku,dík
09.02.2012 16:56 #2828 Téma: POLARIS
kase
Město: Přeštice
IP:90.176.106.xxx
Offline 0/75
Horten>Dobré zprávy ve spolek. Mám pitomý dotaz. Pochopil jsem, že u Polarisu se při prokluzu zadních kol připojuje předek (takže takovej Škoda systém. Zajímá mě, jestli to jde vypnout. Předpokládám, že ano, ale za zeptání nic nedám...
U polarisu předek přineš sám na 4x4, jenom řední dif. se uzamkne automaticky při prokluzu jednoho př. kola. Aspoň já to tak mam.09.02.2012 16:59 #2829 Téma: POLARIS
vcistic
Město: Praha
IP:89.103.109.xxx
Offline 3/2089
Polaris Sportsman XP 850 EPS
09.02.2012 17:27 #2830 Téma: POLARIS
Jarin4X4
Město: Týn nad Vltavou
IP:92.62.224.xxx
Offline 9/4530
Can-Am Outlander 1000R, Can-Am Renegade 500, Can-Am Outlander 1000, Can-Am Outlander 800R XT-P, Polaris Sportsman 500 H.O.
Upřesním ten Polaris - 4x4 můžeš přiřadit v jakékoliv rychlosti, avšak nikoliv
za stavu, kdy se zadní kola protáčí a přední stojí. Faktické připojení předku
nastane v okamžiku, kdy zadek začne prokluzovat - předek má o něco málo menší
převod. Stejně tak dojde k samovolnému odpojení v okamžiku, kdy zadek klouzat
přestane. V praxi tak můžeš ráno zařadit 4x4 a celý den se o to nestarat,
bude se samo připojovat a odpojovat. Navíc jsou v předních kolech jakési volnoběžky,
takže se jedno z kol může točit rychleji (třeba to vnější v zatáčce) a lze tak
bez potíží zatáčet i se zapnutým a vlastně pseudouzamčeným předkem. (to vnější
kolo zabere ihned, jak se začne klouzat to vnitřní a otáčkami "doběhne" to
vnitřní) Aby se dalo s tímto 4x4 i couvat, musí se stisknout tlačítko, kterým se
vyřadí ty volnoběžky, což je trochu nepohodlné, ale snadno řešitelné jedním
dodělaným vypínačem, aby při cvičení s kolkou ve sračkách na zpátečku nebylo
nutno toto tlačítko držet. (funguje to navíc i jako vyřazení omezovače otáček na zpátečku)
09.02.2012 17:29 #2831 Téma: POLARIS
Jarin4X4
Město: Týn nad Vltavou
IP:92.62.224.xxx
Offline 9/4530
Can-Am Outlander 1000R, Can-Am Renegade 500, Can-Am Outlander 1000, Can-Am Outlander 800R XT-P, Polaris Sportsman 500 H.O.
09.02.2012 17:41 #2832 Téma: POLARIS
Matyss
Město: Dub
IP:213.192.26.xxx
Offline 3/1317
Polaris Sportsman 500 EFI Touring
09.02.2012 19:50 #2833 Téma: POLARIS
vcistic
Město: Praha
IP:89.103.109.xxx
Offline 3/2089
Polaris Sportsman XP 850 EPS
09.02.2012 19:53 #2834 Téma: POLARIS
fiičák
Město: Chomutov 4
IP:94.112.140.xxx
Offline 1/1807
Polaris Sportsman XP 850/EPS, Suzuki LT-A 700 King Quad 4x4
09.02.2012 20:01 #2835 Téma: POLARIS
Horten
Město: Mníšek pod Brdy
IP:88.100.158.xxx
Offline 0/192
Can-Am Outlander 800R Max LTD
09.02.2012 20:02 #2836 Téma: POLARIS
Horten
Město: Mníšek pod Brdy
IP:88.100.158.xxx
Offline 0/192
Can-Am Outlander 800R Max LTD
09.02.2012 20:05 #2837 Téma: POLARIS
Horten
Město: Mníšek pod Brdy
IP:88.100.158.xxx
Offline 0/192
Can-Am Outlander 800R Max LTD
Jarin4X4>
Upřesním ten Polaris - 4x4 můžeš přiřadit v jakékoliv rychlosti, avšak nikoliv
za stavu, kdy se zadní kola protáčí a přední stojí. Faktické připojení předku
nastane v okamžiku, kdy zadek začne prokluzovat - předek má o něco málo menší
převod. Stejně tak dojde k samovolnému odpojení v okamžiku, kdy zadek klouzat
přestane. V praxi tak můžeš ráno zařadit 4x4 a celý den se o to nestarat,
bude se samo připojovat a odpojovat. Navíc jsou v předních kolech jakési volnoběžky,
takže se jedno z kol může točit rychleji (třeba to vnější v zatáčce) a lze tak
bez potíží zatáčet i se zapnutým a vlastně pseudouzamčeným předkem. (to vnější
kolo zabere ihned, jak se začne klouzat to vnitřní a otáčkami "doběhne" to
vnitřní) Aby se dalo s tímto 4x4 i couvat, musí se stisknout tlačítko, kterým se
vyřadí ty volnoběžky, což je trochu nepohodlné, ale snadno řešitelné jedním
dodělaným vypínačem, aby při cvičení s kolkou ve sračkách na zpátečku nebylo
nutno toto tlačítko držet. (funguje to navíc i jako vyřazení omezovače otáček na zpátečku)
09.02.2012 20:43 #2838 Téma: POLARIS
Jindřiška
Město: Teplice
IP:89.103.109.xxx
Offline 0/3728
Can-Am Commander 1000/XT
09.02.2012 20:44 #2839 Téma: POLARIS
vcistic
Město: Praha
IP:89.103.109.xxx
Offline 3/2089
Polaris Sportsman XP 850 EPS
fiičák> tak zaprve mas to v manualu a jinak muzes normalne za jizdy, ale ne kdyz by se ti protáčeli kola, proste pri normalni jizde. idealni je kdyz najizdis do terenu si to zapnout(bez zastaveni) a ten mocny stroj se o vsechno postara. jen bacha az pod kopcem budou zastavovat can-ami aby si zapnuli 4x4 tak do nich nenabourej radeji pockej nahore
To s tou rychlosti jesem pozoroval az letos na snehu kdyz pelasis po silnici v terunu jesem ten problem nemel.
09.02.2012 20:45 #2840 Téma: POLARIS
Horten
Město: Mníšek pod Brdy
IP:88.100.158.xxx
Offline 0/192
Can-Am Outlander 800R Max LTD
09.02.2012 20:47 #2841 Téma: POLARIS
vcistic
Město: Praha
IP:89.103.109.xxx
Offline 3/2089
Polaris Sportsman XP 850 EPS
09.02.2012 20:52 #2842 Téma: POLARIS
Jindřiška
Město: Teplice
IP:89.103.109.xxx
Offline 0/3728
Can-Am Commander 1000/XT
09.02.2012 20:56 #2843 Téma: POLARIS
Hans-quad
Město: Litoměřice-Město
IP:90.177.140.xxx
Offline 11/7924
09.02.2012 20:57 #2844 Téma: POLARIS
vcistic
Město: Praha
IP:89.103.109.xxx
Offline 3/2089
Polaris Sportsman XP 850 EPS
09.02.2012 20:58 #2845 Téma: POLARIS
Jindřiška
Město: Teplice
IP:89.103.109.xxx
Offline 0/3728
Can-Am Commander 1000/XT
09.02.2012 20:59 #2846 Téma: POLARIS
vcistic
Město: Praha
IP:89.103.109.xxx
Offline 3/2089
Polaris Sportsman XP 850 EPS
09.02.2012 21:25 #2847 Téma: POLARIS
minelab
Město: Šaľa
IP:91.226.112.xxx
Offline 0/584
Polaris Sportsman 800/EFI
09.02.2012 23:26 #2848 Téma: POLARIS
vcistic
Město: Praha
IP:89.103.109.xxx
Offline 3/2089
Polaris Sportsman XP 850 EPS
10.02.2012 09:32 #2849 Téma: POLARIS
Horten
Město: Mníšek pod Brdy
IP:78.80.131.xxx
Offline 0/192
Can-Am Outlander 800R Max LTD
10.02.2012 11:12 #2850 Téma: POLARIS
Petr_max500
Město: Břeclav
IP:80.78.147.xxx
Offline 3/924
Polaris Sportsman X2 500 EFI, Access Motor Max 250
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.85s