asp_leden_2013

QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


banner

Téma: arctic CAT diesel 700 Má někdo zkušenost??

10.03.2012   20:50 Arctic Cat 700 TRV Diesel

tojta tojta Město: Příbram I
IP:109.72.8.xxx
Offline 1/22
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4

Má někdo zkušenost?? všichni mě od toho odrazujou je to prej jak auto od 15 let
Potřebuju to na práci i zábavu natahat dřevo na topení cca 20m3 a na vyjíždky s přítelkyní
A nechci jezdit za 20L Benzínu nebo nějaká jiná alternativa????

Odpovědi: arctic CAT diesel 700 Má někdo zkušenost??

10.03.2012   21:27   #1 Téma: arctic CAT diesel 700 Má někdo zkušenost??

Hans-quad Hans-quad Město: Litoměřice-Město
IP:90.177.140.xxx
Offline 11/7924

a co kouknout sem a ptát se zde

Citace | Odpovědět

10.03.2012   21:40   #2 Téma: arctic CAT diesel 700 Má někdo zkušenost??

větvičkář_Rox větvičkář_Rox Město: Lomnice nad Lužnicí
IP:85.70.16.xxx
Offline 7/3549
Journeyman Gladiator X6-A Efi

na práci dobrý - spotřeba a ten zvuk je nenahraditelnej

Jinak bych se na to vysral - malej výkon. Na vyjížďky ve dvou - tak pro důchodce. a když spočítáš cenu, údržbu, cenu náhradních dílů, tak se na to radši vyprdni a dávej 20L benzínu.

Jen tak mimochodem - 20L bere kolka v terénu. Diesel bude níž, ale nepočítej s tim, že budeš jezdit 5/100 jako v autě. Spíš to bude v poměru jako u toho samého typu auta - např. benzín 6,5L, nafta 5L.

Zajeď do ASP a projeď si to - pak se rozhodni

Citace | Odpovědět

11.03.2012   08:50   #3 Téma: arctic CAT diesel 700 Má někdo zkušenost??

Honza73 Honza73 Město: Liberec VI - Rochlice
IP:89.24.91.xxx
Offline 0/2035
TGB Blade 425 4x4 limited

Rox> malej vykon? Ty si na ni jezdil nebo si to jenom nekde vycet. Prave ze je to disel tak jizda ve dvou nebo s vlekem
bude prijemna diky vetsimu kroutaku a spotreba co oni pisou ma byt polovicni. Je to muj favorit na praci.



Naposledy editováno 11.03.2012 08:52:21

Citace | Odpovědět

11.03.2012   10:09   #4 Téma: arctic CAT diesel 700 Má někdo zkušenost??

Trloň Trloň Město: Vsetín
IP:90.177.199.xxx
Offline 11/2510

noo nevim,když si vemu AC700 benzin tak myslim že dobrý,nevim jestli bude ten diesel vykoný,to bude jak kdyby octavia a stará felda v naftě taky nejede nemá turbínku tak se tahne

Citace | Odpovědět

11.03.2012   10:26   #5 Téma: arctic CAT diesel 700 Má někdo zkušenost??

tojta tojta Město: Příbram I
IP:109.72.8.xxx
Offline 1/22
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4

11.03.2012   10:29   #6 Téma: arctic CAT diesel 700 Má někdo zkušenost??

tojta tojta Město: Příbram I
IP:109.72.8.xxx
Offline 1/22
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4

tojta> Pak jedině tohle turbo stojí něco okolo 250-300 dolarů

Citace | Odpovědět

11.03.2012   10:32   #7 Téma: arctic CAT diesel 700 Má někdo zkušenost??

tojta tojta Město: Příbram I
IP:109.72.8.xxx
Offline 1/22
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4

Honza73> Právě že nejezdil, nikdo to nemá!! je mi jasné že to má super krouťák ale prej to jezdí a akceleruje jak takové ty auta od 15 let a jede to prej tak 60km/h

Citace | Odpovědět

11.03.2012   10:41   #8 Téma: arctic CAT diesel 700 Má někdo zkušenost??

malejhonza malejhonza Město: Havlíčkův Brod
IP:78.136.142.xxx
Offline 1/459

Nafta patří do kamen a plyn do sporáku.

Rozmysli taky, kde to budeš garážovat (v jaké teplotě) a jak často budeš v zimě jezdit. Já jsem teď na naftu v osobáku naštvanej, protože mi to zamrzlo a odešlo vstřikování a to jsou pak pálky za opravy, který ti poloviční spotřeba hned tak nezaplatí. U čtyřkolky bych tipoval, že to bude choulostivé podobně (ale zkušenosti s tím nemám)

Citace | Odpovědět

11.03.2012   11:07   #9 Téma: arctic CAT diesel 700 Má někdo zkušenost??

Luboš Luboš Město: Slavičín
IP:188.244.53.xxx
Offline 5/1757

a při dnešním podílu biosložek v naftě zjistíš po týdnu bez provozu, že máš ulepené vstřiky a bude nutné je vyměnit, u aut už dnes běžná věc, cca dva tis. za vstřik

Citace | Odpovědět

11.03.2012   11:10   #10 Téma: arctic CAT diesel 700 Má někdo zkušenost??

Mókyn Mókyn Město: Ivančice
IP:89.235.31.xxx
Offline 6/2934
Yamaha Grizzly 700

kup si benzínovou čtyřkuli na projížďky s přítelkyní a nějakej traktůrek na tahání dřeva,no a cenou to možná výjde i líp

Citace | Odpovědět

11.03.2012   11:19   #11 Téma: arctic CAT diesel 700 Má někdo zkušenost??

Honza73 Honza73 Město: Liberec VI - Rochlice
IP:89.24.91.xxx
Offline 0/2035
TGB Blade 425 4x4 limited

Super rady, taky jednu pridam drevo si kup v bauhnusu a na vylet jed autobusem vyjde te to
nejlevneji.

Citace | Odpovědět

11.03.2012   11:24   #12 Téma: arctic CAT diesel 700 Má někdo zkušenost??

Mókyn Mókyn Město: Ivančice
IP:89.235.31.xxx
Offline 6/2934
Yamaha Grizzly 700

no tak jinak,zamysli se,proč je těch kolek tak málo v oběhu,no a nebo si ju kup,ať konečně i my ostatní výme o co přicházíme a můžeš nás postupně informovat,proč si ji koupit nebo naopak,proč ju nekupovat.

Citace | Odpovědět

11.03.2012   11:39   #13 Téma: arctic CAT diesel 700 Má někdo zkušenost??

malejhonza malejhonza Město: Havlíčkův Brod
IP:78.136.142.xxx
Offline 1/459

řekl bych, že to bude jak s naftovým autem: Pokud to budež využívat každý den a najedeš spousty kilometrů, tak bude nafta určitě finančně zajímavější než benzín (pominu jízdní vlastnosti, tam je to jen o tom, jak chceš jezdit a co ti bude vyhovovat). Pokud vytáhneš čtyřkolku jednou za 14 dní, tak bych šel cestou benzínu.

Zkus si vzít tužku a papír a propočítat si, kolik asi km hodláš za rok najet a kolik peněz bys ušetřil naftou. K tomu je vyšší pořizovací cena a taky riziko zalepení vstřiků atd

Citace | Odpovědět

11.03.2012   11:39   #14 Téma: arctic CAT diesel 700 Má někdo zkušenost??

Trloň Trloň Město: Vsetín
IP:90.177.199.xxx
Offline 11/2510

Ja bych řek že to je nanic,bud kolku která má sílu a utáhne aspon vozík a vyletkuješ nebo si kut zetora a tahej dřevo po kubících

Citace | Odpovědět

11.03.2012   14:06   #15 Téma: arctic CAT diesel 700 Má někdo zkušenost??

větvičkář_Rox větvičkář_Rox Město: Lomnice nad Lužnicí
IP:85.70.16.xxx
Offline 7/3549
Journeyman Gladiator X6-A Efi

Esi to máš jen na práci, kup si tohle http://www.mahindra....ra-2541-techspec.htm docela to chváleji. Má to hydrauliku, vývod hřídel, atd.

Pokud chceš kolku na kombinaci lehký práce a zábavy, kup benzín. Na práci Ti ten diesel stačí, je to zpřevodovaný a sám s Gladem vim, že to v lese jen tak šolícham. Ale na rychlej převod a vyjížďky prostě těch 12,9 kW nestačí a můžeš mít krouťák jakej chceš. Měl by sis uvědomit, k čemu je dobrej výkon a k čemu krouťák (a v kolika rpm) Pokud si tedy vyjížďku ve dvou nepředstavuješ takhle



U takhle malýho a lehkýho motoru se taky rozluč s životností a spolehlivostí dieselu. A připrav se na to, že větší oprava = přemejšlet, jak se toho zbavit. Pochybuju, že díky prodejům budou ND na skladě, atd.

Průměrnej kolkař najezdí tipuju kolem 1500km ročně. Tak vezmeme 2tis, jako že jezdíš víc. Já jezdim s Gladem cca za 10. A to hlavně s károu a v lese. Na druhou stranu, nejsem žádnej závoďák, takže spíš pomoalejc. To je 200L bena ročně. Nebo cca 140L nafty. Ročně ušetříš 60L paliva, což je cca 2.000 Kč. Rozdíl v ceně koček je 60tis když porovnávam 550EFI a 700D. Porovnání férový, pač i ta 550EFI tý naftový ujede kdy chce, jen se dotkneš plynu. Pozor, ten papírovej výkon 15kW u benzínu, bude v reálu cca 30kW. Je to zavřený kvůli zákonům.
Takže jenom rozdíl v ceně srovnáš za 30let. Tak mi prosim Tě vysvětli, kde je ta ekonomika, kterou v tom hledáš?

A jinak za mně - kup to a pak nám všem poreferuj, bo to jistě bude všechny zajímat



Naposledy editováno 11.03.2012 14:08:53

Citace | Odpovědět

11.03.2012   17:54   #16 Téma: arctic CAT diesel 700 Má někdo zkušenost??

tojta tojta Město: Příbram I
IP:109.72.8.xxx
Offline 1/22
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4

větvičkář_Rox> Nehledám v tom ekonomiku jen mi to přišlo zajímavé a jako dobrá volba.. ty motory nejsou žádný sračky

http://www.lombardin...ta/air/ldw702_gb.pdf

docela mě to zaujalo nic víc... Za zeptání nic nedam

Citace | Odpovědět

11.03.2012   17:55   #17 Téma: arctic CAT diesel 700 Má někdo zkušenost??

tojta tojta Město: Příbram I
IP:109.72.8.xxx
Offline 1/22
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4

Historie firmy LOMBARDINI

Činnost začíná v roce 1922, kdy Adelmo Lombardini vyrábí první motor, a v roce 1933, společně se svými bratry Alberto a Raniero, se rozhoduje zahájit svou vlastní obchodní aktivitu prostřednictvím „Lombardini Fabrica Motori“ ustavenou jako akciovou společnost, převzetím již existujících zařízení strojírenské továrny s připojenou slévárnou, ležící v bezprostřední blízkosti Reggio Emilia.

Po velkých potížích během druhé světové války zastihla poválečná rekonstrukce firmu připravenou se svým sortimentem vznětových a spalovacích motorů, lodních motorů a s výrobou generátorových zařízení, motorových čerpadel, motorových kompresorů a motorových svářecích agregátů.

Padesátá léta zahrnují dosažení významné etapy v historii života společnosti: v roce 1957 je zahájena výroba motoru série LA, v roce 1959 je sortiment výrobků obohacen o první pásový zemědělský traktor Castoro.

Dosažené výsledky byly takové, že prostory na Via Galliano, kde firma vznikla, se staly nedostačujícími. V roce 1963 je rozhodnuto o stavbě nových prostor, nynějších prostor v Pieve (Reggio Emilia). Ve stejné době se zrodil první opravdový mezinárodní úspěch, založení první zámořské pobočky.

50. léta

Sedmdesátá léta shledala firmu zainteresovanou pro dosahování cílů převážně technické povahy. V roce 1970 se zrodil první malolitrážní motor s přímým vstřikováním paliva, pracujícího při 3600 ot/min.

V roce 1979 probíhá stavba výzkumného a vývojového oddělení. V roce 1986 se rovněž utváří Lombardini Marine s přesvědčením, že zvláštní divize, nezávisle činná a zaměřená na námořní motorizaci, může zaručit lepší výsledky.

Stálé úsilí s dovršením vzestupu technické úrovně nabízených výrobků umožnilo firmě Lombardini v roce 1988 uvést na trh svou řadu vznětových motorů FOCS (Fully Integrated Overhead System – plně integrovaný systém visutých ventilů) a CHD (Compact Heavy Duty – kompaktní motor pro těžký provoz).

70. léta

Růst firmy, započatý koncem předchozího desetiletí, pokračuje začátkem devadesátých let cestou politiky stálé technické renovace výrobního sortimentu.

Zejména závod firmy ACME ve Valdobbiadene, Treviso, specializující se na výrobu série benzínových motorů, a na Slovensku je soustředěna výroba technicky vyspělých vodou chlazených vznětových motorů CHD.

Zatímco byl uskutečňováno pokračující úsilí ve zvyšování kvality, již v roce 1995 bylo získáno svědčení systému kvality dle normy UNI ISO EN 9001, v roce 2002 je firmě uděleno osvědčení ve shodě s normou životního prostředí a s označením „QS9000“, které je specifické pro firmy, činné v oblasti motorů.

90. léta

V dubnu 1999 se firma stává součástí americké skupiny MARK IV INC. Pozitivní změny následkem změny majitele na sebe nenechali dlouho čekat, a tak je zahájen investiční plán, týkající se jak výzkumu, tak upevňování své konkurenční pozice.

První výsledky jsou patrny v roce 1999, kdy je koupena firma Ruggerini, Lombardiniho celoživotní konkurent. Poslední počin představuje koupě indické továrny v srpnu 2001. V této továrně je shledáno místo pro linky speciální tovární výroby, zaměřené na jednoválcové vznětové motory pro lehká vozidla, neobyčejně rozšířená v této zemi, a uzpůsobena především pro dopravu osob a nákladu.
hlavní stránka
kontakty
Historie
Kvalita
Životní prostředí
Rozdělení motorů
Servis
Náhradní díly
Technická podpora

Copyright © 2012 Laski spol. s r.o. | www.laski.cz
Created by Orbinet.c

Citace | Odpovědět

11.03.2012   18:44   #18 Téma: arctic CAT diesel 700 Má někdo zkušenost??

xsob xsob Město: Hostěradice
IP:109.81.254.xxx
Offline 2/7928

Nikdy sem na tom nejel. Jeden známej se před delší dobou svezl když se dělali testy pro Quad. říkal jednoznačně - zapřáhnout a táhnout, tot vše. Oproti klasice nemá hravost, živost, zapomenout na dlouhý výjezdy kde je třeba rychlost. Taková novodobá multikára.

Citace | Odpovědět

11.03.2012   19:49   #19 Téma: arctic CAT diesel 700 Má někdo zkušenost??

větvičkář_Rox větvičkář_Rox Město: Lomnice nad Lužnicí
IP:85.70.16.xxx
Offline 7/3549
Journeyman Gladiator X6-A Efi

tojta - chraň pámbu, nic proti Lombardini! jen prostě tyhle motory nemůžeš srovnávat s dvoulitrovejma dýzlama v autech, který nalítaji půl mega... Já dýzlům fandim, osobně se mi ten zvuk AC700D zdá strašně sexy Jen prostě myšlenka kolky a dýzlu se trochu vylučuje. Přijde mi to jak do auta parní stroj

XSOB - přesně jak píšeš. A tam už vidím ve stejný ceně spíš výhody traktoru...

Citace | Odpovědět

11.03.2012   19:51   #20 Téma: arctic CAT diesel 700 Má někdo zkušenost??

malejhonza malejhonza Město: Havlíčkův Brod
IP:78.136.171.xxx
Offline 1/459

větvičkář_Rox> Přidávám se, připadá mi to jak hezkej malotraktor, kterej je ale moc lehkej a bez hydrauliky a vývodového hřídele

Citace | Odpovědět

11.03.2012   21:07   #21 Téma: arctic CAT diesel 700 Má někdo zkušenost??

tojta tojta Město: Příbram I
IP:109.72.8.xxx
Offline 1/22
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4

Konečně jsem se něco dozvěděl co by jste mi teda doporučili za 4*4 tak do 120.tis nikdy jsem neměl 4*4... měl jsem Yamaha Warior 350... pak Yamaha Banshee 350 90PS a pak Yamaha Raptor 700 ale tohle už neni pro mě a potřebuju to taky okolo baráku

Citace | Odpovědět

11.03.2012   21:11   #22 Téma: arctic CAT diesel 700 Má někdo zkušenost??

xsob xsob Město: Hostěradice
IP:109.81.254.xxx
Offline 2/7928

tojta> Jestli seš zvyklej na silnější mrštnou mašinu tak za ty peníze nový koupíš max pětistovku a to moc rakety nejsou. Práce to nadělá hromadu a v pohodě jen ta mrštnost tam chybí. Nový třeba Glad 510 do té ceny, pak Cectek je něco přez. Podívejs na vlákna tady, je toho tady o této cenovce hoodně. Pak doporučuju se na všem svézt.

Citace | Odpovědět

11.03.2012   21:11   #23 Téma: arctic CAT diesel 700 Má někdo zkušenost??

tojta tojta Město: Příbram I
IP:109.72.8.xxx
Offline 1/22
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4

11.03.2012   21:14   #24 Téma: arctic CAT diesel 700 Má někdo zkušenost??

tojta tojta Město: Příbram I
IP:109.72.8.xxx
Offline 1/22
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4

Tady to nevypadá zase jako tak hrozně neohrabaná mrcha

Citace | Odpovědět

11.03.2012   21:22   #25 Téma: arctic CAT diesel 700 Má někdo zkušenost??

tojta tojta Město: Příbram I
IP:109.72.8.xxx
Offline 1/22
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4

xsob> Nové asi ne jsem zastánce značek Suzuki Yamaha Honda.. docela se mi zamlouvá King Quad...ale značky jako Cectek atd.je jich docela dost a vůbec je neznam nevim jak je to s dílama atd...mám stoho trochu strach

Citace | Odpovědět

11.03.2012   21:49   #26 Téma: arctic CAT diesel 700 Má někdo zkušenost??

JARDAQUAD JARDAQUAD Město: Český Brod
IP:77.78.110.xxx
Offline 1/2376

tojta> to musí mit povoleny na čerpadle jak hovadu hulimu to jak moje Felicie pick-up 1,9d a ta měla najeto 590 tis km

Citace | Odpovědět

11.03.2012   23:24   #27 Téma: arctic CAT diesel 700 Má někdo zkušenost??

větvičkář_Rox větvičkář_Rox Město: Lomnice nad Lužnicí
IP:85.70.16.xxx
Offline 7/3549
Journeyman Gladiator X6-A Efi

chlape, ty se mi snad zdáš - tak nejdřív že jako kolka za 260tis s 13kW. Pak že něco do 120tis a že si zvyklej na Raptora 700.

Buď si nějakej provokatér a nevim o co Ti jde, nebo máš v palici guláš. Sorry za upřímnost...

tojta>Konečně jsem se něco dozvěděl co by jste mi teda doporučili za 4*4 tak do 120.tis nikdy jsem neměl 4*4... měl jsem Yamaha Warior 350... pak Yamaha Banshee 350 90PS a pak Yamaha Raptor 700 ale tohle už neni pro mě a potřebuju to taky okolo baráku

Citace | Odpovědět

12.03.2012   07:54   #28 Téma: arctic CAT diesel 700 Má někdo zkušenost??

tojta tojta Město: Příbram I
IP:109.72.8.xxx
Offline 1/22
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4

větvičkář_Rox> a kdo tady řikal že bych chtěl novou ??? já teda určitě ne!!!

Citace | Odpovědět

12.03.2012   07:54   #29 Téma: arctic CAT diesel 700 Má někdo zkušenost??

tojta tojta Město: Příbram I
IP:109.72.8.xxx
Offline 1/22
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4

12.03.2012   12:08   #30 Téma: arctic CAT diesel 700 Má někdo zkušenost??

větvičkář_Rox větvičkář_Rox Město: Lomnice nad Lužnicí
IP:89.31.42.xxx
Offline 7/3549
Journeyman Gladiator X6-A Efi

tojta> tak hybaj do Jičína a piš dojmy určitě nejsem sám, koho to bude zajímat

Citace | Odpovědět

Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.

Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.



English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.37s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce