asp_leden_2013

QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


banner

Téma: CA 500 vs 570

04.05.2016   17:26 Can-Am Outlander 500

mišák77 mišák77 Město: Rabyně
IP:80.250.12.xxx
Offline 2/43
Kymco MXU 700i

Vážení pánové.

Již značnou dobu se peru s problémem výběru kolky. Vzhledem k tomu, že jsem kolem nějaké té kolky již prošel a i ochutnal, rád bych si pořídil vlastní. Moje zaměření je 70% práce kolem nemovitosti (samota u lesa) a palivové dříví, 10% nutné cesty po silnici (do zaměstnání cca 10 km, sámoška 5 km, pošta 7 km atd.) a 20 % rekreační volnočasové jízdy po krajině, tu a tam ve dvou. Do současnosti jsem se pral mezi dvěma značkami Polaris a Can-am. To jsem pořešil. Jen mi nejde rozlousknout zda Outlander 500 či 570 a Max a zda vůbec jsou tyto modely vhodné na těžkou práci do lesa.
Všem zúčastněným děkuji za názory.

Odpovědi: CA 500 vs 570

04.05.2016   21:54   #1 Téma: CA 500 vs 570

Mike2 Mike2 Město: Jablůnka
IP:188.244.61.xxx
Offline 1/475
Can-Am Outlander 400 Max

Ahoj, nevím co přesně máš na mysli tou těžkou prací, ale já mám "jenom" čtyřkilo a zatím jsem neměl problém cokoliv jsem zapojil odtáhnout, je sice fakt, že čtyřkilo si v případě fakt těžkého vleku řekne o redukci samo tím, že se prostě nechce rozjet ale v případě silnější mašiny, která to vezme i na "H" to stejně odnese řemen ..... tahám s tím většinou úměrně těžký a velký (malý) vozík a raději jedu na 2x a to hlavně proto, že fyziku neotrtkáš. U nás v kopcích se s vozíkem těžším než kolka rohuje fakt blbě, radlici na sníh to zvládá i s tímto motorem taky v pohodě, takže na práci úplně v klidu i to pětikilo .....




Citace | Odpovědět

04.05.2016   22:30   #2 Téma: CA 500 vs 570

Trloň Trloň Město: Vsetín
IP:93.89.107.xxx
Offline 11/2510

Já mám krátkého outíka L 5OO,jezdívám i na 500L Max co má kámoš a uplně to stačí,skoušel sem 570L Max a žadný rozdíl kromě ceny sem nenašel,možná to trošku zrychluje jinak ale dřív se zahrabeš než aby ti chyběl výkon při práci.
Rozhodoval sem se mezi polarkou taky ale sem rád že sem ji nevzal když se to každému jebe elektronicky.
Já mám naj na svojem 3800km a cajk,kámoš má skoro 7OOOkm a dobré,nepočítám to sme zničili svou blbostí tak je to super.jezdím stím na vylety a práci a super

Citace | Odpovědět

06.05.2016   08:57   #3 Téma: CA 500 vs 570

mišák77 mišák77 Město: Rabyně
IP:80.250.12.xxx
Offline 2/43
Kymco MXU 700i

Mike2> super příspěvek i foto díky moc. Sedlal jsem Polaris 800 efi a snese nemožný a vyveze nesmysl.Jen ta spotřeba. Ale při práci mi to nevadí. Díky.

Citace | Odpovědět

06.05.2016   09:05   #4 Téma: CA 500 vs 570

mišák77 mišák77 Město: Rabyně
IP:80.250.12.xxx
Offline 2/43
Kymco MXU 700i

Trloň> taky super info a foto. Kolik je na vozíku (asi tak 1,5 kubiku 700 kg) a vyjede?? Díky super.

Citace | Odpovědět

06.05.2016   09:57   #5 Téma: CA 500 vs 570

PetrP PetrP Město: Chrastava
IP:109.80.107.xxx
Offline 1/1368
TGB Blade 425, Polaris Sportsman 800/EFI

Tyhlety Outlandery moc neznám, tak ti neporadím. Ale co se týče tahání dřeva, tak mám zkušenosti, že na 4kolce ani tak moc nezáleží (pokud to není tedy nějaký lehký prcek). V současnosti stále mám TGB425 a Polaris 800 Efi. A mohu tvrdit, že za oběma kolkama jsem schopen utáhnout a dostat z lesa prakticky stejný náklad. Rozdíl je akorát v tom, že když bych Polárce s vlekem naložil, tak bych se dostal o trochu rychleji, ale zase s rizikem, že něco rozbiju nebo ztratím. Na rovinkách i s naloženým vlekem i u TGB používám rychlý převod. A ani Polárka nevytáhne nesmysl, protože fyziku neokecáš. Prostě v kopci v lese s těžkým vlekem se zahrabeš tak jako tak. U TGBéčka si cením kvalitních a účinných brzd. Přece jenom má u každého kola samostatný brzdový kotouč, na řídítkách samostatně předek a zadek a nožní společná. Svezl jsem se na hodně 4kolkách a zatím žádná neměla tak dobře udělané a účinné brzdy jako TGB425. A brzdy jsou pro tahání docela důležitý. Kdyby tak Polárka měla brzdy jako TGB, tak bych do lesa nic jinýho už nechtěl.

Citace | Odpovědět

06.05.2016   10:48   #6 Téma: CA 500 vs 570

mišák77 mišák77 Město: Rabyně
IP:80.250.12.xxx
Offline 2/43
Kymco MXU 700i

Trloň> a co jsi vlastně pokazil svojí neopatrností, pokud se mohu ptát, ať s taky poučím?? Nezdá se ti závěsný zařízení přidělaný divně k tomu diferáku?? Není to slabej matroš?? Díky.

Citace | Odpovědět

06.05.2016   10:53   #7 Téma: CA 500 vs 570

mišák77 mišák77 Město: Rabyně
IP:80.250.12.xxx
Offline 2/43
Kymco MXU 700i

PetrP> díky za příspěvek takže s 500 se nemusím obávat o výkon v lese. O rychlost z lesa mi moc nejde času na práci mám dost a dost. Díky.

Citace | Odpovědět

06.05.2016   10:56   #8 Téma: CA 500 vs 570

mišák77 mišák77 Město: Rabyně
IP:80.250.12.xxx
Offline 2/43
Kymco MXU 700i

Trloň> jo a prosím tě co spotřeba u Polar 800 efi celkem dost na můj vkus. Při práci mi to nevadí ale co při projížďkách??

Citace | Odpovědět

06.05.2016   11:46   #9 Téma: CA 500 vs 570

mišák77 mišák77 Město: Rabyně
IP:37.188.135.xxx
Offline 2/43
Kymco MXU 700i

Mike2> poslal bych obrázek pracanta ale nedaří se mi ho přidat, tak jsem ho dal do profilu.

Citace | Odpovědět

06.05.2016   13:16   #10 Téma: CA 500 vs 570

PetrP PetrP Město: Chrastava
IP:109.80.107.xxx
Offline 1/1368
TGB Blade 425, Polaris Sportsman 800/EFI

mišák77> Spotřeba Polaris 800 Efi je kapitola sama pro sebe, celkem to žere při zápřahu s vozejkem, ale zase která ne? Na projížďky to moc nemám. Na spotřebu mám 50ccm 4 taktního skůtra. Moc to nejede, ale nádrž 6 litrů mi vydrží půl sezony. Já jsem s Polárkou spokojený, za ty dva roky ani jeden problém a i v mrazu chytá na drc. Ale je zajímavý, že v americké divočině používají na práci skoro výhradně japonské 4kolky. Pokud sleduješ nějaký dokument, tak tam tak z 80% jezdí staré Hondy a Suzuki, často ještě s pevnou osou a je zajímavý, že u nás taková modla jako Canam tam skoro není vidět. Ale to jsou kolky na práci.
Pokud koukáš videa, kde používají kolky na zábavu, tam je to samosebou jinak. Osobně neznám nikoho, kdo by používal Canam na práci, ten rám G2, nebo jak to nazývají mně osobně na práci moc vhodný nepřipadá, to tažný je tam uchyceno nevím jak to napsat - moc důvěry to ve mně nevzbudilo. Proto jsem ho nekoupil.

Citace | Odpovědět

06.05.2016   13:19   #11 Téma: CA 500 vs 570

PetrP PetrP Město: Chrastava
IP:109.80.107.xxx
Offline 1/1368
TGB Blade 425, Polaris Sportsman 800/EFI

mišák77> Pokud máš obrázek někde v počítači, tak použij vlevo dole "Nahrej fotku" Je to vlevo dole pod rámečkem příspěvku. Pak klikni na vyber soubor, vyber fotku, kterou chceš zveřejnit, dej nahrát, chvilku počkáš a pak nakonec odešli příspěvek. Je to jednoduchý jak facka.



Naposledy editováno 06.05.2016 13:21:58

Citace | Odpovědět

06.05.2016   13:36   #12 Téma: CA 500 vs 570

mišák77 mišák77 Město: Rabyně
IP:80.250.12.xxx
Offline 2/43
Kymco MXU 700i

06.05.2016   13:40   #13 Téma: CA 500 vs 570

mišák77 mišák77 Město: Rabyně
IP:80.250.12.xxx
Offline 2/43
Kymco MXU 700i

no konečně

Citace | Odpovědět

07.05.2016   00:08   #14 Téma: CA 500 vs 570

mišák77 mišák77 Město: Rabyně
IP:80.250.12.xxx
Offline 2/43
Kymco MXU 700i

tak pánové podle posouzení vašich příspěvků jsem to začal obvolávat a začal se mi rýsovat jak kousek tak i cena podle představ. Jen nevím jak je to s tou zárukou...

Citace | Odpovědět

07.05.2016   22:43   #15 Téma: CA 500 vs 570

Trloň Trloň Město: Vsetín
IP:93.89.107.xxx
Offline 11/2510

v origo brp dáš za 500L 211tis kč + naviják,lemy,gumy,podložky,box,výhřevy,rámy a zas holá peněženka

Citace | Odpovědět

Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.

Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.

Novinky a reportáže





English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2025 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.17s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce