Ramses
Město: Zlín
IP:77.48.106.xxx
Offline 7/342
Polaris Sportsman XP 850 EPS
Zdarec,
chtěl bych poprosit všechny vlastníky těchto 4kolek zda by mi trošku pomohli! Potřebuji rozlousknout kterou. Chci pořizovat a zvažuji obě, mé požadavky, krátká verze, chci ho z 95% pouze na zábavu jak kratší tak delší trasy, lesní, polní cesty i asfalt vše +- stejný poměr, 5% práce! Popřípadě chci vědět zda s EPS nebo bez!
Všem moc děkuji za přínosné rady!
PS: trošku to spěchá mám teď v merku jedno XP850 za relativně dobrý peníz a dlouho nepočká!
Ještě jednou díky
Polaris XP 850 | 34 | |
Bombardier 800 Max | 35 |
26.05.2010 23:12 #61 Téma: Polaris XP850 versus Bombardier Outlander 800 Max
TEIB
Město: Nučice
IP:81.30.236.xxx
Offline 3/233
Can-am DS 450 (X), Can-am Renegade 800 X, Polaris Sportsman 800 EFI
26.05.2010 23:14 #62 Téma: Polaris XP850 versus Bombardier Outlander 800 Max
rychlejjezdec
Město: Praha 9-Kyje
IP:82.100.43.xxx
Offline 6/2529
Can-am Renegade 800 X
Cali>asi toho Cana-Ama mě se stejně na pohled líbí víc Polárka jak starší tak nové mají dost brutální vzhled hranaté tvary mě fascinují
pravda je,že jeep má bejt hranatej,to prostě tak je. Jenže třeba renegade má plasty poskládaný na takový kolíčky v gumovejch dirkách a dyž to převrátíš, tak plasty všude lítaj, ale všechny vemeš azase je poskládáš a jedeš. kdežto u jinejch to rozlámeš nebo zvohybáš protože to maj přišroubovaný26.05.2010 23:16 #63 Téma: Polaris XP850 versus Bombardier Outlander 800 Max
rychlejjezdec
Město: Praha 9-Kyje
IP:82.100.43.xxx
Offline 6/2529
Can-am Renegade 800 X
26.05.2010 23:18 #64 Téma: Polaris XP850 versus Bombardier Outlander 800 Max
JK.Honzik
Město: Bílovec
IP:193.179.44.xxx
Offline 5/299
Visco u Can-Ama je dobre, kdyz jedes, to ti sepne ani nevis, ale jak jedes technicky teren, kdy stojis a potrebujes mit vsechny kola uzavrene nebo jedes krokem a najednou mas jedno predni kolo vice zatizene nez druhe, tak trva, nez visco sepne a tady rozhoduji setiny sekundy, kdy ten stroj ma svou kinetickou energii a staci mu jenom lehka podpora zatizeneho predniho kola, ktere se netoci a ceka na visco. V tom pripade ztracis energii a uz se zakopavas a jebes se. Videl jsem dva borce na videu, majitele Renegadu, jak se takhle trapili v Rumunsku a oni sami priznali, ze visco ma sve slabiny a ne male!
26.05.2010 23:19 #65 Téma: Polaris XP850 versus Bombardier Outlander 800 Max
rychlejjezdec
Město: Praha 9-Kyje
IP:82.100.43.xxx
Offline 6/2529
Can-am Renegade 800 X
polarise sem tahal z roští když to známej převrátil při jízdě do kopce a to se vytahoval že má dlouhou verzi s tou korbičkou vyklápěcí. Má to zvuk jak polskej fiat a neuvěřitelně malej rejd, tam kde já jsem normálně mezi stromama projel on si musel couvnout,nevim krátkej třeba bude lepší
26.05.2010 23:20 #66 Téma: Polaris XP850 versus Bombardier Outlander 800 Max
JK.Honzik
Město: Bílovec
IP:193.179.44.xxx
Offline 5/299
26.05.2010 23:22 #67 Téma: Polaris XP850 versus Bombardier Outlander 800 Max
JK.Honzik
Město: Bílovec
IP:193.179.44.xxx
Offline 5/299
26.05.2010 23:25 #68 Téma: Polaris XP850 versus Bombardier Outlander 800 Max
Cali
Město: Kroměříž
IP:89.24.6.xxx
Offline 5/15301
26.05.2010 23:27 #69 Téma: Polaris XP850 versus Bombardier Outlander 800 Max
rychlejjezdec
Město: Praha 9-Kyje
IP:82.100.43.xxx
Offline 6/2529
Can-am Renegade 800 X
všechno má svoje když máš uzávěrku na čudlík tak jí tam musíš nejdřív dát a jak řikáš když si někde v krizovce, tak to tam stejně tak rychle nedáš protože si rád že se držíš a když už to tam dáš tak zas za chvíli to musíš vyndat protože to pak nechce zatáčet, takže pochybuju že dokážeš bejt aspon tak rychlej jako ta prodleva u vysco locku. No každý má svoje někdy pomůže to jindy ono,ale mě to ještě nikdy nevyšplouchlo, takže sem rád že mám co mám
26.05.2010 23:30 #70 Téma: Polaris XP850 versus Bombardier Outlander 800 Max
JK.Honzik
Město: Bílovec
IP:193.179.44.xxx
Offline 5/299
Cali> Polaris je delana ctyrkolka vylozene na praci! Ma spoustu uloznych prostor, je velmi variabilni diky Lock&ride systemu a kdyz mas korbu, tak do ni nalozis fakt hodne! Ja jsem odvazel v ni snih na jare, kdyz talo nebo v korbe vozim spoustu dreva, cementu, proste vsecko mozne! Nosnost korby je daleko nad 180kg. Can-Am je pro me ctyrkolka hlavne na zabavu a cumendu, pac to ma takove zajimave tvary...
26.05.2010 23:32 #71 Téma: Polaris XP850 versus Bombardier Outlander 800 Max
JK.Honzik
Město: Bílovec
IP:193.179.44.xxx
Offline 5/299
26.05.2010 23:40 #72 Téma: Polaris XP850 versus Bombardier Outlander 800 Max
rychlejjezdec
Město: Praha 9-Kyje
IP:82.100.43.xxx
Offline 6/2529
Can-am Renegade 800 X
26.05.2010 23:48 #73 Téma: Polaris XP850 versus Bombardier Outlander 800 Max
JK.Honzik
Město: Bílovec
IP:193.179.44.xxx
Offline 5/299
26.05.2010 23:52 #74 Téma: Polaris XP850 versus Bombardier Outlander 800 Max
JK.Honzik
Město: Bílovec
IP:193.179.44.xxx
Offline 5/299
27.05.2010 02:07 #75 Téma: Polaris XP850 versus Bombardier Outlander 800 Max
007profík
Město: Swansea
IP:94.142.234.xxx
Offline 2/1358
Polaris Sportsman 800/EFI
27.05.2010 14:04 #76 Téma: Polaris XP850 versus Bombardier Outlander 800 Max
ihaaa
Město: Pusté Pole
IP:195.68.234.xxx
Offline 0/884
EMU 800 EFI
jazdil som to i to,ale čo vy tu riešite nechápem,trial a extrémy jednoznačne Grizzly,vozenie len tak- akákolvek Amerika,sú určite pohodlnejšie,to sú ale moje pocity a názor,viem,nie každý sa s ním musí ztotožniť,já som napríklad ortodoxný zastánca karburátorov,niekto chce vstrek,niekomu vyhovuje Visco,mne klasika,je to len a len o názore a komu čo vyhovuje,ako všetci vieme,Američania si potrpia na výkon a pohodlie,je to len o tom,čo ti viac sadne,obidva sú to stroje porovnateľné,já si myslím,že u teba to bude viac o pocitoch,no a k tomu EPS,je to len o pohodliu
27.05.2010 14:29 #77 Téma: Polaris XP850 versus Bombardier Outlander 800 Max
Cali
Město: Kroměříž
IP:89.24.7.xxx
Offline 5/15301
27.05.2010 14:30 #78 Téma: Polaris XP850 versus Bombardier Outlander 800 Max
marek.sm
Město: Praha
IP:85.161.205.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.
27.05.2010 20:43 #79 Téma: Polaris XP850 versus Bombardier Outlander 800 Max
manas76
Město: Skalica
IP:77.48.69.xxx
Offline 8/4202
Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring, Polaris Sportsman XP 550/EPS, Polaris Sportsman 500 H.O.
Americké stroje . . . polaris má motor japonský - fuji a can am rakouský rotax, americké je asi len méno, polaris má diferák made in korea, can am variátor TGB, pár součástek taiwan, trošku čína a nedivil bych sa keby obidva montovali v číne . Ramses, oba stroje se múžou pokazit. Rozhodni se podle srdce . . .
27.05.2010 21:02 #80 Téma: Polaris XP850 versus Bombardier Outlander 800 Max
hesin1
Město: Česká Třebová
IP:90.177.155.xxx
Offline 4/2263
Can-am Outlander 800R MAX LTD
27.05.2010 21:03 #81 Téma: Polaris XP850 versus Bombardier Outlander 800 Max
zmizík_zaks
Město: Bezno
IP:213.168.185.xxx
Offline 5/6226
Journeyman Gladiator X8, Linhai ATV 260 LH
27.05.2010 21:16 #82 Téma: Polaris XP850 versus Bombardier Outlander 800 Max
hesin1
Město: Česká Třebová
IP:90.177.155.xxx
Offline 4/2263
Can-am Outlander 800R MAX LTD
27.05.2010 21:18 #83 Téma: Polaris XP850 versus Bombardier Outlander 800 Max
zmizík_zaks
Město: Bezno
IP:213.168.185.xxx
Offline 5/6226
Journeyman Gladiator X8, Linhai ATV 260 LH
27.05.2010 21:22 #84 Téma: Polaris XP850 versus Bombardier Outlander 800 Max
bars
Město: Benešov
IP:85.160.127.xxx
Offline 1/754
KTM LC4 620
27.05.2010 21:32 #85 Téma: Polaris XP850 versus Bombardier Outlander 800 Max
hesin1
Město: Česká Třebová
IP:90.177.155.xxx
Offline 4/2263
Can-am Outlander 800R MAX LTD
27.05.2010 22:21 #86 Téma: Polaris XP850 versus Bombardier Outlander 800 Max
Perseus
Město: Lelekovice
IP:90.176.120.xxx
Offline 5/102
Suzuki LT-A 700 King Quad 4x4
Mě se strašně líbí obě, a can amu jsem jel (out800 r.v.2007)
a jede to fakt o dost víc než King, ale nekoupím si ani jednoho a to proto, že to jsou tak pěkné a drahé stroje, že bych se o ně začal bát. Přijet pod kopec, s tím, že jestli se skutálím dolů, bude mě to stát kilo je hrozná brzda. Kinga mám vojebanýho ze šech stran, přes budku šel naposledy minulý víkend a rozbité plasty neřeším, zrcátka kupuju za 200 nejlevnější, dělám je údržbu a nic navíc. Jestli ho zabiju přijdu max o kilo. Ale s kolkou za 4OO bych měl problém ju topit jak koťata. P.S. Ještě se podívej kolik stojí běžné díly, docela by mě zajímalo jestli to je alespoň v cenových relacích motorek, nebo je to úplně mimo.
27.05.2010 22:35 #87 Téma: Polaris XP850 versus Bombardier Outlander 800 Max
rychlejjezdec
Město: Praha 9-Kyje
IP:82.100.43.xxx
Offline 6/2529
Can-am Renegade 800 X
hele, na rovinu, do terénu bohatě stačí king nebo grizzly, sou to supr mašiny, no akdyž tech peněz máš trochu víc, tak chceš mít THE BEST OFFje to jak s hadrama, když máš víc než podporu tak si koupíš oblek od versačeho. No a can am je versače, výhodu teda má, je pohodlnej a kurevsky rychlej,takže na závěr-projede stejně jak japonci a korát dyž za něj vemeš tak zmizíš a pohodlně u toho sedíš
28.05.2010 08:13 #88 Téma: Polaris XP850 versus Bombardier Outlander 800 Max
tom.tk
Město: Praha
IP:90.177.61.xxx
Offline 0/106
28.05.2010 08:21 #89 Téma: Polaris XP850 versus Bombardier Outlander 800 Max
Ramses
Město: Zlín
IP:212.80.64.xxx
Offline 7/342
Polaris Sportsman XP 850 EPS
28.05.2010 08:50 #90 Téma: Polaris XP850 versus Bombardier Outlander 800 Max
Mrkef09
Město: Praha 3-Žižkov
IP:83.208.163.xxx
Offline 2/35
Ramses> tak ja si take prihreju polivcicku- toto rozhodovani jsem mnel take pred sebou a jelikoz poradam zajezdy na uk tak jsem mnel moznos vyzkouset oba stroje a musim rici ze jsem mnel polarku skoro objednanou a koupil jsem nakonec can-am proc? hele polarka je neskutecnej smejd a vim co rikam jezdim teda take zavody obcas ale mluvim ted jen o vyuziti na uk kde jsem testoval 3 nove polarky versus jeden starej renous rok vyroby 2007-polarka je urcite mohutnejsi a pocitove lepsi ale outas zaostava velmi nepatrne renous trochu vice tot ke komfortu a to je cele kde je polaris lepsi nez can-pak uz je to jen jeden velky pruser ps promin jeste ma lepsi brodivost ale to je otazka 2 az 3 centaku ale lepe plave to je fakt jinak mas porad co opravovat nehlede na to ze vymnena remenu kterej stoji okolo 3 tisic se kona po ujeti 800 az 1200 km a to rikam proto ze jsem tady vydel nekde napsano ze davaj zaruku 8 tisic tak to ti rikam lez jako vez neznam takovou kolku ktera to vydrzi mozna yamaha ale to je dany variatorem japonci maji vetsinou odstredivou spojku ve variatoru can ma aspon volnobezku ale polar nema nic takze kdyz nastartujes tak se remen mrda stale a tim je dana opotrebenost zrovna ted nedavno se vratili kluci z maroka a spotreba remenu je neskutecna dedek dokonce mnenil po 200 a 300 km dam ti radu kup si cokoliv jen ne polara ten te sezere na udrzbe a opravach a pokud chces utracet za polara tak za stejny prachy koupis dnes uz vsechno jinak can to taky neni zadna vyhra ale ma ROTAX a to hovori za vse muzu ale na cana plivat taky hodinu ale proti polarce aspon neco vydrzi jinak pokud jede polaeka a nesere se tak je to taky pekna kolka to jo a jeste pokud si koupis s posilovacem musis opet pocitat s tim ze ma o dost mansi nadrz ciz je na vypravach dos podstatna vec promin ale co jsem napsal mam skutecne overeno a stoji za tim Mrkef
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.35s