Redwing
Město: Hlohovec
IP:213.151.217.xxx
Offline 3/423
Can-Am Outlander 1000 MAX, Can-Am Outlander 800 Max XT
Ako názov hovorí, téma v dvoch rovinách.
Prvá - všeobecná, zaujímajú ma vaše názory a skusenosti na výhody a nevýhody variatora a automatickej prevodovky u pracovných štvorkoliek.
A druhá, s tým úzko suvisiaca, zdanlivo porovnávajúca neporovnatelné - TGB BLADE 550 vs HONDA TRX680 FA RINCON (tu len poznámka, že Rincon ma možnost prepinania automatu a ESP)
Verte že mam dovod vyberat práve medzi týmito dvomi kolkami. O Blade som sa tu už dočítal hodne, má ju vela ludí a je oblúbená, Rincony tu ale spočítam na prstoch rúk... Prečo je to tak? Hlavne komentáre ich majitelov by som naozaj ocenil.
Diky.
Uzavřeno 07.06.2011 v 20:22 uživatelem Redwing
22.08.2010 08:50 #91 Téma: variator vs. automat, BLADE vs RINCON
Kartkarel
Město: Tišnov
IP:212.156.204.xxx
Offline 14/3924
Can-Am Outlander 650, Can-Am Outlander 1000 XT, Can-Am Outlander 500 XT
22.08.2010 09:53 #92 Téma: variator vs. automat, BLADE vs RINCON
1Pegas
Město: Havlíčkův Brod
IP:85.160.126.xxx
Offline 11/3274
Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring
marek.sm>Mám taky žlutý a žádný omezení zatím nepociťuju. Na dálnici bych stejně nejel, maximálku 40 km/h neřeším a má to i výhody v nižší sazbě pojištění a nemusím na technickou. Takže já osobně bych klidně šel znovu do žlutých, mně to problém nedělá.
22.08.2010 10:54 #93 Téma: variator vs. automat, BLADE vs RINCON
1Pegas
Město: Havlíčkův Brod
IP:85.160.126.xxx
Offline 11/3274
Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring
Ještě je tady další kolka s řazením. Je to ODES 4WD Tiptronic. Karel o něm píše:
Pozoruhodný je zejména systém elektronického řazení - na řidítkách je ovladač s tlačítky pro řazení. Převodovka je sekvenční s automatickou spojkou, 5 rychlostí + zpátečka. Nedůvěřivce v tento systém jistě uklidní záložní řadící páka, která je uschována v zadním úložném prostoru!
22.08.2010 11:09 #94 Téma: variator vs. automat, BLADE vs RINCON
větvičkář_Rox
Město: Lomnice nad Lužnicí
IP:90.176.242.xxx
Offline 7/3549
Journeyman Gladiator X6-A Efi
22.08.2010 11:22 #95 Téma: variator vs. automat, BLADE vs RINCON
1Pegas
Město: Havlíčkův Brod
IP:85.160.126.xxx
Offline 11/3274
Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring
Roxteedy> Nepletu. Teda vlastně pletu, ještě jednou jsem se koukal a je to 300kč/rok. Tady se o tom už psalo http://www.quadmania...tail/?ft=1686&fid=21 .
22.08.2010 12:10 #96 Téma: variator vs. automat, BLADE vs RINCON
Haasan
Město: Hlučín
IP:212.158.158.xxx
Offline 7/395
Can-Am Outlander 800 Max XT
22.08.2010 12:47 #97 Téma: variator vs. automat, BLADE vs RINCON
Mókyn
Město: Ivančice
IP:89.235.31.xxx
Offline 6/2934
Yamaha Grizzly 700
22.08.2010 22:42 #98 Téma: variator vs. automat, BLADE vs RINCON
Redwing
Město: Hlohovec
IP:213.151.217.xxx
Offline 3/423
Can-Am Outlander 1000 MAX, Can-Am Outlander 800 Max XT
Haasan> na tu fotku sa tiež pozerávam pred spaním no a k tomu jeden technický dotaz na skúsených jazdcov...: asi by som nešiel do tak zdvihnutých tlmičov, čo ale hovorite na Rincona dat 14 palcove disky a 26 palcove gumy? jake to má výhody a nevyhody? mohol by byt ešte rychlejší vzhladom na obvod kolesa? zaroven by sa trochu zdvihla svetlá výška a výška sedenia, ale neviem čo by to urobilo s výkonom, krútiacim momentom a priechodnostou v terene... jake mate skusenosti s velkymi kolesami? existuje nejaka idealna kombinacia? alebo sa berie ohlad na vykon motora pri výbere kolies? ako je to?
Mókyn> toto je slavné a diskutované video, ale docela realne, aj ked mam z toho miestami pocit ako keby plával (je možne že tažisko a rozloženie vybavenia je uložené tak aby vo vode naozaj viac nadvihovalo predok, dovod by bol samozrejmý)
mimochodom sanie ma Rincon vyvedené do "kapličky" medzi raidy takže aj bez šnorchlov ju kludne možeš potopit po nosiče... je to neuveritelne, ale je to tak - viď video
22.08.2010 22:51 #99 Téma: variator vs. automat, BLADE vs RINCON
FIGURA
Město: Dolní Slivno
IP:95.85.208.xxx
Offline 1/1439
Honda Rincon AT TRX 680 FA
22.08.2010 23:23 #100 Téma: variator vs. automat, BLADE vs RINCON
Redwing
Město: Hlohovec
IP:213.151.217.xxx
Offline 3/423
Can-Am Outlander 1000 MAX, Can-Am Outlander 800 Max XT
22.08.2010 23:31 #101 Téma: variator vs. automat, BLADE vs RINCON
FIGURA
Město: Dolní Slivno
IP:95.85.208.xxx
Offline 1/1439
Honda Rincon AT TRX 680 FA
22.08.2010 23:46 #102 Téma: variator vs. automat, BLADE vs RINCON
Redwing
Město: Hlohovec
IP:213.151.217.xxx
Offline 3/423
Can-Am Outlander 1000 MAX, Can-Am Outlander 800 Max XT
22.08.2010 23:54 #103 Téma: variator vs. automat, BLADE vs RINCON
FIGURA
Město: Dolní Slivno
IP:95.85.208.xxx
Offline 1/1439
Honda Rincon AT TRX 680 FA
23.08.2010 08:41 #104 Téma: variator vs. automat, BLADE vs RINCON
marek.sm
Město: Praha
IP:188.95.127.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.
1Pegas> Pojištění jsem myslel havarijní, což mám hlavně kvůli krádeži, ale už se mi vyplatilo i když jsemto rozbil. Za žlutý RZ platím 4600 Kč ročně. A s tou jízdou po silnici 1.třídy to taky není problém dle vyjídření MD, někde je tu ta odpověď MD na fóru. Ale já se silnicím 1.třídy stejně zásadně vyhýbám.
23.08.2010 17:16 #105 Téma: variator vs. automat, BLADE vs RINCON
Redwing
Město: Hlohovec
IP:213.151.217.xxx
Offline 3/423
Can-Am Outlander 1000 MAX, Can-Am Outlander 800 Max XT
No, aj ked som sa dnes nedostal na dopravak (bol som po nočnej fakt zlomeny a vstal som až teraz ), skoro všetko čo som chcel vediet a ešte viac som vysnoril na internete. Ked som sa do toho fakt ponoril našiel som dost vela for kde sa homologizacia a prihlasovanie koliek riešilo (slovenských aj českých - najme z ameriky, ojazdené aj nové, sú firmy ktoré sa na to špecialne zameriavajú).
Vysledky mojho pátrania asi nikoho neprekvapia, pretože som sa oklukou dostal na začiatok a riešenie je "jednoduché". Na slovensku (a pravdepodobne aj v CR) potrebujete z technickej dokumentácie na prihlásenie hlavne COC (čo je pri nehomologizovanej kolke ten problem). Je zároven jedno v ktorej krajine EU COC získate pretože jak ho máte, postupuje sa už rovnako ako pri dovážaní a prihlasovaní napr. auta. No a to COC, resp. úpravu ktorou získate homologizaciu a vystavenie v tom horšom prípade COC v tom lepšom aj TP, robí niekolko firiem na Slovensku (a určie aj v CR). Cena takejto úpravy sa u nas pohybuje od 1000 do 1500e. Bavil som sa s oficialnymi predajcami a servismi hondy čo hovoria na záruku u novej kolky po takejto úprave a čakal som jednoznačné odmietnutie, ale... Nie všade sa k tomu postavili rovnako. Niekde to definitivne a okamžite zavrhli - že zasahom do kolky niekym inym ako ofi servisom okamžite padá zaruka (prišlo mi to logické) ale dostal som aj takú odpoved že by bolo predmetom druh závady, a keby sa tá netýkala alebo nebola sposobená nainštalovaním homo sady alebo inymy úpravami bolo by na servise či by danú konkrétnu reklamaciu uznal.
Dočítal som sa aj neskutočné praktiky policajtov rozne po slovensku (aj v CR) ktore tu radsej ani nebudem rozvadzat lebo aj na forach kde ich konkretne rozpitvali dostali dobre po nose od adminov, ale mozno by to pre niektorých z vas ani nebolo nic nove. Da sa to len zovseobecnit tvrdením, že úspech pri prihlasovaní kolky bohužial stále často závisí od vôle policajtov. Niekde to ide "velmi rýchlo a lacno a bez problemov" a niekde kolku neprihlásite ani s COC alebo TP. Proste vás pošlú do prdele a možete sa aj na hlavu postavit. (Dotyčný to le vyriešil tým že kolku zo zahraničia prihlasil v inom okrese a ked ju potom prišiel prihlásit do svojho, museli ju policajti chtiac-nechtiac prihlásit)
S COC už je to dalej jednoduché a v podstate lacné (v SR) : značka 16,5e (kto by chcel vlastnú tak 165e ), samotne prihlásenie cca 67e... proste by to vybavil cele za par šupov.
Momentálne čakám odpoved z jednej takejto firmy (Banska bystrica) a mam aj osobne nejake želiezka v ohni (2xBA) ktoré by tu prerábku vybavili hádam aj o niečo lacnejšie.
A možno sa mi podarí aj malé prekvápko
To by bolo asi všetko... ked su dotazy, sam s nimi (kludne dam aj linky)
Jo a mimochodom, až pri tomto pátraní som zistil a uvedomil si že ani napr. také Blady ktoré majú všetky oficiálne papiere TP a čo ja viem čo až tak čisté nie su a možu sa lahko dostat do problemov s policajtami o tom ale nabudúce
24.08.2010 15:15 #106 Téma: variator vs. automat, BLADE vs RINCON
Redwing
Město: Hlohovec
IP:213.151.217.xxx
Offline 3/423
Can-Am Outlander 1000 MAX, Can-Am Outlander 800 Max XT
24.08.2010 19:06 #107 Téma: variator vs. automat, BLADE vs RINCON
Redwing
Město: Hlohovec
IP:213.151.217.xxx
Offline 3/423
Can-Am Outlander 1000 MAX, Can-Am Outlander 800 Max XT
A mimochodom, som sa dozvedel že na Slovensku na vozidlo (aj štvorkolku) so žltými značkami potrebujete vodičák kategoriu "T", čo uplnou náhodou mám (robil som - robil som ešte na vojne )
No, a k tým Bladom. Nekamenujte ma ak to pre vas vobec nebudu nove info, ale mna to dost zarazilo, a tiež, posuvam ako som to čital, takže je to tak na 99%, ale ma to logiku...
Blade a vobec všetky homologizovane štovrkolky v SK (a zrejme aj v CR) môžu byt na zaklade zakonov legálne a homologizované len tak, že ich výkon bude menší ako 15 kW. Takže (týka sa to koliek zhruba od 300ccm, to len odhadujem), musel vyrobca nejak vykon kolky obmedzit, aby sa do toho limitu vošiel. Lenže čo urobí každý čerstvý majitel ako prvé na prvej, najneskor na druhej, servisnej prehliadke? "Otvorí ju". Viete čo to znamena - u Blada : (okrem iného) vyberie ucpávku z výfuku ktorá obmedzuje jej vykon na stanovených 15 kW aby mal tých 30kW (akože offroad) čím de facto takúto kolku zbavuje legality. No a "vychytralí" policajti (prípad zo Slovenska) ktorí "maju niečo v hlave" pri zastavení takejto kolky s velkym objemom a malym výkonom často vedia ako sa to v praxi robí a ako to chodí, a ked kolke uvidia v TP výkon menej ako 15kW pri kontrole, zadržia TP a majitela s kolkou pošlú na technickú kontrolu (vraj maju na to právo ale overené to nemám) Na technickej kontrole ked namerajú vyšší výkon ako uvádza TP, tá sa dostane do rozporu s ním aj so zákonom, oznámi to na policii a tá vam obratom odoberie TP, OEV aj značky a okamžite vás odhlási... Fakt Husté
Ostava len otázka, do akej miery pred kontrolou (máte na nu vraj 15 dní) sa dá zasa ten výkon znížit na tých 15kW a do akej miery sa nechaju zasa oklamat...
24.08.2010 19:27 #108 Téma: variator vs. automat, BLADE vs RINCON
martinur
Město: Vyškov-Předměstí
IP:62.44.18.xxx
Offline 4/3072
Redwing> Omezovací ocelový kroužek, ve výfukovém potrubí, lze u Blade implementovat zpět do výfukového potrubí za pár desítek minut.
Policie nesmí bezdůvodně zabavit technický průkaz ani osvědčení o registraci vozidla (malý techničák). Velký technický průkaz s sebou nikdo nevozí.
Policajti mohou nanejvýš zakázat další provoz vozidla a na místě zadržet osvědčení o registraci vozidla, pokud vozidlo nesplňuje podmínky provozu na pozemních komunikacích.
Pokud nebudou mít v místě kontroly motorovou brzdu na 4kolky, tak na silnici nemohou prakticky nic.
24.08.2010 20:30 #109 Téma: variator vs. automat, BLADE vs RINCON
větvičkář_Rox
Město: Lomnice nad Lužnicí
IP:90.176.242.xxx
Offline 7/3549
Journeyman Gladiator X6-A Efi
24.08.2010 20:41 #110 Téma: variator vs. automat, BLADE vs RINCON
martinur
Město: Vyškov-Předměstí
IP:62.44.18.xxx
Offline 4/3072
24.08.2010 21:14 #111 Téma: variator vs. automat, BLADE vs RINCON
větvičkář_Rox
Město: Lomnice nad Lužnicí
IP:90.176.242.xxx
Offline 7/3549
Journeyman Gladiator X6-A Efi
24.08.2010 21:26 #112 Téma: variator vs. automat, BLADE vs RINCON
Hans-quad
Město: Litoměřice-Město
IP:78.136.162.xxx
Offline 11/7924
24.08.2010 23:25 #113 Téma: variator vs. automat, BLADE vs RINCON
Richard.cz
Město: Kamenný Újezdec
IP:85.71.71.xxx
Offline 0/2911
Can-am Outlander Max 800R H.O. EFI LTD.
Roxteedy>martinur> jak říkám, dokud pár pitomců neudělá věci, kterých se chytne TV a John z toho udělá investigativní reportáž
nepochopil jsem jak to videjko souvisí s kolkama? nebo jako že si máme opatřit železnej krunýř...? abych citoval z toho videa: "reportáž to byla naprd, ale aspoň jsem se prošel"...24.08.2010 23:34 #114 Téma: variator vs. automat, BLADE vs RINCON
Richard.cz
Město: Kamenný Újezdec
IP:85.71.71.xxx
Offline 0/2911
Can-am Outlander Max 800R H.O. EFI LTD.
martinur>Roxteedy> ...ministerstvo vnitra má nyní jiné problémy, než kupovat motorové brzdy na čtyřkolky...
určitě je potřeba jezdit tak nějak s rozumem a nepopouzet okolí zbytečnýma ptákovinama a respektovat ostatní. O tom žádná. Nicméně pro úspěch takového soužití je nutné, aby stejně tak to "okolí" respektovalo zájmy kolkařů... Bude to fungovat? To uvidíme...24.08.2010 23:52 #115 Téma: variator vs. automat, BLADE vs RINCON
větvičkář_Rox
Město: Lomnice nad Lužnicí
IP:90.176.242.xxx
Offline 7/3549
Journeyman Gladiator X6-A Efi
To byla jen ukázka, co dokáže ministr vnitra Bradek Kohn když se spojí s myslivcema
Richard.cz>Roxteedy>martinur> jsem jak to videjko souvisí s kolkama? nebo jako že si máme opatřit železnej krunýř...? abych citoval z toho videa: "reportáž to byla naprd, ale aspoň jsem se prošel"...
24.08.2010 23:54 #116 Téma: variator vs. automat, BLADE vs RINCON
větvičkář_Rox
Město: Lomnice nad Lužnicí
IP:90.176.242.xxx
Offline 7/3549
Journeyman Gladiator X6-A Efi
Kamaráde, my kolkaři jsme moc slabá (do vlivu, ne do HP ) skupina s nulovým lobbingem. Takže na naše zájmy každý z vysoka kálí
Richard.cz>martinur>Roxteedy> určitě je potřeba jezdit tak nějak s rozumem a nepopouzet okolí zbytečnýma ptákovinama a respektovat ostatní. O tom žádná. Nicméně pro úspěch takového soužití je nutné, aby stejně tak to "okolí" respektovalo zájmy kolkařů... Bude to fungovat? To uvidíme...
25.08.2010 00:11 #117 Téma: variator vs. automat, BLADE vs RINCON
Redwing
Město: Hlohovec
IP:213.151.217.xxx
Offline 3/423
Can-Am Outlander 1000 MAX, Can-Am Outlander 800 Max XT
martinur> no.. alebo si najde nejaku zamienku a dokope ta na tu STK...
ale tu som vysnoril aj zopar (pre nás) nepríjemných čítaní (ale je tam aj pár cenných info):
SR: http://www.svetpoist...o-poistit-stvorkolku
CR: http://www.svetpoist...tu-poctu-stvorkoliek
25.08.2010 00:20 #118 Téma: variator vs. automat, BLADE vs RINCON
Redwing
Město: Hlohovec
IP:213.151.217.xxx
Offline 3/423
Can-Am Outlander 1000 MAX, Can-Am Outlander 800 Max XT
25.08.2010 00:44 #119 Téma: variator vs. automat, BLADE vs RINCON
Redwing
Město: Hlohovec
IP:213.151.217.xxx
Offline 3/423
Can-Am Outlander 1000 MAX, Can-Am Outlander 800 Max XT
a ešte toto by mohlo niekomu pomoct...
http://www.quad-foru...?f=19&t=397&start=45
25.08.2010 01:47 #120 Téma: variator vs. automat, BLADE vs RINCON
Richard.cz
Město: Kamenný Újezdec
IP:85.71.71.xxx
Offline 0/2911
Can-am Outlander Max 800R H.O. EFI LTD.
Roxteedy>...my kolkaři jsme moc slabá (do vlivu) skupina s nulovým lobbingem. Takže na naše zájmy každý z vysoka kálí
no, domnívám se že takhle, jak to kombinuješ, to úplně (bohužel) není. "slabá skupina" byla v počátcích každá, a DNEŠNÍ "slabost" nemusí (nicméně může) nic znamenat pro BUDOUCÍ sílu či slabost...Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2025 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.24s