Redwing
Město: Hlohovec
IP:213.151.217.xxx
Offline 3/423
Can-Am Outlander 1000 MAX, Can-Am Outlander 800 Max XT
Ako názov hovorí, téma v dvoch rovinách.
Prvá - všeobecná, zaujímajú ma vaše názory a skusenosti na výhody a nevýhody variatora a automatickej prevodovky u pracovných štvorkoliek.
A druhá, s tým úzko suvisiaca, zdanlivo porovnávajúca neporovnatelné - TGB BLADE 550 vs HONDA TRX680 FA RINCON (tu len poznámka, že Rincon ma možnost prepinania automatu a ESP)
Verte že mam dovod vyberat práve medzi týmito dvomi kolkami. O Blade som sa tu už dočítal hodne, má ju vela ludí a je oblúbená, Rincony tu ale spočítam na prstoch rúk... Prečo je to tak? Hlavne komentáre ich majitelov by som naozaj ocenil.
Diky.
Uzavřeno 07.06.2011 v 20:22 uživatelem Redwing
25.08.2010 10:14 #121 Téma: variator vs. automat, BLADE vs RINCON
Redwing
Město: Hlohovec
IP:213.151.217.xxx
Offline 3/423
Can-Am Outlander 1000 MAX, Can-Am Outlander 800 Max XT
martinur> s tým krúžkom maš asi pravdu, s tym ja skusenosti nemam, bohužial, neviem ako ste na tom v CR, ale na slovensku je to takto: Zákon o cestnej premávke z 3.12.2008 :
"§ 72
Zadržanie osvedčenia o evidencii, evidenčného dokladu vydaného v cudzine, technického osvedčenia vozidla a tabuľky s evidenčným číslom"
ods.1 Policajt je oprávnený zadržať osvedčenie o evidencii alebo evidenčný doklad od vozidla vydaný v cudzine, ak
d) je podozrenie, že sa v ňom neoprávnene urobili zmeny alebo že je neplatné,
(2) Policajt je oprávnený za podmienok ustanovených v odseku 1 zadržať aj tabuľku s evidenčným číslom.
Myslm že toto by u nas policajt ukecal stači mu podozrenie že udaje v TP nesuhlasia s realnyym stavom - tym padom je TP neplatný, techničak ti sice nechá, ale bude ti na hovno.
Aj tak si ale myslim že sme velmi diskriminovany oproti napr. motorkam. Ked si zoberiem jake mašiny sa prehanaju po dialniciach s akými výkonmi a objemami... je to nefer.. a týmto smerom by sa mohlo tlačit... v naš prospech... nie že nas niekto ešte chce zakazovat alebo obmedzovat...
25.08.2010 10:29 #122 Téma: variator vs. automat, BLADE vs RINCON
Redwing
Město: Hlohovec
IP:213.151.217.xxx
Offline 3/423
Can-Am Outlander 1000 MAX, Can-Am Outlander 800 Max XT
A ešte jedna haluz... podla toho isteho zakona... (ktorý som inak celu noc v robote študoval )
je obrovský rozdiel medzi jednomiestnou a dvojmiestnou kolkou...
jednomiestna u nas spadá do kategorie čisto štvorkoliek s hmotnostou do 400kg a výkonom do 15kW (tu sa musi obmedzovat vykon) "L7e"
ale jak je kolka dvojmiestna (tak jak som to pochopil ja, a zda sa mi, že ma na to pri obhliadke Blada upozornovali aj predajci) už patrí do kategorie M1 (M - motorové vozidlá s najmenej 4 kolesami na prepravu osob, podskupina M1 - najviac 8 miest + miesto vodiča) - klasické automobily.
Tiež ked som hladal kam by som mohol bez problemov zaradit "normálne" kolky, tz. cca 300kg 500 a viac ccm a 16 a viac kW (teda aj Rincon ktorý ma zaujima hlavne ) podla tohto rozdelenia http://www.testek.sk...tegorie_vozidiel.pdf vyšli mi kategorie jedine T5, P, alebo V...
Ked sa pozrete na ten obrazok, motorky maju perfektne ošetrené, ale kolky maju podchytene velmi slabo, a davalo by to celkom slušný podnet navrhnút novelizovat ten zakon ktorý na nas velmi nemyslí...
Každopadne som sa nasral a idem rovno na DI si ujasnit kam tu Hondu zaradit a ako to riešit.
25.08.2010 11:29 #123 Téma: variator vs. automat, BLADE vs RINCON
Richard.cz
Město: Kamenný Újezdec
IP:85.160.172.xxx
Offline 0/2911
Can-am Outlander Max 800R H.O. EFI LTD.
Redwing>Každopadne som sa nasral a idem rovno na DI si ujasnit kam tu Hondu zaradit a ako to riešit.[
ano, TOHLE už zní jako plán...25.08.2010 11:51 #124 Téma: variator vs. automat, BLADE vs RINCON
Redwing
Město: Hlohovec
IP:213.151.217.xxx
Offline 3/423
Can-Am Outlander 1000 MAX, Can-Am Outlander 800 Max XT
A ako tak čitam to čo tu píšem privodil som si další šok
Pretože to vyzera tak, že podla našich (ne)doknalych zakonov, na Slovensku Blady, Targety a dalšie kolky zhomologizované výrobcom pre dve osoby nie su štvorkolky ale autá Nepatria do kategorie L7e ale M1.
Čo by znamenalo, že sa na ne ako na autá nevztahuje obmedzenie výkonu na 15kW a teda sam výrobca ich obmedzuje zbytočne a mohli sa k nim u nas vydávat TP so skutočným výkonom - 30kW a bolo by to uplne legalne A viac nelegalne momentalne je "otvorit" si kolku a mat v techničaku 15kW ako mat tam (u dvojmiestnej) 30kW
Škoda že mi to nijak nepomaha s Hondou, ale už sa teším jak sa budú vykrúcat dopraváci
25.08.2010 12:10 #125 Téma: variator vs. automat, BLADE vs RINCON
marek.sm
Město: Praha
IP:94.199.40.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.
Když já byl vloni na dopravce, tak tam věděli naprosto kulový a byli úplně mimo. Připadal jsem si, že jsem první člověk co tam přihlašuje čtyřkolku. Nevím jak na slovensku, ale pokud je potřeba ověřená informace tak napsat přes e-podatelnu na ministerstvo dopravy, většinou to funguje i tady na fóru je pár citací z odpovědí.
25.08.2010 13:59 #126 Téma: variator vs. automat, BLADE vs RINCON
Redwing
Město: Hlohovec
IP:213.151.217.xxx
Offline 3/423
Can-Am Outlander 1000 MAX, Can-Am Outlander 800 Max XT
marek.sm> tak máš z časti pravdu vedia naozaj kulový. ale s tou kategorizaciou a tymto všetkým ma odkazali na obvodný dopravný urad, ktorý má vykonávacie smernice upresnujúce cestný zákon... ale ten v meste nemáme takže to skusim najkor telefonom. Ale ked tak rozmyšlam možno skusim aj tu e-podatelnu ministerstva... ked tu niečo také máme, ale to bude asi trvat...
25.08.2010 15:25 #127 Téma: variator vs. automat, BLADE vs RINCON
Redwing
Město: Hlohovec
IP:213.151.217.xxx
Offline 3/423
Can-Am Outlander 1000 MAX, Can-Am Outlander 800 Max XT
25.08.2010 15:34 #128 Téma: variator vs. automat, BLADE vs RINCON
větvičkář_Rox
Město: Lomnice nad Lužnicí
IP:90.176.242.xxx
Offline 7/3549
Journeyman Gladiator X6-A Efi
25.08.2010 19:30 #129 Téma: variator vs. automat, BLADE vs RINCON
Redwing
Město: Hlohovec
IP:213.151.217.xxx
Offline 3/423
Can-Am Outlander 1000 MAX, Can-Am Outlander 800 Max XT
26.08.2010 21:58 #130 Téma: variator vs. automat, BLADE vs RINCON
Redwing
Město: Hlohovec
IP:213.151.217.xxx
Offline 3/423
Can-Am Outlander 1000 MAX, Can-Am Outlander 800 Max XT
pred časom som vám slubil malé prekvápko
Mam nove info od známeho z Madarska. Ako prvé mi hovoril, že práve Rincony idú v Budapešti na dračku, je to tam najoblubenejší model a je na ne celkom slušna čakacia doba. Stavaju to na žlte značky.
Ale k tomu prekvápku
Opýtal som sa ho, či by vedel niečo spustit s katalogovej ceny Rincona aj pre vás.
A... povedal že pri väčšom odbere (cca 5 +-) by kludne z už tak dobrej ceny na nete spustil 15-20%, okrem toho, rozvozí všetko až domov...
26.08.2010 22:32 #131 Téma: variator vs. automat, BLADE vs RINCON
Haasan
Město: Hlučín
IP:212.158.158.xxx
Offline 7/395
Can-Am Outlander 800 Max XT
26.08.2010 23:00 #132 Téma: variator vs. automat, BLADE vs RINCON
Redwing
Město: Hlohovec
IP:213.151.217.xxx
Offline 3/423
Can-Am Outlander 1000 MAX, Can-Am Outlander 800 Max XT
, nie to asi nie, nebavili sme sa o tom... podla mna by to rýchlo predal keby niečo... aj ked zodpovednost od všetkých by bola na mieste a nechcem aby to vyzeralo že nahanam biznis, to vobec nie, napadlo ma, že by pri záujime (a ten je, chodia mi sukromné pošty)na tom mohli získat všetci.
a tiež... vyzera to tak, že ja osobne dam možno dokopy prachy až buduci rok, takže... kto chce ma čas si rozmysliet...
Ale možno... keby mohla nejak pominut šanca, alebo by bola neviem aka akcia alebo kurz forintu, možno by som si aj narychlo požičal... a tiež... ešte stale horučkovito riešim tu homologizaciu
26.08.2010 23:06 #133 Téma: variator vs. automat, BLADE vs RINCON
Redwing
Město: Hlohovec
IP:213.151.217.xxx
Offline 3/423
Can-Am Outlander 1000 MAX, Can-Am Outlander 800 Max XT
26.08.2010 23:23 #134 Téma: variator vs. automat, BLADE vs RINCON
Kartkarel
Město: Tišnov
IP:90.177.40.xxx
Offline 14/3924
Can-Am Outlander 650, Can-Am Outlander 1000 XT, Can-Am Outlander 500 XT
Redwing> až vyřešíš tu homologaci, tak mi dej prosím vědět, sám jsem zvědavý, kam dojdeš. Raději bych to ale nazval ne homologací (tu dělá pouze výrobce), ale správným termínem - přestavba. Je nutno také si uvědomit, že firmy, které provádějí přestavby mají schválený jen určitý typ, který přestavují a pak na něj vydávají Certifikát o shodě (překlad COC). TZN. musíš se trefit nejen do modelu, ale i do typu (řada VINu).
27.08.2010 08:27 #135 Téma: variator vs. automat, BLADE vs RINCON
Redwing
Město: Hlohovec
IP:213.151.217.xxx
Offline 3/423
Can-Am Outlander 1000 MAX, Can-Am Outlander 800 Max XT
27.08.2010 08:33 #136 Téma: variator vs. automat, BLADE vs RINCON
marek.sm
Město: Praha
IP:188.95.127.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.
27.08.2010 08:50 #137 Téma: variator vs. automat, BLADE vs RINCON
Redwing
Město: Hlohovec
IP:213.151.217.xxx
Offline 3/423
Can-Am Outlander 1000 MAX, Can-Am Outlander 800 Max XT
Kartkarel> no, presne toto mi práve povedal pan Papežík z mojemotorka.cz. Aby mi vedel povedat či by mi bez problemov zhomologizoval tu Hondu potreboval výrobné číslo - VIN, a dokonca číslo motoru. Cena komplet vrátane sady, papierov, značky (prepravnej ked to budem brat na Slovensko) 28000Kč. S tým že bude dovezená z MR, upravena u nich a prihlásená v SR nemal žiadny problem...
Osobne mam trochu problem s tým, že budem vediet či dostanem značky až potom čo budem mat (aspon pripravenú) svoju kolku u predajcu.
Vyzerá to ale na celkom legálnu operáciu, vzhladom na údaje ktoré dopredu požaduju... ešte sa na to pozrem bližšie...
27.08.2010 08:55 #138 Téma: variator vs. automat, BLADE vs RINCON
větvičkář_Rox
Město: Lomnice nad Lužnicí
IP:90.176.242.xxx
Offline 7/3549
Journeyman Gladiator X6-A Efi
Redwing> tý jo, jak to čtu, zlatý naše čínský mrdky Je to fakt škoda, že tak jedinečnej stroj vlastně nemůžeš bez potíží u nás provozovat. To víš, když panu Hondovi řekneš česko, slovensko, tak von řekne: WTF, někde vedle Berlína? Ne, Germany pro nas moc mala trh
Nebo jestli při homologaci a legálním dovozu by díky nějakejm clům cena stoupla na neúnosnou? nevim... Na tohle selským rozumem nestačim...
27.08.2010 09:44 #139 Téma: variator vs. automat, BLADE vs RINCON
Redwing
Město: Hlohovec
IP:213.151.217.xxx
Offline 3/423
Can-Am Outlander 1000 MAX, Can-Am Outlander 800 Max XT
Tak tu máme rýchlú reakciu MD SR... pomohla mi trochu, tak som hned pokračoval v otázkach...
Ale tu je celá dnešná odpoved:
Cestný zákon sa týka pozemných komunikácií, čiže ciest a nie kategorizácie vozidiel.
Kategorizáciu vozidiel upravuje zákon č. 725/2004 Z. z. o podmienkach prevádzky vozidiel v premávke na pozemných komunikáciách. Kategórie vozidiel sú uvedené v prílohe č. 1.
K prvej otázke: Kategória vozidla sa určuje pri schválení vozidla, zväčša ju navrhuje sám výrobca vozidla, podľa jednotlivých parametrov, či vozidlo spĺňa zaradenie do príslušnej kategórie. Keď vozidlo splní zaradenie do kategórie L7e, nemôže byť zaradené do inej kategórie napr. M1.
K druhej otázke: Vo väčšine prípadov, keď vozidlo nespĺňa zaradenie do kategórie L7e a ide o pracovnú štvorkolku, vozidlo je klasifikované ako pracovný stroj samohybný – nosič pracovných adaptérov kategórie Ps. Pre takéto vozidlo potom platia v cestnej premávke určité obmedzenia podľa zákona č. 8/2009 Z. z. o cestnej premávke.
K poslednej otázke: Na výbore pre technické predpisy motorových vozidiel v Bruseli momentálne jednotlivé členské štáty diskutujú o novej kategórii vozidiel L8e a L9e, ktorá by sa mala týkať štvorkoliek, ale momentálne je o tom predčasne hovoriť.
Dalsia otazka smerovala k možnosti doviest a prihlásit na Slovensku v CR homologizovanú kolku pomocou sady, ale mam z toho trochu špatny pocit lebo u vas je iná kategorizácia koliek...
majú u mna ale bod za rýchlost , teraz som zvedavý či odpíše skôr MD CR alebo MD SR
27.08.2010 11:51 #140 Téma: variator vs. automat, BLADE vs RINCON
Redwing
Město: Hlohovec
IP:213.151.217.xxx
Offline 3/423
Can-Am Outlander 1000 MAX, Can-Am Outlander 800 Max XT
No... tak s MD SR som dopísal, poslali toto:
Pokial je vozidlo schvalene v niektorom clenskom state, budu k tomu registracne doklady, tak vramci preregistracie by nemal byt problem.
Co Vam urcite mozem povedat tak klasicka stvorkolka s vacsim objemom urcite nemoze byt zaradena ako M1, nemoze totiz splnit predpisy platne pre tuto kategoriu.
Ked bude konkretny pripad, na obvodnom urade dopravy a bude podana ziadost o schvalenie potom sa k tomu budeme vediet blizsie vyjadrit.
z tohto mi vyplýva par veci - ako píše štvorkolku ako M1 neprihlásim, tým pádom, ak by som mal mat bielu značku a prihlasit ju ako L7e musim oficialne obmedzit výkon pod 15kW (tak ako to robí TGB).
Takže bud to - to by sa dalo vyriešit cez mojemotorka.cz za tie prachy, alebo ju prinesiem rovno z Madarska na žltych značkach a tu ju prihlásim podla zakona ako pracovny stroj Ps podla zakona 725/2004
27.08.2010 12:06 #141 Téma: variator vs. automat, BLADE vs RINCON
Redwing
Město: Hlohovec
IP:213.151.217.xxx
Offline 3/423
Can-Am Outlander 1000 MAX, Can-Am Outlander 800 Max XT
Do prdele, ja som z toho už magor... zahrabany v zakonoch, volam, pišem... je to na palicu, ale zasa som volal s Panom Papežíkom, potvrdil mi to, že homologizacia by vyzerala tak, že by po uprave vydal COC na prevádzku pre dve osoby s výkonom "do 15kW" koli kategorizácií (Samozrejme až na zaklade čisel motora a VIN)
Tým by to bolo vlastne cele vyriešiene... pre ČR určite a pre mna velmi pravdepodobne tiež... počkám si ešte na vyjadrenie MD CR, a šmitec
27.08.2010 12:33 #142 Téma: variator vs. automat, BLADE vs RINCON
Redwing
Město: Hlohovec
IP:213.151.217.xxx
Offline 3/423
Can-Am Outlander 1000 MAX, Can-Am Outlander 800 Max XT
27.08.2010 13:06 #143 Téma: variator vs. automat, BLADE vs RINCON
Richard.cz
Město: Kamenný Újezdec
IP:85.161.99.xxx
Offline 0/2911
Can-am Outlander Max 800R H.O. EFI LTD.
27.08.2010 13:24 #144 Téma: variator vs. automat, BLADE vs RINCON
Redwing
Město: Hlohovec
IP:213.151.217.xxx
Offline 3/423
Can-Am Outlander 1000 MAX, Can-Am Outlander 800 Max XT
27.08.2010 14:00 #145 Téma: variator vs. automat, BLADE vs RINCON
marek.sm
Město: Praha
IP:188.95.127.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.
28.08.2010 12:39 #146 Téma: variator vs. automat, BLADE vs RINCON
Redwing
Město: Hlohovec
IP:213.151.217.xxx
Offline 3/423
Can-Am Outlander 1000 MAX, Can-Am Outlander 800 Max XT
marek.sm> no, teraz ked už viem že sa to da, budem hladat aj niekoho lacnejšieho, aj ked moc vymyšlat sa s tym obvykle moc neoplatí. Samozrejme pridat sa može kto chce, ale stále mi ostáva zohnat peniaze... večný to problem, ale skusim to nejak urýchlit (možno ma uvidite v telke - s kuklou na hlave )
28.08.2010 13:52 #147 Téma: variator vs. automat, BLADE vs RINCON
Mókyn
Město: Ivančice
IP:89.235.31.xxx
Offline 6/2934
Yamaha Grizzly 700
28.08.2010 15:17 #148 Téma: variator vs. automat, BLADE vs RINCON
Richard.cz
Město: Kamenný Újezdec
IP:85.71.71.xxx
Offline 0/2911
Can-am Outlander Max 800R H.O. EFI LTD.
28.08.2010 15:42 #149 Téma: variator vs. automat, BLADE vs RINCON
Redwing
Město: Hlohovec
IP:213.151.217.xxx
Offline 3/423
Can-Am Outlander 1000 MAX, Can-Am Outlander 800 Max XT
29.08.2010 08:55 #150 Téma: variator vs. automat, BLADE vs RINCON
Kavka80
Město: Okrouhlá Radouň
IP:178.23.218.xxx
Offline 0/40
Ahoj tady je moje komunikace s LN Group ohledně mé bývalé Hondy TRX 680GFA.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dobrý den,
Homologace možná je.
Cena 28.000 Kč vč. DPH (i vč. montáže, která musí být provedena u nás v
Olomouci).
V případě zájmu mne, prosím, neváhejte kontaktovat.
S pozdravem
Petr Papežík
LN Group s.r.o.
Mob.: +420 724 488 910
E-mail: petr.papezik@lngroup.cz
www.mojemotorka.cz
-----Original Message-----
From: Miloš [mailto:kazbundam@seznam.cz]
Sent: Thursday, April 29, 2010 2:53 PM
To: petr.papezik@lngroup.cz
Subject: Homologace Honda Rincon
Dobrý den,
po předchozím tel. rozhovoru zasílám udaje o Hondě Rincon.
Koukněte na to jestli to půjde a zašlete mi vaše stanovisko včetně přesné
ceny za homologaci.
Děkuji Miloslav Kazbunda
Tel.: 774855313
VIN : 1HFTE334784300269
MODEL : TRX680FGA8
MOTOR : 8102244 nebo (8/02244) nebo (8I02244) nevím jestli se jedná o
číslici 1, nebo písmeno I, nebo /
TE33E- bylo to tam ve dvou řádkách tak jsem to
opsal stejně.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jinak určo Hondu, měl jsem ji a super. Na zimu zase něco koupím, co to bude nevím, ale než Blada tak radši nic.
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2025 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.11s