asp_leden_2013

QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


banner

Téma: Dilema mezi pracanty

15.01.2012   12:35

Ondras83 Ondras83 Město: Stračov
IP:77.48.21.xxx
Offline 5/178

Zdravim...3 roky jsem mel cinana, ted bych chtel neco lepsiho, silnejsiho, bytelnejsiho, kvalitnejsiho, stabilnejsiho, takze mi padly do oka pracovni ATV...

mam ted ale dilema, co si vybrat. Kriteria mam: spolehlivost (abych se v tom nemusel kazdej vikend pred jizdou vrtat), nezavisle zavesena vsechna kola, 500ccm a vic (nejlip 700-800), spolehlivost - co jsem tak cet, tak do tech 10 000km se nemusi sahat na napravy atd...

nejvetsi kriterium: cenovka max 130 tisic Kc

chtel bych si s tim zajezdit, dovolit si vic nez na sportovnim 2WD cinanovi, sem tam pritahnout nejaky drevo v lese a nekdy na tom i cestovat.

Polaris Sportsman
Yamaha Grizzly
Suzuki KingQuad
Kawasaki BruteForce

ted neco, o cem presne nevim, odkad pochazi a jak je na tom kvalitou

Emu Alltrack - nejspis cina
TGB Blade - vypada pekne, ale bojim se, aby to neco udrzelo a utahlo (15kw)

potom bych mel jeste otazku, proc je, napr u toho TGB, dve verze vykonu - 15kw a offroad ma 30kw

Diky za odpovedi a nezlobte se za novy tema. Nejvic se mi libi Polaris 800, ale je docela drahej no a dalsi je Suzuki Kingquad, pro toho jsem dneska uz malem jel, ale musim si jeste zodpovedet dost otazek, tak se stale rozhoduju.

předchozínásledující 1 ... 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 ... 20

Odpovědi: Dilema mezi pracanty

28.01.2012   19:27   #391 Téma: Dilema mezi pracanty

česil česil Město: Třinec (Staré Město)
IP:81.200.53.xxx
Offline 7/1330

martinur> Taky jsem byl velký skeptik, do doby než jsem na tom jel- a to CA nemám....

Citace | Odpovědět

28.01.2012   19:31   #392 Téma: Dilema mezi pracanty

martinur martinur Město: Vyškov-Předměstí
IP:94.199.199.xxx
Offline 4/3072

česil> Asi jsem se špatně vyjádřil.
V nejmenším nezpochybňuji kvalitu čtyřkolek CA (BRP).
Chtěl jsem uvést, že i tyto čtyřkolky si prošly mnohaletým vývojem a na svou současnou pozici se musely vypracovat výkony a kvalitou.
Když se o stejné vypracování snaží jiní výrobci (v podstatně kratší době), tak jsou zesměšňováni. Ikdyž dělají mílové kroky ve zvyšování výkonů, kvality i snižování ceny.

Citace | Odpovědět

28.01.2012   19:46   #393 Téma: Dilema mezi pracanty

česil česil Město: Třinec (Staré Město)
IP:81.200.53.xxx
Offline 7/1330

martinur> Máš v mnohém pravdu, ale.....věta:
Ikdyž dělají mílové kroky ve zvyšování výkonů, kvality i snižování ceny.
zvyšování výkonu- ano zvyšují
kvalita- ano- kvalita se zlepšila
snižování ceny- nejsem si jist jestli snižování ceny je to pravé na úkor kvality.......nebudeme si nalhávat ale kvalita pořád zaostává....

Citace | Odpovědět

28.01.2012   19:52   #394 Téma: Dilema mezi pracanty

Tomas-JM Město: Strančice
IP:194.213.210.xxx
Offline 0/606

martinur> Jasne Martine, presne tak, ani ja nemam nic proti CA, Yamaze atd. Me spis zarazilo, ze Leos napise, ze to nechce cist, ale pritom ma jasno, jak se veci maji... A tak zas a opet jen zopakuju to, co rikam uz dlouho.

Citace | Odpovědět

28.01.2012   19:54   #395 Téma: Dilema mezi pracanty

Tomas-JM Město: Strančice
IP:194.213.210.xxx
Offline 0/606

česil> Mam za to, ze se zvysuje vsechno (vcetne ceny, aspon te nakupni) - vykon, kvalita, nabizene modely atd. Ale porad je tu jeden nezanedbatelny fakt, a to je cena, za kterou se prodavaji.

Citace | Odpovědět

28.01.2012   20:16   #396 Téma: Dilema mezi pracanty

česil česil Město: Třinec (Staré Město)
IP:81.200.53.xxx
Offline 7/1330

Tomas-JM> Já jsem reagoval na to co napsal ohledně ceny martinur- a to že se cena snižuje...myslím si že vše je vyváženo cenou- CA nebo třeba Polaris asi nebudou za cenu X5. Nebudeme si nalhávat, že kolky jsou zpracováním a kvalitou stejné ne...

Citace | Odpovědět

28.01.2012   20:20   #397 Téma: Dilema mezi pracanty

renda1977 renda1977 Město: Valašská Bystřice
IP:85.71.138.xxx
Offline 1/453
Linhai ATV 300 LH

česil> máš pravdu předsedo

Citace | Odpovědět

28.01.2012   20:23   #398 Téma: Dilema mezi pracanty

1Pegas 1Pegas Město: Havlíčkův Brod
IP:95.82.176.xxx
Offline 11/3274
Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring

I kdyby kvalita byla stejná, majitelé "značky" to stejně NIKDY nepřiznají. Ztratili by totiž punc jedinečnosti a to nemůžou nikdy dopustit.

Citace | Odpovědět

28.01.2012   20:26   #399 Téma: Dilema mezi pracanty

česil česil Město: Třinec (Staré Město)
IP:81.200.53.xxx
Offline 7/1330

1Pegas> Myslím si že pravdu nemáš a lidi nejsou blbí- pokud je něco špatně, tak se to rozkřikne velice rychle...jsme v ČR.

Citace | Odpovědět

28.01.2012   20:26   #400 Téma: Dilema mezi pracanty

renda1977 renda1977 Město: Valašská Bystřice
IP:85.71.138.xxx
Offline 1/453
Linhai ATV 300 LH

1Pegas> jo ale až bude ta kvalita stejná, tak to bude stát stejně jak CA

Citace | Odpovědět

28.01.2012   20:38   #401 Téma: Dilema mezi pracanty

Horten Horten Město: Mníšek pod Brdy
IP:88.100.158.xxx
Offline 0/192
Can-Am Outlander 800R Max LTD

Tyhle diskuze nás asi nikdy nepřestanou bavit co? Měl jsem TGB Blade. Dlouhýho, kupoval jsem to jako funglovku. Ano, rejžožrouti zlepšují kvalitu mílovými kroky. Ale aby dohnali CA, to by každý ten krok musel mít těch mil asi tak deset tisíc. A potom by zhruba tak za deset let vyrobili v číně stejně kvalitní stroj. Ovšem za předpokladu, že by na ně v Canamu počkali... Rozhodně to nemyslím nijak zle, každý se rozhoduje podle svých priorit a bohužel ne každý může do svého koníčku nacpat tolik peněz, kolik by chtěl. Ale buďme k sobě upřímní. Tyhlety TGB, Journeyman atd. Mají s CA společný maximálně tak počet kol. To, že jsem si to kdy koupil beru jako velkou chybu. Dát za polotovar 150t.? Díky, už ne...

Citace | Odpovědět

28.01.2012   20:46   #402 Téma: Dilema mezi pracanty

martinur martinur Město: Vyškov-Předměstí
IP:94.199.199.xxx
Offline 4/3072

česil> Na motorkách jsem jezdil od 11 let. Od 20 let na japonských čtyřtaktech, dalších 18 let, v létě v zimě. Od 2008 jsem přešel ze zdravotních důvodů na 4kolky - díky za ně , objevil jsem novou dimenzi.
I tehdy, před 20-ti lety jsem se usmíval nad chopperisty a harleyáky, kteří se stále povyšovali. Nyní jsou to, avšak jen několik málo, majitelé "značkových" 4kolek.
Jenže dnes, pro mne, je "značka" (samozřejmě mino AC, CA a Japonců) TGB, Linhai, CF Moto, Kymco, SMC, Acceess ...
Jako aktivní nmotorkář jsem nedávno pohrdal čtyřkolkami - ani motorka, ani terénní auto, cena šílená. Před 5-ti lety stále 500-ka Journeyman za balík (myslím 180 000 KČ?).
A dnes? Číny a Taiwan za rozumný peníz a díky tomu i Amerika a japonci šly dolů .

Citace | Odpovědět

28.01.2012   20:49   #403 Téma: Dilema mezi pracanty

martinur martinur Město: Vyškov-Předměstí
IP:94.199.199.xxx
Offline 4/3072

Horten> Jsi na těžkém omylu, kterým si prošel a ještě projde mnohý člověk. V mnoha průmyslových odvětvích Čína položila tradiční výrobce, aby je následně koupila - auta, počítače, stavebnictví, atd.
Čtyřkolky to čeká také. A velmi brzy. Docela by mne zajímalo, kdo ve skutečnosti vlastní BRP
.

Citace | Odpovědět

28.01.2012   20:50   #404 Téma: Dilema mezi pracanty

renda1977 renda1977 Město: Valašská Bystřice
IP:85.71.138.xxx
Offline 1/453
Linhai ATV 300 LH

Horten>Tyhle diskuze nás asi nikdy nepřestanou bavit co? Měl jsem TGB Blade. Dlouhýho, kupoval jsem to jako funglovku. Ano, rejžožrouti zlepšují kvalitu mílovými kroky. Ale aby dohnali CA, to by každý ten krok musel mít těch mil asi tak deset tisíc. A potom by zhruba tak za deset let vyrobili v číně stejně kvalitní stroj. Ovšem za předpokladu, že by na ně v Canamu počkali... Rozhodně to nemyslím nijak zle, každý se rozhoduje podle svých priorit a bohužel ne každý může do svého koníčku nacpat tolik peněz, kolik by chtěl. Ale buďme k sobě upřímní. Tyhlety TGB, Journeyman atd. Mají s CA společný maximálně tak počet kol. To, že jsem si to kdy koupil beru jako velkou chybu. Dát za polotovar 150t.? Díky, už ne...

PPřesně tak, já jsem uvažoval zase nějaké číně z důvodu financí, ale dnes jsem se díky karlovi povozil na několika CanAmech a přiznám že radši ještě do léta počkám a došetřím akoupím CA, protože to opravdu stojí za to

Citace | Odpovědět

28.01.2012   20:52   #405 Téma: Dilema mezi pracanty

Hrošík2 Hrošík2 Město: Klečůvka
IP:217.112.174.xxx
Offline 3/819

Myslím si že kdyby nebylo tady těch značek(TGB,Journeyman,apod.) tak je těch 4kolkářů tak sbídou pětina(20%) protože kterej kolkař si mohl dovolit vrazit do své 1 kolky hned ze začátku min.250000kč-300000!!Kolik z Vás začínalo na číně? A kolik začínalo na Can amu,Polarisu apod?

Citace | Odpovědět

28.01.2012   20:53   #406 Téma: Dilema mezi pracanty

martinur martinur Město: Vyškov-Předměstí
IP:94.199.199.xxx
Offline 4/3072

Horten>Tyhle diskuze nás asi nikdy nepřestanou bavit co? Měl jsem TGB Blade. Dlouhýho, kupoval jsem to jako funglovku. Ano, rejžožrouti zlepšují kvalitu mílovými kroky. Ale aby dohnali CA, to by každý ten krok musel mít těch mil asi tak deset tisíc. A potom by zhruba tak za deset let vyrobili v číně stejně kvalitní stroj. Ovšem za předpokladu, že by na ně v Canamu počkali... Rozhodně to nemyslím nijak zle, každý se rozhoduje podle svých priorit a bohužel ne každý může do svého koníčku nacpat tolik peněz, kolik by chtěl. Ale buďme k sobě upřímní. Tyhlety TGB, Journeyman atd. Mají s CA společný maximálně tak počet kol. To, že jsem si to kdy koupil beru jako velkou chybu. Dát za polotovar 150t.? Díky, už ne...


TGB polotovar? Co právě piješ? Já Modrý portugal, pozdní sběr .
Kolik jsi dal za CA a kolik za TGB?

Citace | Odpovědět

28.01.2012   20:54   #407 Téma: Dilema mezi pracanty

martinur martinur Město: Vyškov-Předměstí
IP:94.199.199.xxx
Offline 4/3072

Hrošík2>Myslím si že kdyby nebylo tady těch značek(TGB,Journeyman,apod.) tak je těch 4kolkářů tak sbídou pětina(20%) protože kterej kolkař si mohl dovolit vrazit do své 1 kolky hned ze začátku min.250000kč-300000!!Kolik z Vás začínalo na číně? A kolik začínalo na Can amu,Polarisu apod?


Přesně tak. Před rokem 2008 jsem viděl 4kolku naživo jen jednou. V Olomouci v motocentru v bazaru, LTZ 400.

Citace | Odpovědět

28.01.2012   20:55   #408 Téma: Dilema mezi pracanty

česil česil Město: Třinec (Staré Město)
IP:81.200.53.xxx
Offline 7/1330

martinur> O tom žádná a v tom co jsi teď napsal máš pravdu.Možná že jsem to špatně pochopil, nebo jsi to špatně napsal....
|V jednom s tebou opět budu polemizovat- opravdu si myslíš, že kvůli toho, že mašiny s Číny a Thaivanu snižují cenu se snížila cena i u amerických a japonských mašin??? To asi ne......

Můj názor je ten, že je úplně jedno kdo na jaké mašině jezdí- záleží také jaké náklady chce do toho majitel vrazit a také co od mašiny očekává a co s ní chce jezdit.|Toto by si měl majitel uvědomit.|Názorů, testů je už tolik, že si snad každý může vybrat.Pokud někdo tvrdí, že ta jeho je silnější, obratnější a lepší- ať to ukáže- třeba na srazu, vyzkouší a pak něco tvrdí....

Citace | Odpovědět

28.01.2012   20:56   #409 Téma: Dilema mezi pracanty

Hrošík2 Hrošík2 Město: Klečůvka
IP:217.112.174.xxx
Offline 3/819

martinur> TEN PORTUGAL BYCH SI DAL !!!!!!

Citace | Odpovědět

28.01.2012   20:57   #410 Téma: Dilema mezi pracanty

Horten Horten Město: Mníšek pod Brdy
IP:88.100.158.xxx
Offline 0/192
Can-Am Outlander 800R Max LTD

martinur>česil> Na motorkách jsem jezdil od 11 let. Od 20 let na japonských čtyřtaktech, dalších 18 let, v létě v zimě. Od 2008 jsem přešel ze zdravotních důvodů na 4kolky - díky za ně , objevil jsem novou dimenzi.
I tehdy, před 20-ti lety jsem se usmíval nad chopperisty a harleyáky, kteří se stále povyšovali. Nyní jsou to, avšak jen několik málo, majitelé "značkových" 4kolek.
Jenže dnes, pro mne, je "značka" (samozřejmě mino AC, CA a Japonců) TGB, Linhai, CF Moto, Kymco, SMC, Acceess ...
Jako aktivní nmotorkář jsem nedávno pohrdal čtyřkolkami - ani motorka, ani terénní auto, cena šílená. Před 5-ti lety stále 500-ka Journeyman za balík (myslím 180 000 KČ?).
A dnes? Číny a Taiwan za rozumný peníz a díky tomu i Amerika a japonci šly dolů .



Hele a víš co je hrozně zajímavý? Všichni říkají, že majitelé neasijských čtyřkolek a neasijských motorek se povyšují na ostatní. Já mám zkušenost naprosto opačnou. Jako by vlastnictví kvalitního a drahého stroje znamenalo jediné. Jsem snob. Vždyť přeci každému musí stačit to, co jsem si koupil já. A jak si vůbec někdo může koupit čtyřkolku dražší, než mám já auto? Stejně na tom neumí jezdit. Jo a má značkovou bundu, to je ale debil. Ta moje stalá dvojku a je vlastně úplně stejná... Jsme zvědav, kdy tahle bolševická pokurvenost z lidí vyprchá...

Citace | Odpovědět

28.01.2012   20:58   #411 Téma: Dilema mezi pracanty

Horten Horten Město: Mníšek pod Brdy
IP:88.100.158.xxx
Offline 0/192
Can-Am Outlander 800R Max LTD

martinur> Je to jednoduchý. CA je přibližně třikrát dražší, než bylo TGB. A rozhodně je třikrát lepší...

Citace | Odpovědět

28.01.2012   21:00   #412 Téma: Dilema mezi pracanty

česil česil Město: Třinec (Staré Město)
IP:81.200.53.xxx
Offline 7/1330

Horten> Buď v klidu, hoď klepeta na stůl..... Nejde o život.....

Citace | Odpovědět

28.01.2012   21:02   #413 Téma: Dilema mezi pracanty

česil česil Město: Třinec (Staré Město)
IP:81.200.53.xxx
Offline 7/1330

Horten>martinur> Je to jednoduchý. CA je přibližně třikrát dražší, než bylo TGB. A rozhodně je třikrát lepší...



Myslím si že jsi teď dal pořádný smeč

Citace | Odpovědět

28.01.2012   21:02   #414 Téma: Dilema mezi pracanty

Horten Horten Město: Mníšek pod Brdy
IP:88.100.158.xxx
Offline 0/192
Can-Am Outlander 800R Max LTD

česil>Horten> Buď v klidu, hoď klepeta na stůl..... Nejde o život.....



Já jsem naprosto v klidu. Na kolce jezdím teprve druhej rok a hrozně mě překvapila ta řevnivost, to u motorek není.

Citace | Odpovědět

28.01.2012   21:04   #415 Téma: Dilema mezi pracanty

česil česil Město: Třinec (Staré Město)
IP:81.200.53.xxx
Offline 7/1330

Horten> Zvykneš si- to je tady takový folklór

Citace | Odpovědět

28.01.2012   21:04   #416 Téma: Dilema mezi pracanty

leos2 leos2 Město: Moravské Budějovice
IP:85.71.12.xxx
Offline 44/2795
Can-Am Spyder RS, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250, Polaris Sportsman X2 500 EFI

Martinur má pravdu že ceny čtyřkolek klesly díky expanzi čínských strojů , vzpomeňte si kolik stály dříve , např moje X2 v roce 2008 ) 280.000 kč a kolik stojí teď ?A jak šly dolů KingQUady staly 260.000 a teď 210.000 a Polaris 800 krátkej tam to šlo o kilo dolů.

Citace | Odpovědět

28.01.2012   21:15   #417 Téma: Dilema mezi pracanty

Hrošík2 Hrošík2 Město: Klečůvka
IP:217.112.174.xxx
Offline 3/819

A teď co si myslíte když jsme u těch cen- když má dojít ta X8 a má bejt za cca190000kč,půjde s cenou níž i Can am alias BRP?
Nebo to bude ignorovat a zůstane na svejch 350000-380000kč? Nepočítám Karla s jeho farmářskejma strojama!



Naposledy editováno 28.01.2012 21:16:10

Citace | Odpovědět

28.01.2012   21:19   #418 Téma: Dilema mezi pracanty

Eda-JM Město: Strančice
IP:90.178.28.xxx
Offline 1/254
Journeyman Gladiator UTV 830, Journeyman Gladiator 510 RX

martinur> Držím ti palce Martine, ale obávávám se, že je to jak Don Quijote a pověstné mlýny...Ti "značkoví" nikdy nepřiznají, že se jejich stroj také pokazí, to je přeci jasné . To se přece u značkových neděje, jen u těch ee...Je úsměvné, co zde stále dokolečka dokola někteří předvádějí. Osobně nechápu často nesmyslnou zášť vůči značkám, na kterých většina lidí začínala a ostatně i začíná. Spíš to postupem času vypadá, že už je to jen klasický nablblý český folklór (v podstatě jako slavná scéna z Pelíšků, že jak je něco z Emeriky, tak to přece musí být to nej ). Možná je to také tím, že si tito věční rýpálci a nevěřící Tomášové nechtějí připustit, že Taiwan a Čína značně hejbly zadkem a začínají šlapat na paty ve vodách, které byly jen pro "vyvolené"...Šlapat za jiné peníze a možnosti. Pochybuju, že někdo z kritiků značek CF Moto, TGB, SMC, Access atd... někdy byl v Číně či na Taiwanu, aby mohl hodnotit kvalitu a možnosti obou zemí. Od počítače je každý chytrý jak rádio, všechno ví, všechno zná, dokonce už i ví, že i nový stroj, který přijde na trh, se zákonitě snad rozpadne hned po vybalení z bedny . Zvláštní je, že si často nepřečtu, že by majitel nežluté, jak píše Kája, mexické jebky, tady neustále nadával, jaké to jsou šunty a co se na nic po a nepo, ať už to je či není pravda. Proč tedy majitelé těchto zajisté kvalitních moderních a výkonných kolek mají potřebu pořád hanit vše co, nemá BRP ve znaku ??? Ta naše povaha je opravdu hodně zvláštní, hrajeme si často na něco co nejsme a kupujeme si věci, na které nemáme. Ale půjčíme si na ně, abysme byli lepší a mohli nadávat na ty slabší, horší. Ale ouha, něco se rozbilo, a kolik že to stojí, tolik ??? Co blbnu, vždyť ono se to přece nerozbíjí . No nic, měl jsem takovou potřebu Ti Martine držet ty palce, když navíc máme shodnou zábavu, já dopíjím Rulandské šedé...Tyhle debaty mě opravdu baví .

Citace | Odpovědět

28.01.2012   21:23   #419 Téma: Dilema mezi pracanty

Hrošík2 Hrošík2 Město: Klečůvka
IP:217.112.174.xxx
Offline 3/819

Eda-JM> Taky jsi mé naladil-Jdu si otevřít dobrej saviňon!



Naposledy editováno 28.01.2012 21:23:37

Citace | Odpovědět

28.01.2012   21:24   #420 Téma: Dilema mezi pracanty

Eda-JM Město: Strančice
IP:90.178.28.xxx
Offline 1/254
Journeyman Gladiator UTV 830, Journeyman Gladiator 510 RX

Hrošík2> dobrou chuť a dobrý ročník

Citace | Odpovědět

Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.

Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.

předchozínásledující 1 ... 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 ... 20


English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2025 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.12s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce