Pospa.NET
Město: Úhonice
IP:185.91.165.xxx
Offline 1/34
CF Moto Gladiator X1000
Ahoj,
Hledám svou první a tak nevím, jestli ty parametry jdou zkloubit. Hledám a zatím nenacházím. Ocením jakoukoliv radu.
Rád bych:
Dvoumístná
4x4 s odepinatelnou přední nápravou, aby šel drift
Možnost namontování sněžných pásů
Na SPZ
Posilovač
Předpoklad je 50:50 silnice:terén. Roční nájezd předpokládám tak 3-5tis. Cena není limitujícím faktor, ale do 200tis bych se rád vešel. Nejsem si jistý převodovkou, ale vzhledem k nezkušenosti asi automat.
Díky
Naposledy editováno 11.09.2020 21:38:30
12.09.2020 09:28 #1 Téma: Výběr užitkové čtyřkolky 4x4 i 2x4 v jednom
1Pegas
Město: Havlíčkův Brod
IP:83.240.5.xxx
Offline 11/3274
Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring
Vybrat novou mašinu pro dva (dlouhou), s posilovačem do dvou stovek, co bude v pohodě zvládat pásy (mají být v ceně?) a bezproblémový roční nájezd kolem pěti tisíc? Tak to nám tady potom napiš co jsi vybral. Reálně za tu cenu nic není. Obsah pod 800 na ježdění s pásy je docela slabej a vyšší objem je za "malinko" větší částku.
13.09.2020 00:18 #2 Téma: Výběr užitkové čtyřkolky 4x4 i 2x4 v jednom
Pospa.NET
Město: Úhonice
IP:185.91.165.xxx
Offline 1/34
CF Moto Gladiator X1000
13.09.2020 14:58 #3 Téma: Výběr užitkové čtyřkolky 4x4 i 2x4 v jednom
Pospa.NET
Město: Úhonice
IP:185.91.165.xxx
Offline 1/34
CF Moto Gladiator X1000
Ahoj,
Otázka pořád otevřená, ale pojmu to jako průvodce mým vybíráním.
Přes víkend jsem procházel YouTube a koukal na čem, jak a kde lidí po Čechách jezdí. Myslel jsem, že mám jasno v tom co chci, ale ukázalo se, že dvoumístný Quad není vhodné řešení ježdění ve dvou a tak jsem se přiklonil k bugine. Sice se tím navýší rozpočet, ale možnosti ježdění se tím výrazně rozšiřují, myslím. Zároveň, tím že jsem od Prahy, jsou sněžné pasy asi nesmysl. Převodovka rozhodně automat a zadní diferenciál je nutnost.
Nejdřív jsem uvažoval o ArcCat, ale Polaris RZR se mi zdá jako lepší volba.
Quad jsem nezavrhnul, jen uvažují na základě videí.
13.09.2020 15:17 #4 Téma: Výběr užitkové čtyřkolky 4x4 i 2x4 v jednom
mariodevil
Město: Jablonec nad Nisou
IP:82.145.210.xxx
Offline 2/4822
Can-Am Renegade 800
13.09.2020 17:22 #5 Téma: Výběr užitkové čtyřkolky 4x4 i 2x4 v jednom
Pospa.NET
Město: Úhonice
IP:185.91.165.xxx
Offline 1/34
CF Moto Gladiator X1000
14.09.2020 11:37 #6 Téma: Výběr užitkové čtyřkolky 4x4 i 2x4 v jednom
mariodevil
Město: Jablonec nad Nisou
IP:82.145.211.xxx
Offline 2/4822
Can-Am Renegade 800
16.09.2020 14:20 #7 Téma: Výběr užitkové čtyřkolky 4x4 i 2x4 v jednom
Pospa.NET
Město: Úhonice
IP:185.91.165.xxx
Offline 1/34
CF Moto Gladiator X1000
16.09.2020 16:02 #8 Téma: Výběr užitkové čtyřkolky 4x4 i 2x4 v jednom
íkvétykve
Město: Praha
IP:85.207.122.xxx
Offline 0/68
Hsun HS700ATV
16.09.2020 18:07 #9 Téma: Výběr užitkové čtyřkolky 4x4 i 2x4 v jednom
mariodevil
Město: Jablonec nad Nisou
IP:82.145.210.xxx
Offline 2/4822
Can-Am Renegade 800
16.09.2020 19:17 #10 Téma: Výběr užitkové čtyřkolky 4x4 i 2x4 v jednom
1Pegas
Město: Havlíčkův Brod
IP:83.240.5.xxx
Offline 11/3274
Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring
Pospa.NET> nic nevymejšlej a kup si Camna.
https://www.garaz.cz...ch-problemu-21001806
17.09.2020 12:56 #11 Téma: Výběr užitkové čtyřkolky 4x4 i 2x4 v jednom
FOGY
Město: Rožňava
IP:95.102.101.xxx
Offline 4/238
Polaris RZR XP 1000, Journeyman Gladiator Z6 EFI EX, Polaris RZR-S
18.09.2020 00:49 #12 Téma: Výběr užitkové čtyřkolky 4x4 i 2x4 v jednom
Pospa.NET
Město: Úhonice
IP:185.91.165.xxx
Offline 1/34
CF Moto Gladiator X1000
FOGY> Tak dealera Polarise jsem navštívil. Překvapilo mě, že jsem o strojích věděl víc než on. Navíc se sháněním dílu je to trošku problematické. Celkově veliké zklamání. Can-am je na tom o něco líp, ale u Outlanderu jsem v konfiguraci a motorizaci co bych rád už přes 400tis. Trojka na trhu je podle prodejů v Evropě CF Moto. Gladiátor X1000 je i s příplatkovou výbavou cca za 300 tis a co jsem koukal po bazarech, 3 roky starý se dá kolem 200 tis prodat. Asi tedy půjdu do něj. Buginu jsem nakonec zadrhnul. I ty nejmenší mají na šířku metr a půl a ty co by se mi líbily, tak dokonce cca 1,8m. To je, jak píše “ikvétykve”, lepší plnohodnotný off-road.
Máte s Gladiátorem, potažmo CF Moto zkušenosti? Překvapuje mě 3-5ti létá záruka, když je to Čína. Díky
18.09.2020 06:30 #13 Téma: Výběr užitkové čtyřkolky 4x4 i 2x4 v jednom
zz2012
Město: Kroměříž
IP:160.218.109.xxx
Offline 0/51
Journeyman Gladiator X450, Can-Am Outlander 1000R
Pospa.NET> Ahoj. Kvalitu mašiny podle prodejů v Evropě určitě nepoznáš. No a napsat "Can-am je na tom o něco líp" není správné - pokud vím tak 99% všeho je skladem hned nebo do pár dní.
Buginy vypadly z výběru kvůli šířce a ne kvůli ceně když 400tis je limitujících?
Srovnávat "shodné" parametry u CF a CA je zavádějící. Nejde srovnávat např. 6xx CFmoto a 6xx od CA. Prostě ty stroje jsou zcela jinde.
18.09.2020 08:41 #14 Téma: Výběr užitkové čtyřkolky 4x4 i 2x4 v jednom
Pospa.NET
Město: Úhonice
IP:185.91.165.xxx
Offline 1/34
CF Moto Gladiator X1000
zz2012> Ahoj. Koukám, že jezdíš obě značky, tak budu moc rád za postřehy.
Nemíchám bugina vs quad s cenou. Pokud by byla bugina s šířkou pod 150cm, tak cena kolem 23 tis USD problém není.
Cena jsem srovnával u čtyřkolek se srovnatelným výkonem motoru. Samozřejmě rotax použitý u Can-Am je super, stejně tak jako stabilizační tyče na přední nápravě. I když tady se nejsem 100% jistý, jestli je Outlander opravdu má. A hodně zvažuji jestli jako první stroj po hodně dlouhé době, nejezdil jsem cca 5 let, koupit za cca 20 tis USD pokud existuje porovnatelná varianta za polovinu. Nechci si už kupovat stroj vyloženě na zkoušku, kde vím, že ho brzo vyměním. Ale počítám s tím, že bych mohl po dvou letech změnit preference na základě zkušeností a stroj by šel na výměnu.
Jaké jsou z tvého pohledu přednosti Outlanderu oproti Gladiátoru, prosím? Jakýkoliv postřeh mi pomůže. Co znamená, jak jsi psal, že jsou ty stroje zcela jinde? Díky.
19.09.2020 19:49 #15 Téma: Výběr užitkové čtyřkolky 4x4 i 2x4 v jednom
JK-SK-BB
Město: Vígľaš
IP:213.81.178.xxx
Offline 0/5
Buginu jsem nakonec zadrhnul. I ty nejmenší mají na šířku metr a půl a ty co by se mi líbily, tak dokonce cca 1,8m. To je, jak píše “ikvétykve”, lepší plnohodnotný off-road.
Plnohodnotným ofroadom určite neprejdeš stade skadiaľ prejdeš s buginou. Čo sa týka šírky tak väčšia šírka nemusí znamenať nevýhodu, práveže vo väčšine prípadov to bude plus. Mám už pár rokov Z8 a iba raz som mal ten problém že som sa nezmestil pomedzi stromy za ATVčkom. Zato keď sme jazdili po cestách ktoré "milovníci a ochrancovia lesov" roz**bali V3Skami keď vozili drevo do hory tak som si dokázal nájsť lepšiu stopu ako kolegovia na ATV. A pri jazde sa spolujazdkyňa lepšie drží za (napríklad) stehno na UTVčku ako na ATVčku...20.09.2020 07:22 #16 Téma: Výběr užitkové čtyřkolky 4x4 i 2x4 v jednom
1Pegas
Město: Havlíčkův Brod
IP:213.226.255.xxx
Offline 11/3274
Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring
21.09.2020 00:30 #17 Téma: Výběr užitkové čtyřkolky 4x4 i 2x4 v jednom
Pospa.NET
Město: Úhonice
IP:185.91.165.xxx
Offline 1/34
CF Moto Gladiator X1000
1Pegas>Pospa.NET> Dokud se sám nesvezeš s CF a potom s Can Am (samozřejmě můžeš i v opačném pořadí), je zbytečné rozdíl jednotlivých strojů popisovat.
22.09.2020 06:46 #18 Téma: Výběr užitkové čtyřkolky 4x4 i 2x4 v jednom
1Pegas
Město: Havlíčkův Brod
IP:213.226.255.xxx
Offline 11/3274
Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring
Pospa.NET> Náklonost ke kamnum? Mám já snad 4kolku CanAm? To jsi se moc netrefil. Já měl 3 x nový TGB a teď mám druhýho ojetýho Polarise, takže jsi zcela mimo mísu. Proč lidi co začínali na TGB, Access, CF Moto, Linhay, Lida atp. nakonec u toho Can Amu skončí? Jak říkám, dokud se na jednotlivých značkách nesvezeš, rozdíly hodnotíš úplně jinak a mysli si o tom co píšu co chceš.
22.09.2020 17:19 #19 Téma: Výběr užitkové čtyřkolky 4x4 i 2x4 v jednom
Pospa.NET
Město: Úhonice
IP:185.91.165.xxx
Offline 1/34
CF Moto Gladiator X1000
1Pegas>Pospa.NET> Náklonost ke kamnum? Mám já snad 4kolku CanAm? To jsi se moc netrefil. Já měl 3 x nový TGB a teď mám druhýho ojetýho Polarise, takže jsi zcela mimo mísu. Proč lidi co začínali na TGB, Access, CF Moto, Linhay, Lida atp. nakonec u toho Can Amu skončí? Jak říkám, dokud se na jednotlivých značkách nesvezeš, rozdíly hodnotíš úplně jinak a mysli si o tom co píšu co chceš.
22.09.2020 18:04 #20 Téma: Výběr užitkové čtyřkolky 4x4 i 2x4 v jednom
íkvétykve
Město: Praha
IP:85.207.122.xxx
Offline 0/68
Hsun HS700ATV
Pospa.NET>1Pegas>Pospa.NET> Dokud se sám nesvezeš s CF a potom s Can Am (samozřejmě můžeš i v opačném pořadí), je zbytečné rozdíl jednotlivých strojů popisovat.
Ahoj. Díky. Normálně se podobných komentářů zdržují, ale nedá mi to. Podle tvých příspěvků jinde jsem ani nic jiného nečekal.
U nás se říká: “pokud nemáš co říct, mlč.”
Ale chápu, tvoje náklonnost k Can-Am je očividná, ale u mě pokud něco preferuji, vím proč a dokážu to argumentovat.
22.09.2020 18:07 #21 Téma: Výběr užitkové čtyřkolky 4x4 i 2x4 v jednom
ready650
Město: Karolinka
IP:185.69.68.xxx
Offline 1/90
Já bych se Pegase možná maličko zastal.....on psal,dokud se nesvezeš,prostě dokud nebudeš mít fyzické srovnání,tak bych to chápal já...napadá mně třebas v rámci předváděčky,nebo třebas někdo půjčí,třeba bude někdo ochotný na sraze.....já byl na jaře v podobné situaci s výběrem kolky jako lehkého pomocníka k traktoru a Reformu(traktorsekačka pro extrémní svahy),sice jiná cenová relace,to je ale nepodstatné....už jsem byl na základě porovnání dat skoro rozhodnutý pro X520 a nakonec vyhrál Linhai 500,rozhodlo projetí strojů,Linhai vyhovoval víc. Takže až fyzické porovnání otevřelo oči a ujasnilo představy,to žádná debata a sosání infa z internetu nenahradí.
22.09.2020 21:54 #22 Téma: Výběr užitkové čtyřkolky 4x4 i 2x4 v jednom
zz2012
Město: Kroměříž
IP:160.218.109.xxx
Offline 0/51
Journeyman Gladiator X450, Can-Am Outlander 1000R
ready650> Já bych se PEgase zastal ne trochu ale úúúplně, Vždyť i já to psal o den dřív. Pokud nevyzkoušíš pořádnou kolku (Can-Am) budeš si myslet že ježdění na šrotu (na číně) je obstojné a že ti stačí. Po vyzkoušení procitneš a poznáš, že číny nebrat.
To ale nelze nikomu nařídit a ani vysvětlit. To si musí prostě každý zkusit sám. Jet po polňačce 110Km/h a při tom pít kolu z flašky protože to v pohodě jde. Na kamení se nedrncá, po kamení to "plave".
Takže věta, že si to musiš zkusit je naprosto pravdivá. Jinak to nejde. On si Pospa už stroj koupil. Čínu. Takže naletěl řečem obchodníků a novosti stroje a teď se bude obhajovat jaký že perfektní kup to vlastně má. :)
22.09.2020 22:31 #23 Téma: Výběr užitkové čtyřkolky 4x4 i 2x4 v jednom
Revilo
Město: Hradec Králové
IP:89.248.248.xxx
Offline 0/3227
zz2012>ready650> Já bych se PEgase zastal ne trochu ale úúúplně, Vždyť i já to psal o den dřív. Pokud nevyzkoušíš pořádnou kolku (Can-Am) budeš si myslet že ježdění na šrotu (na číně) je obstojné a že ti stačí. Po vyzkoušení procitneš a poznáš, že číny nebrat.
To ale nelze nikomu nařídit a ani vysvětlit. To si musí prostě každý zkusit sám. Jet po polňačce 110Km/h a při tom pít kolu z flašky protože to v pohodě jde. Na kamení se nedrncá, po kamení to "plave".
Takže věta, že si to musiš zkusit je naprosto pravdivá. Jinak to nejde. On si Pospa už stroj koupil. Čínu. Takže naletěl řečem obchodníků a novosti stroje a teď se bude obhajovat jaký že perfektní kup to vlastně má. :)
22.09.2020 23:35 #24 Téma: Výběr užitkové čtyřkolky 4x4 i 2x4 v jednom
Pospa.NET
Město: Úhonice
IP:185.91.165.xxx
Offline 1/34
CF Moto Gladiator X1000
zz2012>ready650> Já bych se PEgase zastal ne trochu ale úúúplně, Vždyť i já to psal o den dřív. Pokud nevyzkoušíš pořádnou kolku (Can-Am) budeš si myslet že ježdění na šrotu (na číně) je obstojné a že ti stačí. Po vyzkoušení procitneš a poznáš, že číny nebrat.
To ale nelze nikomu nařídit a ani vysvětlit. To si musí prostě každý zkusit sám. Jet po polňačce 110Km/h a při tom pít kolu z flašky protože to v pohodě jde. Na kamení se nedrncá, po kamení to "plave".
Takže věta, že si to musiš zkusit je naprosto pravdivá. Jinak to nejde. On si Pospa už stroj koupil. Čínu. Takže naletěl řečem obchodníků a novosti stroje a teď se bude obhajovat jaký že perfektní kup to vlastně má. :)
22.09.2020 23:45 #25 Téma: Výběr užitkové čtyřkolky 4x4 i 2x4 v jednom
Pospa.NET
Město: Úhonice
IP:185.91.165.xxx
Offline 1/34
CF Moto Gladiator X1000
Revilo> Ahoj. Jen čistě konstruktivně. Samozřejmě pověst čínských věcí znám a mám zkušenosti hlavně z elektroniky. Kvalitu dilenského zpracování tedy nechme stranou, tam je Čína propadající. Je tedy rozdíl hlavně v rámu, který je navržený a vyrobený v Číně? Motor, variátor a hnací souprava jsou totiž od třetích stran. Tam je sice výroba taky v Číně, ale kompletace jinde a věřím, že se to dá uhlídat. K rámu jsem nic nenašel ani pro Polaris, ani pro Can-am a ani pro CFM. Netuším jak to tedy je v rozdílech. Jen Polaris má výrazně lépe udělané stabilizátory na předních závěsech. Zvládne to tedy i extrémní manévry pod zátěži.
Co ty bys tedy dal jako největší rozdíly? Klidně pocitově, čistě subjektivní hodnocení. Děkuji.
23.09.2020 14:23 #26 Téma: Výběr užitkové čtyřkolky 4x4 i 2x4 v jednom
zz2012
Město: Kroměříž
IP:160.218.109.xxx
Offline 0/51
Journeyman Gladiator X450, Can-Am Outlander 1000R
Revilo> :) Mrzí mne, že jsem pro čínu použil slovo šrot. To jsem přehnal, ale byla to reakce na to jak Pospa.NET "sprdnul" 1Pegase. To že mne CFmoto povozilo dobře, to jsem nikdy nepopřel a celých cca 4000km bylo bez vážné závady. Ale to, že je nesrovnatelné např. s CanAmem platí. A neber příměry tak vážně...
23.09.2020 23:34 #27 Téma: Výběr užitkové čtyřkolky 4x4 i 2x4 v jednom
Revilo
Město: Hradec Králové
IP:89.248.248.xxx
Offline 0/3227
Pospa.NET>Revilo> Ahoj. Jen čistě konstruktivně. Samozřejmě pověst čínských věcí znám a mám zkušenosti hlavně z elektroniky. Kvalitu dilenského zpracování tedy nechme stranou, tam je Čína propadající. Je tedy rozdíl hlavně v rámu, který je navržený a vyrobený v Číně? Motor, variátor a hnací souprava jsou totiž od třetích stran. Tam je sice výroba taky v Číně, ale kompletace jinde a věřím, že se to dá uhlídat. K rámu jsem nic nenašel ani pro Polaris, ani pro Can-am a ani pro CFM. Netuším jak to tedy je v rozdílech. Jen Polaris má výrazně lépe udělané stabilizátory na předních závěsech. Zvládne to tedy i extrémní manévry pod zátěži.
Co ty bys tedy dal jako největší rozdíly? Klidně pocitově, čistě subjektivní hodnocení. Děkuji.
24.09.2020 11:57 #28 Téma: Výběr užitkové čtyřkolky 4x4 i 2x4 v jednom
Pospa.NET
Město: Úhonice
IP:37.188.250.xxx
Offline 1/34
CF Moto Gladiator X1000
Revilo> Díky, tohle je něco, co má hlavu a patu.
Jinak side-by-side jsem už pro sebe zadrhnul přesně z důvodů co píšeš.
No a asi vezmu na rozježdění CFM. Cca 5 let jsem nejezdil a musím se tedy znovu doučit ideálně na stroji který mě nebude mrzet, když ho zničím. ATV jsem i předtím měnil cca po 3 letech a hodlám v tom pokračovat. Chci jezdit a né opravovat. Navíc po třech letech slušně prodám a v zásadě mi stačí ročně přidat cca 50-80 tis v průměru a mám neustále nový stroj.
Plán je tedy na chvíli CFM na naučení se a pak Can-am. Raději “zničím” něco na 300tis, než za půl mega. A navíc stroj co nedopouští chyby řidiče je podle mě na výuku vhodnější. Dodnes těžím z toho, že jsem se učil řídit na Š120. 😁
Polaris mě zklamal ještě jednou věci. Podle toho co jsem našel na zahraničních webech je to opravdu AWD kde vše řídí elektronika v režimu on-demand. To mi nevyhovuje. Chci si sám rozhodovat o chování 4x4 a mít možnost zámků. Tohle Can-am “i když jen částečně” nabízí.
Tímto také děkuji všem co přišli s konstruktivními příspěvky a věřím, že se brzy potkáme venku.
24.09.2020 12:05 #29 Téma: Výběr užitkové čtyřkolky 4x4 i 2x4 v jednom
íkvétykve
Město: Praha
IP:85.207.122.xxx
Offline 0/68
Hsun HS700ATV
Pospa.NET> tento příspěvek není nic proti tobě.
Libí se mi, jak je tu spoustu dotazů, co si koupit na zábavu (výjimka je vyloženě na práci). Čínu nebo Can am. 99% odpovědí je vždy - kup si rovnou kamna, at si neprocházíš stejným procesem poznávání jako my a jdi do nich rovnou. 99% lidí si pak stejně koupí čínu :D
24.09.2020 14:09 #30 Téma: Výběr užitkové čtyřkolky 4x4 i 2x4 v jednom
Pospa.NET
Město: Úhonice
IP:185.91.165.xxx
Offline 1/34
CF Moto Gladiator X1000
íkvétykve>
Já na to jdu čistě pragmaticky. Can-am "pravděpodobně" přijde, ale přijde ve chvíli, kdy k němu bude řidič. Hlavně podle odpovědí jsem dospěl k názoru, že pro mě zatím není a stejně měním techniku po 2-3 letech. Pokud bych kupoval s výhledem na 5 a více let, koupil bych Can-am.
Ještě také, budu jezdit takový terén, kde rozdíl v zásadě nepoznám, zatím. Alespoň to tak vypadá z přímého porovnání. Zatím tedy zbytečná investice.
Krom jiného je tu velká pravděpodobnost, že se na koupi nového stroje bude podílet pojištovna. Neplánuji nehodu, ale statisticky je to pravděpodobné.
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.22s