JK.Honzik
Město: Bílovec
IP:193.179.44.xxx
Offline 5/299
Vsichni tady jsme trosku zabrani do problematiky. Co je dulezite u ctyrkolky? Vite jak se rika, obsah nicim nenahradis! Ale precejenom, je dulezite mit poradny kroutak nebo vykon, ktery Vas vyveze do vsech kopcu anebo obsah ja tou alfou a omegou? Samozrejme vykon a kroutak jde ruku v ruce s obsahem, ale prece, ktery parametr z hlediska motorizace je treba nejvice zohlednit?
Naposledy editováno 03.03.2009 18:09:13
03.03.2009 18:43 #1 Téma: Obsah vs. výkon vs. krouťák
cort
Město: Havlíčkův Brod
IP:78.136.159.xxx
Offline 28/2946
03.03.2009 18:49 #2 Téma: Obsah vs. výkon vs. krouťák
Miky26
Město: České Budějovice 4
IP:92.62.224.xxx
Offline 14/1538
Yamaha Wolverine 450
03.03.2009 18:58 #3 Téma: Obsah vs. výkon vs. krouťák
mihcal
Město: Budějovické Předměstí
IP:92.62.224.xxx
Offline 2/4075
Masai K 50
03.03.2009 19:22 #4 Téma: Obsah vs. výkon vs. krouťák
Aligator.avs
Město: Zlín
IP:88.100.70.xxx
Offline 12/12416
Journeyman Gladiator X8, Journeyman Gladiator X8
03.03.2009 19:28 #5 Téma: Obsah vs. výkon vs. krouťák
Saimon
Město: Hodonín
IP:85.13.108.xxx
Offline 1/9294
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250
03.03.2009 21:38 #6 Téma: Obsah vs. výkon vs. krouťák
Luboš
Město: Slavičín
IP:212.111.4.xxx
Offline 5/1757
nesouhlasím uplně s tím,že obsah jde ruku v ruce s výkonem a krouťákem, mám 500 2vál a výkon 60 koní, ale krouťák 6ti stovky 1no vál je uplně jinde, ikdyž výkon není ani 40 koní, jinak výkon se projeví tak v dlouhém stoupání nebo jízdě ve dvou a řešit zadohrab nebo 4x4 je nepodstatné, kolikrát za vyjížďku zapneš předek, stačí gumy a trochu praxe a rozdíly jsou ty tam
03.03.2009 21:45 #7 Téma: Obsah vs. výkon vs. krouťák
cort
Město: Havlíčkův Brod
IP:78.136.159.xxx
Offline 28/2946
03.03.2009 22:34 #8 Téma: Obsah vs. výkon vs. krouťák
virtual
Město: Praha
IP:78.102.135.xxx
Offline 2/247
06.03.2009 21:52 #9 Téma: Obsah vs. výkon vs. krouťák
Orgovany.
Město: Dolní Olešnice
IP:89.235.30.xxx
Offline 11/919
Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa
10.03.2009 00:06 #10 Téma: Obsah vs. výkon vs. krouťák
go.vojta
Město: Třebíč
IP:194.213.39.xxx
Offline 1/34
Suzuki LT-R 450
Tak v terénu a v technickejch pasážích je určitě potřeba krouták a dobrej spodek motoru, protože když to člověk musí točit aby přejel nějakou překážku tak se vytrácí cit.. zase jsou piloti co jsou zvyklí a srostlí se svým strojem a i s malým výkonem a kroutákem projedou neuvěřitelné věci.. je to asi hlavně o přístupu, ale samo velkej krouták to dost ulehčí.
10.03.2009 21:06 #11 Téma: Obsah vs. výkon vs. krouťák
Luboš
Město: Slavičín
IP:212.111.4.xxx
Offline 5/1757
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2025 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.26s