04.11.2009 10:36 Suzuki LT-A 75O King Quad 4x4
MatriX
Město: Luleč
IP:84.242.102.xxx
Offline 6/730
Access Motor Tomahawk 400, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4
Nazdar,
zajimalo by mne, zda mate nekdo zkusenosti s necim takovym?
http://cgi.ebay.com/...fPartsQ5fAccessories
Ta cena i pripadne garantovane navyseni vykonu se mi zda prilis uzazne na to aby to byla pravda. Na druhou stranu prodejce ma na Ebay 100% pozitivni feedback, coz se zase tak casto nevidi a mohlo by to svedcit o tom, ze to skutecne funguje.
Otazka navyseni vykonu je jedna vec, neco jineho je, zda to vydrzi variator pripadne cele sasi.
04.11.2009 10:42 #1 Téma: Chiptuning KingQuada 750
marek.sm
Město: Praha
IP:85.161.84.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.
04.11.2009 10:48 #2 Téma: Chiptuning KingQuada 750
quad-usa
Město: Kovalovice
IP:82.209.24.xxx
Offline 4/174
Yamaha YFZ 450 R, Suzuki LT-R 450
Pěkná kravina. Čip nikdy nedá 35koní navíc. U LTR je čip cherry bomb, který spolu s úpravou sání, otevřeným víkem airboxu a odšpuntováním výfuku dá 7koní. To jo. Ale 35 je blbost. Pokud chceš upravit výkon jakékoliv kolky se vstřikem, tak prvně udělej úpravu na sání (třeba KN filtr), pak dej otevřenej výfuk. Ve finále si můžeš trochu pohrát s úpravou směsi přidáním čipu. Ale rozhodně doporučuju EFI jednotky typu PowerCommander apod. Takovýto čip za 30dolarů s parametry, které jsou tam udány je nesmysl.
04.11.2009 12:45 #3 Téma: Chiptuning KingQuada 750
kingcheb
Město: Cheb
IP:90.176.241.xxx
Offline 0/52
Suzuki LT-A 75O King Quad 4x4
Ještě se dá zvýšit výkon tak, že zajdeš na registr(dopravku) a poprosíš je aby ti zapsali to TP opravdový výkon a né těch 15 kw.
Ne opravdu až se svezeš, zjistíš že KQ jede super,od spodu.Můj názor je,že kdyby to bylo lepší pro poměr výkonu,životnosti motoru atd.,tak by to určitě výrobce dělal už v sérii.
04.11.2009 13:09 #4 Téma: Chiptuning KingQuada 750
MatriX
Město: Luleč
IP:84.242.102.xxx
Offline 6/730
Access Motor Tomahawk 400, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4
04.11.2009 13:14 #5 Téma: Chiptuning KingQuada 750
quattromas
Město: Česká Lípa 1
IP:88.103.182.xxx
Offline 2/151
Journeyman Gladiator 510 RX-A
04.11.2009 13:17 #6 Téma: Chiptuning KingQuada 750
dick
Město: Milíkov
IP:90.182.34.xxx
Offline 2/779
Kawasaki KVF 650
04.11.2009 13:29 #7 Téma: Chiptuning KingQuada 750
Xawerius
Město: Libočany
IP:194.228.40.xxx
Offline 3/900
04.11.2009 14:00 #8 Téma: Chiptuning KingQuada 750
dick
Město: Milíkov
IP:90.182.34.xxx
Offline 2/779
Kawasaki KVF 650
04.11.2009 14:02 #9 Téma: Chiptuning KingQuada 750
dick
Město: Milíkov
IP:90.182.34.xxx
Offline 2/779
Kawasaki KVF 650
04.11.2009 14:22 #10 Téma: Chiptuning KingQuada 750
mihcal
Město: Budějovické Předměstí
IP:194.213.199.xxx
Offline 2/4075
Masai K 50
04.11.2009 15:19 #11 Téma: Chiptuning KingQuada 750
TeSi5
Město: Žďár nad Sázavou 1 - Město
IP:90.177.232.xxx
Offline 6/605
Yamaha Grizzly 700
04.11.2009 15:29 #12 Téma: Chiptuning KingQuada 750
Xawerius
Město: Libočany
IP:194.228.40.xxx
Offline 3/900
TeSi5> mno nevim jakej je rozdil v tech vyfukach. Množství vzduchu si řídící jednotka pohlídá, ale pokud vím tak tam není nic co by počítalo s průchodností výfuku.
Myslim si, že bordel by to dělat nemělo, ale určitě by nějaká přídavná řídící jednotka byla lepší.
(Ale na tu tvou leštěnku to stejně neni potřeba )
04.11.2009 16:06 #13 Téma: Chiptuning KingQuada 750
MatriX
Město: Luleč
IP:84.242.102.xxx
Offline 6/730
Access Motor Tomahawk 400, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4
04.11.2009 16:17 #14 Téma: Chiptuning KingQuada 750
mihcal
Město: Budějovické Předměstí
IP:194.213.199.xxx
Offline 2/4075
Masai K 50
04.11.2009 16:23 #15 Téma: Chiptuning KingQuada 750
MatriX
Město: Luleč
IP:84.242.102.xxx
Offline 6/730
Access Motor Tomahawk 400, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4
KQ.M> Ne vážně. Je pravda,že na KQ jsem ještě nejel.Povozil jsem se dost na Renegadovi 800X - totální úlet.Zkoušel jsem mimo jiné TGB Blade 525 polazený na 43k a hodně nic moc. Řekl bych,že můj Tomahawk má lepši akceleraci. Takže mám trošku obavu,že i kdyz Blade je o něco těžší než KQ, a KQ má o 7k více,tak to asi zase raketa jako Renegade nebude.
04.11.2009 17:54 #16 Téma: Chiptuning KingQuada 750
mihcal
Město: Budějovické Předměstí
IP:92.62.224.xxx
Offline 2/4075
Masai K 50
04.11.2009 18:49 #17 Téma: Chiptuning KingQuada 750
Dorton
Město: Praha 9-Vysočany
IP:212.80.67.xxx
Offline 1/42
04.11.2009 23:19 #18 Téma: Chiptuning KingQuada 750
Lobo
Město: Praha 8-Bohnice
IP:78.102.43.xxx
Offline 0/1
Suzuki GSF 600S Bandit
funguje to na jednoduchym principu, naklady na vyrobu(jeste lepsiho) jsou cca 30kc..
uvnitr je pouze par odporu.
Napojuje se to bud na iat(tenhle pripad) nebo na baro cidlo.
Princip je ten samej jako kdyz jedete nekde v horach kde je chladno, nebo treba po velkym desti, kdy je ve vzduchu vice molekul o2. Tim padem se vzduchu do motoru dostane za stejnych podminek (jako WOT, zatizeni) vice coz ovlivni nepatrne afr ve spalovacim prostoru. Proto to po desti jede lip nez treba za horka a dusna (kdy je logicky techto molekul ve vzduchu min).
Tohle dela to samy, iat je zkratka pro intake air temperature (teplota nasavaneho vzduchu), napoji se to mezi cidlo a jednotku kterou to osidi zpusobem ze je venku vice zima.
Naklady na odpory cca 8kc..
Co se tyka toho lepsiho za 30kc tak staci kdyz si koupite potenciometr a odpor s velkym rozsahem. Pak jde i afr mirne regulovat a ne napevno nastavit jako timhle.
Zisk? krom subjektivniho pocitu ze to lip jede je tam skutecne urcity narust, konkretne kolem 2%.
Hold lidska blbost nezna mezi
05.11.2009 08:33 #19 Téma: Chiptuning KingQuada 750
quad-usa
Město: Kovalovice
IP:82.209.24.xxx
Offline 4/174
Yamaha YFZ 450 R, Suzuki LT-R 450
Tak, tak. Takovýhle serepatičky jsou fakt vyhozený peníze. Pokud se dělají úpravy sání, výfuku a motoru tak jedině powercommander. Jediný levný chip je zmiňovaný yoshimura cherrybomb (a jemu obdobné od jiných výrobců) pro Suzuki LTR450. Po zapojení přepne na jinou mapu v řídící jednotce a tím se spolu s úpravami zvedne výkon. I když uvnitř je taky jen nějaká levná elektronická součástka. Výrobní cena bude taky tak 30Kč. Teď se začal dělat powercommander5 od dynojetu, který se umí za jízdy přizpůsobovat daným podmínkám. Netřeba ladit na motorové brzdě - pecka. Ale je k mání až na nové mašiny některé 2009, 2010. Powercommander je jediný smysluplný "čip", pokud chce někdo ladit výkon do maxima a na ťip-ťop.
Výhodou je, že na netu je ke stažení dostatek map od výrobce nebo jiných uživatelů, kteří již nějaké ladění absolovovali. Stačí stáhnout tu pravou, nahrát do jednotky a je hotovo.
05.11.2009 20:18 #20 Téma: Chiptuning KingQuada 750
axik750
Město: Líně
IP:77.48.109.xxx
Offline 0/312
Suzuki LT-A 75O King Quad 4x4
Mám tuninkovou řídící jednotku na KQ s funkcí 2 palivovích map.A to byla poslední investice do tuningu motoru.Poznat to je jak už jsem tu někde psal,ale žádnej šlágr to není.Jsou praktičtější věci např. dobrý pneu,oplechovanej spodek,lepší tlumiče.Jen dumám co to do mě vjelo,že jsem koupil tu jednotku,když jsem se nikdy nedostal na strop s výkonem.A tak opět napíšu:Jakékoli zlepšení stroje(motoru) KQ je krokem zpět.
06.11.2009 21:49 #21 Téma: Chiptuning KingQuada 750
Mókyn
Město: Ivančice
IP:89.235.31.xxx
Offline 6/2934
Yamaha Grizzly 700
18.12.2009 12:40 #22 Téma: Chiptuning KingQuada 750
brďa
Město: Zdeboř
IP:213.129.155.xxx
Offline 1/451
Taky jsme dávali na Kinga power comander a jen vyhozený prachy !!!!
Jedinej možnej tuning na Kinga je od kanadské VDI !!!!!
Original mozek Suzuki nelze oklamat, ale VDI mají svůj mozek a mění se celý počítač!
Celá sranda tkví v tom že origo mozek je tak naprogramovaný aby se na 700ccm nikdo nezabil a je tam záměrně upravený bod zážehu asi o 2stupně dříve, pak King neakceleruje , nemá žádnou odezvu na polohu škrtící klapky, motor víc žere a hřeje se , trápí se chudák !!! je pěkně přiškrcen. když se dá mozek VDI, nastavíš aktuální mapy, vše se změní!!! máš potom jinou 4kolku. Je to jen pro zkušené jezdce
koukněte se klucí na VDI stránky a čtěte poznatky majitelů a pak nebudete chápat!
Malá poznámka! Před Kingem jsem měl Linhai300 a do 20metrů akceleroval rychleji než King!!!
18.12.2009 12:53 #23 Téma: Chiptuning KingQuada 750
marek.sm
Město: Praha
IP:85.161.72.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.
18.12.2009 19:33 #24 Téma: Chiptuning KingQuada 750
mihcal
Město: Budějovické Předměstí
IP:92.62.224.xxx
Offline 2/4075
Masai K 50
18.12.2009 20:34 #25 Téma: Chiptuning KingQuada 750
viki
Město: Hodonín
IP:212.96.178.xxx
Offline 8/2987
Kawasaki KVF 750, Kawasaki KVF 650, Polaris Sportsman X2 500 EFI, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Kawasaki KVF 750, Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring, Kawasaki KVF 750
Klůuci mě teďkonc dojde věcička do spojky ,je to ta sranda co pomáhá rozpírat spojkové pakny a určuje strmost chodu těch zadních talířů variátoru+ pružina.
Popis výrobce je skvělý a feedback(ohlasy kupujících ) taky- kolka i se 14 kolama a největší možnou gumou akceleruje jako na standardních dunlopech na 12, a odezva na brnknuti je senzačně rychlá, a eliminuje to cukavé rozjezdy po brždění smykem kdy to divně zapíská= že je to podle meě tísíckrát lepší než honit koně na úkor motoru,- to samé máte na kole lepší dat jiná převod v kopci než tři dny žrat anabolika a vyjet ho na standardni převod- sice to vyjedete ale pak se taky můžete hezky zasrat z těch bobulek
Jak to tam montnu hodim poznatky- změřím si teď čas 0-90km/h , na zadní to zvedám pomocí trhnutí řídítek atd, po instalaci se to uvidí.
19.12.2009 12:40 #26 Téma: Chiptuning KingQuada 750
brďa
Město: Zdeboř
IP:213.129.155.xxx
Offline 1/451
marek.sm> to je pravda a právě je paradox že kduž koupíš VDI jednotku tak teprve motoru pomůžeš, protože pak bude mít vše co potřebuje!!! Správný předstih a optimální množství paliva!Není to žádný tuning otáčkami.Paradox je , že si koupíš 700cm a máš to přiškrcený aby se na tom mladý nezkušený američan hned nezabil! Je snad každému jasné že 700 by musela trhat asfalt když za ní vezmeš!
U karbecu žádné omezení nemůžou udělat, taky jsou karbecové Kawy mnohem pružnější.
Ale ten kdo má Kinga nemůže prostě očekávat nějakou akceleraci a jízdu po zadních s prdelí v sedle.
NEJDE TO !!! KING NEJEDE!!!!
19.12.2009 15:18 #27 Téma: Chiptuning KingQuada 750
tempest
Město: Kroměříž
IP:88.100.235.xxx
Offline 8/351
19.12.2009 18:22 #28 Téma: Chiptuning KingQuada 750
pavlos12
Město: Radostice
IP:89.190.44.xxx
Offline 4/469
19.12.2009 18:47 #29 Téma: Chiptuning KingQuada 750
mihcal
Město: Budějovické Předměstí
IP:92.62.224.xxx
Offline 2/4075
Masai K 50
19.12.2009 18:57 #30 Téma: Chiptuning KingQuada 750
mirolinek
Město: Český Těšín
IP:80.82.146.xxx
Offline 5/433
SMC Jumbo 720 R 4x4, Kawasaki KVF 750 4x4, Access Motor Warrior 450
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.81s