asp_leden_2013

QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


Téma: Životnost strojů/opravy a poruchy

08.12.2008   10:54

kojot kojot Město: Záryby
IP:85.70.198.xxx
Offline 2/113
Honda XL 650V Transalp

Ahoj mám dotaz na vás majitele a uživatele těchto strojů, protože registruji, že i mezi vámi jsou lidé co už obměnili nějaký ten stroj.Jaká je podle vašich poznatků životnost pracovních ATV strojů o obsahu 450 - 600ccm a 600 - 1000ccm. Jde mi o nějakou tu malou statistiku, jestli je stroj jen na cca 10 000km a pak jde na celkovou generálku, nebo má někdo nájezd 2.000 km a pak opravuje variátor, a do toho už dvakrát vyměnil pneumatiky.??Nebo najel za 4 sezony po lese a v pracovním nasazení 40.000km a nemá kromě prasklého lanka a běžné údržby problém a tahá vozík a má pluh, trhá pařezy..... a ted pujde zas do té samé značky a objemu, a nebo ještě počítá že dalších 20.000 najede?? Nějaké informace od sevisů již mám, ale zajímalo by mě to i z pohledu druhé strany. Takže sem s informacemi...Např:
Značka: Yamaha Grizzly
Objem: 600
Najeto/kolik času: 2000/ 8 měsíců(rok je nová)
Závady: Prasklá těsnící prachovka na kloubu + výměna kloubu, jinak nic
Běžná údržba: Výměna oleje motor/rozvodovka/ vzduchový filtr
Pneu: 50%
Využití:Pracovní nástroj, víkendové výlety, výhradně mimo asflat
Spotřeba L/100km: 8-11
Obměna stroje: nemám výhrad, koupil bych ji zas

Odpovědi: Životnost strojů/opravy a poruchy

07.03.2009   12:01   #31 Téma: Životnost strojů/opravy a poruchy

tagy tagy Město: Moravské Budějovice
IP:84.42.255.xxx
Offline 7/159

shineray 200 STII
RV konec 2007

nabehano nevim - nesel mi od zacatku tachac - jsem ho spalil pak jsem dal tachac z horaka. typuju neco kolem 1500km

natahuju retez, mazu, dotahuju sroubky

zatim se mi jen vysypaly loziska v ulozeni zadni osy - mozna moje chyba
parkrat jsem pichnul, retez uz je docela vytahanej

jizda vetsinou polni a lesni cesty, asfalt, sem tam nejaka ricka, jezdim do lomu a parkrat na krosovou trat ale nejak tam neblbnu spis jen tak projizdim

Citace | Odpovědět

07.03.2009   17:00   #32 Téma: Životnost strojů/opravy a poruchy

pirda pirda Město: Děčín I-Děčín
IP:217.77.165.xxx
Offline 9/8173
Can-Am Renegade 800, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4

Ahoj.Mám Kymco MXU300.Dostává docela zabrat,jezdím s kolegou Kinquad 700,ale zatím se držím:)Je rok staré,najeto 7500km,pravidelné výměny,po 5000km výměna var.řemenu a přidal jsem sportovní variátor(o poznání lepší jízda)Jinak bez jediné závady.

Citace | Odpovědět

13.03.2009   07:57   #33 Téma: Životnost strojů/opravy a poruchy

kojot kojot Město: Záryby
IP:85.70.198.xxx
Offline 2/113
Honda XL 650V Transalp

pirda> Prosím co je to sportovní variátor??????????



Naposledy editováno 13.03.2009 07:58:39

Citace | Odpovědět

13.03.2009   18:53   #34 Téma: Životnost strojů/opravy a poruchy

leos2 leos2 Město: Moravské Budějovice
IP:80.79.24.xxx
Offline 44/2795
Can-Am Spyder RS, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250, Polaris Sportsman X2 500 EFI

kojot>pirda> Prosím co je to sportovní variátor??????????


lehčí válečky variátoru,rozjezd a celkový průběch jízdy ve vyšších otáčkách, max rychlost je stejná.

Citace | Odpovědět

07.04.2009   14:11   #35 Téma: Životnost strojů/opravy a poruchy

jiri01 jiri01 Město: Kolín
IP:88.100.251.xxx
Offline 4/288

Značka: Journeyman (Linhai) Sino 260 4x4
Objem: 258
Najeto/kolik času: 1800 km / 80 mth / 12 měsíců
Závady: vysypanej napínák rozvoďáku (na záruku), levé ložisko variátoru asi 3x + bylo nutno dořešit po svým, uhnilý kabely
Běžná údržba: servisky, destičky každých 300 km, věčně mazání, dotahování. Pasujou tam destičky polaris, ty držely jako nový 700 km
Pneu: 80%, sjely se jen na zmrzlým povrchu v zimě
Využití: víkendové výlety, 90% mimo asflat, brodění, topení, bahno prostě peklo
Spotřeba L/100km: odhad 5-7 l
Obměna stroje: už je pryč a jdu pro Polarise
Pozor těžko se to prodává
Je třeba počítat že je to čína, žádná kvalita, ale motor je co se týká spolehlivosti v pohodě. Když se zalepí do bahna tak nemá občas sílu ani roztočit kola.

Citace | Odpovědět

07.04.2009   14:41   #36 Téma: Životnost strojů/opravy a poruchy

zmizík_zaks zmizík_zaks Město: Bezno
IP:78.110.208.xxx
Offline 5/6226
Journeyman Gladiator X8, Linhai ATV 260 LH

Linhai 260, do provozu uveden v říjnu 2004, najeto něco málo přes 11000 km, opravy a poruchy mám vypsané v profilu.

Citace | Odpovědět

07.04.2009   14:42   #37 Téma: Životnost strojů/opravy a poruchy

pavlos11 pavlos11 Město: Brno-Město
IP:89.190.44.xxx
Offline 14/1995

na staré najeeto 1500km a 40problemu a jezdil sem v lehkým trenenu nová cca 40km tezkej teren+brodeni a bez problemu

Citace | Odpovědět

26.10.2009   22:25   #38 Téma: Životnost strojů/opravy a poruchy

kojot kojot Město: Záryby
IP:78.80.26.xxx
Offline 2/113
Honda XL 650V Transalp

Zatím jen trochu údajů. Ale i to má aspoň nějakou vypovídací hodnotu.

Citace | Odpovědět

26.10.2009   22:51   #39 Téma: Životnost strojů/opravy a poruchy

Řezňa- Řezňa- Město: Třinec (Staré Město)
IP:81.200.48.xxx
Offline 26/2889
Linhai 200 LH

Tak zase sem něco hodím. Stále Linhai LH200. Starý dva roky, najeto téměř 4000km, 410mth. Měněny kulové čepy, jednnou zadní destičky, řemen variátoru praskl mou vinou, koupen nový za 500kč. Pneu totálně KO, palivoměr blbne, spínač zařazené rychlosti, vule vtom tisícihranu co jde z motoru na kardan, vybité ložiska v kardanu ale jen málo, vybité uchycení zadní osy, odstraněny ruzné zbytečné hadičky, tedka zase měněny desky, válečky variátoru byli KO tak se budou měnit. No ted si nevzpomenu ale jak budu mít víc času předělám to. Jinak s kolkou se vubec nemazlím, jede hodně na plný plyn, skoky, drifty, brody, tahání přívěsu, převrácení a všechno zvládá bravurně.

Citace | Odpovědět

26.10.2009   22:51   #40 Téma: Životnost strojů/opravy a poruchy

pštros pštros Město: Tisová
IP:85.160.5.xxx
Offline 3/509
EMU Alltrack 700 Vario

EMU 700 Vario (Hsun 700) mé zkušenosti v profilu... Měl jsem možnost nějaký čas pojezdit s Can-am Outlander Max 800 LTD - nelze srovnávat vlastně jsem si na Can-ama neměl ani sedat...

Citace | Odpovědět

27.10.2009   06:43   #41 Téma: Životnost strojů/opravy a poruchy

Petzl Petzl Město: Údolí
IP:80.188.62.xxx
Offline 1/551
Yamaha Grizzly 700

Značka: Yamaha Grizzly
Objem: 660
Najeto/kolik času:8500km/390hod
Závady:Žádné,pouze jedna zadní prachovka kterou jsem samozřejmě rozerval sám.
Běžná údržba:Oleje všechny,2ks zadních ložisek,Zatím tam mám i origo brzd. destičky...
Pneu: 50%
Využití:Pracovní,50%asfalt-50%polňačky
Spotřeba L/100km: 8-12ltr
Pneu měním po 4000tis bajlajvoko

Citace | Odpovědět

27.10.2009   07:44   #42 Téma: Životnost strojů/opravy a poruchy

axik750 axik750 Město: Líně
IP:194.228.248.xxx
Offline 0/312
Suzuki LT-A 75O King Quad 4x4

Značka: KQ750AXI
Objem:750
Najeto/kolik času: cca 1500km/hodně málo
Závady: nic-občas to divně klepne při startu
Běžna ůdržba:filtry,oleje ,promazání
Pneu:přezuto na 26"+al(staré by něco ještě snesli)
Spotřeba:10-12L/100km
Poznímka: dost dobrej a spolehlivej stroj na kterým je jakýkoli tuning a ůpravy krokem zpět

Citace | Odpovědět

27.10.2009   11:40   #43 Téma: Životnost strojů/opravy a poruchy

leos2 leos2 Město: Moravské Budějovice
IP:80.79.24.xxx
Offline 44/2795
Can-Am Spyder RS, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250, Polaris Sportsman X2 500 EFI

Až budu mít na Polárce najeto 10.000 km tak budu měnit čepy na ramenech zadní nápravy .I když je mažu tak tam začíná vůle zatím to nemá na nic vliv , ale příští rok budou vyměněny.
U Accessa Max 250 jsem měl najeto o hodně více a čepy na ramenech byly bez sebemenší vůle a to proto že tam jsou jehličková ložiska a u Polarisa jen Kluzná, toto nechápu vzhledem k ceně.Ještě že jsem nekoupil Polárku za plnou cenu jinak by mě z toho asi mr..o
Zajímavé je že klouby předních spodníc ramen která odchází hodně brzo nemají žádnou vůli.
Polaris váží sice o 170 Kg více než Access , ale i tak si myslím že by to mělo vydržet víc.

Citace | Odpovědět

27.10.2009   16:55   #44 Téma: Životnost strojů/opravy a poruchy

kojot kojot Město: Záryby
IP:85.70.198.xxx
Offline 2/113
Honda XL 650V Transalp

Leos2> A budeš je měnit proč? Protože to tvrdí manuál, nebo víš že jsou načatá? Jsou v háji všechny nebo jen jedno? Tady kolega co jezdí Sportsmana má na něm přes 18 tis (jezdí s ním v lese je myslivec a dřevorubec) a tahá za tím neuvěřitelný baga stromů na tom krom polámaných blatníků neměnil ještě nic.

Citace | Odpovědět

27.10.2009   19:56   #45 Téma: Životnost strojů/opravy a poruchy

leos2 leos2 Město: Moravské Budějovice
IP:80.79.24.xxx
Offline 44/2795
Can-Am Spyder RS, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250, Polaris Sportsman X2 500 EFI

Manuál neřeším vidím že je tam vůle tak je vyměním , ale ještě to není tak hrozný jsou to ty u zadních kol horní i dolní .Myslím že nejvíce jim škodí mé neustálé brodění a bahnění.

Citace | Odpovědět

30.10.2009   19:29   #46 Téma: Životnost strojů/opravy a poruchy

pirda pirda Město: Děčín I-Děčín
IP:217.77.165.xxx
Offline 9/8173
Can-Am Renegade 800, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4

Ahoj.Tak mám od května KQ750.Manželkce jsem nechal Kymco MXU300.Kymco má dneska najeto 12000km.,,Bez závad,,pouze výměny olejů a řemenu.KQ:750má najeto 5000km.Jedu na gar.prohl.-výměna řemenu,náplně a prohlídka vůlí,sřízení ventilů a nevím co ještě.Rozdíl?Kymco -servis je tak na deseti procentech ceny oproti KQ750.Jinak jsem spokojen.

Citace | Odpovědět

16.12.2009   08:27   #47 Téma: Životnost strojů/opravy a poruchy

kojot kojot Město: Záryby
IP:85.70.198.xxx
Offline 2/113
Honda XL 650V Transalp

pirda> Kde servisuješ? Nebo spíš co se ti zdá na KQ drahé? Díly nebo práce?

Citace | Odpovědět

16.12.2009   19:50   #48 Téma: Životnost strojů/opravy a poruchy

tompolar tompolar Město: Blížkovice
IP:88.102.87.xxx
Offline 1/72
Polaris Sportsman 800 EFI

polaris 800
rv 2005
najeto 3500km
jedíne co mě na něm odešlo starter ale to bude z toho věčného brodění byl plnej vody a na zimu dostala nové pneu puvodní 50%
dovoz amerika a vše v cajku vřele doporučuji super stroj
spotřeba 10L v terenu 15L

Citace | Odpovědět

16.12.2009   20:38   #49 Téma: Životnost strojů/opravy a poruchy

tomram tomram Město: Volduchy
IP:90.178.49.xxx
Offline 0/282
SMC Ram 300

SMC ram 300cvt najeto něco kolem 4500 ...pozvolný rozklad...ale taky za to můžu sám

Citace | Odpovědět

04.02.2010   22:48   #50 Téma: Životnost strojů/opravy a poruchy

alesmoto alesmoto Město: Rakovník I
IP:78.136.159.xxx
Offline 0/41

Tak jsem si to pročet od začátku do konce a jsem rád za Kymco

Citace | Odpovědět

23.04.2010   17:39   #51 Téma: Životnost strojů/opravy a poruchy

Bonfire Bonfire Město: Rychvald
IP:147.229.218.xxx
Offline 3/286
Access Motor Tomahawk 300, Kawasaki KVF 750

Chci se zeptat majitelu Accessu, jestli maji taky stejny problem s retezem jako ja - mam ujetych 300km (ale o setreni stroje se neda v zadnem pripade uvazovat), a retez jsem musel uz 2x dotahovat a porad se protahuje, je to normalni?

Citace | Odpovědět

23.04.2010   18:04   #52 Téma: Životnost strojů/opravy a poruchy

leos2 leos2 Město: Moravské Budějovice
IP:85.71.12.xxx
Offline 44/2795
Can-Am Spyder RS, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250, Polaris Sportsman X2 500 EFI

Bonfire>Chci se zeptat majitelu Accessu, jestli maji taky stejny problem s retezem jako ja - mam ujetych 300km (ale o setreni stroje se neda v zadnem pripade uvazovat), a retez jsem musel uz 2x dotahovat a porad se protahuje, je to normalni?



vyhodit je to blato a dej českej ČZ

Citace | Odpovědět

23.04.2010   18:21   #53 Téma: Životnost strojů/opravy a poruchy

xsob xsob Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928

Smc Jumbo 302 - při 2 tisících řemen, zadní desky, teť 3.800 Km jinak nic. Dnes sem se díval brzy budou přední desky. Pláště vzadu 18 mm, ve předu 20 mm.

Údržba snad každých 200 Km - čištění, mazání (čepy, uložení, konektory), prvních 500Km jsem vše podotahoval a vychytal pár much, jinak jen jezdím (zábava a práce).

Citace | Odpovědět

23.04.2010   20:17   #54 Téma: Životnost strojů/opravy a poruchy

myslivecek myslivecek Město: Lednice
IP:160.218.160.xxx
Offline 3/98
Yamaha Grizzly 660

yamaha grizzly 660r.v.2007,najeto 4000km./260mth.,v provozu celorocne,a zavada jedina-praskla manzeta na predni poloose.servis skoro zadnej,spis kontrola-minimalni opotrebeni stroje.

Citace | Odpovědět

23.04.2010   20:24   #55 Téma: Životnost strojů/opravy a poruchy

starydingo starydingo Město: Modřice
IP:81.19.14.xxx
Offline 1/3777
Access Tomahawk 300

Access, najeto 5 300 Km,výměna řetězu za ČZ,čepy řízení a vodní pumpa,ale ta byla mou hrubou vinou,bo jsem nezkontroloval chladič

Citace | Odpovědět

25.04.2010   21:40   #56 Téma: Životnost strojů/opravy a poruchy

Bonfire Bonfire Město: Rychvald
IP:81.91.214.xxx
Offline 3/286
Access Motor Tomahawk 300, Kawasaki KVF 750

Leos2> slysel jsem na ČZ zatim samou chvalu, pujde tam
jinak Access 300, 300km ostre jizdy (cca 7 mth, co 2mth generalka ), vsechno drzi jak ma (ale puvodnich dilu tam moc nezustalo )
Stacilo po koupi do toho vrazit dily za dalsich 30 000 a je to se serii nesrovnatelne



Naposledy editováno 25.04.2010 21:51:14

Citace | Odpovědět

25.04.2010   22:07   #57 Téma: Životnost strojů/opravy a poruchy

Dědek-Pepino Dědek-Pepino Město: Baška
IP:90.176.43.xxx
Offline 1/127
Access Motor Max 5 400

po včerejšku 9452 brzdove desky origo zadek budu měnit .7200 jsem měnil remen valečky retězovku pouzdra v kyvce ložiska gufera na zadni napravě gumy nepočitam dejte si pozor na prodejce obědnate si rozměr pneu apošlou vam uplně jine origo 22*10*10 ve skutečnosti proti originalu o 5 cm menši 22*8*10 o 10 cm menši zbavuji se toho co nikdo nechce a jeste to nejde vratit jinak kymco je dobry stroj jen by mohl byt o cosi delši

Citace | Odpovědět

25.04.2010   22:28   #58 Téma: Životnost strojů/opravy a poruchy

Kartkarel Kartkarel Město: Tišnov
IP:90.177.40.xxx
Offline 14/3924
Can-Am Outlander 650, Can-Am Outlander 1000 XT, Can-Am Outlander 500 XT

Can Am Outlander 400 H.O. - najeto 13.000 Km, původně jako pracovní kolka na farmě, běžná údržba, orezlé hlavy šroubů na podvozku, poškrábané kapotáže, variátor původní. Ve 12.400 Km byla vržena do víru Offroad maratonu mezi pohárové pětistovky. První závod jela tak ja byla - nosiče, ojeté gumy - 2. místo (to tankování sem fakt nemusel dělat), na druhý závod se sundali nosiče, svařil se otevřený "laďák" (teda přidal decibely, výkon ne...) a přišly na to ostřejší pneu.... V Sedlčanech jsme ale po necelých dvou hodinách odstoupili, šlo to přes boudu a do uraženého vodoznaku na nádrži napadal bordel a už to nechtělo jet... Přesto vše to stačilo na 6. místo, zatím jsme celkově druzí. Připomínám, že to má 1280 MTh!!! Chcete ještě někdo větší důkaz o výdrži, spolehlivosti a výkonu???
Jo a nejvíce co sem kdy měl byl Outlander 400 Max, najeto 16.500 mil - to je 26.565 Km - v pohodě jela a startovala, udělala se na ní oprava předních tlumičů (už klepaly), vyměnily se 2 manžety na poloosách no a byl trochu slyšet variátor - vychozená pouzdra va kladívkách. Furt ale v pohodě kdykoliv jela a žádná čínská pětistovka tomu nestačila!!!

Citace | Odpovědět

25.04.2010   22:52   #59 Téma: Životnost strojů/opravy a poruchy

Michall Michall Město: Ústí nad Orlicí 1
IP:188.95.127.xxx
Offline 12/2712
Can-Am Renegade 850, Can-Am Renegade 570, Can-Am Outlander 800R X xc, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4

Kartkarel> Ani vítěz offroad maratonů ?

Citace | Odpovědět

26.04.2010   23:21   #60 Téma: Životnost strojů/opravy a poruchy

Kartkarel Kartkarel Město: Tišnov
IP:90.177.40.xxx
Offline 14/3924
Can-Am Outlander 650, Can-Am Outlander 1000 XT, Can-Am Outlander 500 XT

Kruci, kde všichni jsou, takové výživné téma!!! A jo, hádají se o ježdění v rybníce....

Citace | Odpovědět

Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.

Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.



English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:1.87s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce