QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


Deník uživatele fernet a jeho čtyřkolky New force 500 S FDL Hunter(2009)

Vyjížďka

Vloženo: 17.9.2011, Datum konání: 17.9.2011

taky přidám (T)trošku do mlýna: 510 Rx (vlastně NF moto 500 ale je to stejné jen jinakvoznečené)mám od r.2009. zatím se neposralo nic,co by mě někde nechalo:
-spínač brzdy zadního světla
-prasklá manžeta přední poloosy
-těsnění mezi díly výfuku.

závady zaviněné blbostí:
po srážce s traktorem komplet přeplastována přední část

po bouračce minulý týden ( v 60 se pode mnou kolka zastavila o kámen na lesní cestě a udělala frontflip přes řídítka zpět na kola) ohnuté přední spodní rameno a prasklá klec ložiska zadní poloosy.plasty krom kufru uplně v cajku což jsem čuměl.Když jsem se vydrápal z mechu a nahodil vyraženej dech,tak jsem čuměl,že je kolka v celku.
kluci co jsem s nima jel přijeli kus za mnou a nechápali co se stalo- na cestě stojí kolka na štorc ale na kolech,rozlámanej kufr ,věci poházený cestou v průběhu letu a já klečím v mechu a sípám

moje závady : naštíplá 3 žebra a díky vyšetření zjištěn kámen na žlučníku

najeto cca 5000km stáří 2,5 roku.po skončení záruky pravidelný servis dělám sám

a co se výkonu týče,tak já mít silnější tak už je asi díky vlastní blbosti po mě.

Havárie

Vloženo: 5.12.2010, Datum konání: 5.12.2010

facelift JM po havárii

Vyjížďka

Vloženo: 15.10.2010, Datum konání: 15.10.2010

najeto 3400 km -nějak nemám čas ne ježdění,nicméně stále jen jezdím a dolévám benzín a občas oil.
Je pravda,že na přejezdy po silnici by to chtělo pár - dost koní navíc,ale na moje občasný jízdy to stačí - musí

Havárie

Vloženo: 27.6.2010, Datum konání: 27.6.2010

Havárie:při 900 km jsem o větev urazil část pravého nášlapu - svařeno

při 2100 km srážka se ZETOREM - škoda za cca 35 tis.Kč - opraveno ve zn.servisu JM.Přední část vyměněna za plasty z 510 Glada - nakonec se mi to i víc líbí než původní NF předek

Oprava

Vloženo: 27.6.2010, Datum konání: 27.6.2010

Tak po 17 měsících provozu můžuobjektivně zhodnotit svůj stroj:

Závady :
1.brzdový spínač - po několika neúspěšných pokusech o pročištění jsem místo původní pružiny osadil perko z propisky a od té doby je klid i po brodění.
2.Zaslepil jsem ventil pro zpětné spalování,neb je k ničemu - gumová hadice od ventilu k airboxu v místě u výfuku přehořela po několika stokilometrech.
3.při 2700 km mi odešlo těsnění mezi přední a zadní částí výfuku.Vyměněno svépomocí.Cena těsnění 95 Kč u JM.(díky Petře)
Při této příležitosti jsem "vyčistil" přední část výfuku od nečistoto jménem drátěnka.Od té doby dravější zvuk a mírné zllepšení v otáčkách od 2tis.
Celkem najeto 2800 km bez jakýchkoliv jiných závad
Jinak jen jezdím,Tankuju cca 10L/100km a dolévám olej - cca 0,5L/1000km


Redakční testy





English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.16s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce