Dnes výměna předních kuláků. Nové čepy jsou ze Š120. V místě u řídící tyče se musí drobet přibrousit jinak o sebe dřou. Zatim prvně vyzkoušeno a paráda.
Tak jsem se pustil do výroby radlice,šíře 1300mm,výška700mm tloušťka 3mm,břit je přibodovaný hardox 450.Dnes jsem ji konečně dodělal,a může se hrnout.Pokud tedy ještě něco napadne.
Zdar všem,
Tak jak jsem slíbil dávám vědět jak proběhla doma „velká“ údržba.
Tachometr v době údržby: 3.040km
Výměna olejových náplní (olejový filtr dávám od teď HF 303, předtím tam byl HF 204)
Vyčištění vzduch. filtru KN
Kontrola vůle ventilů (první) vše Ok bez seřizování
Kontrola variátoru : Ok . Šířka řemene 31,4mm
Kontrola rámu a podotahování šroubových spojů.
Kontrola ložisek v kolech:Ok
Kontrola vůlí v ramenech a spojovačkách: ramena OK, na levé spojovačce vůle v čepu. (v budoucnu to předělám a dám čepy ze škodovky)
Kontrola destiček: přední jsou za polovinou životnosti,zadní jsou ještě OK
Kontrola těsnosti náplní: velmi lehce sákne simering na zadní rozvodovce.
Kontrola kardanů:OK
Kompletní promazání stroje
Elektroinstalace: utřesený drátek na relé od navijáku jinak vše zatím OK
Za celou dobu bylo vyměněno levé rameno při první garančce(vůle v čepu) a bylo nutné seřídit přední brzdy(někdy při zabrždění zůstali vyset) Při té příležitosti jsem si to i předělal tak aby přední páčka brzdila pouze předek a nožní pouze zadek. Od té doby vcelku spokojenost, i když možná by ty přední mohly být ještě o drobet „ostřejší“. Doufám že to je materiálem destiček a nové destičky to změní.
Jinak co se týče motoru a výkonu,pro mou potřebu je plně dostačující, dnes dopoledne jsem si udělal rychlý přesun po Šumavě (86 km) asfalt,polní cesty,lesní cesta. Vše ve svižném tempu 70-80km/hod. a při tankování jsem si ze zvědavosti mrknul na spotřebu která mi vyšla na 11l.
Pokud mi bude sloužit takto i nadále,budu spokojen.
Tak nastal čas navozit dříví na zimu.Jelikož jsem momentálně bez práce,tak jsem si to nádherně vychutnal. A asi jěště vyrazim nějakej metr pořezat a odvozit.Bez kolky bych to nebyl schopnej stahat na kraj lesa.Poměrně velký svah a stromy dost hustě vedle sebe.Mam tam teď 2800km a v poho.
Tak jsem si dneska ješte udělal z nerezu přední kryty ramen,na zadek taky dojde a asi i na spodek.I když žádný bahna a extrém nejezdim,jen jde o to abych nechyt nějakej klacek v lese. Uvidim jak bude chuť a čas.
Tak jsem dnes namontoval přídavné chlazení a je to OK. Zatím nalítáno 2.222km,a krom drobností jsem neměl závažný problém. Vyměněno pár matek protože ty čínské jsou dost měkota. Ale zase šrouby jsou jak ocelové.Při dotahování kdy jsem ukroutil matky tak na šroubech nebyl ani náznak stržení závitu.Dal jsem nové matky a drží to jak skála. Jinak běžné kontroly a výměny náplní(dělám si je sám).Joo a taky jsem si trochu předělal brzdy. Přední pouze předek,nožní pouze zadek.Líp mi to vyhovuje.Pokud bude takto šlapat dál,budu spokojen.
Tak jsem dal na radu "Pštrosa" a nainplantoval vzduch. filtr KN,a zároveň upravil koncovku-odřezal lapač jisker a zvětšil otvor a přivařil menší "rourku".Výsledek:přesně jak říkal Pštros,ještě lépe jde do otáček,je živější a má krásný bublák:) :) :)
Dorazil mi konečně přívěs za mazlíka vyrobený na zakázku. Kola jsou z Felicie,rám je pozink.Nic složitého,na objem dostatečně velké,a hlavně lehké.Tak už se nemůžu dočkat až vyrazim na dřevo a otestuji ho v zápřahu.
Tak jsem dnes vzal své dva mazliky na pracovní výlet.Nutno podotknout že oba odvedli práci na 100%.Ten první mazlik je ješte tak drobet v záběhu,tak jsem ho moc nedřel,a ten druhý tak ten už je perfektně zajetý již nějaký ten rok,a tak jel na plný výkon:) A teď vážně: Emu mě opět výkonem mile překvapil. Protože má cca 500 km tak jsem mu moc nenakládal s tím že zkusím kolik síly mu zbývá.Kdykoli jsem vzal za plyn tak svižně vyrazil vpřed jako by za sebou a na sobě nic neměl.Nezbývá mi než opět říci jsem s ním zatím velmi spokojen(to samé samozřejmě platí i odruhém mazlikovy)
Tak ji mám týden po 200 km garančce doma,byl volnější kulák na předku,(vyměněno),jinak šlape tak jak má.Mám teď necelých 500km a poslední tankování ukázalo (při cca stejném stylu jízdy) 13,4 l.Konečne mi také dorazil kufr a plexi, a nevypadá to špatně.
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.45s