Den 6. Doladovani celku, nove uchyty prednich tlumicu na ramenech, namontovany tlumic rizeni :)
Den 5. Stroj je uz skoro hotovy, projelo se par kolecek na zahrade, posledni finalni upravy jsou pripasovani vyfuku k ramu (je moc blizko nadobce zadniho tlumice), prodlouzit drzaky tlumicu na ramenech a primontovat tlumic rizeni...
Po slozeni ctyrkolky mi nesla nastartovat, priznaky - po zmacknuti starteru jenom cvak a nic :) prestala svitit pristrojovka a svetla... sem tam se to rozjelo, ale nakonec za to mohlo spatne ukostreni :) kdyby vam to delalo taky, doporucuju prekontrolovat kostru. Ctyrkolka startuje, zvuk bezva ale po nasazeni noveho vyfuku bude zvuk urco jeste lepsi :)
Den 4. Zdá se že už je všechno hotovo, takže nahodit plasty, zadní osu, přišroubovat brzdu a pár takových drobností... Chybí už jenom přetesnit motor, vepředu udělat ochranu chladiče před bahnem, no a vyrobit nějakou výfukovou koncovku. Pak už jenom nastartovat a vyjet :) Což bude ještě problém, po sestavení a položení ze zvedáku mi nechce stroj startovat :( Zmáčknu startér a z relátka startéru jenom "cvak" a přestane jet elektrika (pojistkou to není).. Najednou se zase přístrojovka rozsvítila, ale i na druhý pokus jenom cvaklo a nic :(
Den 3. Kyvka vyztužená, provařené spoje a k tomu navařené tři cca 6mm tlusté alu plátky. Taky přišly tlumiče, takže všechno se to namontovalo :) Pak už jenom nějaké kosmetické změny na kabeláži.. Co se týče tlumičů, tak dopředu přišly tlumiče z LTR, bohužel se nádobky nevešly dovnitř, takže trčí směrem dopředu ale snad to nebude zas tak vadit :) Dozadu se tlumič z LTR nevešel (velká a ne moc dobře umístěná nádobka), takže je tam tlumič z LTZ. Akorát je moc blízko výfuku, budu tam muset asi udělat nějakou přepážku nebo co...
Den 2: Pokračování. Dneska bylo na řadě dodělat elektriku, vyndat kyvku, pustit se do plastů, a výfuku. Výfuk to byl oříšek, ale po dvouhodinovém probíjení lešeňovkou se ho konečně podařilo vykuchat, stejně jako odřezat a zavařit trubku zpětného spalování a vyhodit EGR ventil. Plasty se prořezaly - stejně by se časem polámaly, kyvka vyndala a je na cestě na vyztužení. Elektrika chvíli zlobila, upadlý drát znemožnil zapínání palubovky, po přepájení všech taiwanských nepájených spojů to je OK.
Výsledek: čtyřkolka startuje, zvuk super, palubovka svítí. Jo, jenom je bez tlumičů. Ty přijdou na řadu až zítra :)
Tak a je to tady - den 1.
Čtyřkolka na stojan, plasty dolů, rozebrat elektriku a začít makat.
Za dnešek se vyhodily světla, blinkry, s nimi související kabely a relé, rozebrala se celá kabelová síť a odpojily přebytečné vodiče...
Dále přišel na řadu výfuk - rozebrat koncovku, a pár dobře mířenými ranami do přepážky z něj udělat "laďák". Konečně to má pořádný zvuk a né fukot Fabie HTP. Zadní osa se sundala, kyvka půjde na vyztužení. Ještě jsme se snažili otevřít variátor a vyměnit válečky za lehčí, ale zaboha se nám ho nedaří rozebrat tak snad příště
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.78s