Takže po zimě sem vylil Castrol a nalil Motul 5100 a je to znát spojka zabírá mnohem dřív jako za mlada :D
Tak sem se byl vydovádět ve sněhu, na to že tam mám šípaky tak super sice sem párkrát zapadnul ale neni problém ji vytáhnout z díry a jet dál na příští zimu plánuju 10" kola na zadek tedka tam mám 8" a pořádný pneu.
A máme první tisícovku kilometrů motor šlape jako hodinky.
Poruchy:
- Prasklý jeden z držáků plastů - zavařeno
- Uražené teplotní čidlo oleje (moje vina)- koupen nový 190,-
- Upadlý blinkr uklepaná matička- nandaná nová a kontramatky na všechny blinkry
- Opálení kostra předního světla- vyčištěno
- Pořád vypadává pružinka na spínači blinkru - zatím neřeším
To je snad vše.
Podotýkám olej měněn hned po koupi, pak 500km a teď po 1000km.
Ventily seřizovány v 500km
A ještě motor sem nezajížděl možná prvních 50 km na seznámení a pak šla hned rubat lesy, kaluže,sníh a polnačky.
Takže SUPEEEER!
Tak máme 500km tak sem udělal ventily a olej, po odstrojování plastů sem našel jeden upadlej držák ale se svářečkou sem kámoš :D a po testovací jízdě se mi rozpadlo čidlo teploty oleje ulítla špička vypadla pružinka a bimetal a bylo poprde...i ale co koupím novej jo a ještě mi přestalo svítit přední světlo ale po rozdělaní sem si vším opálený kostry tak sem to očistil a už se svítí tak pokud to budou samé takové drobnosti tak budu spokojenej.
Tak sem tam dneska nahodil návleky na tlumiče od ACCESS sou pěkný a svůj účel plní dobře.
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.51s