Po 3 týdnech (hlavně díky změnám v továrně v Rakousku - kluci rakouští a američtí, styďte se)- jsem už po vyměně rozpadlého startéru v rámci záruky. Už to tedy frčí a tak vzhůru za dalšími km.
Velký dík jk.bublinovi za perfektně připravenou a pestrou projížďku Sušickem včetně pěšího výšlapu Fotky a video budou na www.4kolky.webnode.cz
Cca kolem 500km doplnění několika drobností:
- 1.servis v Žebráku
- neoprénové kryty tlumičů
- dodělán přední pomocný nosič kufru, umístěn nad původní nosič přední proto, že při servisní kontrole je vstup ke chladící kapalině právě zde a každý servis znamená složitě odmontovávat kufr ( teď jen dva šroubky a pomocný nosič je dole )
- již potřetí jsme viděli kontrolku přehřátí motoru, ani by ventilátor běžel. Po poradě s mechanikem v Žebráku 2x výměna pojistky 15A ( s označením FAN na desce ) a podruhé ¨již za 20A. Příčinou bylo asi skutečně opakovaně vzpříčení suchého tvrdého stvolu trávy mezi listy vrtulky ventilátoru, ten se nemohl točit a přepálil pojistku. Musím si dát na to pozor
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.22s