Protože se mi nějak nechtělo vyjíždět do těch slaných sraček, vzal jsem tedy radši Glada do tepla dílny a namontoval denní svícení, hledáček - pracovní diodové světlo a dozadu na fufr ještě 2 diodová světýlka, abych si v případě potřeby někde zacouvat potmě nemusel svítit mobilem, jak se to tady už probíralo. To denní svícení a pracovní světlo je osazeno vysoce svítivými 3W diodami a svítí fakt luxusně.
Ještě jsem měl problém s přivazováním kanystru na nosič, který nedržel spolehlivě a pořád se měl snahu někam stěhovat, navíc manipulace s ním byla zdlouhavá. Svařil jsem tedy držák s upínáním, kanystr se ani nehne a sundání a nandání je okamžik.
Jinak zadní kufr Kimpex už mám delší dobu a naprostá spokojenost.
Takže dneska už třetí vyjížďka, motor má najeto 260 km celkem a při teplotě zhruba 0 st. startoval studený na druhý až třetí pokus, což je určité zlepšení. Závada zatím žádná, spotřeba cca 10 litrů. Už se těším na první garančku.
Dneska jsem zjistil, že ruka po zlomenině už nebolí, teploměr vylezl na skoro 8 stupňů a proto nelze jinak, než vyrazit na první zajížděcí kilometry. Navlíknul jsem termoprádlo, protože jsem tušil, že mi 10 kilásků stačit nebude a vyrazil. Až na ten studený start na asi pátý pokus všechno fungovalo jak má. Rychlost po silnici jsem udržoval přibližně okolo 50 km/h, občas jsem trochu polechtal páčku na 60 km/h.
Teplota motoru teda spíš nízká, po rovině 1 čárka, ve stoupání 2 čárky a na lesní cestě při pomalejší jízdě občas i 3 čárky.
Gladík se dočkal prvního zamazání a naznačil mi, že les a louka se mu líbí mnohem víc, než silnice. Každopádně domů mě dovezl, přestože jsme najeli 100 kilometrů a já se bál, jestli se nerozpadne, nebo mu nezkončí životnost, jak tady straší někteří majitelé strojů vyrobených možná jinde než v Číně. )
Copyright © 2008-2025 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:1.08s